Noul Opel Astra J
#376
Scris 24 ianuarie 2010 - 09:31
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#377
Scris 24 ianuarie 2010 - 09:33
#378
Scris 24 ianuarie 2010 - 09:37
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#379
Scris 24 ianuarie 2010 - 09:40
dau f bine jantele de 19, dar si mie mi se par exagerate.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#380
Scris 24 ianuarie 2010 - 10:42
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#381
Scris 24 ianuarie 2010 - 10:48
dar mai mari de 18 in romania... e nebunie curata. mai ales la talon mic 45/40...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#382
Scris 25 februarie 2010 - 06:00
Din fata nu am putut sa o vad, pt ca pe banda mea se statea mai mult decat pe banda celui cu noua Astra, iar el era cu o masina in fata mea de la inceput.
#383
Scris 26 februarie 2010 - 05:05
Mai exact caut argumente in defavoarea unui Golf VI diesel.
Avand in vedere preturile de lista noua Astra mi se pare scumpa: 15.768 euro fara TVA pt un 1.7CDTi 110CP 6 viteze manual echipare Enjoy cu cateva optionale de bun simt. Este scump! In comparatie un Golf VI 1.6TDI 105CP Comfortline cu ceva optionale vine la 15.435euro fara tva in conditiile in care are in minus doar o treapta de viteze si 5CP......
#384
Scris 26 februarie 2010 - 05:09
Personal 1.7CDTi 110CP pe Astra J mi s-a parut slabut rau de tot...
#385
Scris 26 februarie 2010 - 06:13
cred ca poti obtine poate CDTI 125 CP la pretul golf-ului aluia
si uneori 1 treapta de viteze in minus poate conta.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#386
Scris 26 februarie 2010 - 06:19
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#387
Scris 26 februarie 2010 - 06:41
Uita de cai, nu conteaza asa mult ....
#388
Scris 26 februarie 2010 - 06:57
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#389
Scris 26 februarie 2010 - 07:49
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#390
Scris 26 februarie 2010 - 07:50
#391
Scris 26 februarie 2010 - 07:59
#392
Scris 26 februarie 2010 - 08:11
opelurile au discounturi f bune. nu te lua dupa preturile de lista. de acolo se mai scade multa branza.
oricum, eu as lua MINIMUM dieselul de 1,7 CDTI 125cp si benzinarul 1,4T 140cp.
sub astea, masina degeaba va avea dotari multe, ca va fi lesinata rau.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#393
Scris 26 februarie 2010 - 08:23
Mama, ce la place la hondatii astia sa traga de ture..
Si legatura cu subiectul ar fi ca...? "Hondatilor astora" le place sa traga de ture ca turele inseamna putere. Cam ca la orice motor pe benzina. Mai putin la diesel unde inseamna deces Nu e motiv de bucurie, e motiv de gust. Ca si cum mi-ai spune tu ca-ti place culoarea albastra si eu ti-as raspunde "culoarea aia e naspa" si ti-as spulbera motivul de bucurie (!).
Auzi, ajunge greu la ele
Aceasta postare a fost editata de rezare: 26 februarie 2010 - 08:24
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#394
Scris 26 februarie 2010 - 08:30
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#395
Scris 26 februarie 2010 - 08:39
De unde pina unde ?? Compara si tu aspiratele intre ele si turbatele intre ele.Au si "benzinarii" un argument / motiv de bucurie si tu vrei acum sa-l spulberi ?
Ia vezi, tot asa e ???
#396
Scris 26 februarie 2010 - 08:54
Aceasta postare a fost editata de Relu: 26 februarie 2010 - 10:14
#397
Scris 26 februarie 2010 - 10:33
Evident ca aspiratele intre ele si turbatele la fel; dar benzinarele tot trebuiesc duse mai sus in ture.De unde pina unde ?? Compara si tu aspiratele intre ele si turbatele intre ele.
Ia vezi, tot asa e ???
p.s.: postul meu anterior era o gluma, asta in cazul in care nu s-a inteles.
#398
Scris 26 februarie 2010 - 10:37
Revenind la Astra J, deabea astept sa vad cum va arata versiunea in 3usi, si GSi-ul si OPC-ul
Aceasta postare a fost editata de pejte: 26 februarie 2010 - 10:38
#399
Scris 26 februarie 2010 - 10:41
#400
Scris 13 aprilie 2010 - 03:44
It will be some time before Opel decides to take on the Golf R with another version of the Astra OPC. But these spy shots reveal an upcoming Astra GSI that may just fill the void for Opel enthusiasts until then.
The GSI is seen here with a camouflaged front bumper, which tells us the model will have a slightly altered front fascia from the standard Astra - a more aggressive look according to our spy photographer. The GSI will come with a dual exhaust at the back and a two-tone interior with sports seats. Also, the GSI will feature wider wheel arches, according to German car mag Auto, Motor und Sport.
The last Astra OPC came with a 2.0 liter turbocharged ecotec engine with 240 PS (177 kW) while the previous GSI was rated at 200 PS. We can expect the new GSI, second in the Astra pecking order, to come in somewhere in between.
The Opel Astra GSI will likely make it to dealer showrooms by the end of 2010.
http://www.worldcarf...irst-spy-photos
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi