Noul Opel Astra J
#326
Scris 09 ianuarie 2010 - 06:56
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#327
Scris 09 ianuarie 2010 - 07:05
Cartea ii da intre 1373-1590 kg. cu sofer cu tot.Este din cauza greutatii foarte mari. Are platforma comuna cu Insignia, care la randul ei pacatuieste si ea la capitolul greutate.
///EDIT - pana am gasit eu datele, postase si cata
A mea, cu dotari si diesel de 1,9 ( deci motor ceva mai greu ) are 1390kg.
Aceasta postare a fost editata de ska: 09 ianuarie 2010 - 07:06
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#328
Scris 09 ianuarie 2010 - 08:03
Gresit. Platforma este aia noua de la GM, Delta pe numele eiEste din cauza greutatii foarte mari. Are platforma comuna cu Insignia, care la randul ei pacatuieste si ea la capitolul greutate.
#329
Scris 09 ianuarie 2010 - 08:31
Editare ulterioara:
Ai dreptate. Astra = Delta 2;
Insignia = Epsilon 2
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 09 ianuarie 2010 - 08:39
#330
Scris 09 ianuarie 2010 - 08:46
Dupa review-uri, ce s-a pierdut in sportivitate se regaseste in confort.
#331
Scris 09 ianuarie 2010 - 09:59
#332
Scris 09 ianuarie 2010 - 11:15
#333
Scris 11 ianuarie 2010 - 12:35
din pacate sistemul de impozitare/asigurare e cretin si impinge toti producatorii spre asta.
si nu va faceti nici iluzia ca sunt mai econiomice...date blana turbourile astea mici ajung sa consume mai mult decat aspiratele de putere echivalenta si atunci chiar nu prea mai vad "smecheria"
#334
Scris 11 ianuarie 2010 - 12:42
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 11 ianuarie 2010 - 12:42
#335
Scris 11 ianuarie 2010 - 12:50
o sa aiba cai multi pe hartie si atat
invers, un motor mare si cu turbo light e o placere....vezi 3.0 biturbo de "doar" 300 cai de la bmw
#336
Scris 11 ianuarie 2010 - 12:58
motorul asta a devenit single turbo pe 5 GT si e mai flexibil..vezi 3.0 biturbo de "doar" 300 cai de la bmw
N-as vrea sa fiu inteles gresit. Eu sunt fan-ul motoarelor aspirate de inalta turatie pe benzina.
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 11 ianuarie 2010 - 01:03
#337
Scris 11 ianuarie 2010 - 01:05
Crede-ma ca e o mare copilarie ce spui. Mai ziceau unii acum ceva timp ( tot aici pe forum ) ca ar putea merge cu o masina de F1 prin oras fara probleme......... Ambele variante stau alaturi de supercar-uri fara nici o problema.
.....
#338
Scris 11 ianuarie 2010 - 01:07
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 11 ianuarie 2010 - 01:07
#339
Scris 11 ianuarie 2010 - 01:10
nu costa 2 lei, totusi.
#340
Scris 11 ianuarie 2010 - 01:12
@relu am vazut timpii pe vreo 2 circuite la evo viii fq400 si sunt bunicei.
DetaliiImprezaSpeciala - eu zic ca datele sunt impresionante
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 11 ianuarie 2010 - 01:23
#341
Scris 11 ianuarie 2010 - 01:28
Si ce legatura am eu cu ei? In orice caz, elegant stil mai ai !!! Un adevarat "gentleman", ce sa mai discutam !Mai ziceau unii acum ceva timp ( tot aici pe forum ) ca ar putea merge cu o masina de F1 prin oras fara probleme....
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 11 ianuarie 2010 - 01:31
#342
Scris 11 ianuarie 2010 - 01:32
#343
Scris 11 ianuarie 2010 - 01:36
si cine spune? Relu? Cei care le-au testat -destul de multi - n-au dat numai date, si-au impartasit si impresiile. Au fost foarte laudative.Datele nu spun totul...
#344
Scris 11 ianuarie 2010 - 08:50
- O spune oricine a mers cu masini de genul asta, chiar daca n-au fost ale lor.
Tot cei care au avut ocazia asta, au inteles foarte bine ca intotdeauna performanta inalta vine cu niste sacrificii.
O masina "echilibrata" sau/si prietenoasa la condus, nu va putea fi niciodata una cu 200cai/litru !
Si asta nu numai datorita puterii specifice foarte mari, dar si a tot ce deriva de aici.
#345
Scris 11 ianuarie 2010 - 08:55
#346
Scris 11 ianuarie 2010 - 09:33
asta asa, si ca o mica lauda lui rares_dan si alexx_elf, de la care astept niste seminte
general
hartia e una, realitatea e alta.
si eu prefer un 1,8-2,0 light turbo decat un 1,4-1,6 impins sus de tot.
noua astra e o masina care trage mai multe spre confort si lejeritatea in conducere decat ceva cu tenta mai sportiva ( cum ar sugera linia caroseriei ).
Aceasta postare a fost editata de ska: 11 ianuarie 2010 - 09:35
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#347
Scris 11 ianuarie 2010 - 09:59
Si mare atentie la 1:40 !!
#348
Scris 11 ianuarie 2010 - 10:29
-motor mic din care vrei multi cai-compresie scazuta si turbo mare(turbo mare adica lag ia ceva pana face boost) compresie scazuta motorul pana face boost va functiona ca un aspirat aproape,aspirat avand compresie mica=not good
#349
Scris 11 ianuarie 2010 - 10:33
#350
Scris 11 ianuarie 2010 - 10:33
Alo, Zeus, m-ai jignit. Si nu ma basic, daca te intereseaza.- Te basici mult prea usor
Orice-n viata necesita un compromis. In domeniul auto sacrifici fie confortul, fie sportivitatiea, fie pretul. Limitele fizice sunt "atacate" de ingineri in permanenta.
@MikeTekRacing
Legat de taxe, parearea mea e ca ar trebui sa fie o taxa pe clasa de poluare, iar in rest taxat consumul, adica inclusa in pretul carburantului. Orice oferta comerciala se muleaza pe un set de legi/reguli. Detaliile de implementare tin de ingineri, marketing etc. Impreza STI are motorul de 2.5 in Europa pentru ca cel de 2l nu corespundea normelor/testelor de aici. Intamplator sau nu,in Romania e taxat mult mai mult pt ca e mai putin poluant .
Eu am spus ca depinde de pachet. Adica, pt Mini, motorul 35i de care vorbesti ar fi fost prea greu/voluminos. Si s-a obtinut un comportament de exceptie, laudat de toata "presa de specialitate". Disctutia poate continua la infinit, asa ca eu ma opresc aici.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi