Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Noul Opel Astra J


  • Please log in to reply
478 replies to this topic

#326 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 09 ianuarie 2010 - 06:56

culmea e ca opel nu a dat greutatea pe modele la noul astra. poate avea intre 1373-1590 kg.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#327 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 09 ianuarie 2010 - 07:05

Este din cauza greutatii foarte mari. Are platforma comuna cu Insignia, care la randul ei pacatuieste si ea la capitolul greutate.

Cartea ii da intre 1373-1590 kg. cu sofer cu tot.
///EDIT - pana am gasit eu datele, postase si cata :)

A mea, cu dotari si diesel de 1,9 ( deci motor ceva mai greu ) are 1390kg.

Aceasta postare a fost editata de ska: 09 ianuarie 2010 - 07:06

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#328 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 09 ianuarie 2010 - 08:03

Este din cauza greutatii foarte mari. Are platforma comuna cu Insignia, care la randul ei pacatuieste si ea la capitolul greutate.

Gresit. Platforma este aia noua de la GM, Delta pe numele ei ;)
  • 0

#329 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 09 ianuarie 2010 - 08:31

Exact!
Editare ulterioara:
Ai dreptate. Astra = Delta 2;
Insignia = Epsilon 2

Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 09 ianuarie 2010 - 08:39

  • 0

#330 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 09 ianuarie 2010 - 08:46

Dar au facut-o mai mare decat concurenta pentru a dezvolta mai multe modele, care vor fi comercializate pe toate continentele. Delta 1 era numai pentru Europa.
Dupa review-uri, ce s-a pierdut in sportivitate se regaseste in confort.
  • 0

#331 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 09 ianuarie 2010 - 09:59

M-am urcat si eu vineri in modelul expus la AFI. Mi-a placut masina. Parea f bine inchegata, iar materialele erau placute la atingere. Bordul e flashy, se vede ca e o masina orientata spre tineri. Au gandit bine.
  • 0

#332 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 09 ianuarie 2010 - 11:15

Spre rusinea mea nu am luat si eu noua astra la un test :angry: iar masina expusa la Radacini Vitan acu ceva timp era cheala rau :|
  • 0

#333 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 ianuarie 2010 - 12:35

nu va mai uitati dupa motoare mici cu nspe mii de turbine incercand sa scoata puteri mari....nu prea iese treaba cum trebuie
din pacate sistemul de impozitare/asigurare e cretin si impinge toti producatorii spre asta.
si nu va faceti nici iluzia ca sunt mai econiomice...date blana turbourile astea mici ajung sa consume mai mult decat aspiratele de putere echivalenta si atunci chiar nu prea mai vad "smecheria"
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#334 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 11 ianuarie 2010 - 12:42

Depinde. De ex, Cooper ( S sau JCW) sunt foarte laudate si au 1.6. Trebuie analizat pachetul final - motor, transmisie, masa etc. Astra e greu, inclinat evident catre confort.

Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 11 ianuarie 2010 - 12:42

  • 0

#335 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 ianuarie 2010 - 12:50

nu depinde de nimic, un motor mic turbat la greu nu are cum sa fie exploatabil ok in toata gama de ture..fizic nu e posibil
o sa aiba cai multi pe hartie si atat
invers, un motor mare si cu turbo light e o placere....vezi 3.0 biturbo de "doar" 300 cai de la bmw
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#336 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 11 ianuarie 2010 - 12:58

dar tu vorbesti de alta gama de putere. DAR : vezi mitsubishi fq400 - 400cp din 2l, Subaru Impreza ( nu stiu exact numele modelului - 400 cp din 2l ). Ambele variante stau alaturi de supercar-uri fara nici o problema.

.vezi 3.0 biturbo de "doar" 300 cai de la bmw

motorul asta a devenit single turbo pe 5 GT si e mai flexibil.
N-as vrea sa fiu inteles gresit. Eu sunt fan-ul motoarelor aspirate de inalta turatie pe benzina.

Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 11 ianuarie 2010 - 01:03

  • 0

#337 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 ianuarie 2010 - 01:05

..... Ambele variante stau alaturi de supercar-uri fara nici o problema.
.....

Crede-ma ca e o mare copilarie ce spui. Mai ziceau unii acum ceva timp ( tot aici pe forum ) ca ar putea merge cu o masina de F1 prin oras fara probleme....
  • 0

#338 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 11 ianuarie 2010 - 01:07

N-am spus-o eu. Au spus-o cei care le-au testat. Am mai discutat despre asta si am afirmat ca-mi plac benzinarele de inalta turatie. Cel de pe Ferrari 458 Italia e favoritul meu in momentul de fata dupa datele tehnice.

Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 11 ianuarie 2010 - 01:07

  • 0

#339 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 11 ianuarie 2010 - 01:10

vezi ca datele alea tehnice mai pot pacali. sa nu iti para rau in momentul cand vei achizitiona masina.
nu costa 2 lei, totusi.



:lol:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#340 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 11 ianuarie 2010 - 01:12

Merci mult pentru recomandare. Facusem comanda, dar le-am trimis un sms ca o suspend. Vreau drive-test inainte. :lol:
@relu am vazut timpii pe vreo 2 circuite la evo viii fq400 si sunt bunicei.
DetaliiImprezaSpeciala - eu zic ca datele sunt impresionante

Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 11 ianuarie 2010 - 01:23

  • 0

#341 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 11 ianuarie 2010 - 01:28

Mai ziceau unii acum ceva timp ( tot aici pe forum ) ca ar putea merge cu o masina de F1 prin oras fara probleme....

Si ce legatura am eu cu ei? In orice caz, elegant stil mai ai !!! Un adevarat "gentleman", ce sa mai discutam !

Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 11 ianuarie 2010 - 01:31

  • 0

#342 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 11 ianuarie 2010 - 01:32

Datele nu spun totul...
  • 0

#343 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 11 ianuarie 2010 - 01:36

Datele nu spun totul...

si cine spune? Relu? Cei care le-au testat -destul de multi - n-au dat numai date, si-au impartasit si impresiile. Au fost foarte laudative.
  • 0

#344 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 ianuarie 2010 - 08:50

- Te basici mult prea usor
- O spune oricine a mers cu masini de genul asta, chiar daca n-au fost ale lor.
Tot cei care au avut ocazia asta, au inteles foarte bine ca intotdeauna performanta inalta vine cu niste sacrificii.
O masina "echilibrata" sau/si prietenoasa la condus, nu va putea fi niciodata una cu 200cai/litru !
Si asta nu numai datorita puterii specifice foarte mari, dar si a tot ce deriva de aici.
  • 0

#345 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 11 ianuarie 2010 - 08:55

domu Relu de dovleac,decojite e bine?
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#346 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 11 ianuarie 2010 - 09:33



asta asa, si ca o mica lauda lui rares_dan si alexx_elf, de la care astept niste seminte :P

general
hartia e una, realitatea e alta.
si eu prefer un 1,8-2,0 light turbo decat un 1,4-1,6 impins sus de tot.
noua astra e o masina care trage mai multe spre confort si lejeritatea in conducere decat ceva cu tenta mai sportiva ( cum ar sugera linia caroseriei ).

Aceasta postare a fost editata de ska: 11 ianuarie 2010 - 09:35

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#347 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 ianuarie 2010 - 09:59

Pentru cei care nu stiu ce inseamna motoarele turbo "impinse" si presiuni mari, sa fie atenti de la minutul 1:10 :P

Si mare atentie la 1:40 !!
  • 0

#348 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 11 ianuarie 2010 - 10:29

sefu din ce stiu si eu de la "baietii"care se joaca cu turbo:
-motor mic din care vrei multi cai-compresie scazuta si turbo mare(turbo mare adica lag ia ceva pana face boost) compresie scazuta motorul pana face boost va functiona ca un aspirat aproape,aspirat avand compresie mica=not good :P
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#349 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 ianuarie 2010 - 10:33

Chiar asa e
  • 0

#350 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 11 ianuarie 2010 - 10:33

- Te basici mult prea usor

Alo, Zeus, m-ai jignit. Si nu ma basic, daca te intereseaza.
Orice-n viata necesita un compromis. In domeniul auto sacrifici fie confortul, fie sportivitatiea, fie pretul. Limitele fizice sunt "atacate" de ingineri in permanenta.
@MikeTekRacing
Legat de taxe, parearea mea e ca ar trebui sa fie o taxa pe clasa de poluare, iar in rest taxat consumul, adica inclusa in pretul carburantului. Orice oferta comerciala se muleaza pe un set de legi/reguli. Detaliile de implementare tin de ingineri, marketing etc. Impreza STI are motorul de 2.5 in Europa pentru ca cel de 2l nu corespundea normelor/testelor de aici. Intamplator sau nu,in Romania e taxat mult mai mult pt ca e mai putin poluant :P.
Eu am spus ca depinde de pachet. Adica, pt Mini, motorul 35i de care vorbesti ar fi fost prea greu/voluminos. Si s-a obtinut un comportament de exceptie, laudat de toata "presa de specialitate". Disctutia poate continua la infinit, asa ca eu ma opresc aici.
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi