Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Noul Opel Astra J


  • Please log in to reply
478 replies to this topic

#276 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 18 decembrie 2009 - 11:59

poi chiar faceliftu ala ii da plusvaloare. interiorul e cu totul altceva.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#277 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 18 decembrie 2009 - 12:07

Am zis mici scapari de logica, nu ca e fara logica, o diferenta nu crezi? Nu stiu cum o fi fost scaunul in Mazda, dar in Golf era inalt pentru mine. Confortabil totusi, nu era masina de mers repede oricum. Eu nu m-am acomodat din prima la Golf, de exemplu. Si ce inseamna "acomodat"? Ca faci ce...? Ca stii s-o utilizezi? Manetele sunt in aceleasi pozitii pe toate masinile :) Singura problema poate fi pozitia de condus, care tu zici ca e foarte buna la golf, eu zic ca e ok, dar nu ma da pe spate. Mazda MPS nu am condus, nu-mi dau seama. In Accord e foarte ok, am condus drumuri de mii de km si nu m-a durut nimic.
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#278 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 18 decembrie 2009 - 12:08

. Golf-ul nu transmite nimic, un fel de logan la scara mai mare. Utilitara, buna, ajuta, si atat.

Frumos spus. Total de acord :)
  • 0

#279 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 18 decembrie 2009 - 12:52

Nu cred ca se supara nimeni daca Mitsu EVO sau Subaru Impreza matura pe jos cu echivalentele europene, cum de altfel nu cred ca ar trebui sa se supere nimeni daca in Golf se sta mai comod decat in Civic. Poate in viitor lucrurile se vor schimba, cum se intampla la Opel, fiecare generatie a evoluat fantastic. Pana sa-si cumpere parintii mei Golf 5 uram firma VW , mai ales Golful, nu vedeam nici o logica sa dai atatia bani pe un rahatel de masina, concurenta avand ce sa ofere la bani mai putini (asa gandeam atunci). Apoi fortat de imprejurari si trebuind sa condus si eu masina din cand in cand am descoperit ca cineva se gandise la toate: nu mai trebuia sa-mi rup spatele intorcandu-ma la 360 de grade :) ca sa-mi pun centura ca la Pajero, ceasurile de bord nu mai erau nefiresc de asemanatoare cu consolele play-station tot ca la Pajero, cutia de viteze nu mai avea ditamai cursa si nici nu mai agata ca la pajero sau Vectra, scaunul este si sportiv dar nici nu-ti rupe spinarea la drum lung, sezutul e tare si nu te incinzi la cur ca la Megane sau la japoneze, levierul de semnal nu ramane blocat ca la orice Mitsubishi, acelasi levier a furat de la Vectra ideea doar de a-l atinge pentru a semnaliza de 4 ori, dar a ramas mecanic pentru un semnal mai lung (nu ca la Vectra care fiind complet electric nu prea stii ce fel de semnal ai dat). Deasemenea intr-un Golf mic ai spatii de depozitare extrem de utile, bagi si o sticla de 2 litri in usa, la Pajero nu-ti intra nici macar una de juma de litru , spatiul usii (ditamai usa la modelul cu 3 usi) e complet inutilizabil. Pana si banala cheie, la Pajero e o cheie normala care iti mai intra-n oua daca te asezi stramb cand o ai in buzunar :) , la Golf se pliaza frumos, ca sa nu mai zic ca o poti folosi si ca jucarie cand esti nervos, obagi, o scoti, o bagi , o scoti... :( ......... si altele care pana nu conduci masina nu o sa intelegi ce inseamna sloganul "Bine ai venit in familie" si o sa ti se para ceva foarte plictisitor (cum mi se parea si mie inainte).
  • 0

#280 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 18 decembrie 2009 - 01:31

Tocmai asta e reteta succesului comercial numit Golf. E un all-rounder aproape perfect. Nu e nici prea sportiv (in ideea de a-ti zgaltai rinichii de fiecare data cand treci peste denivelari), nici barja, are un design simplu, dar elegant si atemporal (de gustibus, unii ar spune chiar prea batranesc si ca e nevoie de o revolutie de stil) si un interior suficient de spatios si de bine finisat si reglat/gandit dpdv ergonomic pentru a fi pe gustul unei palete foarte largi de potentiali clienti, mai ales europeni.

Este mai scump, in general, da... dar, nu mi se pare ca VI-le ar mai chiar atat de exagerat de scump fata de concurenta.

e.g. ''Pretul unui Megane Luxury Privilege de 130CP este 15.950 euro, in timp ce un Golf VI Highline 1.4 TSI 122CP costa, la dotari similare, circa 17.000 euro iar un Opel Astra nou 1.4 Turbo Ecotec Cosmo, tot la dotari similare, costa putin peste 18.000 euro (pret de lansare fara discount deocamdata).''

http://drive-test.ro...comparativ.html

Frumos spus. Total de acord :P


Eu nu sunt de acord. Deja exageram, dar... fiecare are dreptul sa isi exprime opinia, mai mult sau mai putin subiectiva. De-asta se si spune: ''Parerea mea''. ;)

Nu cred ca se supara nimeni daca Mitsu EVO sau Subaru Impreza matura pe jos cu echivalentele europene...


Daca ne referim la generatiile actuale, nu stiu cat de valabila mai este afirmatia in cazul Imprezei...
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#281 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 decembrie 2009 - 02:03

......
Daca ne referim la generatiile actuale, nu stiu cat de valabila mai este afirmatia in cazul Imprezei...

Corect, ba chiar si la generatiile vechi..... EVO si Impreza au excelat ( si exceleaza in continuare ) la tot ce priveste mecanica si comportamentul rutier. Insa nici una din cele 2 nu au fost vreodata frumoase ( mai ales alea vechi !! ) sau cu finisari deosebite. Interioarele sunt simple, dar super OK dpdv calitativ.
  • 0

#282 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 18 decembrie 2009 - 02:12

Impreza noua exceleaza? Chiar tu spuneai ca nu prea mai exceleaza... ah, de generatiile vechi, da.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#283 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 decembrie 2009 - 02:16

Fata de alte masini, da. Sau daca-i schimbi suspensia si o resoftezi, devine o super masina.
  • 0

#284 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 18 decembrie 2009 - 03:11

Ah, asta e altceva.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#285 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 18 decembrie 2009 - 08:23

Opel Astra a plecat de la un model interesant prima oara , ca idee, atunci cand s-a dorit o schimbare radicala a Kadett-ului dar au stricat-o rau cand s-a pus problema calitatii, primul model de Astra a fost pur si simplu un cazan care nu stiu daca reusea sa faca de ras o Dacie 1300 cu piese frantuzesti. La a-2a generatie baietii si-au dat seama ca s-au intrecut cu gluma si au luat masuri, creand un model robust. Designul bun si upgrade-ul continuu au facut ca aceasta masina sa devine pe finalul generatiei un Logan al vestului, o masina fiabila, matura, ieftina si in ciuda batranetii chiar frumoasa. Inca se mai vinde noua, nu ? Astra Clasic....

In 2004 Opel decidea inca odata sa scuturea lenea si scoteau pe piata un nou model de Astra, H, masina care pentru prima oara incepea sa zdruncine puternic suprematia Golf-ului in Europa la clasa compacta. Tin minte ca a fost un mic soc sa observ ca Astra in 3 usi avea materiale mai bune ca Golf-ul la interior. Vanzarile in acel an la VW au scazut dramatic pe acest segment la Golf 5 care abia se lansase, rezultand o scadere de pret semnificativa la gama Golf. Deasemenea s-a umblat rapid la cresterea calitatii masinii de la VW intre 2004 si 2005, astfel incat corelat cu un pret decent sa faca fata cu brio Astrei. Spre final au reusit sa reechilibreze balanta in favoarea lor dar Astra a dat tonul celor care atacau regele.

In 2009 din acest razboi s-a nascut pe fuga Golf 6 , o masina care incearca sa aduca muchiile lui Golf 4 si materialele de la interior ale clasei lux. O miscare reusita n-am ce zice, dar parca incompleta.... asteptam Golf 7.

De partea cealalta a baricadei cei de la Opel nu s-au pripit, au incercat sa faca totul ca la carte, probabil de data asta vor sa loveasca direct si nemilos cu noua Astra. Vor reusi ? Nu stiu, razboiul pare mai strans ca niciodata, VW nu vrea sa cedeze suprematia si livreaza un Golf din ce in ce mai apropiat de perfectiune, in schimb Opel si-ar dori depasirea perfectiunii :angry:

Sincer dupa ce am vazut Insignia in realitate si Astra pe strada tind sa cred ca acest model nu va reusi sa se clasifice in fata Golfului, dar va ocupa acelasi loc 1 , stilul sau , efortul intelectual si emotional din spatele acestei masini pur si simplu o imping catre un produs elegant, rafinat, de mare calitate si clasa. Pana in momentul de fata nu pot sa spun decat: Jos palaria Opel !

aaaaaaaaaaaa si inca ceva, cu toate ca acel tip de oameni nu citeste forumul de aici, as vrea sa le spun : Astra nu e deloc o masina de manelisti......... e prea eleganta si rafinata B) nasol pentru ei, bine pentru noi. Sper sa nu existe prea multe masini tunate in Bucuresti
  • 0

#286 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 18 decembrie 2009 - 08:50

ce sa mai zic de golf 6, care este peste 5 si are si frane bune.
:angry:
(niciodata nu am fost mare fan passat)



Golfu n-are logica la interior ? Asta e tare.
Nu m-am mai urcat intr-o masina in care sa ma acomodez din prima.


Spune-le flacailor ca startul la tine a fost dat de Golf 2 sau chiar 1...Adica, de la 1 la 6 te-ai acomodat din prima?


Mazda, pe langa niste mici neajunsuri, avea pozitia de condus ceva mai inalta decat era normal (mai ales pentru o masina sport), computerul de bord era plasat cam aiurea si inghesuit, materialele din interior pareau sa treaca cu dificultate prin proba timpului si mai gasesc. Da cel mai tare ma deranja sezutul scaunului, la condusul pe distante mari aveam intotdeauna probleme cu piciorul drept.


Parca volumul portbagajului era pe prim plan, ca neajuns. :laugh:

E vorba de material didactic...nu-i special...
...

Cand veti intelege ca masina este un tot, plecand de la motor, transmisie...comportament( preaslavirea opel-ului mai ales de greierasul--da, au evoluat da' si altii tot asta au facut, numai ca demarasera ceva mai repede...)?!


Aceasta postare a fost editata de LKS: 18 decembrie 2009 - 08:51

  • 0

#287 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 18 decembrie 2009 - 09:46

la golf 1 eram incepator, deci nu se pune. de la golf 2 pana acuma totul a decurs precum la un mormoloc in balta.

cat despre mazda, marele neajuns a fost intr-adevar portbagajul, dar acuma vorbeam de interioare inteligente nu de capacitatea de incarcare.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#288 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 19 decembrie 2009 - 11:15

Opel Astra a plecat de la un model interesant prima oara , ca idee, atunci cand s-a dorit o schimbare radicala a Kadett-ului dar au stricat-o rau cand s-a pus problema calitatii, primul model de Astra a fost pur si simplu un cazan care nu stiu daca reusea sa faca de ras o Dacie 1300 cu piese frantuzesti.


Daca te referi la Astra F (nu tin minte sa fi fost alt model inainte), te inseli. Mai inca una care merge cu piese originale (exceptand consumabile, evident), si are vreo 13 ani. Pentru anul ala, masina era excelenta.

Referitor la interioare, am mai zis, in afara de pozitia de condus nu vad ce ar putea fi "aiurea", exceptand zona design-ului (subiectiv) si zona utilitatii minore (cup holdere, locuri in usa, etc). Iar pozitia de condus depinde de prea multe chestii, inclusiv de nivelul de echipare al masinii. Oaspete, MPS-ul era o masina sport, masinile sport din experienta mea nu prea sunt asa distractive la drumuri lungi. Pentru confort la drumuri lungi iti iei o limuzina cu motor maricel si aia e. Cel putin acum n-as da ever Accord-ul pe ceva mai mic si cu mai multi cai (sau comparabili) care vine cu scaune sport, suspensie de-mi clantane dintii, etc (am mers pasager in Golf GTI si nu e prea fun). Sigur, o jucarie d-asta e excelenta pe un Bucuresti-Brasov via Cheia, dar nu cand ai de stat 10 ore in masina la un drum de anduranta. Iar la o Mazda 6 normala, de 2.0 si echipare medie (asta am condus) nu cred ca te mai dureau chestii dupa un drum lung. Avea si vreo 120 de cai in minus de asemenea :lol:

Aceasta postare a fost editata de rezare: 19 decembrie 2009 - 11:16

  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#289 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 19 decembrie 2009 - 03:20

:lol: Are si Golf-ul 5 un sistem pentru care nu as mai cumpara masina asta in veci, probabil cel mai prost intalnit la orice marca ever, anume aerul conditionat. Nu discut ca odata pornit iti mananca din putere prea mult, asta e ceva normal, in schimb faptul ca la 6 luni pierde jumate din freon oricat l-ai porni este foarte enervant. Niciodata nu a putut sa raceasca habitaclul macar satisfacator. Colac peste pupaza designul masinii are si ea un rol negativ. Plafonul nu este capitonat cu un termoizolant, asa ca aerul conditionat iti ingheata fata (in prima zi cand bagi noul freon) dar partea de sus a capului, crestetul, frige de rupe. Deasemenea parbrizul nu este tratat antireflex si unghiul sub care e pus mai actioneaza si ca o lupa inrautatind situatia. Vrei sa deschizi geamul din spate (sa nu te prinda curentul) crezand ca asa ai o scapare dar surpriza, de la 30km/h se creeaza un vartej oscilant care pe la 60km/h are sane sa-ti smulga timpanele sau sa explodeze geamurile. Inchipuiti-va ca presiunea in masina scade brusc, apoi creste brusc, iar scade, iar creste si tot asa cu o frecventa de vreo 5..10 ori pe secunda.... oribil, deci nu poti sa mergi cu geamul deschis.

Ca sa nu mai amintesc de tuburile aerului conditionat care nu sunt facute din plastic anti-bactericid si eu va garantez sigur o rinita sau sinuzita. Deci daca pentru tine aerul conditionat e primordial, nu cumpara Golf. De departe coreenii si japonezii au cea mai buna oferta in domeniu..... sistemul lucreaza corect si destul de neutru astfel incat sa nu racesti imediat, deh in Germania n prea sunt calduri. Opelul cum sta la acest capitol ?
  • 0

#290 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 19 decembrie 2009 - 04:20

Greierasule, aici ai dat ( iar ) rau cu oistea-n gard ! Climatronicul de la VW e unul din cele mai eficiente si bine gindite sisteme de climatizare auto.
Apropo, ca dovada ca nu stii ce-i aia climatizare, numesti sistemul de la VW "aer conditionat".....
  • 0

#291 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 19 decembrie 2009 - 04:43

:) oistea-n gard sau nu , dar cert este ca aerul conditionat sau climatronic-ul cum il alintati voi este nasol rau la Golf. Ce legatura are faptul ca am racire bizone, fiecare pasager cu temperatura sa, cand altele sunt bubele acestui sistem. Mai degraba Relu cred ca tu nu prea ai mers cu masinuta asta de nu i-ai simtit pe propia piele efectul, sau poate esti mai calit. Imi aduc aminte perfect ziua in care am luat masina, am luat-o de pe stoc si toate aveau climatronic care era la promotie, 100 euro fara TVA (pe la sfarsitul lui 2004). Degeaba ii setezi o temperatura corecta pentru ca de la ochi in sus te coci, e prost izolat plafonul si parbrizul e slab. Ca nu mai zic cate zile mi-a luat pana am descoperit cum pot sa introduc doar aer de afara, trebuia sa apas pe butonul "econ" sau asa ceva. Iar despre scaparea freonului mi s-a spus de 4 ori la service ca nu e freon, e alt gaz ecologic foarte volatil care scapa f usor cand se usuca garniturile(se usuca prea repede :lol:) Fiecare reumplere m-a costat 150 ron _TVA chiar si in garantie dupa doar 6 luni de zile. Din fericire incalzirea merge excelent.
  • 0

#292 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 19 decembrie 2009 - 04:48

biggrin.gif oistea-n gard sau nu
....
..... Mai degraba Relu cred ca tu nu prea ai mers cu masinuta asta de nu i-ai simtit pe propia piele efectul,...
...

Pai vezi, mi-ai demonstrat inca o data :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 19 decembrie 2009 - 04:49

  • 0

#293 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 19 decembrie 2009 - 05:04

N-am intalnit asa ceva, greierasule. Esti sigur ca stii cum arata Goful in general si 5-ul in special ??
Posibil sa nu fi fost climatronic ci doar cum spui tu, aer conditionat.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#294 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 19 decembrie 2009 - 06:29

:lol: e nevoie de copie dupa certificatul de inmatriculare ? Eu nu inteleg un lucru..... ce treaba are climatronicul care este un sistem electronic de gestionare a temperaturii (chiar si bi-zone cum are Golf 5, inclusiv al meu, cu 2 cesulete de temperatura separate) cu faptul ca sistemul pierde substanta refrigeratoare si ca izolatia termica a parbrizului si acoperisului este slaba ? Sau ca unghiul parbrizului iti reflecta aerul rece in fata iar crestetul e fierbinte ? Chiar daca setezi pe automat face rece (sa zicem ca are refrigerant corespunzator) iar cand scade turatia ventilatiei ramane rece de la gat in jos si sus tot cald e, vine de sus prin plafon caldura. I-am intrebat daca vreau contra-cost sa schimb parbrizul cu unul tratat antireflex iar raspunsul a fost prin 2006 ca nu exista asa ceva.La Renault Megane exista dar la Golf nu.

Asta e interiorul ca al meu.... ce greu am gasit pe net golfuri cu volan in 4 spite... Ar fi superb daca nu stiu eu sa reglez ceva iar climatronicul sa fie vreo minune, dar ma indoiesc, nu vad legatura cu hibele care le are.
  • 0

#295 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 19 decembrie 2009 - 07:51

;) e nevoie de copie dupa certificatul de inmatriculare ? Eu nu inteleg un lucru..... ce treaba are climatronicul care este un sistem electronic de gestionare a temperaturii (chiar si bi-zone cum are Golf 5, inclusiv al meu, cu 2 cesulete de temperatura separate) cu faptul ca sistemul pierde substanta refrigeratoare si ca izolatia termica a parbrizului si acoperisului este slaba ?...
....

1- climatronicul inseamna mult mai mult decit crezi tu.
2- du-te la garantii sa-l repare.
3- izolare termica la parbriz ????? mai sa fie....
4- izolare temica slaba a cui ? Poate plafon, ca acoperisuri au casele :lol:
5- la golful tau ( daca ai.... ) hiba e la utilizator. Ia fa tu cum scrie in manual, si anume fixeaza-ti o temperatura civilizata ( de ex. 23-24 grade ) si apasa pe "auto". Fa o tura prin oras si vei avea o surpriza :)
  • 0

#296 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 19 decembrie 2009 - 10:32

1- climatronicul inseamna mult mai mult decit crezi tu.
2- du-te la garantii sa-l repare.
3- izolare termica la parbriz ????? mai sa fie....
4- izolare temica slaba a cui ? Poate plafon, ca acoperisuri au casele :lol:
5- la golful tau ( daca ai.... ) hiba e la utilizator. Ia fa tu cum scrie in manual, si anume fixeaza-ti o temperatura civilizata ( de ex. 23-24 grade ) si apasa pe "auto". Fa o tura prin oras si vei avea o surpriza :)



1 - climatronicul o insemna mult mai mult pentru tine, pentru altii inseamna mai putin si o sa-ti explic mai jos de ce.
2 - la garantie nu-ti repara nimic gratis, eventual la livrarea masinii iti stabilesc nivelul de freon daca au aia bun simt , daca nu o iei asa si cand vii inapoi in vara ti-o servesc scurt: e vina ta ca nu ai dat drumul zilnic aerului rece conditionat si s-au uscat garniturile, in plus freonul e trecut la consumabile , chiar daca masina e in garantie, aia te pun sa platesti.
3 - e clar, daca nici macar nu ai auzit de parbriz atermic, tratat, atunci nu avem ce sa detaliem prea mult. Sunt acele parbrize "mov" in soare ,care nu reduc neaparat caldura care intra in habitaclu prin conductie si convectie ci mai degraba prin radiatie termica, nu zona vizibila ci zona infrarosiilor(astea-s mai rare) si ultravioletele acolo unde sunt radiatiile termice, cele mai pacatoase. De ce sunt ele nedorite ? Pentru ca se propaga foarte repede astfel incat aerul conditionat nu va reusi sa raceasca planseul de bord, constanta de timp intre acest tip de incalzire prin radiatie termica si racire este in defavoarea racirii astfel incat nu reuseste sa se mai creeze acea "perna" de aer izolatoare. E un fenomen asemanator cu geamul termopan. Tocmai de aceea am si racit eu, fiind mai sensibil. Aerul suflat e rece dar masina, plasticele sunt fierbinti, se creeaza diferente mari de temperatura in interiorul habitaclului care streseaza corpul uman termic, ca sa nu mai vorbim de mediul mult mai propice de dezvoltare al bacteriilor.

Ei au zis ca fac o smecherie cu climatronicul, in sensul ca acesta in modul automat va forta crearea pernei de aer izolatoare de la parbriz, dar asta se intampla numai pana la ajungerea temperaturii dorite, dupa care ventulatia scade viteza iar habitaclul nu va mai avea o temperatura constanta. Nu poti sa mergi cu ventilatia la maxim incontinuu, deci atat vreme cat Golful nu are parbrizul tratat si plafonul izolat termic bine sub tapiterie ai incurcat-o daca esti mai sensibil.

In plus tot persoanele sensibile nu pot sa stea cu vajaiala aia in cap pana ajunge temperatura la 25 de grade. Daca intri transpirat si te sufla aerul ala automat timp de 10 minute direct la spital ajungi. Unii ca mine trebuie sa mearga cu climatronicul la ralanti, pe manual nu pe auto.

Pana si Renault Trafic-ul de la munca are parbrizul tratat chiar daca nu are aer conditionat si culmea , vara nu te sufoci ca in Golf chiar daca e cald, pentru ca radiatiile termice nu mai trec printr-un parbriz netratat care mai are si efect de lupa, de zici ca iti ia foc pielea. Un parbriz de acest gen protejeaza si materialele de decolorare si de imabtranire rapida. Oricum am rezolvat-o, Pajero e incomparabil mai bland cu sanatataea ta atunci cand folosesti aerul conditionat ( ma rog, clima, sau cum ii zice, care apropos, nu e bi-zone ca la Golf).

Faza cu climatronicul setat pe auto mi-a propus-o si amicul meu care are Passat modelul actual, dar e diferenta de ceafa intre noi doi, a lui e mult mai groasa, merge si iarna cu geamul intredeschis ;)
  • 0

#297 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 decembrie 2009 - 01:00

Esti tare ! :thumb:
  • 0

#298 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 20 decembrie 2009 - 02:21

bai, sa revenim la oile noastre.

Opelul ala Astra NG care e la reprezentanta, echipare Sport, 1,6T 180cp, 6man, jante 18", AFL si multe alte optionale e la 179xx EUR parca, CU TVA.
reducerea e de vreo 41xx EUR din pretul cu TVA.

Imagine amplasata

edit
17790eur cu tva
( 4194eur cu tva - reducere )

Aceasta postare a fost editata de ska: 20 decembrie 2009 - 02:30

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#299 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 20 decembrie 2009 - 03:30

Una din doua : ori pretul initial e voit exagerat, ori discountul e asa.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#300 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 20 decembrie 2009 - 06:28

opelul nu a avut niciodata cele mai mici preturi.
dar discounturile au fost pe masura.
ciudata politica, dar pana la urma iese bine :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi