Noul Opel Astra J
#276
Scris 18 decembrie 2009 - 11:59
#277
Scris 18 decembrie 2009 - 12:07
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#278
Scris 18 decembrie 2009 - 12:08
Frumos spus. Total de acord. Golf-ul nu transmite nimic, un fel de logan la scara mai mare. Utilitara, buna, ajuta, si atat.
#279
Scris 18 decembrie 2009 - 12:52
#280
Scris 18 decembrie 2009 - 01:31
Este mai scump, in general, da... dar, nu mi se pare ca VI-le ar mai chiar atat de exagerat de scump fata de concurenta.
e.g. ''Pretul unui Megane Luxury Privilege de 130CP este 15.950 euro, in timp ce un Golf VI Highline 1.4 TSI 122CP costa, la dotari similare, circa 17.000 euro iar un Opel Astra nou 1.4 Turbo Ecotec Cosmo, tot la dotari similare, costa putin peste 18.000 euro (pret de lansare fara discount deocamdata).''
http://drive-test.ro...comparativ.html
Frumos spus. Total de acord
Eu nu sunt de acord. Deja exageram, dar... fiecare are dreptul sa isi exprime opinia, mai mult sau mai putin subiectiva. De-asta se si spune: ''Parerea mea''.
Nu cred ca se supara nimeni daca Mitsu EVO sau Subaru Impreza matura pe jos cu echivalentele europene...
Daca ne referim la generatiile actuale, nu stiu cat de valabila mai este afirmatia in cazul Imprezei...
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#281
Scris 18 decembrie 2009 - 02:03
Corect, ba chiar si la generatiile vechi..... EVO si Impreza au excelat ( si exceleaza in continuare ) la tot ce priveste mecanica si comportamentul rutier. Insa nici una din cele 2 nu au fost vreodata frumoase ( mai ales alea vechi !! ) sau cu finisari deosebite. Interioarele sunt simple, dar super OK dpdv calitativ.......
Daca ne referim la generatiile actuale, nu stiu cat de valabila mai este afirmatia in cazul Imprezei...
#282
Scris 18 decembrie 2009 - 02:12
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#283
Scris 18 decembrie 2009 - 02:16
#284
Scris 18 decembrie 2009 - 03:11
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#285
Scris 18 decembrie 2009 - 08:23
In 2004 Opel decidea inca odata sa scuturea lenea si scoteau pe piata un nou model de Astra, H, masina care pentru prima oara incepea sa zdruncine puternic suprematia Golf-ului in Europa la clasa compacta. Tin minte ca a fost un mic soc sa observ ca Astra in 3 usi avea materiale mai bune ca Golf-ul la interior. Vanzarile in acel an la VW au scazut dramatic pe acest segment la Golf 5 care abia se lansase, rezultand o scadere de pret semnificativa la gama Golf. Deasemenea s-a umblat rapid la cresterea calitatii masinii de la VW intre 2004 si 2005, astfel incat corelat cu un pret decent sa faca fata cu brio Astrei. Spre final au reusit sa reechilibreze balanta in favoarea lor dar Astra a dat tonul celor care atacau regele.
In 2009 din acest razboi s-a nascut pe fuga Golf 6 , o masina care incearca sa aduca muchiile lui Golf 4 si materialele de la interior ale clasei lux. O miscare reusita n-am ce zice, dar parca incompleta.... asteptam Golf 7.
De partea cealalta a baricadei cei de la Opel nu s-au pripit, au incercat sa faca totul ca la carte, probabil de data asta vor sa loveasca direct si nemilos cu noua Astra. Vor reusi ? Nu stiu, razboiul pare mai strans ca niciodata, VW nu vrea sa cedeze suprematia si livreaza un Golf din ce in ce mai apropiat de perfectiune, in schimb Opel si-ar dori depasirea perfectiunii
Sincer dupa ce am vazut Insignia in realitate si Astra pe strada tind sa cred ca acest model nu va reusi sa se clasifice in fata Golfului, dar va ocupa acelasi loc 1 , stilul sau , efortul intelectual si emotional din spatele acestei masini pur si simplu o imping catre un produs elegant, rafinat, de mare calitate si clasa. Pana in momentul de fata nu pot sa spun decat: Jos palaria Opel !
aaaaaaaaaaaa si inca ceva, cu toate ca acel tip de oameni nu citeste forumul de aici, as vrea sa le spun : Astra nu e deloc o masina de manelisti......... e prea eleganta si rafinata nasol pentru ei, bine pentru noi. Sper sa nu existe prea multe masini tunate in Bucuresti
#286
Scris 18 decembrie 2009 - 08:50
ce sa mai zic de golf 6, care este peste 5 si are si frane bune.
(niciodata nu am fost mare fan passat)
Golfu n-are logica la interior ? Asta e tare.
Nu m-am mai urcat intr-o masina in care sa ma acomodez din prima.
Spune-le flacailor ca startul la tine a fost dat de Golf 2 sau chiar 1...Adica, de la 1 la 6 te-ai acomodat din prima?
Mazda, pe langa niste mici neajunsuri, avea pozitia de condus ceva mai inalta decat era normal (mai ales pentru o masina sport), computerul de bord era plasat cam aiurea si inghesuit, materialele din interior pareau sa treaca cu dificultate prin proba timpului si mai gasesc. Da cel mai tare ma deranja sezutul scaunului, la condusul pe distante mari aveam intotdeauna probleme cu piciorul drept.
Parca volumul portbagajului era pe prim plan, ca neajuns. :laugh:
E vorba de material didactic...nu-i special...
...
Cand veti intelege ca masina este un tot, plecand de la motor, transmisie...comportament( preaslavirea opel-ului mai ales de greierasul--da, au evoluat da' si altii tot asta au facut, numai ca demarasera ceva mai repede...)?!
Aceasta postare a fost editata de LKS: 18 decembrie 2009 - 08:51
#287
Scris 18 decembrie 2009 - 09:46
cat despre mazda, marele neajuns a fost intr-adevar portbagajul, dar acuma vorbeam de interioare inteligente nu de capacitatea de incarcare.
#288
Scris 19 decembrie 2009 - 11:15
Opel Astra a plecat de la un model interesant prima oara , ca idee, atunci cand s-a dorit o schimbare radicala a Kadett-ului dar au stricat-o rau cand s-a pus problema calitatii, primul model de Astra a fost pur si simplu un cazan care nu stiu daca reusea sa faca de ras o Dacie 1300 cu piese frantuzesti.
Daca te referi la Astra F (nu tin minte sa fi fost alt model inainte), te inseli. Mai inca una care merge cu piese originale (exceptand consumabile, evident), si are vreo 13 ani. Pentru anul ala, masina era excelenta.
Referitor la interioare, am mai zis, in afara de pozitia de condus nu vad ce ar putea fi "aiurea", exceptand zona design-ului (subiectiv) si zona utilitatii minore (cup holdere, locuri in usa, etc). Iar pozitia de condus depinde de prea multe chestii, inclusiv de nivelul de echipare al masinii. Oaspete, MPS-ul era o masina sport, masinile sport din experienta mea nu prea sunt asa distractive la drumuri lungi. Pentru confort la drumuri lungi iti iei o limuzina cu motor maricel si aia e. Cel putin acum n-as da ever Accord-ul pe ceva mai mic si cu mai multi cai (sau comparabili) care vine cu scaune sport, suspensie de-mi clantane dintii, etc (am mers pasager in Golf GTI si nu e prea fun). Sigur, o jucarie d-asta e excelenta pe un Bucuresti-Brasov via Cheia, dar nu cand ai de stat 10 ore in masina la un drum de anduranta. Iar la o Mazda 6 normala, de 2.0 si echipare medie (asta am condus) nu cred ca te mai dureau chestii dupa un drum lung. Avea si vreo 120 de cai in minus de asemenea
Aceasta postare a fost editata de rezare: 19 decembrie 2009 - 11:16
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#289
Scris 19 decembrie 2009 - 03:20
Ca sa nu mai amintesc de tuburile aerului conditionat care nu sunt facute din plastic anti-bactericid si eu va garantez sigur o rinita sau sinuzita. Deci daca pentru tine aerul conditionat e primordial, nu cumpara Golf. De departe coreenii si japonezii au cea mai buna oferta in domeniu..... sistemul lucreaza corect si destul de neutru astfel incat sa nu racesti imediat, deh in Germania n prea sunt calduri. Opelul cum sta la acest capitol ?
#290
Scris 19 decembrie 2009 - 04:20
Apropo, ca dovada ca nu stii ce-i aia climatizare, numesti sistemul de la VW "aer conditionat".....
#291
Scris 19 decembrie 2009 - 04:43
#292
Scris 19 decembrie 2009 - 04:48
Pai vezi, mi-ai demonstrat inca o databiggrin.gif oistea-n gard sau nu
....
..... Mai degraba Relu cred ca tu nu prea ai mers cu masinuta asta de nu i-ai simtit pe propia piele efectul,...
...
Aceasta postare a fost editata de Relu: 19 decembrie 2009 - 04:49
#293
Scris 19 decembrie 2009 - 05:04
Posibil sa nu fi fost climatronic ci doar cum spui tu, aer conditionat.
#294
Scris 19 decembrie 2009 - 06:29
Asta e interiorul ca al meu.... ce greu am gasit pe net golfuri cu volan in 4 spite... Ar fi superb daca nu stiu eu sa reglez ceva iar climatronicul sa fie vreo minune, dar ma indoiesc, nu vad legatura cu hibele care le are.
#295
Scris 19 decembrie 2009 - 07:51
1- climatronicul inseamna mult mai mult decit crezi tu.e nevoie de copie dupa certificatul de inmatriculare ? Eu nu inteleg un lucru..... ce treaba are climatronicul care este un sistem electronic de gestionare a temperaturii (chiar si bi-zone cum are Golf 5, inclusiv al meu, cu 2 cesulete de temperatura separate) cu faptul ca sistemul pierde substanta refrigeratoare si ca izolatia termica a parbrizului si acoperisului este slaba ?...
....
2- du-te la garantii sa-l repare.
3- izolare termica la parbriz ????? mai sa fie....
4- izolare temica slaba a cui ? Poate plafon, ca acoperisuri au casele
5- la golful tau ( daca ai.... ) hiba e la utilizator. Ia fa tu cum scrie in manual, si anume fixeaza-ti o temperatura civilizata ( de ex. 23-24 grade ) si apasa pe "auto". Fa o tura prin oras si vei avea o surpriza
#296
Scris 19 decembrie 2009 - 10:32
1- climatronicul inseamna mult mai mult decit crezi tu.
2- du-te la garantii sa-l repare.
3- izolare termica la parbriz ????? mai sa fie....
4- izolare temica slaba a cui ? Poate plafon, ca acoperisuri au casele
5- la golful tau ( daca ai.... ) hiba e la utilizator. Ia fa tu cum scrie in manual, si anume fixeaza-ti o temperatura civilizata ( de ex. 23-24 grade ) si apasa pe "auto". Fa o tura prin oras si vei avea o surpriza
1 - climatronicul o insemna mult mai mult pentru tine, pentru altii inseamna mai putin si o sa-ti explic mai jos de ce.
2 - la garantie nu-ti repara nimic gratis, eventual la livrarea masinii iti stabilesc nivelul de freon daca au aia bun simt , daca nu o iei asa si cand vii inapoi in vara ti-o servesc scurt: e vina ta ca nu ai dat drumul zilnic aerului rece conditionat si s-au uscat garniturile, in plus freonul e trecut la consumabile , chiar daca masina e in garantie, aia te pun sa platesti.
3 - e clar, daca nici macar nu ai auzit de parbriz atermic, tratat, atunci nu avem ce sa detaliem prea mult. Sunt acele parbrize "mov" in soare ,care nu reduc neaparat caldura care intra in habitaclu prin conductie si convectie ci mai degraba prin radiatie termica, nu zona vizibila ci zona infrarosiilor(astea-s mai rare) si ultravioletele acolo unde sunt radiatiile termice, cele mai pacatoase. De ce sunt ele nedorite ? Pentru ca se propaga foarte repede astfel incat aerul conditionat nu va reusi sa raceasca planseul de bord, constanta de timp intre acest tip de incalzire prin radiatie termica si racire este in defavoarea racirii astfel incat nu reuseste sa se mai creeze acea "perna" de aer izolatoare. E un fenomen asemanator cu geamul termopan. Tocmai de aceea am si racit eu, fiind mai sensibil. Aerul suflat e rece dar masina, plasticele sunt fierbinti, se creeaza diferente mari de temperatura in interiorul habitaclului care streseaza corpul uman termic, ca sa nu mai vorbim de mediul mult mai propice de dezvoltare al bacteriilor.
Ei au zis ca fac o smecherie cu climatronicul, in sensul ca acesta in modul automat va forta crearea pernei de aer izolatoare de la parbriz, dar asta se intampla numai pana la ajungerea temperaturii dorite, dupa care ventulatia scade viteza iar habitaclul nu va mai avea o temperatura constanta. Nu poti sa mergi cu ventilatia la maxim incontinuu, deci atat vreme cat Golful nu are parbrizul tratat si plafonul izolat termic bine sub tapiterie ai incurcat-o daca esti mai sensibil.
In plus tot persoanele sensibile nu pot sa stea cu vajaiala aia in cap pana ajunge temperatura la 25 de grade. Daca intri transpirat si te sufla aerul ala automat timp de 10 minute direct la spital ajungi. Unii ca mine trebuie sa mearga cu climatronicul la ralanti, pe manual nu pe auto.
Pana si Renault Trafic-ul de la munca are parbrizul tratat chiar daca nu are aer conditionat si culmea , vara nu te sufoci ca in Golf chiar daca e cald, pentru ca radiatiile termice nu mai trec printr-un parbriz netratat care mai are si efect de lupa, de zici ca iti ia foc pielea. Un parbriz de acest gen protejeaza si materialele de decolorare si de imabtranire rapida. Oricum am rezolvat-o, Pajero e incomparabil mai bland cu sanatataea ta atunci cand folosesti aerul conditionat ( ma rog, clima, sau cum ii zice, care apropos, nu e bi-zone ca la Golf).
Faza cu climatronicul setat pe auto mi-a propus-o si amicul meu care are Passat modelul actual, dar e diferenta de ceafa intre noi doi, a lui e mult mai groasa, merge si iarna cu geamul intredeschis
#297
Scris 20 decembrie 2009 - 01:00
#298
Scris 20 decembrie 2009 - 02:21
Opelul ala Astra NG care e la reprezentanta, echipare Sport, 1,6T 180cp, 6man, jante 18", AFL si multe alte optionale e la 179xx EUR parca, CU TVA.
reducerea e de vreo 41xx EUR din pretul cu TVA.
edit
17790eur cu tva
( 4194eur cu tva - reducere )
Aceasta postare a fost editata de ska: 20 decembrie 2009 - 02:30
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#299
Scris 20 decembrie 2009 - 03:30
#300
Scris 20 decembrie 2009 - 06:28
dar discounturile au fost pe masura.
ciudata politica, dar pana la urma iese bine
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi