Noul Opel Astra J
#252
Scris 17 decembrie 2009 - 04:06
decat zeul golf de care vorbeste elMai interesant decat?
Nu se mai intelege nimic din topicul asta
ca vorbeste de feeling etc (cand oi vedea un lucru nemtesc care sa imi inspire feeling....pt asta ma uit la italieni, la francezi etc).
honda aia are un interior de 1000 de ori mai interesant decat golful. iti place sa nu abordarea futurista, e alta discutie. dar nu e anost
#253
Scris 17 decembrie 2009 - 04:15
Pe astea nemtesti le vad insipide, incolore, inodore...
#254
Scris 17 decembrie 2009 - 04:21
...pentru mine.interior de la civic e de 1000 de ori mai interesant...
Ma, ma distrati.
Am condus si Mazda 6 MPS, deci un fel de varf de gama la Mazda. Nu se compara cu golfu ca functionalitate, ergonomie, bun simt. Ca golfu nu sugereaza emotie ? Poate. Daca vreau emotii, dau compensate peste plafonul admis de casa de asigurari.
#255
Scris 17 decembrie 2009 - 04:31
.....
Am condus si Mazda 6 MPS, deci un fel de varf de gama la Mazda. Nu se compara cu golfu ca functionalitate, ergonomie, bun simt ...
.....
#256
Scris 17 decembrie 2009 - 04:35
pai de ce vorbim?...pentru mine.
Ma, ma distrati.
Am condus si Mazda 6 MPS, deci un fel de varf de gama la Mazda. Nu se compara cu golfu ca functionalitate, ergonomie, bun simt. Ca golfu nu sugereaza emotie ? Poate. Daca vreau emotii, dau compensate peste plafonul admis de casa de asigurari.
spune ca nu s-au angajat designeri pt ea..ba da. ca nu iti place rezultatul e altceva
golful ca functionalitate, ergonomie bun simte perfect. e o masina banala, fara ceva iesit din comun dar foarte corecta si robusta
mazda 6 mps era sportiva si ofertea alte chestii.
e ca si cand ai zice fotomodelul x nu se compara cu sotia obisnuita la ergonomie si bun simt...alte chestii
am raspuns aici pt ca nu e prima data cand citesc mesaje scrise de el in care golful iese o zeitate . e o masina corecta, simpla dar banala.
nu imi inspira absolut nimic. si nici nu e efacuta pentru asta
#257
Scris 17 decembrie 2009 - 04:40
Ce vroiam eu sa zic este ca anumite masini sint gandite altfel decat altele. din start.
Geaba esti cu fotomodelu x, daca menstruatia dureaza 29 de zile.
#258
Scris 17 decembrie 2009 - 04:40
nu stiu daca sa ma incumet la un drive-test, ptr ca inca nu i-au venit gumele de iarna ptr neagra de 180cp de la drivetest.
si in oradea a nins, fleasca ingheata incet incet...
si nu voi putea sa-i testez abilitatile la maxim. nasol.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#259
Scris 17 decembrie 2009 - 04:48
Prefer orican interiorul de Astra, si chiar cel de Golf peste cel de Civic
#260
Scris 17 decembrie 2009 - 04:55
nu tu ca nu tie iti raspundeamHai ma, golful o zeitate. Cine sustine asta...este o masina corecta si buna.
#261
Scris 17 decembrie 2009 - 05:31
Geaba esti cu fotomodelu x, daca menstruatia dureaza 29 de zile.
Unii mai moaie crenvustiu' si la ketchiup.
Apropo de asta cu fotomodelu':
http://www.zoso.ro/2...ods-retard.html
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#262
Scris 17 decembrie 2009 - 06:16
#263
Scris 17 decembrie 2009 - 08:10
Unii mai moaie crenvustiu' si la ketchiup.
Apropo de asta cu fotomodelu':
http://www.zoso.ro/2...ods-retard.html
zoso asta cica era mai inteligent. de la mircea badea i se trage.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#264
Scris 18 decembrie 2009 - 01:40
Acum, fiecare cu gusturile sale.
Revenind on topic, am vazut si eu, in trecere, noua generatie de Astra. Nu am avut timp nici sa o privesc din toate unghiurile si nici sa vad interiorul. Pana acum ma lasa rece.
#265
Scris 18 decembrie 2009 - 09:14
adica, am masina nu nava spatiala.
cat despre calitate... nu stiu ce sa zic, dar tind sa cred ca si nivelul calitativ Honda e destul de ridiat.
totul se rezuma la GUSTURILE PERSONALE A FIECARUI POSESOR/VIITOR POSESOR. e ATAT de simplu.
sunt prea multi factori care pot determina/influenta cumpararea unei masini.
desi cata poate are dreptate, eu nu am considerat masina X mai buna, sau neaparat buna, doar pentru ca s-a vandut mai bine. ( ok, asta nu inseamna ca e o masina proasta! ).
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#266
Scris 18 decembrie 2009 - 11:07
Geaba esti cu fotomodelu x, daca menstruatia dureaza 29 de zile.
Superb zis ! Chintesenta japonezelor. Imi aduc aminte perfect ziua in care am mers impreuna cu un amic sa testam noua Mazda 6 (abia aparuse). Nu cu mult timp inainte cumparasem tot noua Vectra (care mai nou a devenit Insignia acum) si am putut sa simt diferentele dintre cele doua. Varianta testata de Mazda era una cu motor destul de mare, era o varianta relativ sportiva. N-am sa uit niciodata cata nesiguranta mi-a livrat acel utilaj..... se scutura din toate incheieturile mai sa sara tablele de pe ea, o masina oribila la condus. Amicul meu a vomat dupa ce am condus eu, apoi cand s-a suit si el a avut aceeasi senzatie de nesiguranta totala, de confort nu mai era cazul. Japonezii uitasera care-i treaba cu masina aia, la ce clasa se afla, ca in primul rand e o masina cu portbagaj si abia apoi una sportiva Un exemplu clasic deja la japonezi de a pune caruta inaintea cailor. Singura care mi-a placut la drum comparativ cu Vectra era Toyota Avensis, macar ei au inteles ce trebuie sa faca o masina la aceea clasa, au inteles ca e mai important cum se inchide usa si un airbag pt genunchi decat faptul ca masina zvacneste o tzira mai repede cand calci acceleratia.
E bine daca ne contram, prinde viata mai multa forumul , in rest eu n-am ranchiune niciunei firme
#267
Scris 18 decembrie 2009 - 11:10
#268
Scris 18 decembrie 2009 - 11:19
#269
Scris 18 decembrie 2009 - 11:32
Bine ca au scos astia de la Vwag doar modele extraordinare (ex. Passat B5 si B5.5 la care schimbi bratele fata cam des, sau la care se scorojesc elemente din interior, etc.).
Sa fim seriosi, nu exista marca x e cea mai tare, cel mult modelul y de la marca x este reusit sau cat mai reusit.
#270
Scris 18 decembrie 2009 - 11:40
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#271
Scris 18 decembrie 2009 - 11:42
ia intreaba-i pe proprietarii de passat din germania de cate ori au schimbat bratele respective...
adevarul e ca pe urmatorul passat au schimbat sistemul asta.
rezare, degeaba ai condus mazda daca nu ai condus si golf !
#272
Scris 18 decembrie 2009 - 11:43
oaspete: am condus Golf V, am si scris mai sus. E okish ca o masina "pentru facut treaba". Si atat. Motorul era de 1.6 fsi, decent pentru romania. Mi-a placut ca avea 6 trepte, ca oricum era useless Pana in 3 decent, dupa aia puteai sa bagi direct in 6 ca raspunsul era cam acelasi la acceleratie. Interiorul ok, cu mici scapari de logica si in general anost. Suspensia moale, dar confortabila.
O masina care costa de noua cat, vreo 15-16000E? Luam civic-ul in locul ei oricand daca eram pus in fata alegerii. Alt motor, alta cutie, alt interior... pe scurt, o identitate. Golf-ul nu transmite nimic, un fel de logan la scara mai mare. Utilitara, buna, ajuta, si atat.
Aceasta postare a fost editata de rezare: 18 decembrie 2009 - 11:47
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#273
Scris 18 decembrie 2009 - 11:46
Pai vezi, ai raspuns singur.................
ia intreaba-i pe proprietarii de passat din germania de cate ori au schimbat bratele respective...
adevarul e ca pe urmatorul passat au schimbat sistemul asta.
Ca nu cred ca au schimbat sistemul doar pt ca era probleme cu cele din RO.
Partea mai nasola este data de faptul ca, sunt f multi cei care spun ca B6 e mai slab ca masina decat B5.
Un ex pozitiv, sa nu zici ca le dau doar buline negre, este Golful 5, l-au nimerit ca masina (in unele cazuri mai putin franele, dar se poate rezolva), dar au scapat pretul de sub control.
#274
Scris 18 decembrie 2009 - 11:56
(niciodata nu am fost mare fan passat)
Ce importanta are daca in .de nu se strica, dar aici da? Si restul de masini din comparatie tot aici ruleaza. Asta e un fel de scuza a la nationala "terenul de joc ne-a pus probleme". Oki, dar si aia tot pe el au jucat.
oaspete: am condus Golf V, am si scris mai sus. E okish ca o masina "pentru facut treaba". Si atat. Motorul era de 1.6 fsi, decent pentru romania. Mi-a placut ca avea 6 trepte, ca oricum era useless Pana in 3 decent, dupa aia puteai sa bagi direct in 6 ca raspunsul era cam acelasi la acceleratie. Interiorul ok, cu mici scapari de logica si in general anost. Suspensia moale, dar confortabila.
O masina care costa de noua cat, vreo 15-16000E? Luam civic-ul in locul ei oricand daca eram pus in fata alegerii. Alt motor, alta cutie, alt interior... pe scurt, o identitate. Golf-ul nu transmite nimic, un fel de logan la scara mai mare. Utilitara, buna, ajuta, si atat.
Nu era nicio scuza, nene. Era un adevar. Dar nu conteaza, sistemul e schimbat.
Golfu n-are logica la interior ? Asta e tare.
Nu m-am mai urcat intr-o masina in care sa ma acomodez din prima.
Mazda, pe langa niste mici neajunsuri, avea pozitia de condus ceva mai inalta decat era normal (mai ales pentru o masina sport), computerul de bord era plasat cam aiurea si inghesuit, materialele din interior pareau sa treaca cu dificultate prin proba timpului si mai gasesc. Da cel mai tare ma deranja sezutul scaunului, la condusul pe distante mari aveam intotdeauna probleme cu piciorul drept.
de exemplu, la golf locasul unde se introduce centura de siguranta e exact acolo unde te astepti sa fie, nu trebuie sa-ti supui mana dreapta la contorsionism, la ford nu e asa, de exemplu.
#275
Scris 18 decembrie 2009 - 11:57
Daaaaa, 5+1=6ce sa mai zic de golf 6, care este peste 5 si are si frane bune.
.....
6 e un 5 cu facelift si nimic altceva. Niste masini care mie-mi plac foarte mult. Le consider masini foarte bune calitativ, confortabile, foarte placute la interior si condus, etc.... Ca sunt scumpe e adevrat, dar nu le-asi numi scumpe, ci masini care costa justificat mai mult decit altele din aceeasi categorie.
Calitatea costa !
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi