Noul Opel Astra J
#201
Scris 14 decembrie 2009 - 05:36
Astra NG, echipare Sport, 1,6T 180cp 6man
16261eur ( are deja in standard jante 17", clima bizonica, volan piele+comenzi, ESP, si multe altele )
+
1471eur - ( pachet FlexRide ( adica IDS+ in varianta noua ) si AFL ( bi-xenoane adaptative cu toate functiile si memoriile ) si Pachet Lumini ( senzori ploaie, oglinzi heliomate, etc )
315eur - vopsea
105eur - oglinzi rabatabile electric cu incalzire
42eur - portbagaj 2 nivele ( destul de util )
252eur - scaune fata incalzite
588eur - scaune fata ergonomice ( premiate si certificate ptr coloana )
155eur - quickheat - incalzire electrica
168eur - radio-cd cdc400 cu cd-changer in bord 6cduri
42eur - roata rezerva otel 16"
total : 19399eur + TVA.
un 2,0 CDTI 160cp 6man cu aceleasi dotari, tot aceeasi echipare, pleaca de la 17479eur si ajunge la 20617eur + TVA cu aceleasi optionale.
diferenta intre 1,6T si 2,0 CDTI e de 1218eur + TVA.
hmmmm....
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#202
Scris 14 decembrie 2009 - 06:24
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#203
Scris 15 decembrie 2009 - 09:19
Golf VI 1,4 TSI 160cp 6man Highline cu optionale = 21472eur + TVA
Golf VI 2,0 TDI CR 140cp 6man Higline cu optionale = 21880eur + TVA
Golf VI 2,0 TDI CR 170cp 6man GTD cu optionale = 25703eur + TVA
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#204
Scris 15 decembrie 2009 - 10:25
Civic 5D facelift 2009 1.8 i-VTEC Executive M/T 15.980 EURO + TVA
Civic 5D facelift 2009 2.2 i-CTDI Sport M/T 14.980 EURO + TVA
Civic Type-R facelift 2009 2.0 i-VTEC Plus M/T 19.980 EURO + TVA
Accord 2.4 i-VTEC Executive M/T 23.980 EURO + TVA
Accord 2.0 i-VTEC Executive M/T 21.450 EURO + TVA
Accord 2.2 i-DTEC Executive M/T 22.980 EURO + TVA
Iar un accord executive "are di tati". Iar golful e mai scump Banuiesc ca mai exista si alte exemple de masini mai bune care sunt mai ieftine, preturile de la Honda le stiam pe de rost si m-a lovit in retina ce preturi pun baietii.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#205
Scris 15 decembrie 2009 - 10:35
#206
Scris 15 decembrie 2009 - 11:24
La Golf deja mi se par nesimtite. La banii aia ajungi in clasa medie lejer. Stiu ca o sa par obsedat, dar...:
Civic 5D facelift 2009 1.8 i-VTEC Executive M/T 15.980 EURO + TVA
Civic 5D facelift 2009 2.2 i-CTDI Sport M/T 14.980 EURO + TVA
Civic Type-R facelift 2009 2.0 i-VTEC Plus M/T 19.980 EURO + TVA
Accord 2.4 i-VTEC Executive M/T 23.980 EURO + TVA
Accord 2.0 i-VTEC Executive M/T 21.450 EURO + TVA
Accord 2.2 i-DTEC Executive M/T 22.980 EURO + TVA
Iar un accord executive "are di tati". Iar golful e mai scump Banuiesc ca mai exista si alte exemple de masini mai bune care sunt mai ieftine, preturile de la Honda le stiam pe de rost si m-a lovit in retina ce preturi pun baietii.
nu stiu de ce nu intelege lumea ca cea mai buna masina e aia care se vinde. honda nici macar in state nu e lider de piata. iar la noi vinde made in uk.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#207
Scris 15 decembrie 2009 - 11:46
Corect ! Logan rulzzznu stiu de ce nu intelege lumea ca cea mai buna masina e aia care se vinde.....
#208
Scris 15 decembrie 2009 - 11:53
revin in 5 minute.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#209
Scris 15 decembrie 2009 - 12:00
Aceasta postare a fost editata de rezare: 15 decembrie 2009 - 12:02
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#210
Scris 15 decembrie 2009 - 12:04
mie personal imi trebuie quickheat. indiferent de motorizare. sunt FOARTE friguros.
plus ca politica discounturilor la Opel este muuuuuult peste cea de la VW.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#211
Scris 15 decembrie 2009 - 12:07
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#212
Scris 15 decembrie 2009 - 12:16
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#213
Scris 15 decembrie 2009 - 12:17
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#214
Scris 16 decembrie 2009 - 10:48
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#215
Scris 16 decembrie 2009 - 11:41
#216
Scris 16 decembrie 2009 - 11:53
E degeaba pentru cine, pentru "the greater good" sau cum? Pentru cine il are, nu e degeaba
cele mai bune masini nu sunt in mod necesar si cele mai vandute. nu stiu daca poti intelege asta. oricum, poate accordul tau e mai deosebit, cu ce am mers eu nu numai ca nu m-a impresionat, chiar mi-a displacut.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#217
Scris 16 decembrie 2009 - 11:58
- nu stiu de ce nu intelege lumea ca cea mai buna masina e aia care se vinde.
- cele mai bune masini nu sunt in mod necesar si cele mai vandute. nu stiu daca poti intelege asta.
Mai intai hotaraste-te ce vrei sa spui, apoi revino. Da, imi este greu sa inteleg cata vreme nu prea tii linia, mai ales ca in partea a doua tu repeti ce spun eu si apoi imi explici ca nu inteleg. Deci care e? Loganul rullz sau nu?
Cu ce ai mers tu si ce fel de masina era am discutat acum ceva timp "micile diferente", n-are rost sa le reluam. Chiar si asa, vorbim totusi de vs cu un Golf, nu cu S Klasse AMG, care mai e si mai scump.
Aceasta postare a fost editata de rezare: 16 decembrie 2009 - 12:03
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#218
Scris 16 decembrie 2009 - 12:03
cele mai bune, mai reusite masini nu sunt in mod necesar cele mai vandute, si un exemplu imi vine de la subaru, care nu a fost lider de piata niciodata pe segmentul sau, desi avea cele mai reusite si complete masini.
nu oricine e dispus de ex sa ia un 2.4 accord in fata unui GTI. de fapt nici nu vad de ce ar face asta. nu stiu daca existe date cate accorduri 2.4 si cate octavia RS s-au vandut in romania, as fi curios. stiu ca esti fan japoneze. eu nu sunt fan ceva anume, decat modele particulare, insa cand vorbim de numar mare in vanzari, n-ai cum sa sustii decat cifrele existente.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#219
Scris 16 decembrie 2009 - 03:37
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#220
Scris 16 decembrie 2009 - 03:43
nu oricine e dispus de ex sa ia un 2.4 accord in fata unui GTI.
Am pus si preturi de Type R, si pe asta ai cum sa-l compari cu GTI. Accord si Golf normal, sunt clase diferite si nevoi diferite, dar chiar si asa nu mi se pare kosher ca o compacta nu chiar line of the top la echipari sa ajunga peste pretul unei medii line of the top ca echipare (si nu ultima gioarsa chinezeasca sau americana).
the1: acum vreo 2 luni au scazut preturile la Honda cu vreo 10% in medie. Civic-ul ala oricum e echipare Sport, nu executive, ala executive e in continuare catre 20.000ddp.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#221
Scris 16 decembrie 2009 - 05:16
daca golfu se vinde ok si la 20 000 euro, nu vad de ce s-ar duce cu preturile mai jos. doar ca sa fie sub accord ??
in plus, la ora actuala te cam poti invarti de discounturi, oricum e altfel fata de 2007, sa zicem.
probabil ca in Japonia golfu e mai ieftin.
#222
Scris 16 decembrie 2009 - 05:26
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#223
Scris 16 decembrie 2009 - 05:30
Golful a fost si va ramine o masina de referinta a VW. O masina extrem de reusita si de o calitate deosebita.
Insa, oricit nu convine unora, nu exista comparatie intre o masina ( in aceeasi clasa/pret ) europeana cu Honda facuta pe insula.
Ma refer exclusiv la calitate. Restul depinde de gustul fiecaruia.
#224
Scris 16 decembrie 2009 - 05:36
hai sa cautam niste explicatii legate de masini si vanzari
honda face masini bune. sau facea, ca un accord 2.4 e altceva decat restul arata doar un aspect si poate intareste afirmatia, nu a mea, ci a unora mai priceputi si nepartinitori. poate nu ca si cum relu ar fi mandru posesor de golf pt ca GTI e o masina geniala, dar din aceeasi parte a mesei.
in conditiile acestor masini bune si a preturilor si mai bune, vanzarile lor au fost de vreo 800 de masini pana in octombrie inclusiv. din pacate n-am cifre pe modele etc.
vw, cu niste masini inferioare si scumpe, a vandut vreo 8.000 de bucati (autoturisme). de asta am spus ca o masina buna ("buna" daca doresti) e cea care se vinde. nu conteaza ca pe hartie sau la modul absolut e superioara sau nu alteia. skoda a vandut mai putine masini decat vw, asta fiind o premiera. din ce am vazut pe piata, se datoreaza pretului prea mare in defavoarea skoda. deci pretul e un mecanism. apoi opel a vandut doar 5.000 de autoturisme, fiind depasiti de catre KIA (deci iar nu se poate spune ca romanul se apleaca spre masina germana din inertie, sa nu mai spun ca hyundai a vandut cam dublu).
testele de la nemti nu mi se par concludente pt ca de obicei masinile japoneze le pierd mai mereu si chiar uneori destul de rusinos. le cunosc destul de bine sa pot spune ca nu e cazul. totusi masinile japoneze nu mai sunt fiabilitatea, nu mai sunt sportivitatea intruchipata si nici la intretinere ieftina nu le mai vad pe primele locuri si nici un numar mare per ansamblu. tind sa cred cu tarie ca europenii le-au "stricat" aceste caracteristici tocmai prin alegerile lor si japonezii au tot incercat sa vina pe acealsi calapod. asa spre exemplu ne-am trezit cu un STI, absolut o legenda, mesterit sa-ti dea un confort la mers de S-classe. nu stiu cati clienti au castigat sau vor castiga japonezii cu asta. e greu de facut predictii, mai ales acum, cand piata e foarte imprevizibila.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#225
Scris 16 decembrie 2009 - 05:49
.....
vw, cu niste masini inferioare si scumpe, a vandut vreo 8.000 de bucati (autoturisme). de asta am spus ca o masina buna ("buna" daca doresti) e cea care se vinde. nu conteaza ca pe hartie sau la modul absolut e superioara sau nu alteia....
.....
Uite cu asta induci tu in eroare cititorii. Stiu ce vrei sa spui, dar iese altceva.
Putem spune masini "vandabile" sau mai pe romineste "bune pentru vinzator".
Atita timp cit japonezele in cauza se fac in Japonia, vor fi extrem de fiabile. Nu vorbim de hibrizii facuti
prin turcia, anglia sau mai stiu eu pe unde. Cu toate ca si alea cad destul de greu.
Service-ul nu e mai scump la japoneze decit la VW sub nicio forma.
Acu plec acasa si completez cind ajung
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi