Noul Opel Astra J
#301
Scris 20 decembrie 2009 - 09:51
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#302
Scris 20 decembrie 2009 - 10:21
#303
Scris 20 decembrie 2009 - 10:55
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#304
Scris 20 decembrie 2009 - 11:21
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#305
Scris 20 decembrie 2009 - 11:37
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#306
Scris 20 decembrie 2009 - 11:38
#307
Scris 21 decembrie 2009 - 01:01
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#308
Scris 21 decembrie 2009 - 04:00
.ce masina luati in 18000eur DDP sau aibe dotarile pe care le are astra
Fabia 1.9 TDI. Any questions?
ACrew style
#309
Scris 21 decembrie 2009 - 09:43
#310
Scris 21 decembrie 2009 - 10:10
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#311
Scris 21 decembrie 2009 - 10:30
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#312
Scris 21 decembrie 2009 - 10:56
#313
Scris 21 decembrie 2009 - 11:04
Omul se referea ca e vorba de demo/test car. Adica daca ma duc maine la dealer e posibil sa nu aiba o masina de genul asta, alta decat aia E adevarat?
fiecare dealer a primit O MASINA.
au fost masini preechipate din fabrica, si au ales dintr-o lista.
daca mergi maine la ORICE dealer, fiecare are cate o masina ptr showroom/drive-test/etc.
nu stiu ce oferte are fiecare dealer. poate in bucuresti sunt alte reduceri. mai mari sau mai mici. habar n-am.
daca o comanzi, nu stiu exact ce reduceri sunt. dar mai mult ca sigur ca sunt/vor fi.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#314
Scris 21 decembrie 2009 - 10:46
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#315
Scris 09 ianuarie 2010 - 04:38
deci azi a fost vreme numai buna de drive-test.
dimineata soare cu ceva nori, sosea uscata, 15grade temperatura exterioara...
avand in vedere ca mi-am mai asezat (ms)doss-ul in noua astra si mi-am prezentat impresiile, voi trece la informatii despre "rutiera"
cifrele zice asa :
1598cmc - turbo
180cp / 5500rpm
230nm / 2200-5400rpm ( cu un overboost de vreo 30nm parca pe vreo 3-4 secunde )
0-100 / 8,5
vmax / 221
ma sui la volan.
imi caut pozitia optima. nu e greu de gasit. masina oferta prin reglaj o pozitie mai joasa decat la Astra H. deci e de bine.
pornesc motorul, silentio stampa.
masina pare foarte bine izolata fonic.
ies din curte, intru pe E60 spre Cluj. opresc muzica pentru a-mi putea face o idee despre zgomote.
e clar cu multe peste Astra H la capitolul izolare fonica. motorul se aude foarte misto cu un zumzait, un suierat foarte usor de turbina ( de pe la 3000rpm in sus ) si cu un guturai foarte usor sesizabil al tobei.
masina e foarte usor de condus, si foarte placuta.
e foarte silentioasa pana in 3000-3500rpm. zgomotul la rulare fiind foarte redus.
radio/cd-ul era oprit. am putut discuta la un nivel sonor foarte scazut in masina.
avand flex-ride, se simte diferenta intre SPORT/TOUR.
pe tour parca suspensia nu este chiar asa de moale, dar volanul in schimb se misca foarte usor. FOARTE usor.
la mine la Astra H, pe modul normal, directia este cam la fel de greoaie ca la Astra I pe SPORT
pe SPORT motorul raspunde mai prompt la acceleratie, si suspensiile se intaresc. parca nu foarte tare.
oricum, la capitolul stabilitate nu am apucat/avut unde sa-i dau asa tare cum mi-as fi dorit. a fost si destul de aglomerat drumul.
si nici nu eram singur in masina. dar pare destul de sigura, si tzeapana pe sosea, chiar daca are o garda la sol destul de generoasa. chiar si cu sasiu sport si Flex-Ride.
iar acum, despre motor.
am condus masina undeva intre 20-25km. in afara orasului.
motorul e foarte elastic. merge foarte rotund. se tureaza foarte frumos, dar e fara feeling.
sa nu ma intelegeti gresit, masina MERGE bine, dar eu nu am simtit cei 180cp. poate si din cauza lispei cuplului.
oricum, ca performante ar trebui sa fie undeva peste masina mea, DAR nici vorba de asa ceva.
cifrele zic una, realitatea la volan zice alta
ca sa merga BINE, trebuie sa ii dai sanatos peste 3000rpm pana la 6500rpm, iar acolo deja sunt mai mult decat convins ca nu mai bea cu cana ci cu galeata.
masina avea aproape 600km la bord, iar cand am luat-o consumul mediu era de 12,1 si am ajuns cu ea inapoi la 12,7. in doar vreo 15min.
se simte motorul mic, de doar 1,6, si lipsa de cuplu.
repet, masina se misca BINE, dar e departe de ce ar trebui sa ofere 180cp.
pentru cine vrea un benzinar rafinat, cu consum decent poate la mers normal, taxe mici, zgomot redus, poate e o solutie, dar cine vrea s-o alerge sanatos, mai bine asteapta altceva.
oricum, astept la drive-test si un 2,0 CDTI de 160cp, sa vad care-i treaba cu ala.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#316
Scris 09 ianuarie 2010 - 04:53
sau tdi
sau subaru, no.
#317
Scris 09 ianuarie 2010 - 05:09
Uita de 2.0CDTI, va fi o IMENSA dezamagire.
Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 09 ianuarie 2010 - 05:12
ACrew style
#318
Scris 09 ianuarie 2010 - 05:24
Mah, voi inca n-ati invatat ca nu CAII sunt importanti la o masina ?....
repet, masina se misca BINE, dar e departe de ce ar trebui sa ofere 180cp.
....
#319
Scris 09 ianuarie 2010 - 05:29
nu mi-am putut face o parere.
astept oricum sa vad cum se va descurca pe Astra. doar de curiozitate.
oricum, 1,6T asta a fost mult sub asteptari.
ar fi prea dur sa zic ca a fost o dezamagire... la nivel de motorizare.
ce am mai remarcat e o chestie cu frana de mana electronica si asa zisul hill-start sau cum ii zice.
la iesirea din rep, e un pic de panta, foarte usor sesizabila.
cand sa plec de pe loc, a lua un soc destul de serios intre a decupla frana de mana electronica ( automat ) si a pleca de pe loc.
nasoala senzatia
in rest, masina calitativ, dotari, etc ... sta bine.
Mah, voi inca n-ati invatat ca nu CAII sunt importanti la o masina ?
am invatat mare shef, am invatat...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#320
Scris 09 ianuarie 2010 - 05:44
Mah, voi inca n-ati invatat ca nu CAII sunt importanti la o masina ?
normal, marca e tot. :party1:
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#321
Scris 09 ianuarie 2010 - 06:07
#322
Scris 09 ianuarie 2010 - 06:22
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#323
Scris 09 ianuarie 2010 - 06:26
#324
Scris 09 ianuarie 2010 - 06:42
Este din cauza greutatii foarte mari. Are platforma comuna cu Insignia, care la randul ei pacatuieste si ea la capitolul greutate.sa nu ma intelegeti gresit, masina MERGE bine, dar eu nu am simtit cei 180cp. poate si din cauza lispei cuplului.
oricum, ca performante ar trebui sa fie undeva peste masina mea, DAR nici vorba de asa ceva.
#325
Scris 09 ianuarie 2010 - 06:55
Aceasta postare a fost editata de ska: 09 ianuarie 2010 - 06:55
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi