

Noul BMW Seria 5
#226
Scris 13 aprilie 2011 - 09:43


''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#227
Scris 13 aprilie 2011 - 11:24
Lumea, in general, vrea sa stie multe lucruri. Sa se simta inteligenti, cunoscatori, etc. Problema e ca lenea e mare in general si timpul scurt. Asa ca toti dau fuga la net, baga 2-3 lecturi de 10 minute pe net si se duc la Relu si ii spun: boxele astea e mai bune ca uite ce scrie in specificatii. Ca au citit ei de watti, firme si alte minuni.
Cam asa e si la masini, doar ca acolo intervine si o problema de talent si disponibilitate. Cat % pot duce o masina la limita? Cat % si-ar da seama, fara sa aiba specs-urile in fata ca un M5 are cu 50 de cai (nu zic 5CP ca radem toti) decat un RS6? E f simplu sa fii "cunoscator" pe niste cifre, dar e foarte greu sa intelegi cu adevarat despre ce vorbesti.
#228
Scris 13 aprilie 2011 - 12:20
si fiecare are clientela lui.
mercedes e mai pe comfy-sport cu imagine. deh, mertzan
benveu, se stie. sportiv, manevrabil, agil, dinamic.
audi... puternic si bun la drumuri lungi si in linii drepte. cu o dinamica mai mult orientata ca si mercedes spre oaresce comfort.
bine, in toate categoriile gasim si "pasionati"

happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#229
Scris 13 aprilie 2011 - 03:17


BMW 535d
PS/KW 299/220
0-100 km/h in 5.60s,
Hinterrad, 8-Stufen-Automatik
Spitze 250 km/h
Preis 56600 €
BMW 535i
PS/KW 306/225
0-100 km/h in 5.90s,
Hinterrad, 8-Stufen-Automatik
Spitze 250 km/h
Preis 52700 €
The strongest six cylinder in the BMW program are fantastic engines: Kraft from each situation in life, absolutely run-calmly and amazingly economically. In the Fünfer both aggregates have the suitable surrounding field for sportyness and comfort. The 535d wins the comparison with lower consumption and a spleen more leaving. The consumption difference is however not enormous. The technical expenditure with twin Scroll loader and Valvetronic with the Benziner made itself paid.
http://www.autozeitu...esel-test/fazit
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#230
Scris 13 aprilie 2011 - 08:24

La 300CP si +50k euro, macar avionas tot e...

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#231
Scris 14 aprilie 2011 - 01:06
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#232
Scris 14 aprilie 2011 - 01:23

#233
Scris 14 aprilie 2011 - 02:25
Ce sa faci mah ????...... Chiar as fi curios sa testez doua astfel de avioane simultan, sa vad care-mi place mai mult.





#234
Scris 14 aprilie 2011 - 03:03


#235
Scris 14 aprilie 2011 - 03:04

#236
Scris 14 aprilie 2011 - 05:11
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#237
Scris 14 aprilie 2011 - 10:18



#238
Scris 14 aprilie 2011 - 10:47
#239
Scris 14 aprilie 2011 - 11:06
O eternitate. Nimic nu stii.cat rahat insemna 0,3 secunde pe strada?
#240
Scris 15 aprilie 2011 - 12:13
#241
Scris 15 aprilie 2011 - 07:47
#242
Scris 15 aprilie 2011 - 08:13

#243
Scris 15 aprilie 2011 - 08:33
#244
Scris 15 aprilie 2011 - 08:42
Aceasta postare a fost editata de pejte: 15 aprilie 2011 - 08:43
#245
Scris 15 aprilie 2011 - 08:46
chiar daca as putea fi de acord cu tine in ceea ce priveste zgomotul (desi la interior diferentele sunt minime, te asigur), noi vorbim aici mai mult de performante.
faptul ca dizalu consuma mai putin iar benzinara e mai silentioasa cred ca nu mai trebuiesc demonstrate.
#246
Scris 15 aprilie 2011 - 08:53
535i are 1760KG iar 535d are 1825. 65KG pe puntea fata NU au cum sa nu se simta.
#247
Scris 15 aprilie 2011 - 09:18
eu am reliefat PERFORMANTA motorului dizal care desi are de impins o greutate mai mare se descurca admirabil.
iar pe circuit (evident, depinde si de arhitectura lui), timpii fumigenei sunt minimal mai buni.
#248
Scris 15 aprilie 2011 - 09:24
Si foarte rar se poate face o comparatie cu aceeasi cilindree / putere / turbine pe aceeasi masina.
Aceasta postare a fost editata de pejte: 15 aprilie 2011 - 09:25
#249
Scris 15 aprilie 2011 - 09:45
#250
Scris 15 aprilie 2011 - 10:41
noi sa fim sanatosi.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi