

Cum alegem o masina ?
#501
Scris 26 octombrie 2009 - 11:03

#502
Scris 26 octombrie 2009 - 11:06
Pt un 3.000 cm3 benzinar, euro4, din 2006 si a iesit 203 euro.
#503
Scris 26 octombrie 2009 - 11:10
Nu-i de mirare ca relu o mai ia razna, eu sincer masina o scot afara din garaj si merg cu ea pe sosea.Lasind gluma acum, incearca sa stai in garaj cu motorul pornit numai 1 min. Incearca dupa aia si cu o benzinara. Vezi daca mai poti respira cu toate dpf-urile, psd, pntcd, etc.....

#504
Scris 26 octombrie 2009 - 11:15

Poluarea produsa de o fumigena a fost, este, si va fi intotdeauna mai mare decit a unei benzinare.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 26 octombrie 2009 - 11:18
#505
Scris 26 octombrie 2009 - 11:19

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#506
Scris 26 octombrie 2009 - 11:21
E o mare pacaleala, afacere, cum vrei sa-i zici. Ceva similar s-a intimplat si cu plasmele.
#507
Scris 26 octombrie 2009 - 11:22
Audi a inclus deja motorul 3.0 TDI clean diesel pe SUV-ul Q7 iar acum cea mai �curată� tehnologie diesel este disponibilă pe sedan-ului A4.
Noul Audi A4 3.0 TDI clean diesel quattro are un consum mediu de 6,7 litri (6,8 litri pentru versiunea Avant) respect�nd totodată normele de poluare EU6, ce vor intra �n vigoare �n 2014.
Disponibil optional, motorul 3.0 TDI clean diesel utilizeaza �cea mai ecologica tehnologie la nivel mondial�, potrivit producatorului, fiind prevazut cu un convertor catalitic dezvoltat dupa un concept nou, care reduce cantitatea de oxizi de azot. Modelul 3.0 TDI clean diesel quattro indeplineste standardele privind emisiile poluante in vigoare in toate cele 50 de state SUA, precum si ale standardului Euro 6, care va intra in vigoare in anul 2014.
#508
Scris 26 octombrie 2009 - 11:26
cu plasmele e de discutat. pe hartie consuma peste un LCD, dar consumul mediu normal la o plasma e culmea, mai mic decat la un LCD. e mit urban ca plasmele trebuie sa fie eliminate din cauza consumului foarte mare.
serios, vezi ce poluare are un 2.0T la opel

Audi A4 3.0 TDI clean diesel quattro
Audi a inclus deja motorul 3.0 TDI clean diesel pe SUV-ul Q7 iar acum cea mai �curată� tehnologie diesel este disponibilă pe sedan-ului A4.
Noul Audi A4 3.0 TDI clean diesel quattro are un consum mediu de 6,7 litri (6,8 litri pentru versiunea Avant) respect�nd totodată normele de poluare EU6, ce vor intra �n vigoare �n 2014.
Disponibil optional, motorul 3.0 TDI clean diesel utilizeaza �cea mai ecologica tehnologie la nivel mondial�, potrivit producatorului, fiind prevazut cu un convertor catalitic dezvoltat dupa un concept nou, care reduce cantitatea de oxizi de azot. Modelul 3.0 TDI clean diesel quattro indeplineste standardele privind emisiile poluante in vigoare in toate cele 50 de state SUA, precum si ale standardului Euro 6, care va intra in vigoare in anul 2014.
+1
in 2014 totusi nu va mai avea nimeni cu ce sa cumpere masini.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#509
Scris 26 octombrie 2009 - 11:28
La fel e si cu benzinarele.........
cu plasmele e de discutat. pe hartie consuma peste un LCD, dar consumul mediu normal la o plasma e culmea, mai mic decat la un LCD. e mit urban ca plasmele trebuie sa fie eliminate din cauza consumului foarte mare.
.....
#510
Scris 26 octombrie 2009 - 11:31
#511
Scris 26 octombrie 2009 - 11:34
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#512
Scris 26 octombrie 2009 - 11:47
Totusi, de ce oare in unele orase dieselurile sunt interzise ?
#513
Scris 26 octombrie 2009 - 11:56
fum clar nu scot. eu pot demonstra ca am cele mai curate tobe. sa vezi ce negre sunt la benzinarele turbo

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#514
Scris 27 octombrie 2009 - 12:27
de-am avea si salariile celor din UE...Eu zic ca in maxim 5 ani vom avea impozite si taxe foarte asemanatoare in toata UE.
Ma rog, ramane de vazut daca noi vom mai face parte din ea...
TDI clean diesel merge cu AdBlue. ca si camioanele.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#515
Scris 27 octombrie 2009 - 12:38
Este vorba de "soot particles" ( nu cunosc exact denumirea in romaneste). Emisia acestor particule si NOx este mai mare si in ziua de azi la motoarele diesel, care stau insa mai bine la categoriile CO si CO2.man, pt ca filtrul de particule e ceva relativ nou. ce zice oaspetele e chiar din viitor, daca ma pot pronunta asa. pana nu de foarte mult timp, dieselul elibera in aer niste particule considerate foarte nocive si in unele orase (in special la greci), au fost interzise. acum nu mai e problema si mai nou dieselul a devenit euro6. ma intreb daca la noi sunt omologate in vreun fel.
#516
Scris 27 octombrie 2009 - 12:52
are co2 mai mare ca tine, culmea, pentru ca randamentul e mai bun la diesel (consum mai mic = co2 mai mic)nu stiu, nu a spus nimeni ca vor disparea benzinarele. cert e ca un 2.0T de la opel are emisii mai mari ca mine.
dar restul?
#517
Scris 27 octombrie 2009 - 08:02
Nu stiu daca in anumite orase s-au interzis dizalurile, mi-e ca s-au interzis ANUMITE dizaluri. In Germania, de ex, exista un sticker functie de poluare, care da sau nu dreptul sa "accesezi" anumite zone.
Umweltplakette: 4 (Gr�n)
http://www.umwelt-pl...ne muenchen.php
Daten und Fakten
Gr��e der Umweltzone: 44 km�
Bewohner der Umweltzone: ca. 431.000
Start der Umweltzone: 01.10.2008:
Fahrverbot f�r Fahrzeuge ohne Plakette - interzis fara stiker
2. Stufe der Umweltzone: 01.01.2010:
zus�tzliches Fahrverbot f�r Fahrzeuge mit roter Plakette - interzis cu stiker rosu
3. Stufe der Umweltzone: nicht vorgesehen:
zus�tzliches Fahrverbot f�r Fahrzeuge mit gelber Plakette - interzis cu stiker galben.
In mod normal, dizalurile din 2007 si mai nou au stiker verde.
#518
Scris 27 octombrie 2009 - 08:44
Sursa? E cumva culoarea stickerului? Cu AdBlue se atinge euro6 , e drept, dar asta nu inseamna ca nu e mai poluant decat motoarele pe benzina euro 6, cu toate ca au acelasi sticker. Sau mult mai scump. Se tot vorbeste de poluare, dar normele iau in considerare cativa compusi din probabil sutele care se degaja pe teava de esapament. In plus, euro 6 cu AdBlue nu e admis in toate statele din America.Nu stiu ce e atata de greu de inteles, odata cu DPF-ul si cu AD Blue(ureea) emisiile la dizalare vor fi echivalente cu cele de la benzinare, mai putin CO2-ul.
#519
Scris 27 octombrie 2009 - 08:48
:thumb:.... Se tot vorbeste de poluare, dar normele iau in considerare cativa compusi din probabil sutele care se degaja pe teava de esapament. In plus, euro 6 cu AdBlue nu e admis in toate statele din America.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 27 octombrie 2009 - 08:49
#520
Scris 27 octombrie 2009 - 09:30
"In short terms, diesel is much more harmful to the environment than gasoline, despite all the efforts made by global automakers to balance things out a little bit. Even though the first two things you'll notice when comparing a diesel and a gasoline diesel are the smell and the black tint (burned diesel produces much more pother than gasoline), the worst aspect is the fact that diesel releases more oxides of nitrogen (NOx) than gasoline. NOx is one of the main components of smog."
SURSA
#521
Scris 27 octombrie 2009 - 11:05
si pentru DeLucian : Modelul 3.0 TDI clean diesel quattro indeplineste standardele privind emisiile poluante in vigoare in toate cele 50 de state SUA, precum si ale standardului Euro 6, care va intra in vigoare in anul 2014.
Eu alta chestie nu o inteleg. daca va pasa atat de mult de mediul inconjurator, de ce nu aveti masini electrice, hibride, sau hai, benzinare de maxim 1,4 cm3 ??
#522
Scris 27 octombrie 2009 - 11:37
#523
Scris 27 octombrie 2009 - 11:42
Pana atunci, trebuie recunoscut ca dizalul se misca in directia buna in ceea ce priveste emisiile. Si asta e ceea ce subliniez eu si altii nu vor sa recunoasca.
#524
Scris 27 octombrie 2009 - 11:49
Repet, singurul -sa zicem- avantaj la motorina e consumul. Care, daca bagi in ecuatie si hibridele, dispare si ala.
#525
Scris 27 octombrie 2009 - 12:00
well, n-as zice. vezi opel 2.0turbo ce emisii are si vezi ce emisii am eu, 3.0biturbo diesel
nu te uita doar la emisia de CO2, ca nu aia este singura componenta de poluare. Dieselurile au problema oxizilor de azot NOx (nerezolvata inca, diferite studii ar sugera ca sunt cancerigene) si a particulelor nearse (rezolvata partial de filtrele de particule, dar ati vazut vreodata un diesel cu filtru in timpul fazei de "curatare" a filtrului?)
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi