Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Cum alegem o masina ?


  • Please log in to reply
658 replies to this topic

#501 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 octombrie 2009 - 11:03

Lasind gluma acum, incearca sa stai in garaj cu motorul pornit numai 1 min. Incearca dupa aia si cu o benzinara. Vezi daca mai poti respira cu toate dpf-urile, psd, pntcd, etc..... :o
  • 0

#502 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 26 octombrie 2009 - 11:06

Cristi am incercat pe site-ul indicat de tine sa calculez impozitul pt un 3.000 cm3 diesel fara dpf, euro4, din 2006 si a iesit 499 euro.
Pt un 3.000 cm3 benzinar, euro4, din 2006 si a iesit 203 euro.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#503 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 26 octombrie 2009 - 11:10

NU prea mai exista 3 litri dizal euro 4 fara DPF.

Lasind gluma acum, incearca sa stai in garaj cu motorul pornit numai 1 min. Incearca dupa aia si cu o benzinara. Vezi daca mai poti respira cu toate dpf-urile, psd, pntcd, etc..... ;)

Nu-i de mirare ca relu o mai ia razna, eu sincer masina o scot afara din garaj si merg cu ea pe sosea.
:o
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#504 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 octombrie 2009 - 11:15

Ca sa-i afumi pe aia de pe strada..... :o

Poluarea produsa de o fumigena a fost, este, si va fi intotdeauna mai mare decit a unei benzinare.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 26 octombrie 2009 - 11:18

  • 0

#505 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 26 octombrie 2009 - 11:19

well, n-as zice. vezi opel 2.0turbo ce emisii are si vezi ce emisii am eu, 3.0biturbo diesel :o
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#506 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 octombrie 2009 - 11:21

Emisiile alea nu spun nici pe departe totul. De ce in unele orase s-au interzis masinile cu motoare diesel ?

E o mare pacaleala, afacere, cum vrei sa-i zici. Ceva similar s-a intimplat si cu plasmele.
  • 0

#507 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 26 octombrie 2009 - 11:22

Audi A4 3.0 TDI clean diesel quattro
Audi a inclus deja motorul 3.0 TDI clean diesel pe SUV-ul Q7 iar acum cea mai �curată� tehnologie diesel este disponibilă pe sedan-ului A4.

Noul Audi A4 3.0 TDI clean diesel quattro are un consum mediu de 6,7 litri (6,8 litri pentru versiunea Avant) respect�nd totodată normele de poluare EU6, ce vor intra �n vigoare �n 2014.

Disponibil optional, motorul 3.0 TDI clean diesel utilizeaza �cea mai ecologica tehnologie la nivel mondial�, potrivit producatorului, fiind prevazut cu un convertor catalitic dezvoltat dupa un concept nou, care reduce cantitatea de oxizi de azot. Modelul 3.0 TDI clean diesel quattro indeplineste standardele privind emisiile poluante in vigoare in toate cele 50 de state SUA, precum si ale standardului Euro 6, care va intra in vigoare in anul 2014.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#508 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 26 octombrie 2009 - 11:26

pt ca filtrul de particule e ceva nou. si a fost introdus tocmai pt a elimina poluarea cu particule presupuse cancerigene si care acum sunt arse.

cu plasmele e de discutat. pe hartie consuma peste un LCD, dar consumul mediu normal la o plasma e culmea, mai mic decat la un LCD. e mit urban ca plasmele trebuie sa fie eliminate din cauza consumului foarte mare.

serios, vezi ce poluare are un 2.0T la opel :o

Audi A4 3.0 TDI clean diesel quattro
Audi a inclus deja motorul 3.0 TDI clean diesel pe SUV-ul Q7 iar acum cea mai �curată� tehnologie diesel este disponibilă pe sedan-ului A4.

Noul Audi A4 3.0 TDI clean diesel quattro are un consum mediu de 6,7 litri (6,8 litri pentru versiunea Avant) respect�nd totodată normele de poluare EU6, ce vor intra �n vigoare �n 2014.

Disponibil optional, motorul 3.0 TDI clean diesel utilizeaza �cea mai ecologica tehnologie la nivel mondial�, potrivit producatorului, fiind prevazut cu un convertor catalitic dezvoltat dupa un concept nou, care reduce cantitatea de oxizi de azot. Modelul 3.0 TDI clean diesel quattro indeplineste standardele privind emisiile poluante in vigoare in toate cele 50 de state SUA, precum si ale standardului Euro 6, care va intra in vigoare in anul 2014.


+1

in 2014 totusi nu va mai avea nimeni cu ce sa cumpere masini.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#509 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 octombrie 2009 - 11:28

Exact ce am zis. Se masoara numai "anumite" componente ale emisiei.... Singurul avantaj al dieselului este consumul.

......
cu plasmele e de discutat. pe hartie consuma peste un LCD, dar consumul mediu normal la o plasma e culmea, mai mic decat la un LCD. e mit urban ca plasmele trebuie sa fie eliminate din cauza consumului foarte mare.
.....

La fel e si cu benzinarele...
  • 0

#510 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 26 octombrie 2009 - 11:31

Nu e asa, relu. Normele alea din SUA se refera si la oxizii de azot. Uite aici : " fiind prevazut cu un convertor catalitic dezvoltat dupa un concept nou, care reduce cantitatea de oxizi de azot." Aici era problema mare la dizaluri. Se foloseste un rezervor de uree care este injectata in zona evacuarii/catalizatorului si din reactie rezulta azot si dioxid de carbon.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#511 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 26 octombrie 2009 - 11:34

nu stiu, nu a spus nimeni ca vor disparea benzinarele. cert e ca un 2.0T de la opel are emisii mai mari ca mine.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#512 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 octombrie 2009 - 11:47

Emisiile se refera numai la anumiti compusi, si in mod evident se raporteaza si la consum. Din cauza asta spun ca nu e corecta evaluarea emisiilor asa cum se face acum.
Totusi, de ce oare in unele orase dieselurile sunt interzise ?
  • 0

#513 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 26 octombrie 2009 - 11:56

man, pt ca filtrul de particule e ceva relativ nou. ce zice oaspetele e chiar din viitor, daca ma pot pronunta asa. pana nu de foarte mult timp, dieselul elibera in aer niste particule considerate foarte nocive si in unele orase (in special la greci), au fost interzise. acum nu mai e problema si mai nou dieselul a devenit euro6. ma intreb daca la noi sunt omologate in vreun fel.

fum clar nu scot. eu pot demonstra ca am cele mai curate tobe. sa vezi ce negre sunt la benzinarele turbo :o
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#514 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 27 octombrie 2009 - 12:27

Eu zic ca in maxim 5 ani vom avea impozite si taxe foarte asemanatoare in toata UE.
Ma rog, ramane de vazut daca noi vom mai face parte din ea...

de-am avea si salariile celor din UE...

TDI clean diesel merge cu AdBlue. ca si camioanele.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#515 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 27 octombrie 2009 - 12:38

man, pt ca filtrul de particule e ceva relativ nou. ce zice oaspetele e chiar din viitor, daca ma pot pronunta asa. pana nu de foarte mult timp, dieselul elibera in aer niste particule considerate foarte nocive si in unele orase (in special la greci), au fost interzise. acum nu mai e problema si mai nou dieselul a devenit euro6. ma intreb daca la noi sunt omologate in vreun fel.

Este vorba de "soot particles" ( nu cunosc exact denumirea in romaneste). Emisia acestor particule si NOx este mai mare si in ziua de azi la motoarele diesel, care stau insa mai bine la categoriile CO si CO2.
  • 0

#516 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 27 octombrie 2009 - 12:52

nu stiu, nu a spus nimeni ca vor disparea benzinarele. cert e ca un 2.0T de la opel are emisii mai mari ca mine.

are co2 mai mare ca tine, culmea, pentru ca randamentul e mai bun la diesel (consum mai mic = co2 mai mic)
dar restul?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#517 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 27 octombrie 2009 - 08:02

Nu stiu ce e atata de greu de inteles, odata cu DPF-ul si cu AD Blue(ureea) emisiile la dizalare vor fi echivalente cu cele de la benzinare, mai putin CO2-ul.
Nu stiu daca in anumite orase s-au interzis dizalurile, mi-e ca s-au interzis ANUMITE dizaluri. In Germania, de ex, exista un sticker functie de poluare, care da sau nu dreptul sa "accesezi" anumite zone.
Umweltplakette: 4 (Gr�n)

http://www.umwelt-pl...ne muenchen.php

Daten und Fakten

Gr��e der Umweltzone: 44 km�
Bewohner der Umweltzone: ca. 431.000

Start der Umweltzone: 01.10.2008:
Fahrverbot f�r Fahrzeuge ohne Plakette - interzis fara stiker

2. Stufe der Umweltzone: 01.01.2010:
zus�tzliches Fahrverbot f�r Fahrzeuge mit roter Plakette - interzis cu stiker rosu

3. Stufe der Umweltzone: nicht vorgesehen:
zus�tzliches Fahrverbot f�r Fahrzeuge mit gelber Plakette - interzis cu stiker galben.

In mod normal, dizalurile din 2007 si mai nou au stiker verde.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#518 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 27 octombrie 2009 - 08:44

Nu stiu ce e atata de greu de inteles, odata cu DPF-ul si cu AD Blue(ureea) emisiile la dizalare vor fi echivalente cu cele de la benzinare, mai putin CO2-ul.

Sursa? E cumva culoarea stickerului? Cu AdBlue se atinge euro6 , e drept, dar asta nu inseamna ca nu e mai poluant decat motoarele pe benzina euro 6, cu toate ca au acelasi sticker. Sau mult mai scump. Se tot vorbeste de poluare, dar normele iau in considerare cativa compusi din probabil sutele care se degaja pe teava de esapament. In plus, euro 6 cu AdBlue nu e admis in toate statele din America.
  • 0

#519 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 octombrie 2009 - 08:48

.... Se tot vorbeste de poluare, dar normele iau in considerare cativa compusi din probabil sutele care se degaja pe teava de esapament. In plus, euro 6 cu AdBlue nu e admis in toate statele din America.

:thumb:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 27 octombrie 2009 - 08:49

  • 0

#520 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 octombrie 2009 - 09:30

Ia uite ce zic baietii care stiu:

"In short terms, diesel is much more harmful to the environment than gasoline, despite all the efforts made by global automakers to balance things out a little bit. Even though the first two things you'll notice when comparing a diesel and a gasoline diesel are the smell and the black tint (burned diesel produces much more pother than gasoline), the worst aspect is the fact that diesel releases more oxides of nitrogen (NOx) than gasoline. NOx is one of the main components of smog."

SURSA
  • 0

#521 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 27 octombrie 2009 - 11:05

relu, asta era pana acum 2-3 ani. Emisiile de NOx sint mult diminuate de noile tehnologii.

si pentru DeLucian : Modelul 3.0 TDI clean diesel quattro indeplineste standardele privind emisiile poluante in vigoare in toate cele 50 de state SUA, precum si ale standardului Euro 6, care va intra in vigoare in anul 2014.



Eu alta chestie nu o inteleg. daca va pasa atat de mult de mediul inconjurator, de ce nu aveti masini electrice, hibride, sau hai, benzinare de maxim 1,4 cm3 ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#522 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 octombrie 2009 - 11:37

Eu nu inteleg cum de insisti in a sustine un lucru mai mult decit evident gresit. Normal ca fiecare isi ia ce vrea, chiar si autobuz. Discutia era despre poluare, si dieselul va polua intotdeauna mai mult ca benzinara.
  • 0

#523 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 27 octombrie 2009 - 11:42

Nenea relu, eu zic doar ca s-au schimbat destul de multe in ultimii 2-3 ani. Probabil ca o sa implice niste costuri, dar dizalul ar putea deveni la fel de (ne)poluant ca si benzina. In momentul in care vom avea niste comparatii fair, sa zicem un motor de 3000 cm3 pe benzina si altul pe motorina, ambele supraalimentate, vom putea trage concluzii.
Pana atunci, trebuie recunoscut ca dizalul se misca in directia buna in ceea ce priveste emisiile. Si asta e ceea ce subliniez eu si altii nu vor sa recunoasca.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#524 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 octombrie 2009 - 11:49

Nu contest faptul ca se fac eforturi in sensul asta, cu rezultate chiar deosebite. Insa ce nu observi tu, e ca eforturile se fac si la sistemele de emisiile ale benzinarelor. Decalajul va ramine intotdeauna.
Repet, singurul -sa zicem- avantaj la motorina e consumul. Care, daca bagi in ecuatie si hibridele, dispare si ala.
  • 0

#525 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 27 octombrie 2009 - 12:00

well, n-as zice. vezi opel 2.0turbo ce emisii are si vezi ce emisii am eu, 3.0biturbo diesel :)


nu te uita doar la emisia de CO2, ca nu aia este singura componenta de poluare. Dieselurile au problema oxizilor de azot NOx (nerezolvata inca, diferite studii ar sugera ca sunt cancerigene) si a particulelor nearse (rezolvata partial de filtrele de particule, dar ati vazut vreodata un diesel cu filtru in timpul fazei de "curatare" a filtrului?)
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi