Cred ca marlanii de genul asta nu se mai practica la service-urile oficiale mari, mai ales daca si cunosti pe cineva. Altfel, sunt sigur ca iti poti cumpara singur uleiul, separat.
Despre o Skoda
#727
Scris 17 februarie 2013 - 10:19
lexus, astept recomandari, nu povesti.
Ma gandeam la Motul sau Liqui Moly.
#729
Scris 17 februarie 2013 - 12:01
L'ai trimis la indieni?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#730
Scris 17 februarie 2013 - 11:33
#731
Scris 18 februarie 2013 - 12:48
Daca vrei ulei 507 00 pt masini cu DPF.......
Eu totusi m-as uita la un 5w40 pt DPF, chiar daca zice doar 505 00
8100 X-clean 5W40 (e 50lei / litru, tocmai am luat 6L sa fac revizia la Cherokee)
Desi daca mergi 'la consum' si n-o rupi in doua, orice ulei 5w30 100% sintetic si 'low saps' e foarte ok.
"Intrucat am impresia ca uleiul ce l-au introdus astia de la skoda la a doua revizie nu e chiar ceea ce ar vrea sa fie..." - de ce ai impresia ca nu este ceea ce ar trebui sa fie?
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 18 februarie 2013 - 12:52
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#732
Scris 18 februarie 2013 - 01:28
sau reprezentanta unde facu' revizia erau primii japcari din judet.
#733
Scris 18 februarie 2013 - 06:29
Nu, niste chestii de finete.
Cat despre oloi, daca VW zice 50700, asa am sa bag.
#734
Scris 18 februarie 2013 - 11:39
si eu am remarcat ca de la Aral 5W40 au inceput sa-mi bage la ultimele 2 revizii ulei GM 5W30...
n-am prea inteles nici eu dece.
care-i diferenta intre 30 si 40?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#735
Scris 18 februarie 2013 - 01:30
10
LE: pe scurt
Prima valoare se refera la vascozitate iar a doua se refera la plaja de temperatura. Mai detaliat: un ulei "obisnuit" (10W sau 15W) la temperatura normala are o anumita vascozitate, care scade odata cu cresterea temperaturii. Cu cat prima valoare este mai apropiata de 0 cu atata diferenta de vascozitate (in conditiile amintite mai sus) este mai mica. Cea de-a doua valoare reprezinta chiar plaja de temperaturi. Cu cat aceasta este mai mica cu atat plaja de lucru este mai mica. Din cate am mai aflat si eu un ulei cu W30 este indicat pentru o temperatura a mediului maxima de +35°, un W40 pana la +40°, iar un W60 pana la +50°. Revenind la intrebarea initiala, sfatul meu este: uleiul sa fie de DIESEL si, avand in vedere ca (teoretic) motorul nu este foarte uzat, sa folosesti ulei sintetic 5W40
Cu cât este mai mica cifra in fata literei "w" (SAE), cu atât este mai mica vâscozitatea uleiului la temperatura scazuta si, respectiv, pornirea la rece a motorului este mai usoara. Cu cât este mai mare cifra care se afla dupa cratima (SAE), cu atât este mai mare vâscozitatea uleiului la temperatura ridicata si mai sigura ungerea motorului pe timp de canicula.
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 18 februarie 2013 - 01:41
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#736
Scris 18 februarie 2013 - 01:45
bah diferenta intre 30 si 40 e -10! ... atata scoala ai si tu in tine...
da, cred ca ma indicat era un 5W40 atunciea... dubios.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#737
Scris 18 februarie 2013 - 05:03
Ce papagali sunteti, nu stiti nici macar ce inseamna cifrele alea ....
Cum P U L A mea sa spui ca a 2-a cifra e plaja de temperatura mah ???
LE: pe scurt
Prima valoare se refera la vascozitate iar a doua se refera la plaja de temperatura.
#738
Scris 18 februarie 2013 - 05:17
Corect, nu e exprimarea cea mai fericita, insa sunt destui care explica prima cifra ca fiind caracteristica la rece (sau chiar iarna) si a doua la cald
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#739
Scris 18 februarie 2013 - 05:32
Bai, chiar asa e !
Prima cifra se refera la vascozitate la rece, ca D-AIA e un "W" acolo, de la WINTER !!!!
A doua se refera la vascozitatea uleiului CALD !
#740
Scris 18 februarie 2013 - 05:34
Stiu asta. Mai sus am explicat cu cuvintele mele, ce citasei tu si era scris italic era doar o preluare de pe net
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#741
Scris 18 februarie 2013 - 05:36
Primele uleiuri multigrad se numeau viscostatice ( cam mult spus totusi, dar asa se numeau ).
In 2 vorbe, un ulei multigrad se va comporta la rece ca un ulei monograd ce are caracteristica de vascozitate reprezentata de prima cifra, iar la cald, ca un ulei monograd caracterizat de a 2-a cifra !
Nu mai lua cu copy/paste de pe net, ca uneori iese un mega kakat.
#742
Scris 18 februarie 2013 - 07:22
Eu n'am gasit cuvinte d'astea
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#743
Scris 18 februarie 2013 - 07:35
Nu tre sa le gasesti, ci sa le spui tu !
#744
Scris 18 februarie 2013 - 08:41
Pai la mine pe tastatura, evident ca nu pe net.
Dar stii cum e cu asemanarea dintre caine si inginer: amandoi au privirea inteligenta, dar niciunul nu stie sa se exprime
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#745
Scris 19 februarie 2013 - 12:36
Pai si Relu e inginer Ca daca ar sti sa se exprime nu s-ar mai certa atat cu Mecea
Life must be taken one disaster at a time
#746
Scris 19 februarie 2013 - 12:38
Si nici mecea nu arunca oase, macar ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#747
Scris 19 februarie 2013 - 11:26
#748
Scris 19 februarie 2013 - 12:18
mi se pare ca sunetul nu mai e acelasi etc.
e o chestie de feeling.
#749
Scris 19 februarie 2013 - 12:28
mi se pare ca sunetul nu mai e acelasi etc.
e o chestie de feeling.
asa face toate bre, ca doar ie diesel !
daca nu mai vrei sunet, ia-ti benzinara !
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#750
Scris 19 februarie 2013 - 12:36
Încearcă și altă motorină.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi