Crede-ma ca prostia romanului e fara margini ! Multi ar tine cateva gunoaie in fata blocului, chit ca n-are ca hali. Nu vrei sa stii cati bani baga pustii morti de foame in piese de "tiuning". Garantez ca nu am mai avea loc pe strada/trotuare de gunoaie pe 4 roti fara o lege, asa stramba cum e ea.Relu, cati si-ar putea permite sa tina 5 masini... ?
In primul rand este impozitul, mai mic mai mare, in fc de cilindree.
Apoi Asiguarrea, care nu e mica. Mai intervine un ulei, un cauciuc, etc.
In prima faza e fun, dar cand se aduna o sa ia singur decizia..
.....
Taxa de prima inmatriculare
#551
Scris 13 ianuarie 2012 - 11:50
#552
Scris 13 ianuarie 2012 - 11:52
Da-o mah drakului de poluare, ca nu poluarea e motivul pentru care a aparut legea.
Asta o știe toată lumea. Oricum inițial nu a avut nici o treabă cu poluarea, a fost transformată pe parcurs pentru a o justifica cumva.
Treaba stă în felul următor. Legea de acum este pentru un an dată. Din 2013 se va pune impozit anual. Dacă acum rămâi cu mașina că nu o mai poți vinde, atunci o dai pe orice sau o radiezi spre abandonare în parcare.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#553
Scris 13 ianuarie 2012 - 11:58
Si pana la urma ce ne doare, siguranta rutiera (rezolvabila prin ITP) sau poluarea?
#554
Scris 14 ianuarie 2012 - 12:01
cum ???impozitul anual e singurul care ar trebui sa "amendeze" poluatorul.
da' cine a zis ca trebuie sa ajute "economia romaneasca" ???Cu ce ajuta economia romaneasca importul de masini noi?
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#555
Scris 14 ianuarie 2012 - 12:01
vezi Germania
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 14 ianuarie 2012 - 12:01
#556
Scris 14 ianuarie 2012 - 12:02
Insa asa cum se pacalesc senzorii ptr noxe la ITP probabil se va face si cand va veni vb de masurarea lor ptr impozit. Insa prevad mari batai de cap daca acestea vor fi masurate anual (ceea ce banuiesc ca nu se intampla totusi in tarile cu apa calda)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#557
Scris 14 ianuarie 2012 - 12:06
Apare euro 6, euro 7 etc.
Iar masina 'devine' tot mai poluanta, pe masura ce trec anii.
#558
Scris 14 ianuarie 2012 - 12:09
Din 2013 cum se va plati?
Cel cu masina din 2006 doar impozit poluare.
cel din 2008 a platit TPI SI impozit poluare.
Ps o sa taxeze si bicicletele,ca si alea polueaza...
Aceasta postare a fost editata de aztec: 14 ianuarie 2012 - 12:11
#559
Scris 14 ianuarie 2012 - 12:15
si ce treaba are varsta masinii/cilindreea masinii cu poluarea pe care o face masina intr-un an ???Prin cresterea lui odata cu varsta masinii/cilindreea masinii/poluarea etc.
n-am platit pina acum impozit in Germania ... asa ca n-am idee cum e ...vezi Germania
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#560
Scris 14 ianuarie 2012 - 12:25
Asta ar presupune să fie ceva echitabil și nu cred că se chinuie cineva să facă așa ceva. Probabil ar fi și greu.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#561
Scris 14 ianuarie 2012 - 12:28
Din 2013 cum se va plati?
Cel cu masina din 2006 doar impozit poluare.
cel din 2008 a platit TPI SI impozit poluare.
Da, cel care'a platit TPI isi va fi luat teapa. Insa daca s'ar dori echitate s'ar ajunge ezac la ce fac ei acum cu taxa asta noua, care iarasi nu e buna.
Dupa parerea mea cel mai simplu (nu si corect) ar fi ca taxele platite sa ramana platite, iar de'acum incolo taxele sa fie similare ptr orice masina, cum e vorba ca va fi din 2013
LE: Impozitul care sa tina cont si de rulaj ar putea fi implementat in doua moduri, in mare:
1. prin introducerea unei sume in pretul carburantului. Ideea insa a fost aplicata, dar cand s'a renuntat cica la taxa, suma a ramas totusi in pretul benzinei. In plus fata de asta, un Euro1 nu va polua la fel cu un Euro4 prin consumul a unui litru de carburant. Deci tot nu e echitabil
2. Impozitul sa se plateasca la sfarsitul anului, cand sa se inregistreze rulajul masinii in respectivul an. Dar aici iarasi intervine inventivitatea romanului, care va da km inapoi
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 14 ianuarie 2012 - 12:31
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#562
Scris 14 ianuarie 2012 - 12:35
... adica hai sa-i futem pe toti http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gifAsta ar presupune să fie ceva echitabil și nu cred că se chinuie cineva să facă așa ceva.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#563
Scris 14 ianuarie 2012 - 12:39
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#564
Scris 14 ianuarie 2012 - 01:52
poi e asa cum spun eu. cu amendamentu ca in germania poti sa inmatriculezi masina pentru juma de an (de exemplu coupe-urile). Nu circuli, nu e inmatriculata, nu platesti impozit. Cine face 100 km/an nu cred ca isi va cumpara o masina pentru asta.si ce treaba are varsta masinii/cilindreea masinii cu poluarea pe care o face masina intr-un an ???
n-am platit pina acum impozit in Germania ... asa ca n-am idee cum e ...
#565
Scris 14 ianuarie 2012 - 09:45
Iar apropo de poluare, stiati ca in acest moment reciclam mai putin de 1% din deseuri si ca pana in 2005, ca urmare a unei directive europene, suntem obligati sa reciclam pana la 90% din deseuri? Ca sunt peste 25.000 de firme numai in domeniul productiei de echipamente electronice care genereaza deseuri si doar vreo cateva sute dintre ele recicleaza cu adevarat acele deseuri (printr-un contract inregistrat la ministerul mediului cu o firma de reciclare). In zona asta sunt enorm de multi bani pe care ii putem lua de la UE si cu toate astea guvernul se incapataneaza cu taxa auto care este evident si pentru cel mai idiot dintre romani ca e rezultatul lobby-ului puternic facut de APIA!
Eu unul inca nu am raspunsul la intrebarea "Concret, cine beneficiaza de pe urma acestei legi?". Pentru ca in mod sigur nu la poporul roman (nu-mi spuneti ca s-au gandit ei la cocalarii si la capsunarii care-si aduc masini 2nd hand cand au dat legea).
Life must be taken one disaster at a time
#566
Scris 14 ianuarie 2012 - 09:58
Mi se pare o ineptie, dar legea in sine e o chifla.
Mda, acuma m-am uitat, daca as vinde-o in 2013, ar fi sub 200 de euro de achitat. Totusi, mi se pare aiurea. Masina e inmatriculata si a fost scutita la vremea ei de taxa, fiind euro 5.
Inteleg ca peste 10 ani, cand va exista euro 7, sa o penalizezi printr-un impozit mai mare ca a unei masini noi, dar nu asa.
Golfeta ta de cand e?
Asta o știe toată lumea. Oricum inițial nu a avut nici o treabă cu poluarea, a fost transformată pe parcurs pentru a o justifica cumva.
Treaba stă în felul următor. Legea de acum este pentru un an dată. Din 2013 se va pune impozit anual. Dacă acum rămâi cu mașina că nu o mai poți vinde, atunci o dai pe orice sau o radiezi spre abandonare în parcare.
Unde ai gasit chestia asta? Sa inteleg ca cei care au masini aduse in Romania inainte de 2007 vor avea probleme la vanzare doar anul asta?
Normal ca nu.
Apare euro 6, euro 7 etc.
Iar masina 'devine' tot mai poluanta, pe masura ce trec anii.
Asta mi se pare cel mai stupid, sincer. Taxa la masina mea a fost, in 2008, cca 350 euro. Acum, vorbind de o inmatriculare ipotetica, taxa ar fi undeva la 1000 euro. Totusi, polueaza la fel.
#567
Scris 14 ianuarie 2012 - 11:23
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#568
Scris 14 ianuarie 2012 - 12:35
Golful lui oaspete este din 2009, martie sau aprilie, ca e luat cam in acelasi timp cu Fiesta mea
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 14 ianuarie 2012 - 12:36
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#569
Scris 14 ianuarie 2012 - 01:22
nu te contrazic ... da' revin cu intrebarea "si ce treaba are varsta masinii/cilindreea masinii cu poluarea pe care o face masina intr-un an ???".poi e asa cum spun eu.
PS - daca sistemu' se aplica in Nemtia ... nu inseamna implicit ca e si corect
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#570
Scris 14 ianuarie 2012 - 05:42
#571
Scris 14 ianuarie 2012 - 06:29
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#572
Scris 15 ianuarie 2012 - 09:18
De fiecare data cand apare o norma noua (adica euro 6, in cazul nostru), masinile cu euro 5 trec in categoria urmatoare de impozitare (mai mare), alea cu euro 4 in urmatoarea etc etc etc.
#573
Scris 15 ianuarie 2012 - 10:00
Partea buna este ca, atunci cand iti cumperi masina, poti judeca (macar aproximativ) starea motorului comparand emisiile reale de CO2 cu cele din carte.
#574
Scris 15 ianuarie 2012 - 10:57
ce nu sint ???Nu esti cu totu.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#575
Scris 15 ianuarie 2012 - 12:59
adica nu ai ITP valid.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi