Mitsubishi Outlander
#726
Scris 03 februarie 2011 - 12:50
eu te 'invidiez' (in mod constructiv, clar) ca poti macar sa ramai intzepenit unde vrei fara sa simti un junghi in oo cand dai cu 'burta'(masinii) de pamant... si asta deja te face mai 'capabil' in teren accidentat decat unul cu masina proprietate proprie.
#727
Scris 03 februarie 2011 - 07:40
Rezerva e de dimensiuni mici (v.poza 4 din ultimul post a lui Salesman - se vede roata sub masina in spate) iar in lacasul ala nu intra nici macar roata stock dezunflata...Rezerva?
si niste imagini cu titlu sugestiv. de mentionat ca drumul mergea in dreapta sus, nu pe dara aia care se vede in sus direct.
in prima imagine se vede si masina (ca poza e facuta dupa blocare) sub forma unui punct in treimea superioara-stanga
Din poza 2 (cea cu drumul printre copaci) imi dau seama ca actiunea e la limita lui Outie in conditii de iarna, incaltat doar cu gume de iarna si pe un traseu fiind singura masina.
Ca un adevarat vanzator (si nu o considera repros sau jignire) ai riscat, fifty-fifty trece sau raman. De data asta ai ramas.
No harm done!
Cel putin ai avut parte de peisaje frumoase, aer de munte si deconectare si de o aventura de povestit la batranete la nepoti.
#728
Scris 03 februarie 2011 - 09:29
Avand in vedere ca rotile si le punea numai cand stia ca se duce pe drum mai naspa cred ca nu il deranjeaza sa puna rezerva in porc-bagajRezerva e de dimensiuni mici (v.poza 4 din ultimul post a lui Salesman - se vede roata sub masina in spate) iar in lacasul ala nu intra nici macar roata stock dezunflata...
#729
Scris 03 februarie 2011 - 09:42
Apoi eu inca nu inteleg ce fel de troliu vrei sa-ti cumperi pana la urma... inteleg ca in portbagaj... dar de care?
Cel de 900kg pare totusi o gluma.. sincer, poate pt un ATV.... Si am vazut cateva trolii in lucru ce trageau din greu si erau si dimensionate peste nevoile masinii...
Mai arunca o privire... se prinde la baterie cu clesti cu cablu ca de compresor auto
si fa comparatie cu unul sa zicem dublu ca putere de tragere, dar de auto, nu de barca
de ex unul de 2000 lbs, kit
http://www.superwinc....0.0.0.0?pp=25
sau macar de 3000
http://www.superwinc...86.0.0.0?pp=12
Dar dupa cum vezi si in poze, trage masian... dar pe drum drept, neimpotmolita
#730
Scris 03 februarie 2011 - 09:43
#731
Scris 03 februarie 2011 - 09:47
#732
Scris 03 februarie 2011 - 09:58
#733
Scris 03 februarie 2011 - 10:24
.....99% orice cazan RWD CU blocant si gume de iarna bune iesea de acolo.
#734
Scris 03 februarie 2011 - 10:28
#735
Scris 03 februarie 2011 - 10:34
Din poza 2 (cea cu drumul printre copaci) imi dau seama ca actiunea e la limita lui Outie in conditii de iarna, incaltat doar cu gume de iarna si pe un traseu fiind singura masina.
intr-adevar, insa vezi ca pe acolo a trecut!
da ma cazan adica orice RWD nu neaparat BMW ,in poze nu pare ceva foarte dificil.
n-ai de unde sa stii din poza. in fapt, masina ramasese cumva pe diagonala (cum a ajuns in pozitia aia e intrebarea), cu partea de spate intre vale, si greutatea impinsa spre vale, si pe puntea spate probabil cel putin 1 roata fara aderenta daca nu amindoua.
daca nici o roata din spate nu avea aderenta, e clar ca era pierdut, ca ar fi trebuit ca rotile din fata sa traga masina in sus, si totusi e masina grea, mai trebuia trecut si valul ala de zapada.
daca totusi avea aderenta pe o roata spate, ma intreb ce configuratie de 4WD si ESP ar fi trebuit sa incerce? 4WD LOCK, ESP Off si talpa 60 %?
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 03 februarie 2011 - 10:34
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#736
Scris 03 februarie 2011 - 10:34
Au fost si sub limita, pe acolo a trecut, pana a ramas...intr-adevar, insa vezi ca pe acolo a trecut!
#737
Scris 03 februarie 2011 - 10:37
Bai, daca avea RWD, si daca ar fi avut diferentialul sudat, nu facea mai mult de 5 metri !da ma cazan adica orice RWD nu neaparat BMW ,in poze nu pare ceva foarte dificil.
#738
Scris 03 februarie 2011 - 10:43
aha...
cu E30-ul am urcat iarna pana la 1400 impreuna cu jeepurile,cat timp nu ai zapada extrem de mare iesi din destul de multe incurcaturi cu blocantul ala.Si am fost 2 E30 cu blocant,gume de iarna 165.65.15 cu ceva profil mai pronuntat.Goodyear ceva ,ma rog fiecare crede ce vrea,mi se pare dubios locul ala unde a ramas blocat.
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 03 februarie 2011 - 10:45
#739
Scris 03 februarie 2011 - 10:43
My money is on driftoooooocum a ajuns in pozitia aia e intrebarea)
#740
Scris 03 februarie 2011 - 01:17
- a 5-a roata ar fi de rezerva in portbagaj
- am riscat ca asa s-a nimerit, nu ca am vrut eu. de fapt jos, inainte de urcare, nu m-am gandit la cum va fi drumul sus. m-am gandit ca acolo unde nu mai pot sa urc, ma intorc.
- peisajele au fost extraordinare. zona e pur si simplu magica. daca as fi fost singur, as fi urcat pe jos pe drumul asta, dar oamenii cu care eram sunt mai lenesi...
- anvelopele MS nu sunt de iarna? eu nu vreau de iarna, vreau de teren/namol, dar pentru perioada martie - octombrie
- troliu mi-a placut asta de 15.000 lb, dar nu stiu cum se aduce din state. ma mai interesez. daca nu reusesc o sa ma orientez catre unul de minim 6000 lb
- alex, pe drumul ala nu avei cum sa intrii cu nimic de 4x4 pt ca zapada era destul de afanata si mare. am mai avut cateva portiuni de care nu am trecut din prima si in care am simtit cum ma afund, dar am dat in spate si am venit tare (apropo, la coborare am cam strans din buci ca masina se ducea cam repede si cam sinuos...)
- frank, in pozitia aia am ajuns dupa mai multe incercari de urcare a pantei (dat in fata in spate, incercat de abordat frontal sau mai pe larg). la exeriorul acului de par era zapada viscolita si deci destul de mare. in final nici o roata nu mai avea aderenta, iar cu fiecare incercare, masina se mai ducea 1cm in spate. asa ca am hotarat sa renunt pana nu ma duc la vale de tot.
cam astea sunt. foarte misto piesajele!!! cred ca ma duc si in wkend-ul asta.
http://florinpanait.wordpress.com
#741
Scris 03 februarie 2011 - 01:26
Poziția e clasică. Și cu Subaru tot acolo ar fi stat, dacă ai roțile pe diagonală fără aderență. Dar la Subaru merge cât de cât treaba cu frâna. Aici presupun că electronicele taie tot, exact ce întrebam într-un alt post.
Ce să zic, am fost pe așa ceva cu X3-ul și cu RWD după mine (cu LSD din ce știu eu). Ne-am pus niște probleme dacă am putea urca o pantă puțin înghețată și am urcat amândoi, dar la așa faze nu prea. Eu chiar am testat pe acolo niște plecări tare să văd cum taie mașina gazul, doar că nu am pierdut deloc aderența și n-am văzut nimic.
Cu Foresterul am intrat în zăpadă chiar mare și am ieșit fără probleme, cu fața. Cu spatele mai greu, presupun că prind mai prost gumele când dai cu spatele.
Cu X3-ul am rămas o dată suspendat cu spatele, învârteau toate 4 roțile, dar normal că era inutil. În față prindea însă, dar eu doream să ies și nu aveam cum să întorc, e drept cam mare zăpada. S-a rezolvat cu puțin mai mult gaz.
Nu se poate totuși generaliza, situațiile diferă, sistemele 4x4 diferă și ele. De exemplu X3 pe nisip în urcare pantă mare, pierdea instant fața, băga spatele și urca fără nici un stres. Golful în aceeași situație (pământ nisipos) pierdea fața, băga spatele, dar cum mă mișcam puțin, iar băga fața, iar pierdea și tot așa. Ăla a fost cel mai greu test pentru 4motion cu haldex-ul vechi. Așa era el gândit. Nu știu cum e la Mitsu, din ce am citit cică ar fi slab, dar nu mă pot pronunța personal.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#742
Scris 03 februarie 2011 - 01:50
cum adica "probabil asa merge el?" eram pe un drum de munte inzapezit.... in cate feluri puteam sa merg ??!!
aia cu driftu' vine de la peste deci am ignorat-o natural
am incercat si cu electronica dezactivata, dar tot nu a mers.
sfatul meu e sa nu va mai dati cu parerea ca pierdem timpul. nu aveti cum sa stiti ce era acolo si mie imi e greu sa va explic mai mult decat am facut-o pana acum.
probabil ca fara blocant cel putin pe spate, in conditiile alea, nu s-ar fi putut urca pt ca nu era prea mult spatiu de manevra. probabil. nu stiu sigur.
ce ar mai fi ajutat mult ar fi fost lanturile (pe mine ma refer), dar nu am avut.
evident, toate de mai sus nu se aplica pentru subaru si/sau bmw, vorbesc de noi ashtelalti...
http://florinpanait.wordpress.com
#743
Scris 03 februarie 2011 - 02:02
Ia-le ca le gasesti aici si nu in America, nu costa mult, si nu ocupa spatiu in portbagaj.
Mai vorbim dupa !
#744
Scris 03 februarie 2011 - 02:10
http://florinpanait.wordpress.com
#745
Scris 03 februarie 2011 - 02:16
#746
Scris 03 februarie 2011 - 02:28
http://florinpanait.wordpress.com
#747
Scris 03 februarie 2011 - 02:42
#748
Scris 03 februarie 2011 - 03:14
#749
Scris 03 februarie 2011 - 03:49
http://florinpanait.wordpress.com
#750
Scris 03 februarie 2011 - 03:58
cum adica "probabil asa merge el?" eram pe un drum de munte inzapezit.... in cate feluri puteam sa merg ??!!
Nu anticipezi foarte bine drumul și variantele, mai ales dacă știi că ai problema asta cu 4x4.
M-am uitat mult la poze, nu știu cum ai ieșit în exterior. Așa tare ai mers?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi