Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Spalatorii


  • Please log in to reply
388 replies to this topic

#226 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 02 aprilie 2011 - 01:27

Mai ales ca un 1.9TDI de 130CP da fum la orice benzinar aspirat de 2litri...(mai putin exceptiilor gen motorul de pe Honda S2000)

nu inteleg, ce vrei sa-mi spui cu linkurile alea? ca ambele fac suta in 9,9secunde in conditiile in care stilo are 1215 kg si passatul 1342 kg?



Vezi mai sus :). Si asta cu o aspirata de 1.8 cu motor conceptie 1997 (parca), nu vorbim de 2L sau alte exemple.

PS: E adevarat, fum ii da, dar din cu totul alte motive.
PPS: Si de ce o fi oare Pasatelu mai greu?

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 02 aprilie 2011 - 01:28

  • 0

#227 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 02 aprilie 2011 - 01:49

E mai greu pentru ca in primul rand este o clasa PESTE Stilo, si apoi are motorul mai mare... si sa nu crezi ca 1.9TDI e conceptie mai noua....

Bai una peste alta benzinarul aspirat de cilindree mica nu mai e in stare sa demonstreze nimic in vremurile actuale. Mie la Golf mi se pare enervant sa trebuiasca sa urc mereu in ture ca sa scot ceva din el. Uneori pur si simplu nu am timp sa trec prin toata plaja de turatii.

Cum reusesc sa-mi fac timp merg sa bag un drive-test cu un 1.2TSI 105CP si cu un 1.4TSI in orice varianta gasesc. Sunt curios daca 1.2-ul ala e mai fasnet/placut decat 1.6MPI. Si mai ales daca consuma mai putin.

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 02 aprilie 2011 - 01:51

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#228 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 02 aprilie 2011 - 05:48

sigur consuma mai putin.


alexx, vezi ca la passat mai exista un 1,9 tdi de 130 cp, 6 viteze si 310 nm.
alt exemplu de 1,9 tdi.
http://www.autoevolu...001-19-tdi.html
sau
http://www.autoevolu...007-19-tdi.html

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 02 aprilie 2011 - 05:56

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#229 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 aprilie 2011 - 06:11

Constat ca multi dintre voi au luat-o razna !

- In primul rand, indiferent de combustibil, puterea se masoara in cai sau KW, si performantele depind de putere.
- Daca o benzinara ASPIRATA ( la aceeasi cilindree ) scoate extrem de lejer, adica NEFORTATA o anumita putere, ORICE disel va putea obtine aceeasi putere NUMAI UMFLAT cu 1-2 TURBINE sau compresor, si mai mult NU POATE, chiar daca-i dai cu PUDRA !!! :D
- Voi chiar sunteti copii de nu realizati ca un motor TURBO e mult mai solicitat si scump la fabricatie decat orice aspirat ?
- Toate motoarele incep sa scada in capacitate din cauza impozitelor, si benzinarele ajung la puteri la care nicio fumigena nu viseaza si nu va ajunge NICIODATA la acele capacitati !!
- Cea mai mare aberatie pe care o poate spune cineva e aia ca fumigena trage jos ! Daca fumigena nu are presiune din turbo ( adica pana in jur de 2000 ture ), e MOARTA si INGROPATA ! Dupa care merge 2000 de ture si MOARE ! :D :D :)
Una peste alta, ORICE fumigena are plaja utila 2000-2500 ture MAXIM !!
Orice benzinara TRAGE incepand DE LA RELANTI, si are de cel putin 2,5 ori mai MULTA PLAJA UTILA ! La mine de ex. e de aproape 3,5-4 ORI mai mare dacat a oricarei fumigene !!!
In concluzie, fumigena plange si se chinuie din toate incheieturile sa faca ce poate face LEJER orice benzinara aspirata ! Elasticite NU exista la fumigene, in schimb au: mers rigid si obositor, tremurici, mizerie, FUM, POLUARE cu particule, plus frig iarna cat cuprinde :) , etc ...
Si toate astea cu un singur scop/avantaj: consum mai mic !
Pentru cei care urmaresc EXCLUSIV costurile combustibilului, evident solutia e fumigena. In afara de consum, avantaje NU EXISTA !

Aceasta postare a fost editata de Relu: 02 aprilie 2011 - 08:20

  • 0

#230 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 02 aprilie 2011 - 10:30

Cum reusesc sa-mi fac timp merg sa bag un drive-test cu un 1.2TSI 105CP si cu un 1.4TSI in orice varianta gasesc.

Ia-ma si pe mine, chiar sunt curios cum e 1.2-ul ala.


Cat despre 1.9TDi: De ce nu discutam totusi de variantele mult mai comune ale acestui motor, mai exact de 90 si 105CP.
@Oaspete: Sunt curios cate Seat-uri cu acele motoare ai vazut, ca sa nu mai zic de condus.

Asa si cei de la DBilas au pus turbo pe motorul meu si l-au dus la vro 220CP.
  • 0

#231 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 02 aprilie 2011 - 01:44

vorbim de masini stock. hai, tdi-ul de 160 e rar, dar cel de 150 cp e chiar des intalnit.
sau chiar motorul de 2,0 tdi cr -170 cp, de pe superbul meu.
evident la 1600 kg nu poti spune decat ca e decent, dar il consider un motor echilibrat, destul de silentios, aproape rafinat, cu un consum corect, fara vibratii deosebite. mi se pare un motor reusit. ah, si in cazul lui nu mai exista poluarea cu particule.
evident, asta nu il face mai bun decat 2,0 al lui Subaru.
dar mie unul imi place mai mult.

si inca una, si ma duc : important la o masina nu e consumul minim, ci cel maxim.
adica in cazul unui sofer 'obisnuit', care ruleaza cu 70 in localitate si 110 in afara, nu prea conteaza diferenta.
daca o mai arzi, eu zic ca treaba se schimba.

pentru oras, un 1,4 tsi e crema. sau ma rog, cica si ala se incalzeste greu.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#232 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 aprilie 2011 - 01:50

... ah, si in cazul lui nu mai exista poluarea cu particule.
....

Nu s-a inventat motorina care arsa sa nu genereze particule. Toate dieselurile polueaza cu particule, dar le "elimina" din cand in cand, afara din oras cand o forjezi. Pana atunci le tine in "gusa", si le varsa dupa !

Iar "crema" in oras, ramane fumigena ! In oras ai consum mare, si nu afara.
Asta daca prin "crema" te referi strict la economie si "utilitate".
  • 0

#233 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 02 aprilie 2011 - 01:53

Si totusi nu inteleg de ce unii nu sunt de acord cu afirmatia mea ca motorul ideal e un benzinar cu consum de diesel. :)
  • 0

#234 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 aprilie 2011 - 02:00

Tre sa fii defect sa nu fii de acord. Eu nu inteleg de ce nu recunosc ! :)
  • 0

#235 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 02 aprilie 2011 - 02:05

poi pejte, benzinar turbo, altfel e prea lesinat.

intr-un oras ca Bistrita, unde din 2-3 acceleratii ai ajuns si unde nu ai mai mult de 100 m de mers constant, raman la parerea ca mai bine cu benzinara. se si incalzeste mai repede, iar nr de km parcuri in oras intr-o saptamana ii faci in 2-3 ore de rulat pe afara. asdar, nici consumul nu prea are importanta aici.
"Pentru curăţarea filtrului se realizează eliminarea periodică a particulelor de calamină depuse. Pe parcursul regenerării pasive se realizează o transformare treptată şi lină a calaminei în CO2. Acest proces implică o temperatură a gazelor de eşapament de peste 630 °C şi se realizează fără măsuri speciale, de exemplu pe parcursul rulării pe autostradă. Numai în regim de rulare în sarcină redusă, de exemplu în traficul urban, se realizează o curăţare activă a filtrului."
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#236 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 aprilie 2011 - 02:08

Janeeee, toate particulele alea tot pe teava ies !
  • 0

#237 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 02 aprilie 2011 - 02:11

poi pejte, benzinar turbo, altfel e prea lesinat.

Sau cilindree de minim 2L :)
  • 0

#238 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 02 aprilie 2011 - 02:13

Mult carburant se arde si stand aiurea in traficul din oras. De asta e f avantajos un motor electric, consuma doar cand mergi. Problema cu el e inca depozitarea energiei si timpul de incarcare.

Solutia ar putea fi: http://batteryuniver..._supercapacitor . Deocamdata au marele dezavantaj ca nu pot stoca / unitate de greutate la fel de multa energie ca o baterie, dar se incarca mult mai repede si au o durata de viata mult mai mare.
  • 0

#239 alias

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.214 Mesaje:
Inregistrat: 10-decembrie 03
  • Location:prin jur
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2008
  • Motorizare:2000cc, 158 HP

Scris 02 aprilie 2011 - 02:41

<br />Eu imi imaginez motorul perfect ca suma urmatoarelor calitati: silentios ca un benzinar, consum mic precum un diesel, cuplu de jos ca fumigena dar plaja larga ca un benzinar, avid de turatii ca benzinara dar potent oricand ca un diesel. Si eventual fiabil cum acuma nu mai e niciunul (toate au turbine, compresoare si injectii costisitoare).<br />


Pai motorul exista nu trebuie sa ti-l mai imaginezi! Face exact ce vrei.

Este stupid de silentios, consuma mai nimic, cuplul il pune tot jos pe toata plaja, turatii cate vrei, si e mai potent decat orice diesel (aici legat de potentza oricand a dieselului am niste obiectii). Si e fiabil se pare, si nu polueaza. Deci electric frate, boxe sa ai.

Aceasta postare a fost editata de alias: 02 aprilie 2011 - 02:52

  • 0
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005

#240 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 02 aprilie 2011 - 09:31

In oras ai consum mare, si nu afara.


Daca'ti arat excel'ul cu consumurile de anul trecut, ai avea o surpriza :) Evident, sunt exceptional ... sau o exceptie, cum era?
Cum a zis si oaspetele, in oras nu ai ptr ce s'o calci, insa in afara daca prinzi aglomerat si trebe sa depasesti din scurt sau mergi cu viteza, nusht cat de mult te va tine benzina ...

@alexx_elf: se implementeaza pe din ce in ce mai multe masini stop & start, tocmai pentru economie de comb
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#241 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 aprilie 2011 - 09:39

Cum pusca mea poti spune nene ca in oras ai consum mai mic ca afara ???? :) :) :lol:

Daca faci si tabele cu consumul, inseamna ca ai mari "probleme" cu consumul asta ... :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 02 aprilie 2011 - 09:50

  • 0

#242 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 02 aprilie 2011 - 09:43

@alexx_elf: se implementeaza pe din ce in ce mai multe masini stop & start, tocmai pentru economie de comb


Andrei, nu ma pricep recunosc, dar regimul asta pornit-oprit nu afecteaza motorul?
  • 0

#243 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 aprilie 2011 - 09:46

Normal ca DA, plus demarorul, etc ...

Mi se pare una din cele mai cretine solutii de "economisire" a carburantului.
  • 0

#244 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 02 aprilie 2011 - 09:50

Janeeee, toate particulele alea tot pe teava ies !

asa o fi, dar acolo spune ca recte calamina se transforma in co2.
calamina e un reziduu de carbune care nu a ars complet, or in DPF asta se intampla, de aia iese co2.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#245 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 aprilie 2011 - 09:54

Auzi, ia baga nasul cateva secunde in "tzava" shkodei, dupa care si in aia a golfetei ...
Nu mai cautati justificari, ca nu exista. Poluarea dieselului a fost, este, si va ramane intotdeauna incomparabil mai mare decat a benzinarelor.
D-aia se vor trage pe linia moarta, se interzice accesul lor in anumite zone/orase, etc ...
  • 0

#246 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 02 aprilie 2011 - 10:36

Cum pusca mea poti spune nene ca in oras ai consum mai mic ca afara ???? :) :) :lol:

Daca faci si tabele cu consumul, inseamna ca ai mari "probleme" cu consumul asta ... :lol:


Eh, ai dreptate, cel mai mare consum tot in oras l'am avut iarna trecuta. Insa da, am avut consumuri extraurbane mai mari decat cele urbane, mai ales cand mergeam la Buc si o tineam in maxim pe A2
Tabelele le faceam asa, ca un "hobby", ca oricum nu o calcam mai incet sau mai tare in fct de cat iesea consumul :)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#247 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 03 aprilie 2011 - 01:53

@Andrei: daca e vorba de Fiesta ta, atunci este evident ca in extraurban consumi mai mult. Si mie 1.5dci imi ia 7-7,5 daca merg pe autostrada blana. Poate chiar mai mult. Si sunt constient ca asta este un dezavantaj clar al unui diesel mic. Daca as fi in Germania as merge cu Loganul doar in oras si imprejurimi, la extraurban m-as baga relaxat cu Golful caci as scoate consum 6-7 caci e mai puternic si va fi mai putin solicitat la viteze >130km/h.

Domne, singurul diesel de putere ceva mai mare cu care am mers este 1.9TTID de pe 9_3-ul lui Griffin si mi s-a parut foarte foarte elastic motorasul. Am impresia ca are cuplu la greu la orice turatie intre 1800 si 4000 ture. Din pacate nu am acces la un benzinar de cca.180CP ca sa pot face o comparatie imediata :)

Oricum, discutiile astea si mai ales inversunarea lui Relu, ma fac din ce in ce mai curios. Lista de wanna-drive se mai largeste putin: 1.2TSI 105CP pe un Golf sau pe Octavia; 1.4TSI 122CP sau mai mult pe orice as fi fff curios sa-l vad pe un Passat; 2.0 160CP Subaru; 2.2D4D Toyota pe Avensis model vechi. Pt ultimele 2 tre sa apelez la niste prieteni. :lol: Celelalte la drive-test cand se termina urziciile.

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 03 aprilie 2011 - 01:55

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#248 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 03 aprilie 2011 - 05:24

Auzi, ia baga nasul cateva secunde in "tzava" shkodei, dupa care si in aia a golfetei ...
Nu mai cautati justificari, ca nu exista. Poluarea dieselului a fost, este, si va ramane intotdeauna incomparabil mai mare decat a benzinarelor.
D-aia se vor trage pe linia moarta, se interzice accesul lor in anumite zone/orase, etc ...

da nu caut justificari si nu am sustinut niciodata ca dizalu e mai curat. am spus doar ca nu mai ies particule.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#249 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 03 aprilie 2011 - 11:46

... Din pacate nu am acces la un benzinar de cca.180CP ca sa pot face o comparatie imediata :)

Oricum, discutiile astea si mai ales inversunarea lui Relu, ma fac din ce in ce mai curios. Lista de wanna-drive se mai largeste putin: 1.2TSI 105CP pe un Golf sau pe Octavia; 1.4TSI 122CP sau mai mult pe orice as fi fff curios sa-l vad pe un Passat; 2.0 160CP Subaru; 2.2D4D Toyota pe Avensis model vechi. Pt ultimele 2 tre sa apelez la niste prieteni. :lol: Celelalte la drive-test cand se termina urziciile.


Merita sa incerci un benzinar turbat mai maricel. Am fost doar pasager intr-o O2 1.8T 160 de cai si merge foarte fain, m-a impresonat desi masina era plina cu 5 insi.
Nu mai spun cand m-am dus la un drive test cu noul Forester 2.5XT. Desi are "doar" 300Nm, senzatiile sunt fantastice (cel putin pentru unul care n-a condus in general masini cu demaraj sub 10s). La un moment dat am facut o depasire pe centura, plecand cu a 2-a de pe la 50/h. Aveam in fata un camion, in fata lui o masina mica si in fata asteia inca un tir. A aparut o linie dreapta de cca 200m, apoi curba fara vizibilitate, si nu mai venea nimic de pe contrasens, cel putin cat se vedea. Cu Foresterul meu m-as fi hazardat cel mult sa depasesc primul camion, dar nici chiar asta n-as fi facut-o pentru ca ar fi trebuit sa imi fac loc sa ma inghesui undeva intre camion si tir. Cu turbaciunea am plecat ca din pusca, am luat totul, inclusiv tirul dintr-o bucata si mi-a mai ramas si timp sa rad ca prostul... aia da senzatie! Ideea e insa ca nu stiu cati cai ar fi trebuit sa aiba dieselul care sa-mi dea senzatia echivalenta!

Aceasta postare a fost editata de Forester: 03 aprilie 2011 - 11:48

  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#250 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 03 aprilie 2011 - 12:17

Si sunt constient ca asta este un dezavantaj clar al unui diesel mic.

E un dezavantaj al motoarelor de cilindree mica.

Am impresia ca are cuplu la greu la orice turatie intre 1800 si 4000 ture.

Pai de ce crezi ca are doi turbini?

Lista de wanna-drive se mai largeste putin: 1.2TSI 105CP pe un Golf sau pe Octavia; 1.4TSI 122CP sau mai mult pe orice as fi fff curios sa-l vad pe un Passat; 2.0 160CP Subaru; 2.2D4D Toyota pe Avensis model vechi. Pt ultimele 2 tre sa apelez la niste prieteni. :lol:

Si eu vreau cu 1.2TSi si 1.4TSi (de preferat pe Golf, sa compar cu a mea, avand masa similara).
Pe Passat insa cred ca e cam fleasca.
2.0 150CP pe Impreza noua e interesant, foarte liniar, muuulte ture, dar nu e spectaculos. 2.0 BD insa are a1a foarte scurta si din cate imi aduc aminte tragea destul de misto.

2.2 D-CAT de 177CP pe Avensis-ul nou nu m-a impresionat. Trage, dar intr-un mod Toyota: isi face treaba dar nu iti face placere.

cand se termina urziciile.

Iar ti-ai facut nevoile in padure? :)
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi