Constat ca multi dintre voi au luat-o razna !
- In primul rand, indiferent de combustibil, puterea se masoara in cai sau KW, si performantele depind de putere.
- Daca o benzinara ASPIRATA ( la aceeasi cilindree ) scoate extrem de lejer, adica NEFORTATA o anumita putere, ORICE disel va putea obtine aceeasi putere NUMAI UMFLAT cu 1-2 TURBINE sau compresor, si mai mult NU POATE, chiar daca-i dai cu PUDRA !!!
- Voi chiar sunteti copii de nu realizati ca un motor TURBO e mult mai solicitat si scump la fabricatie decat orice aspirat ?
- Toate motoarele incep sa scada in capacitate din cauza impozitelor, si benzinarele ajung la puteri la care nicio fumigena nu viseaza si nu va ajunge NICIODATA la acele capacitati !!
- Cea mai mare aberatie pe care o poate spune cineva e aia ca fumigena trage jos ! Daca fumigena nu are presiune din turbo ( adica pana in jur de 2000 ture ), e MOARTA si INGROPATA ! Dupa care merge 2000 de ture si MOARE !
Una peste alta, ORICE fumigena are plaja utila 2000-2500 ture MAXIM !!
Orice benzinara TRAGE incepand DE LA RELANTI, si are de cel putin 2,5 ori mai MULTA PLAJA UTILA ! La mine de ex. e de aproape 3,5-4 ORI mai mare dacat a oricarei fumigene !!!
In concluzie, fumigena plange si se chinuie din toate incheieturile sa faca ce poate face LEJER orice benzinara aspirata ! Elasticite NU exista la fumigene, in schimb au: mers rigid si obositor, tremurici, mizerie, FUM, POLUARE cu particule, plus frig iarna cat cuprinde
, etc ...
Si toate astea cu un singur scop/avantaj: consum mai mic !
Pentru cei care urmaresc EXCLUSIV costurile combustibilului, evident solutia e fumigena. In afara de consum, avantaje NU EXISTA !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 02 aprilie 2011 - 08:20