Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Spalatorii


  • Please log in to reply
388 replies to this topic

#176 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 martie 2011 - 01:02

...
Poate am mai spus-o dar simt nevoia sa o repet: de ce toate benzinarele din ziua de azi tind sa fie construite ca un diesel (turbine, compresoare etc),

Alea mici da, pentru ca au handicapul capacitatii. Asa cum la diesel e handicapul turatiei !

de ce se urmaresc performantele unei fumigene (cuplu la turatie mica, plaja cat mai larga etc),

Esti matol ?? :D

de ce incearca sa le faca sa consume din ce in ce mai putin (downsizing plus toate cele de mai sus)?

Exista vre-un fabricant care nu incearca sa reduca consumurile ?

P.S: Griffin este intradevar cerebral. Il lasa rece bemveistii pur-sange. :D

:D :) :D

Cum o fi vremea sambata?

Naspa, se pare ca o sa ploua. Duminica e de mers la pescuit ! :D
  • 0

#177 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 30 martie 2011 - 01:02

Da domne, sunt si eu pentru o intalnire weekendul asta.
Si acuma ca am luat doua diazepame si un laxativ si mi-a trecut impresia ca alex ne da cu BMW-ul lui peste ochi, vreau sa vina la intalnire si sa ma invarta putin cu lesinata lui sa vad si eu cat de "decenta" este. 9-3-ul il stiu bine, imi place, ador cuplul pe care il furnizeaza oricand, oricum. Sa vedem daca 2.5-ul face sa vibreze vreo coarda in mine.

Mie tot ce este in jur de 200CP la o greutate decenta mi se pare SUPER. Daca cobora Relu de pe WRX si-mi zicea ca i se rupe de 180CP diesel ii dadeam dreptate. Mie imi place si diesel si benzina. Si mi se par impresionante ambele.

Poate am mai spus-o dar simt nevoia sa o repet: de ce toate benzinarele din ziua de azi tind sa fie construite ca un diesel (turbine, compresoare etc), de ce se urmaresc performantele unei fumigene (cuplu la turatie mica, plaja cat mai larga etc), de ce incearca sa le faca sa consume din ce in ce mai putin (downsizing plus toate cele de mai sus)?

P.S: Griffin este intradevar cerebral. Il lasa rece bemveistii pur-sange. :D

Cum o fi vremea sambata?


mai degraba invers se incerca construirea unui dizel care sa nu aiba turbo lag si sa aiba o plaja utila cat mai larga .Dizelul clasic are o plaja destul de restransa ,astea mai noi le-au scos cu biturbo and shit tocmai de aia.Cat despre drive test niciodata nu o sa ai aceleasi senzatii intr-o aspirata ca in turbo .in rest vad ca a mai zis Relu mai sus cate una alta :)

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 30 martie 2011 - 01:03

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#178 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 martie 2011 - 01:04

totusi alex a avut si alte masini....

Tico ? :)

si eu constat ca am boala cu bmw, desi am avut si am si altceva...

Tu ai boala la masini de lux. Daca erai pasionat de performanta, nu dadeai NEAM renoul !
  • 0

#179 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 30 martie 2011 - 01:05

e mai liber decat acum 1-2 ani

hmm...ai sters :)
  • 0

#180 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 martie 2011 - 01:10

...Dizelul clasic are o plaja destul de restransa ,astea mai noi le-au scos cu biturbo and shit tocmai de aia...

:D :D :)
TOATE fumigenele au aceeasi plaja, FOARTE restransa, INDIFERENT ca au sau nu suflatori !
  • 0

#181 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 30 martie 2011 - 01:17

stiu boss doar ca astea mai noi e mai ievoluate :)
ma rog ca sa fiu mai explicit biturbo e in principal pentru eliminarea lag-ului.

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 30 martie 2011 - 01:18

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#182 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 30 martie 2011 - 01:44

Eu vad din ce in ce mai putine benzinare "clasice", adica cilindree mare, aspirate, putere sus de tot, cuplu aproape la fel de sus.
Vad doar benzinare cu turbine si compresoare (ca dieselul) cu un cuplu maxim pe la 2500rpm (putin mai sus ca la diesel, dar totusi aproape la fel de "consistent" ca la diesel), cu circa 200CP sau peste la 2000cmc (cam ca dieselul), cu tot felul de sisteme de injectie ultrasofisticate (ca la diesel).

@Griffin: i-auzi e naspa sambata. Adio tapiterie curata. Dar cica ploua, putem face exterioarele :)

Tot in weekend sesiune foto cu bestia neagra si topic dedicat.

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 30 martie 2011 - 01:44

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#183 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 martie 2011 - 02:08

Ce spui tu n-are nicio legatura cu realitatea ! :)
  • 0

#184 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 30 martie 2011 - 02:27

te referi la senzatie, emotie, impresie subiectiva sau la parametri? sunt convins ca senzatiile nu au cum sa fie la fel... dar cifrele pe hartie incep sa fie din ce in ce mai apropiate.

daca e sa o iau cum ziceti voi atunci nici promptitudinea in reprize a unui diezel nu poate fi comparata cu o benzinara avida de turatii...

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 30 martie 2011 - 02:30

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#185 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 martie 2011 - 02:38

Nici cifrele pe hartie n-au nicio legatura.
Unde naiba vezi tu numa turbate la benzinare, nu stiu. Benzinara nu are nevoie de turbo sa poata misca o masina, ca fumigena.
Daca-i mai pui si turbo la benzinara, o faci racheta ! :)
  • 0

#186 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 30 martie 2011 - 02:40

Si ziceti ca asta e topicul despre SPALATORII? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#187 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 martie 2011 - 02:42

Mai ai kia ( sau chevrolet, whatever .. ) ? :unsure:

:P

Aceasta postare a fost editata de Relu: 30 martie 2011 - 02:42

  • 0

#188 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 30 martie 2011 - 02:43

Nu, dar o iau maine din nou. Iar esti individios? :unsure:
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#189 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 martie 2011 - 02:44

Normal ! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
  • 0

#190 Griffin

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 44 Mesaje:
Inregistrat: 29-martie 11
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Saab
  • Model:9-3
  • Motorizare:1.9 TTID

Scris 30 martie 2011 - 02:53

offf cu ploaia asta. ti-am zis bleu nu vreai sa investim 5000 de euroi intr-un aspirator din ala :unsure: facem luni in pauza de masina ca este soare :P Poate stie cine unde se mananca mult si bine
  • 0

#191 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 30 martie 2011 - 02:58

1.4Multiair 135CP, 1750TBI, 1.4TSI 122CP, 1.6TSI 180CP, 1.4VTI 120CP, 1.6THP 155CP, 2.5T 225/305/350CP (Focus), 1.4T 140CP (Opel), 1.6T 160CP (Opel)

Si mai sunt.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#192 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 martie 2011 - 03:09

Esti superficial
Numara-le si p-alea fara ! Si vezi cate sunt MARI din astea turbate. Adica exact ce ti-am spus eu !!
  • 0

#193 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 30 martie 2011 - 03:18

Pai si ti-am zis eu ca sunt mari? Doar ca tu nu esti de acord cu ideea mea ca tendinta generala este de turbo + injectie sofisticata pe toate benzinarele capabile, cu scopul de a elimina dezavantajele clare.

Ca mai exista inca 6L la beemve sau vreun boxer pe ici pe colo e alta treaba. Se mai vand si 1.2 aspirate... dar acolo nu vorbim de "masini".
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#194 Griffin

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 44 Mesaje:
Inregistrat: 29-martie 11
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Saab
  • Model:9-3
  • Motorizare:1.9 TTID

Scris 30 martie 2011 - 03:31

auzi blue dar unde spal toate motoarele alea ? :unsure:
  • 0

#195 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 martie 2011 - 03:52

Pai si ti-am zis eu ca sunt mari? Doar ca tu nu esti de acord cu ideea mea ca tendinta generala este de turbo + injectie sofisticata pe toate benzinarele capabile, cu scopul de a elimina dezavantajele clare.
.....

Tendinta generala e sa se micsoreze TAXELE prin micsorarea capacitatii motoarelor !!

Apropo, toate benzinarele sunt capabile ! :unsure:
  • 0

#196 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 30 martie 2011 - 04:28

Apropo, toate benzinarele sunt capabile ! :unsure:


Dieselul tre sa STII sa-l conduci :P

Revenim on-topic macar 5 minute: ce parere aveti despre spalarea motorului la spalatorie.

Cand lucram la Skoda, toti mecanicii adevarati imi spuneau ca motorul NU se spala ci doar se sterge. Foloseau orice solutie de la WD40 pana la diluant, dar in general spuneau ca orice solutie degripanta e buna.

Am facut si motorul la spalatorie si a fost ok cu toate ca nu s-au straduit prea bine.
Voi spalati?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#197 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 martie 2011 - 06:09

Bai,
- orice sfat ati primi pe forum, voi stiti mai bine, ca asa vreti voi, pentru ca aveti NET !
- orice s-ar zice, fumigena voastra e mai buna
- indiferent ce argumente aduci, fumigenele raman fumigene : utilitare care DOAR consuma putin, n-au nicio legatura cu confortul si placerea de a conduce, si care oricum VOR IESI DIN FABRICATIE in foarte scurt timp datorita POLUARII si a COSTURILOR mari de productie.
DE CE nu comentezi declaratia D-lui Peugeot ???

Bucura-te ca ai cu ce sa te deplasezi, ca te costa putin motorina, si in final cu asta te alegi. Daca vrei masina care sa-ti faca placere sa o conduci, tre sa-ti dau o veste proasta: cei ca tine nu vor sti NICIODATA ce inseamna o asemenea masina ! Ma rog, nu oricine apreciaza vinul bun, merge si berea la 2L ...
Stiu, traversam o perioada extrem de dificila, va trebui sa acceptam compromisuri, dar de aici pana la a sustine aberatia ca fumigena e viitorul si ca e superioara, denota lipsa de maturitate, in....ta, etc ... :unsure:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 30 martie 2011 - 06:10

  • 0

#198 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 30 martie 2011 - 06:17

Relule, n-o suci din condei acuma, ca nu a zis nimeni ca DIESEL ar fi viitorul. Era doar o polemica apropo de solutiile tehnice aplicate pe diesel in ultimi ani, si care acuma s-au generalizat si pe majoritatea benzinarelor tocmai pentru a reduce din dezavantajele (putine, nah) care le are benzinarul in raport cu o fumigena...

In definitiv si la urma urmei fiecare se bucura de ce are si simte placerea care o simte. Despre unul cu o nevasta urata poti spune ca nu stie ce-i aia p**da? :unsure:
Oricum ne ducem buliti de suflet maine-poimaine, e pacat sa nu ne certam putin :P
BTW: Mol are interdictie? Nu-i dati drumu? :P

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 30 martie 2011 - 06:19

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#199 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 martie 2011 - 06:29

- Diesel e GATA ! Si e numai o chestiune de timp pana va sucomba definitiv.
- Mol o fi dus cu capra la raze, habar n-am ce o fi cu el. Banat nu e !

l.e.
Nu intra in detalii tehnice, ca te ineci ... :unsure:
  • 0

#200 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 30 martie 2011 - 08:20

1.6T 160CP (Opel)

150-180-192.

1.6TSi nu ezixta.

Aceasta postare a fost editata de pejte: 30 martie 2011 - 08:20

  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi