Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Spalatorii


  • Please log in to reply
388 replies to this topic

#201 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 30 martie 2011 - 10:01

Mi scusi Pejte, la Opel am scris stramb si la VAG ma gandeam la 1.4TSI.
Sa ai gura aurita Relu, si in 15 ani sa umblam toti numai cu benzinare cu 2 turbine, cu cuplu cacalau pe toata plaja de turatie. N-ar fi rau. S-ar misca decent :unsure:
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#202 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 martie 2011 - 10:22

In 15 ani o sa mergem toti cu bicicleta !
  • 0

#203 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 30 martie 2011 - 10:26

care mai apuca :unsure:
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#204 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 martie 2011 - 10:38

Voi, ca eu voi fi demult in carucior .... :unsure:
  • 0

#205 Griffin

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 44 Mesaje:
Inregistrat: 29-martie 11
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Saab
  • Model:9-3
  • Motorizare:1.9 TTID

Scris 30 martie 2011 - 10:45

sa vezi atunci cearta :unsure: cate viteze are bicla ta, cate kile, relu este pe 4x4
  • 0

#206 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 martie 2011 - 10:55

...cati amperi are acumulatoru de la carut .... :unsure:
  • 0

#207 Griffin

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 44 Mesaje:
Inregistrat: 29-martie 11
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Saab
  • Model:9-3
  • Motorizare:1.9 TTID

Scris 30 martie 2011 - 10:56

cu o insonorizare calumea si niste focaluri dai ceva ture pe magheru :unsure:
  • 0

#208 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 martie 2011 - 11:03

Normal, si fac misto de bleu ca e unghie-n gat, si el n-are ! :unsure:
  • 0

#209 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 30 martie 2011 - 11:11

:unsure: :P :P
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#210 Griffin

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 44 Mesaje:
Inregistrat: 29-martie 11
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Saab
  • Model:9-3
  • Motorizare:1.9 TTID

Scris 30 martie 2011 - 11:13

:unsure: :P :P :P :D

se face el mare, dar pana atunci ii punem niste vata :D
  • 0

#211 alias

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.214 Mesaje:
Inregistrat: 10-decembrie 03
  • Location:prin jur
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2008
  • Motorizare:2000cc, 158 HP

Scris 30 martie 2011 - 11:32

Deci era vorba de spalatorii ..de rezervor pe aici.

Alt topic distrus.

Trebe reglementata treaba asta. Vinovatii sa dea beri:lol::unsure::P.

Aceasta postare a fost editata de alias: 30 martie 2011 - 11:32

  • 0
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005

#212 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 31 martie 2011 - 12:05

vinovatii sa BEA beri :lol: :lol: :lol:
noi sa fim sanatosi.
ca topicul e AL MEU si fac ce vreau cu el, da?? ii fac si nod daca vreau :lol:
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#213 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 01 aprilie 2011 - 09:55

Bai, topicul o fi al tau, dar eu nu pot sa nu imi spun opinia despre niste chestiuni care s-au discutat pe aici, in special despre "cum incep producatorii sa faca toate motoarele de benzina precum dieselurile". Nu am avut timp saptamina asta, insa am zis ca nu pot sa las chestiunea nespusa.

Nu stiu voi de cind urmariti fenomenul auto. Unii precum Relu probabil de foarte multa vreme, altii de mai deunazi. Eu urmaresc fenomenul auto din Iunie 1990, cind cineva care fusese in strainatate mi-a adus o revista Quattroroute, era numarul acela anual care avea si un fel de catalog inclus, deci prezenta practic toate masinile din toate marcile vindute in Europa.

Majoritatea covirsitoare a masinilor, atit benzina cit si diesel, erau la momentul acela aspirate. Masinile turbo erau exceptiile. Nu stiu daca va amintiti, dar printre primele marci de masini importate in Romania erau Peugeot-urile, si aparusera modelele 405, mai ales break, la care ne uitam cu totii ca la Rolls Royce-uri. Ei bine, gama initiala a acelor masini avea numai motoare aspirate. Un 2.0 benzina facea 125 si 160 CP, iar pe diesel cel mai apropiar era 1.9 D care facea 68 CP. Apropo de diferenta. Abia mai tirziu a aparut ca o mare chestie versiunea turbodiesel a lui 1.9 care obtinea 92 CP.
La Mercedes la fel. Adusese nea Tiri masinile Mercedes, ne uitam cu totii la W124 (E-Class), ce sa mai, era limuzina perfecta, raiul auto pe pamint. la fel, in gama initiala doar motoare aspirate. 2.3 benzina L4 facea 132 CP (cel mai de succes model al gamei), 2.6 benzina L6 facea 160 CP, iar la diesel aparuse intii 2.5 L5 diesel aspirat care facea 90 CP... abia la ceva vreme a aparut 250D Turbo cu 125 CP....

Acum, avind in vedere decalajul de performante intre benzina si diesel, versus dorinta de a se propune pentru cei care rulau mult de modele diesel mai performante, turbo a inceput sa se extinda, dar pina mai deunazi, baza gamei diesel era tot un aspirat mare, de genul 1.9D 65 CP. Abia in ultimii 8-10 ani au inceput sa apara si modele de baza diesel turbo. Marele break through al motoarelor diesel a fost aparitia common-rail, dar totusi ramine o tehnologie costisitoare - nu va doresc sa va pice rampa comuna la o masina diesel in afara garantiei.

Motorul diesel actual are avantajul cuplului motor, dar cuplul este dat de turbo. Amintiti-va ce cuplu avea 1.9 SDI, si cum se tira masina aia. Totul e o evolutie in cicluri, asa cum acum 10-20 de ani motoarele diesel au inceput sa se tot dezvolte, sa isi puna turbo etc, ca sa recupereze decalajul fata de cele pe benzina, tot asa acum, cind motoarele diesel au ajuns sa se apropie dpdv confort, silentiozitate de motoarele benzina, a venit momentul ca si motoarele pe benzina sa riposteze, si coroborat cu obsesia pentru norme de poluare si consum axate pe CO2, asa au aparut noile motoare cu downsizing si cilindree redusa.

Cu toate astea, tehnologia vine tot din zona benzina. A se vedea noul motor 1.8 DI-D si 2.2 DI-D de la Mitsubishi, despre care toata lumea mentioneaza cu elogii, mentionind silentiozitatea, elasticitatea, gama larga de turatii (mai bune decit 2.2 diesel de la Peugeot, totusi un tenor al clasei diesel) - ei bine, toate astea se datoreaza tocmai faptului ca inginerii niponi au gindit acest motor ca un motor pe benzina, si au implementat tehnologia MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system) de distributie variabila controlata electronic si pe acest motor diesel. Este prima familie de motoare diesel pentru turisme din lume care aplica un sistem variable valve timing pe motorizari diesel.

Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 01 aprilie 2011 - 09:55

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#214 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 01 aprilie 2011 - 10:05

Eu am inceput sa urmaresc fenomenul in 1998 cu numarul din august al AMS. Deci eu am inceput exact cu momentul in care aparea commonrail-ul si dieselul era pe val.

In fine, spre deosebire de altii care mor cu benzinarul in brate :) eu imi imaginez motorul perfect ca suma urmatoarelor calitati: silentios ca un benzinar, consum mic precum un diesel, cuplu de jos ca fumigena dar plaja larga ca un benzinar, avid de turatii ca benzinara dar potent oricand ca un diesel. Si eventual fiabil cum acuma nu mai e niciunul (toate au turbine, compresoare si injectii costisitoare).
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#215 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 01 aprilie 2011 - 10:19

Motorul perfect e un benzinar (indiferent de nr de cilindrii, asezarea lor si cilindree) cu consum de diesel.
Motoarele turbo diesel pana in 2L sunt lesinate, indiferent de cuplu/turatia la care bagi picioru in ea.
  • 0

#216 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 01 aprilie 2011 - 11:00

Hai sa nu exageram! N-am mers eu in prea multe dieselare, dar un 1.5 crdi de 110 cai de pe noul Accent sau 1.8 tdci de 115CP de pe Focus sau un 1.9 ddis de 122 de cai de pe Sedici/SX4 m-au impresionat placut! Poti sa le spui orice, dar nu lesinate!
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#217 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 01 aprilie 2011 - 11:29

Lesinate in comparatie cu ce?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#218 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 01 aprilie 2011 - 11:35

Imagine amplasata
  • 0

#219 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 01 aprilie 2011 - 11:48

La cum pune problema pejte s-ar putea spune si ca toate benzinarele aspirate pana in 2litri sunt lesinate... nu?
Mai ales ca un 1.9TDI de 130CP da fum la orice benzinar aspirat de 2litri...(mai putin exceptiilor gen motorul de pe Honda S2000)

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 01 aprilie 2011 - 11:48

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#220 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 01 aprilie 2011 - 11:54

Daca tot o iei dupa specificatii, poate zici si pe ce masini a fost pus acel 1.9 130CP si in cat timp facea suta. Dupa care uita-te si la 2.0 de le handeiu lu relu. Sa nu zic de vreun Clio RS...
  • 0

#221 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 01 aprilie 2011 - 11:58

am zis "mai putin exceptiilor gen motorul de pe Honda S2000".. lasa-ma deci cu Clio RS

Pune langa a lu Relu un 1.9Multijet la 150CP si nu-mi spune ca e mai lent dieselul.... e doar diferenta de feeling. Deci de gusturi.

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 01 aprilie 2011 - 11:59

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#222 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 02 aprilie 2011 - 12:05

Motorul de pe S2000 intr-adevar e un avion. 240CP dintr-un benzinar aspirat e mult. Insa se obtine la 8300RPM.
Clio are 197/200CP la 7250.

Motoare de 2L aspirate nu prea mai gasesti din pacate.

e doar diferenta de feeling.

Corect. La diesel (-urile mici) simti ca te baga in scaun. Si atat.
  • 0

#223 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 02 aprilie 2011 - 12:06

1.9 ala nu imi da nici mie 'fum'. Da, are cuplu 300NM, dar pe ce plaja de turatii? Bagati un grafic cuplu,putere/rotatii de la un diesel turbo si un benzinar aspirat ca sa discutam corect.

Pana una alta, passat 1.9 130cp: http://www.autoevolu...tdi-130-hp.html
Fiat Stilo 1.8, benzina, aspirat: http://www.autoevolu...or-2001-18.html

Bleu, ce spui tu cu diesel-urile e exact ca la caii putere nemtesti care sunt mai viteji decat restul. Aceeasi putere, aceeasi greutate, sau nu se masoara in aceleasi unitati de masura?

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 02 aprilie 2011 - 12:07

  • 0

#224 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 02 aprilie 2011 - 12:19

nu inteleg, ce vrei sa-mi spui cu linkurile alea? ca ambele fac suta in 9,9secunde in conditiile in care stilo are 1215 kg si passatul 1342 kg?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#225 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 02 aprilie 2011 - 01:08

Mai conteaza 130kg in plus cand vrei sa scoti benzinarele neaparat mai cu motz? :)
Intre Passat si Fiat diferenta majora o simti in rezervor, atata tot. Da, la Passat simti ca te baga in scaun, da trece repede. La Fiat poti sa te duci pana la aproape 100km/h in treapta a II'a

Chiar sunt curios cum vor evolua in urmatorii 5-10 ani motoarele, atat cele pe benzina, cat si cele diesel. Dupa parerea mea, prea multe inovatii nu se vor mai face prea curand, deja evolutiile de'acum cred ca vor fi nesemnificative. Ah, ca vor mai pune o turbina ici, un compresor pe colo sau ca vor incerca sa inglobeze sisteme de genul stop&start sau motoare electrice, asta e altceva. Insa motoarele in sine nu vor mai suferi schimbari majore
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi