tu pe unde ai ajuns cu L200 si cu Amarok-ul? Eu am mers cu ambele si asta este parerea mea.
m-ai prins, nu am iesit cu l200 pe camp, am avut insa unul pe mana prin oras si prin jur, suplimentar privind fisele tehnice acelor masini tin sa-ti atrag atentia la doua aspecte :
1.mecanica infinit mai buna decat electronica > un tractor fara electronica merge mai bine decat orice vrei tu
2.there is no replacement for displacement > nu stiu cu ce masini ai mers tu dar eu am incercat de la 1.4 litri pana la v12 de 6 litri, aspirat/turbo/biturbo, nu conteaza, cilindreea e mai buna, nu mai zic de fiabila.
l200 eu zic ca si-a dovedit robustetea si calitatile, chiar si versiunea actuala mai rotunjita, amarok e la inceput de drum, iar pentru un pickup, care se presupune ca face km cu nemiluita si nu prin drumuri stralucite, are mult prea multa tehnologie in el, motor de 2 litri ? ok are 2 turbine dar tot mic si chinuit ii pe langa 2.5 litri la l200 asta ca sa nu pomenesc de regele lor hilux
suplimentar iti spun de pe "surse" ca l200 e foarte potent, sursa ? posesorul urmatorului utilaj, pe care de altfel il scoate saptamanal la arat campul(vanatoare) : hilux.JPG 116,26KB 19 downloads
ps : nu trebuie sa te lasi impresionat, oricum omul probabil ca e paralel cu fenomenul.
ps2 : sa nu se inteleaga ca as zice ca amarok e naspa/prost/etc, doar ca indiferent de cat de potent pare, deocamdata fiabilitatea nu e tocmai testata, asta daca nu credeti ca masina de dakar e identica cu cea de serie ... si de fapt nici masina in sine nu e tocmai testata, dar sa te apuci sa zici ca l200 e jucarie pe langa amarok e de : "no comment"