Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline


  • Please log in to reply
3209 replies to this topic

#2951 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 07 septembrie 2017 - 08:29

Pai la 300cp s'ar putea sa fie alta discutie, asta as vrea sa aflu. La 130 cat avea Auris'ul nu mi'a placut CVT. Si nici DSG pe Ateca de 150CP.

Problema ar fi daca ar fi absolut necesar sa conduc o automata si sa refuz, inca nu e cazul, benzinare puternice inca se fac si manuale, chiar daca din ce in ce mai putine :(


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2952 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 07 septembrie 2017 - 09:29

Pana pe la 25 de ani priveam automatele ca pe o blasfemie. Apoi incet incet m-am inmuiat. A venit primul Koleos, de conjunctura cu automata si de la o simpla acceptare la inceput am ajuns la un must be in cativa ani. Acum, la 35 de ani, nu as mai lua manuala la o daily drive. Eventual, cum zice si @ska pe alt topic, una de fun ar merge si manuala desi inclusiv pe partea aia masinile noi ofera factorul distractiv la 2 cm de volan prin doua padele.

Aceasta postare a fost editata de rares_dan: 07 septembrie 2017 - 09:30

  • 0

#2953 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 07 septembrie 2017 - 10:02

Depinde si cati km se fac daily, pana la urma.

La mine masinile nu face niciuna mai mult de 10k anual, iar prin oras nu fac zilnic mai mult de 50km decat in vreun caz exceptional, deci nu petrec mai mult de 20-30 min deodata la volan. Pe extraurban mi se pare chiar bine venita miscarea piciorului stang pe pedala, altfel se plictiseste :lol:

PS: eu tot 35 am, cu permis de 16, as fi avut timp pana acum sa ma satur de manuale


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2954 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 08 septembrie 2017 - 05:20

Nu te-ai saturat de manuale?

:)

 

Mai pustilor, mai...


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#2955 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 08 septembrie 2017 - 09:01

Andrei, tu ai inca genunchii sanatosi... :lol: :lol:


  • 1
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#2956 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 08 septembrie 2017 - 10:39

Eu conduc cateva luni pe an, in rest fac miscare la vapor, Omega 3, chestii ...


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2957 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 septembrie 2017 - 10:57

CVT urile ( mare majoritate ) sunt in urma rau.

ZF-ul cu 8 trepte face legea momentan in toate clasele ( aproape ). e cea mai echilibrata cutie momentan.

XTu e fain cu manuala clar, dar n-as mai face drumuri lungi sau plimbari zilnice de zeci de km cu ea :)


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#2958 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 08 septembrie 2017 - 12:14

Da, la ZF ma tot gandesc si eu c'ar putea fi smecheria, o sa rog pe cineva sa ma dea o tura cu un X3 d'asta cu FL sa vad cum e treaba

Plimbari zilnice nu fac, cat despre drumuri lungi ... parc'am coborat mai obosit din Aurisul cu CVT decat din XT'ul manual dupa 3-400km (dar si astia cu macar o oprire in ambele cazuri)


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2959 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 11 septembrie 2017 - 12:13

@Andrei - vezi ca Aurisul ala chiar nu schimba nicio treapta - acolo problema nu este CVT-ul ci motorul aspirat 1.6. Aceeasi cutie pe Auris-ul meu turbo de 116CP se comporta exemplar (si chiar iti da senzatia ca 'schimba' dar este doar o senzatie). CVT-urile sunt inca ok pe motoarele turbo. Teoretic CVT-ul ar fi o transmisie extrem de eficienta, fiabila, confortabila. Practic este in antiteza cu ideea de sportivitate insa ajuta foarte mult la mers economic. Stilul de mers cu un CVT este complet diferit fata de celelalte 'automate', iar daca nu ai automate acasa atunci chiar iti smulgi parul din cap pana te obisnuiesti.


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#2960 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 11 septembrie 2017 - 05:36

Asa stiam si eu, ca CVT'ul nu are trepte ca o cutie clasica, de'aia m'a si mirat faptul ca aveam mod manual care mai si facea chestii ce dadeau impresia de schimbare de trepte.

M'am obisnuit repede cu modul de functionare in auto, cum trebuia sa o calc pentru depasiri sau cand urcam pante mai accentuate, dar tot nu mi s'a parut prea misto.


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2961 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 12 septembrie 2017 - 12:58

Pana pe la 25 de ani priveam automatele ca pe o blasfemie. Apoi incet incet m-am inmuiat. A venit primul Koleos, de conjunctura cu automata si de la o simpla acceptare la inceput am ajuns la un must be in cativa ani. Acum, la 35 de ani, nu as mai lua manuala la o daily drive. Eventual, cum zice si @ska pe alt topic, una de fun ar merge si manuala desi inclusiv pe partea aia masinile noi ofera factorul distractiv la 2 cm de volan prin doua padele.


exact asa zic/gandesc si eu!
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2962 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 12 septembrie 2017 - 12:59

Da, numai daca vorbim peste 200 de cai. Restul e can-can.


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#2963 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 12 septembrie 2017 - 01:39

Eu zic ca din contra... . La un motor de 1.2 cu 70 cp automata este mult mai comoda decat manuala. Masina este puturoasa cu ambele transmisii si iuteala data de manuala este insesizabila in utilizarea normala. Iar cu un astfel de motor sau cu o astfel de putere nu poti sa ai pretentii de sportivitate. Acelasi lucru daca vorbim de un motor de 1.4, 1.6 sau chiar 2 litri aspirat. De 1.4/1.6/2.0 sunt si masini cu feeling sportiv la mai putin de 200 cp, cu automate diverse, insa in fiecare astfel de caz cutia este optimizata pentru a oferii feeling si se apropie de ceea ce poate o manuala in mana unui cunoscator.
  • 0

#2964 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 12 septembrie 2017 - 01:48

Eu stiu asa, am avut pe mana la test un cashcai 1.6 dizal 130 de cai (multumesc, stie el cine! :) ) cu CVT.

Pur si simplu cu aia eu nu am gasit o cale de a pleca rapid de pe loc, gen trebuie sa treci printr-o intersectie aglomerata iar ferestrele sunt rare si scurte. Poate doar in modul manual, dar n-am incercat, nici nu mai stiu daca ala avea asa ceva, oricum ne-am indeparta deja de ideea de automata.

La altele n-am avut problema asta, dar erau din alt film, gen BMW X4, Forester XT CVT sau mini cu păr nu mai stiu ce varianta diesel de 180 de cai parca.


Aceasta postare a fost editata de Forester: 12 septembrie 2017 - 01:49

  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#2965 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 19 septembrie 2017 - 12:09

Ai mutat gresit ceva, cumva ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2966 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 19 septembrie 2017 - 09:29

Eu zic ca o cutie automata buna e mai utila pe o masina mai putin puternica/cu puterea maxima pe un interval redus de turatii. Asa, cu o manuala, trebuie sa mesteci serios in mamaliga sa fii tot timpul la turatia optima, ba pentru economie de combustibil, ba pentru performanta. 


Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 19 septembrie 2017 - 09:29

  • 0

#2967 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 20 decembrie 2017 - 01:52

Ok, scurt update

masina a facut 1 an si inca ma incanta la fel de mult ca la inceput. 

Nu stiu ce as fi putut alege mai bine considerand ce ofera si cat a costat. 

 

Recent am avut la drive test un BMW 630d Gran Turismo (modelul nou) si am constatat ca 30d-ul de 258 CP fuge cam la fel ca BiTDi-ul meu, de fapt, am lasat nitel masina de drive test deoparte si am dat o tura si cu Tiguanul sa imi validez aceasta opinie - care de altfel este confirmata si de masuratori: http://www.zeperfs.c...el6393-4027.htm. Sigur ca un 2.0 fata de un 3.0 plafoneaza la viteze mari (cam peste 170-180 la ora se simte, in vreme ce alte 2.0 cum ar fi 20d plafoneaza mai repede), insa in zona de utilizare uzuala performantele sunt similare. 

 

Ceea ce are insa L6-le in linie este sound-ul, si aici sa spunem ca am o remarca legata de masina - chiar daca BiTDi-ul este foarte bine insonorizat la viteze civilizate, cand accelerez la maxim cu kick-down sau retrogradez din padele si motorul se duce sus in ture, se aude totusi ca un 4 cilindri diesel, adica nu foarte rafinat. Dar, un X3 30d  similar generatia precedenta ar fi costat cu toate reducerile cu 17-18k eur mai mult (adica inca o masina buna), iar la X3-ul asta nou au marit si mai mult preturile. Masina sta f f bine pe curbe, e unul din cele mai bune suv-uri pe care le-am condus sub acest aspect, poate ajuta si suspensia adaptiva pe care o tin mai tot timpul pe sport. 

 

Cealalta mica remarca e legata de faptul ca desi DSG-ul 7 DQ500 este foarte bun, nu egaleaza cutia automata ZF 8 mai ales in setarile reusite de BMW. Exista un mic lag la kickdown de sub 1 secunda pana cand se decide cutia si masina ce sa faca si sa tasneasca in depasire. la un 30d cu Steptronic nu exista chestia asta. Pentru aceasta situatie exista insa doua solutii: fie inainte de kickdown sa accelerez putin mai tare (dar nu kickdown) - e ca si cum ii dau semnalul cutiei ca va urma un kickdown, fie sa apelez la padele si sa apas putin mai lung padela de retrogradare - caz in care cutia reactioneaza ca la Mercedes, adica imi duce cutia in treapta care este optima dpdv putere si cuplu pentru cea mai buna repriza. 

 

Un alt mic detaliu regretabil este lipsa rotii de rezerva datorata faptului ca BiTDi-ul are bateria localizata in porbagaj, sub podeaua portbagajului (nu mai era loc la motor datorita celor doua turbine) si au pus bateria fix pe centru langa inchizatoare asa ca nu mai e loc de roata de rezerva galeta - am cautat o vreme solutii aftermarket dar pana la urma am cam renuntat - am anvelope ContiSeal si de vara si de iarna si am fost suprins sa constat ca sistemul chiar functioneaza - aveam un piron in una din rotile de iarna pe care nu numai ca nu l-am simtit si nu a pierdut deloc presiune, dar pana sa ma duc cu rotile la schimb, smacul ala din roata l-a impins in afara si a sigilat bine mersi gaura. Problema ramane la o eventuala forfecare pe lateral a anvelopei. 

 

in rest, sa tot fie timp si bani de vacante, masina fiind excelenta in rolul asta. Nevesti-mii si fiica-mii le place f mult masina, cand ne mai invartim prin oras cu Focusul de serviciu sau cu Golful nevestei imi spun ca le e dor de Tiguan (fii-mea zice: "de masina cea mare", ii place foarte mult ca are mult loc si ca sta mai sus si vede mai bine peisajul cand se uita pe geam).

 

a consumat citeva sute de grame de ulei, acum sta intre minim si maxim uleiul pe joja, il verific inainte si dupa vreun drum mai lung. cartea tehnica zice sa nu completez decat cand ajunge la minim (in fapt, recomandarea e ca daca nu e la minim sa nu completez decat in situatia in care urmeaza sa fac drumuri lungi cu masina incarcata la maxim la viteze mari). 

nu prea stiu ce sa fac cu revizia, setarea masinii zice la 2 ani sau 30.000 km, masina are ceva peste 10.000 km, nu stiu daca sa ma duc acum la 1 an la revizie sau sa astept sa se ceara ea. nasi-miu care a luat si el un Tiguan TDI 190 cu vreo 3 luni inaintea mea a fost la revizie acum in toamna, avea insa vreo 18.000 km. Alta intrebare e unde sa ma duc la revizie, as avea niste relatii si la PBN (unde s-a dus nasi-miu) si la Midocar Vitan, ideea e ca ar fi bine sa continui cu cei cu care am inceput daca va fi cazul (sper sa nu) de vreo problema/culanta comerciala.

 

o alta problema dar nelegata de masina se refera la oferta vodafone-vw privind internetul in masina de care am beneficiat. Anul oferit gratuit a expirat si desi mi se spusese ca ma va contacta vodafone pt prelungire, nu m-a contactat nimeni. Intre timp, am uitat parola si userul de pe site-ul "vodafone internet in the car". Am incercat sa vorbesc la Vodafone si e un total mister cu serviciul asta.  Mai intai am fost la un magazin Vodafone in drumul meu unde datele de mai jos au fost inutile pentru ca in sistemul lor angajatii de acolo aveau blocat accesul la sim-ul/numarul respectiv. Am sunat apoi la *221 unde dupa multe asteptari si parlamentari am fost sfatuit sa sun la 0040 31 780 1205 care este call center dedicat Vodafone Internet in the CarAcolo am vorbit cu o domnisoara foarte draguta si binevoitoare care insa nu a reusit sa ma ajute cu nimic. Mai intai, mi-a cerut adresa de mail cu care m-am integistrat in sistem insa tipa nu m-a putut gasi in sistem cu nici una din adresele mele de mail private pe care le folosesc. In cele din urma m-a cautat dupa seria de SIM si mi-a zis ca acel sim nu este aferent serviciului Internet in the Car ci unui abonament lunar de date pe client firma si ca daca vreau reactivarea sau activarea unui serviciu nou Internet in the Car trebuie sa iau legatura cu dealerul meu auto ca ea nu poate seta sau activa nimic. Am vorbit cu dealerul care a vorbit la Porsche Romania si in final m-a sunat cineva de la Vodafone pt clarificari dar inca nu era lamurit si nu avea o solutie. Oricum cica sim-ul pt "Vodafone Internet in the car" nu este un simplu sim de date ci este un sim M2M (machine-2-machine)

 
Acuma, sigur ca as putea lua un sim obisnuit de date si sa il pun in Car Stick dar as vrea sa merg pe varianta Internet in the Car deoarece inteleg ca sunt niste pachete pe perioade care se pot activa prepay cu card bancar (in functie de cand folosesc masina) - n-as mai face inca un abonament - si de asemenea inteleg ca ar fi oarecum optimizate pentru folosirea in miscare (de exemplu pe valea oltului unde mobilul nu avea semnal Car Net-ul era functional).

Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 20 decembrie 2017 - 01:54

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2968 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 20 decembrie 2017 - 04:21

Frank, ma bucur ca Tiguanul este si-n continuare ceea ce-ai vrut, raportat la banuti, evident, dar, ce treaba are cu BMW GT, n-oi pricepe in veci.
  • 1

#2969 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 20 decembrie 2017 - 05:04

Stii care e noul 6 GT? E continuatorul lui 5 GT doar ca mai frumos si mai putin inalt. Si el si Tiguanul raspund la tema masini de familie practice cu motoare diesel puternice, automate si 4x4... chiar daca sunt clase diferite si in zone diferite de pret...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2970 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 20 decembrie 2017 - 10:10

Frank,nu zic dupa atitia ani de condus,zic daca dupa atitia ani de stat pe forum,compari VW ce posezi cu acel BMW,e o mare aberatie,in opinia mea.Pot sa inteleg ca e superioara masinilor familiei,asta pot sa diger.


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#2971 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 21 decembrie 2017 - 03:57

de ce e o mare aberatie? poti sa argumentezi? 

pentru ca bmw-ul e "premium"? iar ne imbatam cu haloul asta?

oricum am comparat chestiunea legata de performantele motoarelor, e clar ca cu vw-ul nu poti sa agati la fel de bine ca si cu bmw-ul.... :)

la interior lucrurile sunt comparabile, la performante la fel

Uite ca si altii, mai pragmatici, compara VW cu BMW:

http://www.autozeitu...est-184076.html

Mie mi se par interesante ultimele modele VW pentru ca ofera cam tot ce ofera modelele premium (performante, dotari, calitate) dar fara ca pretul sa fie "premium". 


Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 21 decembrie 2017 - 03:59

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2972 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 21 decembrie 2017 - 06:08

ai simtomele unuia ce nu isi permite bmw,si ia o kia,dupa care o slaveste pe kia,ca e mai buna decit bmw...Daca nu poti sa cumperi ceva,nu inseamna ca acel ceva e un cacao...


Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 21 decembrie 2017 - 06:12

  • -1
mai bine singur decit in companie proasta......

#2973 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 21 decembrie 2017 - 06:58

Sunt cu Frank aici, e greu de justificat un premium cu motorizare comuna fata de mărcile clasice, gen VW, Honda, mazda, etc Calitatea interiorului e f sus la VW, as spune ca peste BMW la preturi apropiate, iar când vorbești de un 2l diesel de 190cp, nu poți spune ca BMW ul va compensa prin performante ieșite din comun.

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 21 decembrie 2017 - 06:59

  • 2

#2974 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 21 decembrie 2017 - 07:27

ai simtomele unuia ce nu isi permite bmw,si ia o kia,dupa care o slaveste pe kia,ca e mai buna decit bmw...Daca nu poti sa cumperi ceva,nu inseamna ca acel ceva e un cacao...

 

clar nu ai citit nimic, nu stiu unde vezi tu simptomul asta, dar ma rog, m-am invatat cu tine ghita contra. 

mai intai, am avut bmw inainte, luat de nou, 3.0 benzina, so "been there, done that". Da, multi amici ai mei au fost socati, cum de renunt eu la BMW si imi iau VW. Ce face brandu asta Domne....

apoi nu a fost vorba ca nu mi-am permis un bmw, puteam sa imi iau fara probleme doar ca diferenta de 7k EUR pana la un X1 25d sau de 18k EUR pana la un X3 30d nu mi s-a parut ca se justifica. 

last but not least, nu stiu unde vezi tu ca am spus ca BMW e de cacao?! Am scris ca 30d cu 6 in line are un sound superb si ca ma deranjeaza putin zgomotul L4 diesel. Am scris ca DSG7 nu atinge perfectiunea unei cutii Steptronic ZF de la BMW. Deci de unde si pana unde "de cacao"?

Sincer sa fiu, singura masina pe care mi-as dori-o acum pentru un eventual upgrade, dar aia e clar out of the budget, cel putin momentan, este un Merc GLC63 AMG.


  • 2
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2975 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 21 decembrie 2017 - 08:57

faci progrese,ai pus exclamatia cu sincer,chiar daca in finalul postarii.Hai sa demontam din ce spui-ZF e peste DSG,aici sunt de acord.Dar sa afirmi blasfemia ca 3.0 d e la fel cu 2.0 in 4 de la vw,aici e buba.Si in final, ce sa faci chiar ipotetic cu glc63,daca nu percepi enorma diferenta intre 4 si 6 cilindrii?Repet,ca nu te-ai indurat sa dai bani in plus 18k plus la impozit anual pentru 3 litri, pot intelege.Cit de invatat,ne-am invatat tot unii cu altii...


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......




3 useri citesc subiectul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi