Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline


  • Please log in to reply
3209 replies to this topic

#2926 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 02 august 2017 - 02:41

Nu m-a impresionat prea tare 4Control (directie activa inclusiv pe rotile spate) iar de Multisense nu mai zic nimic: diferenta intre diferitele setari este mica si inconsistenta.

Dieselul de 160CP se comporta exemplar insa prezinta un lag initial si urca greu in ture. Toate astea sunt probabil din cutie si/sau ECU, nu sunt o limitare propriu-zisa a motorului care exceleaza insa la consum si misca masina destul de bine chiar si la viteze ridicate >160-170 kmh. Dar cand incepe sa vibreze pedalierul la 170 si zgomotul rotilor pe asfalt bate pana si zgomotul la vant.... incepi sa iti dai seama ca treaba nu e buna. Noroc cu sistemul de sonorizare Bose care acopera inclusiv scartaitul tapiteriei - insa paradoxal nu ai setari suficiente pentru a regla sunetul la adevaratul lui potential. Am zis si de capacul cotierei care nu sta in pozitie verticala?  :D  Ergonomia comenzilor la sistemul multimedia iarasi lasa de dorit dar asta nu se mai vede pt ca "te obisnuiesti".

 

Ok, masina are o prestanta incredibila, un design exterior senzational si un pret excelent - dar cam atat, nimic mai mult. Este o ocazie perfecta sa intri in clasa medie cu bani de clasa compacta si sa te bucuri de o groaza de dotari de ultima ora.


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#2927 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 16 august 2017 - 03:15

ce cauta chestia asta pe topicul meu privind alegerea unui SUV?!
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2928 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 16 august 2017 - 08:12

Cred ca e plecat pe balta perioada asta. :lol:

 

Da, de la sf lui mai plecasem, am revenit acum.

Fusei la drivetest cu Ateca, traseul a fost Constanta - A2 - A3 - Atra Doftanei.

La dus am avut un 1.4 TSI 150CP DSG 2WD, iar la intoarcere un 2.0 TDI 150 CP manuala 4wd

Dupa ~400km facuti cu fiecare din cele doua motorizari, nu am gasit motiv sa fi ales diesel'ul. Poate ca incarcata cu 4-5 pasageri si portbagaj plin cuplul diesel'ului ar fi de apreciat, dar la cum am mers eu (2 pers + 1 bagaj "de mana"), diesel'ul era mai puturos atat la reprize, cat si la vit max incercata pe A2.

 

Diesel'ul mi s'a parut si inacceptabil de zgomotos peste 3500rpm, nici macar Fiesta mea nu face atata galagie.

Iar colag peste pupaza, nici macar la consum nu a castigat diesel'ul, mediul a iesit cu 0.4% in plus fata de benzinar. Probabil ca 4wd a lucrat la intoarcere (ploaie pana aproape de Cta) si a facut sa creasca consumul, iar la benzinar DSG'ul a tinut turatiile joase, dar chiar si asa, tot e ciudat ..

 

In plus, dupa drivetest am mai adaugat la optionale ACC'ul si TopView Camera. Primul mi s'a parut foarte util, l'am folosit si la dus si la intors si merita 180 euro. TopView Camera mi se parea si el fita initial, insa dupa ce am incercat o parcare la Jumbo, in aglomeratie, am zis ca e mai bine sa dau 500 euro pe camere decat sa ii dau pe o revopsire de lateral al masinii, de exemplu.

 

Cu termenul de livrare nici o veste, teoretic tot la inceputul anului, dar la cat de bine sunt informati cei de la Seat Cta despre starea comenzilor, ei probabil ar afla ca masina s'a fabricat abia dupa ce ar avea'o in curte.

 

Per total masina va costa ~27.5k, dar nici in momentul de fata nu vad ce altceva as fi putut alege. Noua CX-5 arata bine, dar lipsa configurarii nu e deloc pe placul meu, iar ca pret la dotari ceva mai slabe pe Mazda, cea din urma tot costa cu cel putin 3k in plus (nu cred sa se obtina discounturi mai mari de 5% la CX-5), iar livrarea tot dureaza (la o Mazda3 precomandata tot a durat 3 luni)

Noul Koleos de care s'a vorbit si aici l'am vazut in Mexic, e ceva mai deosebit de primul Koleos, dar nu imi pare a avea nimic deosebit, iar sotia oricum are ceva impotriva Renault, indiferent de model :)

Poate Kuga ar fi fost o varianta daca ar fi "revergorat" si interiorul, cel al modelelor de dupa 2009 nu ma incanta cu nimic, macar la Fiesta mea nu am avut pretentii la 10k cat a costat masina de noua


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2929 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 17 august 2017 - 12:30

In ce imprejurari ai dus dieselul la 3500 rpm? Nu de alta insa la tilizare normala, idiferent de masina, rar duc un diesel peste 3000 rpm. Eventual la accelerari puternice din scurt sa mearga peste ca in rest ... . De exemplu la Koleos la 3500 rpm am + 200 km/h si acolo deja zgomotul la vant este cel perceput, asta in conditiile in care nici 2.0 dci de la Koleos nu sta grozav la capitolul zgomot. La o rulare normala, 140-150 km/h am sub 2500 rpm, adica zona de turatie la care nu face zgomot nici un diesel.
  • 0

#2930 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 17 august 2017 - 12:59

Am avut cateva accelerari mai puternice, atat pe DN1, cat si pe A2 unde treceam de 3000rpm, cand deja incepea sa fie zgomotul deranjant, iar peste 3500rpm era "nesimtit" de deranjant pentru o masina de 30k din 2017. Aceeasi impresie a avut'o si sotia, nu era doar parerea mea.

Nu contest ca la un diesel treci rar de 3k rpm, iar la drum lung nu ajungi acolo, dar asta nu inseamna ca trebuie acceptat acel zgomot. Probabil reducerea de costuri a afectat si insonorizarea ... Daca si la concurenti o fi la fel sau nu, n'am idee


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2931 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 17 august 2017 - 01:57

Pentru doamna 1.4 ala in combinatie cu DSG-ul este arhisuficient. Si la drum se descurca. Insa faptul ca ai luat 2wd in loc de 4wd o sa fie un aspect pe care eu zic ca o sa il regreti in timp chiar daca masina se descurca in 99% din cazuri si fara. Cand faci A2-ul si bate vantul tare din lateral, ploua sau viscoleste integrala face mult. E ca si TopView Camera, mai dai 1k euro ca sa pazesti mai bine ceilalti 27.
  • 0

#2932 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 17 august 2017 - 03:44

Ateca nu va face A2 pe viscol, va fi masina de naveta in judet (desi se prevede ca nu va mai fi folosita pe cat a fost Fiesta), cat vremea va permite si de concedii vara, in rest ramane Forester'ul de baza. Asta iarna cand a nins in Cta oricum au fost inchise toate drumurile si se blocasera pana si plugurile, deci 2wd, 4wd, n'ar fi contat.

DSG nu s'a vrut de catre sotie, nici macar n'a vrut sa incerce masina de drivetest.


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2933 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 18 august 2017 - 10:53

Da, de la sf lui mai plecasem, am revenit acum.
Fusei la drivetest cu Ateca, traseul a fost Constanta - A2 - A3 - Atra Doftanei.
La dus am avut un 1.4 TSI 150CP DSG 2WD, iar la intoarcere un 2.0 TDI 150 CP manuala 4wd
Dupa ~400km facuti cu fiecare din cele doua motorizari, nu am gasit motiv sa fi ales diesel'ul. Poate ca incarcata cu 4-5 pasageri si portbagaj plin cuplul diesel'ului ar fi de apreciat, dar la cum am mers eu (2 pers + 1 bagaj "de mana"), diesel'ul era mai puturos atat la reprize, cat si la vit max incercata pe A2.


Hm, ce test e asta? organizat de dealerul Seat din Constanta, sau cum?

Pentru doamna 1.4 ala in combinatie cu DSG-ul este arhisuficient. Si la drum se descurca. Insa faptul ca ai luat 2wd in loc de 4wd o sa fie un aspect pe care eu zic ca o sa il regreti in timp chiar daca masina se descurca in 99% din cazuri si fara. Cand faci A2-ul si bate vantul tare din lateral, ploua sau viscoleste integrala face mult. E ca si TopView Camera, mai dai 1k euro ca sa pazesti mai bine ceilalti 27.


eu sunt de acord aici cu Rares. iar DSG... ce sa zic, as fi gasit cumva o cale sa incerce doamna masina.... gen: am luat masina de drive test de la dealer, da nu aveau decat DSG, hai sa vedem totusi cum e....

Am avut cateva accelerari mai puternice, atat pe DN1, cat si pe A2 unde treceam de 3000rpm, cand deja incepea sa fie zgomotul deranjant, iar peste 3500rpm era "nesimtit" de deranjant pentru o masina de 30k din 2017. Aceeasi impresie a avut'o si sotia, nu era doar parerea mea.
Nu contest ca la un diesel treci rar de 3k rpm, iar la drum lung nu ajungi acolo, dar asta nu inseamna ca trebuie acceptat acel zgomot. Probabil reducerea de costuri a afectat si insonorizarea ... Daca si la concurenti o fi la fel sau nu, n'am idee


si pe mine ma deranja un pic la inceput sunetul la accelerari puternice la BiTDi dar m-am obisnuit. Inteleg ca BiTDi-ul e mai silentios decat un TDI simplu si probabil si Tiguanul e mai bine insonorizat decat Ateca
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2934 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 18 august 2017 - 02:02

A fost Urban Escape, organizat de importator, la sf de martie, dupa ce plasasem deja comanda.

Din Cta au plecat 5 masini (4 ptr clienti - 2 pers/masina si una cu insotitor de la dealer). La dus am avut un 1.4 tsi DSG si, desi i'am propus sotiei sa incerce macar sa vada cum e, e total impotriva automatelor (cum e si impotriva Renault), n'avea rost sa insist. Nici mie nu mi'a placut prea mult DSG'ul, probabil pe puteri mai mari se simte altfel si cutia, desi nici la TDI'ul de 190 nu m'a impresionat ansamblul cutie/motor.

O situatie cam de kko a fost fix la iesirea din parcarea de la Atra. Desi uscat, drum de pamant/pietris, in urcare, am avut surpriza ca odata oprit la baza, rotile sa inceapa sa patineze si sa nu pot avansa cu cea cu DSG. A trebuit sa dau inapoi si sa vin cu un mic avant. Nu am stat sa vad daca se putea dezactiva ASR'ul, poate ca asta ar fi fost o solutie, insa impresia pe moment a fost ca daca ar fi fost cutie manuala, nu as fi avut problema respectiva.

 

 

Tiguan sunt aproape sigur ca beneficiaza de materiale mai de calitate decat Ateca, aici incluzand insonorizarea, ca motoarele tot alea's.


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2935 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 18 august 2017 - 03:09

de ce nu ti-a placut DSG-ul?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2936 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 18 august 2017 - 03:55

Nu mi'a placut senzatia pe care o dadea. Plus pe cele cateva serpentine intre DN1 si Atra, unde am incercat sa merg mai sportiv, sa vad cum se tine masina (surprizator de bine, mai ales fata de Forester), ramaneam in urma fata de un TDI cu manuala. Da, eram in mod Auto, pe normal, cred, dar nici pe Sport nu as fi avut mai mult succes.

Ulterior am inteles ca puteam trece in mod Manual din mers, deci probabil ca dupa o perioada mai lunga de acomodare mi'ar fi placut mai mult, dar la prima impresie, nu e de mine automata, subiectiv.

Sotia a zis ca daca am fi stat in Buc ar fi facut concesia ptr un DSG, altfel nu e cazul.

 

In particular, din discutiile de pe varii forumuri, am inteles ca pe 1,4 tsi 2wd se monteaza un DSG uscat, care e stiut cu probleme, doar pe 4wd e DSG6. Insa intre 1.4 tsi 2wd manuala si 1.4 tsi 4wd DSG e o diferenta de 3700 euro, treceam de 31k fata de un pret initial de 25k cat as fi vrut sa dau pe masina initial


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2937 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 18 august 2017 - 06:39

DSG pe 'Drive' e f lenes, transforma masina intr-o caruta. Cam asta e impresia si pe GTI, mai ales daca prinzi o zi f calduroasa, explicatia fiind ca DSG tine turatia la ~1500 RPM, binisor sub turatia la care intra turbina si senzatia e pur si simplu de masina moarta. Pe manual e exceptional, tinand cont de cand a fost conceputa. Pentru timpurile noastre nu prea se mai poate bate nici cu cutiile cu dublu ambreiaj de la producatorii de top (comparand cu DCT-ul de pe M3 de exemplu) si nici cu noile cutii "hibride" (ZF8-urile) care sunt puse pe un numar urias de masini, in esenta un fel de automata clasica, dar cu rapoarte fixe.


  • 0

#2938 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 18 august 2017 - 11:28

Pe 1.4 Tsi cuplul maxim e disponibil intre 1500 si 3500 rpm, am condus Leon cu acest motor si mi'a placut, ma asteptam sa fie lesinat la turatii mici, dar se misca neasteptat de bine ;)


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2939 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 22 august 2017 - 09:49

La tiguan e DSG-ul 7 cu ambreiaj umed pe toata gama.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2940 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 28 august 2017 - 09:09

Nu m'am interesat in mod special despre Tiguan si cu atat mai putin despre DSG pe Tiguan, dar posibil ca pe Trendline DSG'ul sa nu fie umed. Pe celelalte, implicand si 4motion, da


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2941 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 29 august 2017 - 03:09

Iti spun eu ca am studiat problema. toate tiguanurile au DSG-ul cu 7 trepte DQ500 de pe Passat BiTDI cu ambreiaj umed.
Nu stiu cum e la Ateca.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2942 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 02 septembrie 2017 - 08:52

Am un DSG 7 pe mașină închiriată, este mult mai lin și mai comod în utilizare decât cel de pe GTI.
  • 0

#2943 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 04 septembrie 2017 - 10:21

pentru ca e mai noua masina?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2944 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 06 septembrie 2017 - 08:56

Dupa aproape 1500km facuti zilele astea pe un CVT abia am asteptat sa ajung acasa la manuala mea.

Tare curios as fi de o automata pe ceva de +200cp, dar tot nu ma vad convertit de buna voie la automate ...


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2945 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 07 septembrie 2017 - 10:19

Dupa zeci de mii de km cu automata pe opel, ieri am facut un drum la CJ cu Subaru... horror... eu nu cred ca m-as mai intoarce la o manuala, decat poate pt ceva de weekend, sau fun car, dar ca daily use... doar necesitatea ma va impinge spre aceasta :D


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#2946 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 07 septembrie 2017 - 03:54

Ska, spre disperarea unora, iti dau dreptate 200%.
Ba, n-ai cu cine! :)
MASINA fara automată nu mi-as lua. Astăzi am condus si benzinar si dizelache. Mai ales la diesel se impune automată.
Sa ai 6 viteze, cum am eu, iti vine a phute la cat mesteci...:)
  • 0

#2947 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 07 septembrie 2017 - 05:44

Pe mine ma dispera modul de functionare la Auris'ul cu CVT (astea credeam ca n'au trepte ca o automata clasica). Masina era noua (~13k km) si am facut aproape 1500km (si oras si extraurban. inclusiv autostrazi), dar nu m'a incantat deloc. Cand plecam de pe loc ori accelera incet, schimband imediat treptele, ori accelera cat putea de repede, schimband la peste 4k rpm, nu exista cale de mijloc, indiferent cat am incercat. Iar modul manual nu l'am incercat decat de curiozitate in ultima zi, dar nu i'am gasit rost, ori e automata, ori ce naiba ...

Ca varianta la al meu XT pe viitor ma gandesc la ceva de genul un X3, dar alea's doar cu automate deja si cred c'o sa raman cu Foresterul inca multi ani de'acum incolo ...


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2948 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 07 septembrie 2017 - 07:46

La Koleos am un CVT excelent. Am condus si ceva Merturi si Audiuri (modele relativ recente, dupa 2010, cu motorizari mari) cu automate si se ridica ca finete cel putin la nivelul alora.
  • 0

#2949 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 07 septembrie 2017 - 07:55

Da, posibil sa fie cu mine o problema :D

O sa mai caut sa incerc si alte automate, mai ales daca se va aglomera traficul si mai mult in anii urmatori ... dar nu e graba, inca :)


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2950 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 07 septembrie 2017 - 08:12

Andrei, fără,,posibil", chiar ai o problema. :)
Mai vorbim peste ani.

Am condus automată si la 300cp. Avea si padele, dar...
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi