Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#226
Scris 26 aprilie 2012 - 11:07
1 caz din 50.000 nu o face o regula generala...
#227
Scris 26 aprilie 2012 - 11:38
Cat despre motorul ala de'a crapat, din pacate, tinand cont ca masina avea deja 2 ani, nu cred ca ar fi putut beneficia de o eventuala garantie valabila decat cu f mare scandal ... evident ca cei de la service ar fi dat vina pe utilizare necorespunzatoare
E clar ca asta va fi raspunsul service-ului, dar se poate incerca si direct la importator, mai fac uneori gesturi de curtoazie, mie mi-au schimbat radio CD-ul desi iesisem din garantie, stiu ca nu e aceeasi chestie, dar ca principiu...
Garantia e de 2 ca la merc/vag si se poate extinde insa
la VAG e 4 ani standard de la sfirsitul anului trecut parca.
Tie ti se pare normal sa faci turul tarii ca sa ajungi la un service ( probabil civilizat ), cand ai dat o CARCA de bani pe un gunoi "premium" ?
Mda, ca la alte marci, de exemplu Mercedes sau Audi/VW gasesti service-uri decente si de calitate in Bucuresti.... cu duiumul, sigur ca da....
Eu am fost multumit pina acum de service-ul de la Bavaria, nu super-multumit dar totul a fost OK, sunt ei cam aroganti si nu zimbesc clientilor, dar deh....
Categoric DA !
l.e.
Ce nu pricepi nici TU sau altii, e ca Subaru e ( sau cel putin a fost ) o masina pentru pasionati.
No offence, dar A fost, la timpul trecut.
Ce vrea Frank, e o utilitara de lux, care va costa o carca de bani ! Cam cat 2 ( DOUA !!! ) Impreze !
Pai mai relule, si GLK-ul nu e tot o utilitara de lux, in definitia asta a ta? Tu ce altceva mi-ai recomanda, in afara de GLK?
200 la ora and stuff.
aia a fost putin, citeva secunde
In fine, Frank, as vrea sa-ti amintesti cum am incercat sa caut un loc de parcare prin Berceni si pe la mine pe Campia Libertatii - unde stiu toate 'pozitiile' - si bineinteles NU am gasit. Ok daca ai loc de parcare rezervat acasa si la firma. Cand ai nevoie s-o proptesti prin alte parti.... te abtii!
Man, ai vazut ca pe stradute la tine in cartier te-ai descurcat foarte bine, si eu n-am avut nici o problema pe stradute, am parcat-o peste tot unde parcam si jetta, am fost si la mall si am infipt-o in garaj in cel mai ingust loc de parcare, nu este deloc imposibil de trait cu ea, e cam la limita de maxim de suportabilitate a gabaritului, mai sus de atit, un Discovery, Range Rover sau un Q7 sunt clar prea mari.
Mai ma roade ceva: de ce plusam doar pe X3? Te-ai dat cu a lui Mecea, te-ai mai dat parca si alta data cu un X3, acuma il vrei iarasi la DT dar iesirea cu GLK-ul o tratezi ca optionala..... Bun, nu am pretentia sa mergi sa te dai si cu Rav4 doar pt ca mie imi place, dar GLK chiar intra in planul tau.....
O sa incerc sa iau si un GLK la drive test, dar ca potential cumparator mi-e mare frica de service-urile Merc din Bucuresti...
Corect !
Si la fel de corect, va gresi.
Ai ma Relu, esti subiectiv si tu ca si mine, voi gresi daca iau X3 in loc de GLK...
Oricum NIMENI nu recunoaste "dupa" ce face greseala, ci depune eforturi ( de multe ori supraomenesti ) sa se sugestioneze ca defapt nu-i asa ...
asta ar fi Mecea?
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 26 aprilie 2012 - 11:43
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#228
Scris 26 aprilie 2012 - 12:56
DT cu GLK neaparat trebuie sa faci!!! NU poti lua decizia finala pana nu ai pus mana si pe MB. Indiferent ce parere iti va face, alegerea nu o poti face fara sa cunosti si GLK-ul actual.
#229
Scris 26 aprilie 2012 - 01:03
.Eu am fost multumit pina acum de service-ul de la Bavaria, nu super-multumit dar totul a fost OK, sunt ei cam aroganti si nu zimbesc clientilor, dar deh....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#230
Scris 26 aprilie 2012 - 02:27
ORICE masina pe lumea asta poate pocni !
Problema nu e aia sa cedeaza ceva, ci felul cum esti tratat cand ti s-a vomitat cuibarul !
Cum P_U_L_A mea sa fii trimis la plimbare dupa ce ai dat o GRAMADA de bani pe o masina de KAKAT, cu garantie REALA mai mica decat aia de la LOGAN ???
Mai ales in situatia in care fabricantul RECUNOASTE DEFECTUL !!!!!!
Pana si trompetele alea de opeluri sunt "remediate" fara comentarii, dar la masina cocalarului de zeci de mii de oiro, P_U_L_A !
Pe undeva e "uman" un asemenea comportament. Dar in niciun caz cerebral ...asta ar fi Mecea?
Ma rog, eu n-am avut niciodata "apucaturi" d-astea, si am avut/am barbatia sa apreciez ceea ce AM la valoarea reala, si mai ales sa RECUNOSC/APRECIEZ valoarea masinilor pe care NU le le am !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 26 aprilie 2012 - 02:28
#231
Scris 26 aprilie 2012 - 03:11
Concluziile mele dupa 20 de drive-teste: cea mai tare masina , de departe este Mercedes-Benz ML (modelul nou) 350CDI. Merge si 250CDI-ul. Masina in standard vine cu o gramada mare de optionale incat aproape ca nu mai ai ce sa-i pui pe ea. Materialele si prelucrarea sunt la nivel de Rolls-Royce. Daca vrei ML, du-te la Pitesti, la Dan Voica si ti-o da cu 50k cu tva inclus. Masina are euro 6, motor de 2,2L , sau 3L, depinde ce vei alege. Motorul trage superb, cutia schimba numai intre 1500-1800 rot/min, nu se simte nimic si se adapteaza la mersul tau. Daca doresti, o poti trece in modul sport. Consumul este infim, cel mai mic posibil. Zgomotoul interior la motorul de 3L este inexistent, fara gluma, la fel ca si cel exterior. Masina sta superb pe curbe, suspensia superba. este singura masina in care te simti boier cu adevart. Este singura masina care merita cumparata. Eu n-am optat pentru ea deoarece are un usor tangaj (nu ruliu) care sa o faca mai confortabila, iar pe mine si pe nevasta-mea chestia asta ne face sa vomam. Daca tu n-ai problema asta atunci e singura masina care merita.
BMW X3 -ul are avantajul trenului de rulare, se simte ca o masina usoara, extrem de usor de condus. e din categoria masinilor care te duc singure acasa. Deasemenea X3-ul a fost singura care ma tragea sa merg mai mult si mai mult, deja ma gandeam la mare , la munte cand faceam drive-test-ul. Deci o masina care nu-ti sta pe cap, nu e deloc o masina greoaie care sa te oboseasca, pare o masina usoara ca un fulg. Clar , de departe se conduce cel mai usor si bine dintre toate. Ca minusuri: motorul 2.0L urla tare. Antifonarea lui si balansarea sa e de tot kko-ul. Din fericire trage foarte bine , e elastic , consuma putin si se intelege de minune cu cutia. Cutia buna, foarte buna dar cam atat, dupa parerea mea sub cutia de la Mercedes dar nu departe. O cutie buna dar banala. Stabilitatea in curbe cea mai buna. Suspensia nu este rigida deloc, tolereaza bine gropile si este mult mai linistita ca cea de la Pajero. Cam cea mai buna suspensie. Dimensiunile masinii pentru Bucuresti sunt ideale: masina nici mare nici mica, perfecta. Poate locurile din fata un pic cam stramte. Materialele masinii sunt solide tzapene, dar finisate de toata jena, un pic peste Logan. Sa nu-ti iei X3 cu stofa inauntru ca arata orbil si in niciun caz sa nu iei stofa neagra, pur si simplu e prea depresiva. Interiorul e musai sa fie galben cu piele daia de plastic, sensatec. Iti vine si bordul pe jumatate galben, cat de cat obtii o ambianta premium.
Cu Q5 n-am mers, dar interiorul este superb fata de X3. Materiale excelente dar are aerul de VW. Prea seamana cu Skoda, VW, Seat, etc.... La tehnica e cu 2 pasi in urma BMW-ului.
Volvo XC60 ar fi foarte tentant, finisaje splendide, spatiu destul in fata si portbagaj, dar spatiu mic in spate. Motorul e de 2,4L , cam galagios si el si livreaza puterea cam brusc. Cutia automata cu 6 trepte e slaba rau. pe curbe sta bine, un pic mai jos ca BMW-ul.
VW Touareg de 245 CP si suspensie pneumatica m-a facut sa vomit ca ML-ul. Nu mi-a placut deloc iar consumul e mare. In schimb merita cel de 204 CP. Merge superb iar suspensia normala e cea mai misto, se apropie de cea a X3-ului si e foarte sincera, simti strada. Deci merita Mountain-ul. Cutia de viteze pare un pic ca se sufoca cu tonajul masinii, are 8 trepte dar nu e asa de bine potrivita cu motorul ca la X3. Materialele interioare foarte bune, un fel de ML in mizerie. Atmosfera interioara foarte placuta dar tzaranie multa. Se simte ca e masina de tzaran. Pe afara arata bine T-egg-ul dar cu atat crom pe el si prea rotunjit tipa a tzaranie. O masina de tzaran cu bani. Fara pachetul Terrain Tech, T-egg-ul nu face 2 parale in offroad, e sub X3 cu Xdrive.
Tiguan-ul tehnic vorbind este bine echilibrat, la banii pe care-i dai pe el primesti mute. Merita cumparat, dar vei fi un tzaranel mai mic. Daca nu te deranjeaza asta e o masina buna per ansamblu.
Mazda e o jucarie in bataia vantului. Nu lua firme exotice ca abia le mai vinzi. Toyota RAV 4 e o batranica puturoasa. Mercedes GLK e bashita rau, niet paruski. Hyundai Santa Fe e masina buna, modelul nou va fi si mai reusit, merita 35k euro, dar sa nu te deranjeze un pic de kitch.
Deci sincer vb, in afara de ML, la bani multi, n-ai ce masina sa iei sa nu regreti.
#232
Scris 26 aprilie 2012 - 03:30
[...] e singura masina care merita.[...]
[...]Dimensiunile masinii pentru Bucuresti sunt ideale: masina nici mare nici mica, perfecta.[...]
[...]Interiorul e musai sa fie galben cu piele daia de plastic, sensatec. Iti vine si bordul pe jumatate galben, cat de cat obtii o ambianta premium.[...]
[...]Materialele interioare foarte bune, un fel de ML in mizerie. Atmosfera interioara foarte placuta dar tzaranie multa. Se simte ca e masina de tzaran. Pe afara arata bine T-egg-ul dar cu atat crom pe el si prea rotunjit tipa a tzaranie. O masina de tzaran cu bani. [...]
[...] Tiguan-ul [...] Merita cumparat, dar vei fi un tzaranel mai mic. [...]
Nu stiu daca scopul acestui post era si de a ne amuza. Daca da, ai reusit. Ma cac pe mine de ras
Ar fi cam trist insa daca vorbeai serios
Aceasta postare a fost editata de pejte: 26 aprilie 2012 - 03:31
#233
Scris 26 aprilie 2012 - 03:40
#234
Scris 26 aprilie 2012 - 03:58
Detaliaza putin chestia cu vomitatul in ML si Touareg. Si eu am perceput cu putina teama balansul Touareg-ului, dar Frank spune ca sta bine e curbe, balansul nefiind periculos.....
#235
Scris 26 aprilie 2012 - 04:26
Revenind la subiect, exista 2 tipuri de balans. Ruliul, care se manifesta lateral, in curbe preponderent si tangajul, care este fata-spate si il observam la franari. De ex, la Pagero am un ruliu mai pronuntat ca la Touareg, dar la japoneza nu exista aproape deloc tangaj. Pe mine tangajul ma face sa vomit daca este nenatural, creat artificial ca sa ofere un confort mai mare la rulare. Ruliul Touareg-ului exista, dar este sub control si nu pare deloc periculos. El este mult diminuat fata de modelul anterior de Touareg. Deci poti merge destul de tare fara sa fie periculos. Cumva se apropie de Passat.
Nici ML-ul nou nu este periculos, poate sta mai bine ca Touareg-ul in curbe, dar suspensia este setata astfel incat sa existe un tangaj si ruliu limitat, controlat ca sa spun asa astfel incat sa ai senzatia ca stai pe un pat cu apa, confortabil. Sunt setari extrem de fine ale suspensiei care nu afecteaza tinuta de drum dar modifica confortul.
Touareg-ul pe perne de aer , in orice setare ai fi are aceeasi senzatie de pat cu apa, parca pierzi contactul cu suprafata de rulare chiar daca masina este stabila pe sosea. Mie porcaria asta nu-mi place. Prefer suspensiile de kart, extrem de sincere si directe.
#236
Scris 26 aprilie 2012 - 05:13
am auzit/citit ca nivelul calitativ, cel putin al interiorului a crescut sesizabil.
asa o fi.
n-am vazut prea multe pe strazi. cred ca sunt vreo 2 in Oradea...
interiorul e net superior, cam la tot din gama, dar exteriorul mi se pare din topor la ML. mai ales partea frontala cu farurile alea tampe. pachetul AMG, sau AMG-ul adevarat, parca mai spala din rusine, dar cam atat.
ah, si ii trebuie jante mari sa arate bine. min.18".
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#237
Scris 26 aprilie 2012 - 05:48
Asta de ceva timp e valabil si la compacte... da la ditai gipanele...ah, si ii trebuie jante mari sa arate bine. min.18".
#238
Scris 26 aprilie 2012 - 06:42
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#239
Scris 26 aprilie 2012 - 06:57
#240
Scris 26 aprilie 2012 - 10:32
Concluziile mele dupa 20 de drive-teste: cea mai tare masina , de departe este Mercedes-Benz ML (modelul nou) 350CDI. Merge si 250CDI-ul. Masina in standard vine cu o gramada mare de optionale incat aproape ca nu mai ai ce sa-i pui pe ea. Materialele si prelucrarea sunt la nivel de Rolls-Royce. Daca vrei ML, du-te la Pitesti, la Dan Voica si ti-o da cu 50k cu tva inclus.
Pretul e bun, depinde si ce echipare are, asa ca si pret de lista ML250 CDI pleaca de la 44.000 EUR + TVA... Vorbesti de ML250 CDI la banii astia, nu de ML350 CDI presupun.
Masina are euro 6, motor de 2,2L , sau 3L, depinde ce vei alege. Motorul trage superb, cutia schimba numai intre 1500-1800 rot/min, nu se simte nimic si se adapteaza la mersul tau.
Vorbesti aici de motorul de 3 litri ca trage superb, right?
Daca doresti, o poti trece in modul sport. Consumul este infim, cel mai mic posibil. Zgomotoul interior la motorul de 3L este inexistent, fara gluma, la fel ca si cel exterior. Masina sta superb pe curbe, suspensia superba. este singura masina in care te simti boier cu adevart. Este singura masina care merita cumparata. Eu n-am optat pentru ea deoarece are un usor tangaj (nu ruliu) care sa o faca mai confortabila, iar pe mine si pe nevasta-mea chestia asta ne face sa vomam. Daca tu n-ai problema asta atunci e singura masina care merita.
Nu ma dau nici eu in vint dupa tangaj, si in plus, mi se pare urit rau noul ML....Tu ai testat masina cu suspensie standard sau cu suspensie pneumatica? Eu nu prea ma dau in vint dupa chestii din astea cu suspensie pneumatica pentru ca ma gindesc ca e o complexitate in plus care se poate strica, e o chestie care poate sa mascheze niste lucruri, sa te pacaleasca, sa ascunda un sasiu mediocru si in plus, poate sa te induca in eroare la driver feel.
BMW X3 -ul are avantajul trenului de rulare, se simte ca o masina usoara, extrem de usor de condus. e din categoria masinilor care te duc singure acasa. Deasemenea X3-ul a fost singura care ma tragea sa merg mai mult si mai mult, deja ma gandeam la mare , la munte cand faceam drive-test-ul. Deci o masina care nu-ti sta pe cap, nu e deloc o masina greoaie care sa te oboseasca, pare o masina usoara ca un fulg. Clar , de departe se conduce cel mai usor si bine dintre toate. Ca minusuri: motorul 2.0L urla tare.
Asa e, e cam zgomotos si la relanti si in sarcina. Eu ma gindeam si la alternativele pe benzina 20i/28i.
Antifonarea lui si balansarea sa e de tot kko-ul. Din fericire trage foarte bine , e elastic , consuma putin si se intelege de minune cu cutia. Cutia buna, foarte buna dar cam atat, dupa parerea mea sub cutia de la Mercedes dar nu departe. O cutie buna dar banala. Stabilitatea in curbe cea mai buna. Suspensia nu este rigida deloc, tolereaza bine gropile si este mult mai linistita ca cea de la Pajero. Cam cea mai buna suspensie. Dimensiunile masinii pentru Bucuresti sunt ideale: masina nici mare nici mica, perfecta. Poate locurile din fata un pic cam stramte. Materialele masinii sunt solide tzapene, dar finisate de toata jena, un pic peste Logan. Sa nu-ti iei X3 cu stofa inauntru ca arata orbil si in niciun caz sa nu iei stofa neagra, pur si simplu e prea depresiva.
Din asta are Mecea
Interiorul e musai sa fie galben cu piele daia de plastic, sensatec. Iti vine si bordul pe jumatate galben, cat de cat obtii o ambianta premium.
De ce musai sensatec bej? Ca sa aiba "valoare la revinzare"? Ma gindesc ca se transpira rau pe pielea aia de plastic. Eu ma gindeam la varianta aia cu marginile la scaune din piele si partea din centru textil.
Cu Q5 n-am mers, dar interiorul este superb fata de X3. Materiale excelente dar are aerul de VW. Prea seamana cu Skoda, VW, Seat, etc.... La tehnica e cu 2 pasi in urma BMW-ului.
Volvo XC60 ar fi foarte tentant, finisaje splendide, spatiu destul in fata si portbagaj, dar spatiu mic in spate. Motorul e de 2,4L , cam galagios si el si livreaza puterea cam brusc. Cutia automata cu 6 trepte e slaba rau. pe curbe sta bine, un pic mai jos ca BMW-ul.
De acord cu tine, cutia slaba si in plus, cel mai scump service din Romania este cel al dealer-ului Volvo din Bucuresti (vorbind de marci mai generalista, fara Porsche, Bentley, Rolls Royce).
VW Touareg de 245 CP si suspensie pneumatica m-a facut sa vomit ca ML-ul. Nu mi-a placut deloc iar consumul e mare. In schimb merita cel de 204 CP. Merge superb iar suspensia normala e cea mai misto, se apropie de cea a X3-ului si e foarte sincera, simti strada. Deci merita Mountain-ul. Cutia de viteze pare un pic ca se sufoca cu tonajul masinii, are 8 trepte dar nu e asa de bine potrivita cu motorul ca la X3. Materialele interioare foarte bune, un fel de ML in mizerie. Atmosfera interioara foarte placuta dar tzaranie multa. Se simte ca e masina de tzaran. Pe afara arata bine T-egg-ul dar cu atat crom pe el si prea rotunjit tipa a tzaranie. O masina de tzaran cu bani. Fara pachetul Terrain Tech, T-egg-ul nu face 2 parale in offroad, e sub X3 cu Xdrive.
Si mie mi-a placut Touareg-ul. Motor suficient, suspensia cinstita, multa masina pentru banii astia. Cind zici ca T-egg-ul Mountain nu face 2 parale in offroad... e la fel de prost sau la fel de bun ca Audi Q5, au acelasi sistem pe baza de diferential Torsen. Stiu ca testele de genul asta sunt extreme, pentru ca in practica situatii cu aderenta aproape de zero pe toate rotile nu exista, imi e clar ca xDrive este mai bun (din experienta mea practica) dar nu cred totusi ca si Torsen-ul este chiar incapabil... Mie imi place design-ul Touareg-ului si nu dau atentie cromului, adica am vazut ca e inclus pachetul crom pe Mountain dar nici nu ma deranjeaza, nici nu mi-l doresc, si la Bimmer-ul actual am ceva crom ca deh, era inclus in nu-stiu-ce pachet pe care l-am luat.
Tiguan-ul tehnic vorbind este bine echilibrat, la banii pe care-i dai pe el primesti mute. Merita cumparat, dar vei fi un tzaranel mai mic. Daca nu te deranjeaza asta e o masina buna per ansamblu.
Ai testat? Mie nu imi place prea mult cum arata, mai ales la interior, cu bordul ala preluat de la Golf Plus...
Mazda e o jucarie in bataia vantului. Nu lua firme exotice ca abia le mai vinzi.
You might have a point here.
Toyota RAV 4 e o batranica puturoasa. Mercedes GLK e bashita rau, niet paruski.
Ce vrei sa spui, e lenta? Ai condus? Ce model?
Hyundai Santa Fe e masina buna, modelul nou va fi si mai reusit, merita 35k euro, dar sa nu te deranjeze un pic de kitch.
Actualul stiu ca nu e prea briliant nici pe sosea, nici in offroad. Cit de bun poate sa fie noul model, practic va fi un fel de Kia Sorrento in partitura Hyundai...
Deci sincer vb, in afara de ML, la bani multi, n-ai ce masina sa iei sa nu regreti.
Interesant, ai ales X3 dar ai ramas parca cu gindul la ML?
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 26 aprilie 2012 - 10:45
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#241
Scris 26 aprilie 2012 - 10:45
Touareg-ul pe perne de aer , in orice setare ai fi are aceeasi senzatie de pat cu apa, parca pierzi contactul cu suprafata de rulare chiar daca masina este stabila pe sosea. Mie porcaria asta nu-mi place. Prefer suspensiile de kart, extrem de sincere si directe.
Interesant ce zici, teoretic suspensia pneumatica ar trebui sa intareasca suspensia si sa coboare masina, astfel incit sa nu se mai incline pe curbe, sa elimine ruliul. La ML ai condus masina cu pneumatica? Este "rezolvata" mai bine?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#242
Scris 26 aprilie 2012 - 11:56
#244
Scris 27 aprilie 2012 - 12:17
Life must be taken one disaster at a time
#245
Scris 27 aprilie 2012 - 05:44
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#246
Scris 27 aprilie 2012 - 06:39
#247
Scris 27 aprilie 2012 - 07:45
2- n-ai cum sa-ti dai seama de aproape NICIO calitate a unei masini pana nu o cunosti/nu te-ai obisnuit cu ea
3- nu te poti obisnui cu o masina in cativa zeci/sute de km
In concluzie, drive testele mi se par in foarte mare masura inutile, fiind suficienti doar cativa km pentru ati face o idee cat de cat de masina.
#248
Scris 27 aprilie 2012 - 08:22
Am inteles.
#249
Scris 27 aprilie 2012 - 09:28
Deci asa nemaipomenita e masina asta ca din dreapta nu se intelege nimic....
Am inteles.
ce pot sa zic > IT'S A DRIVERS CAR
sau cum zic bavarezii > freude am fahren = bucuria sofatului
etc ... nu ai cum sa intelegi bleu, fara suparare
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#250
Scris 27 aprilie 2012 - 09:30
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi