Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#251
Scris 27 aprilie 2012 - 09:45
ps:cineva nu si-a luat cafeaua(laxativele) de dimineata
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#252
Scris 27 aprilie 2012 - 09:50
#253
Scris 27 aprilie 2012 - 09:53
Aceasta postare a fost editata de pejte: 27 aprilie 2012 - 10:01
#254
Scris 27 aprilie 2012 - 09:56
ca co
eu iti zic ca ai nevoie de ceva de dimineata, dar tu nimic batman batman, te da de gol pana si vorbirea, subconstientul iti joaca feste
Daca X3 2.0d e driver's car, atunci Golf R32 de mai e?
that would be the women's car, sau pentru relu > o masina de femeie bre, ca tot ii dai pe aicea cu barbatia
intr-o nota cat se poate de serioasa, r32-ul este cumplit de obositor la drum lung, ca sa nu mai zic de ce muschi faci de la atata tinut de pistol la pompa
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#255
Scris 27 aprilie 2012 - 10:23
Deci, am condus si ML-ul 350CDI (de 3 -4 ori) si odata CDI-ul 250. Pretul de 50k e pt 250CDI. Echiparea standard este foarte bogata, aproape completa. Motorul 250 trage foarte bine si el, de fapt se si vede ca nu e departe la demaraj fata de X3. Mie mi s-a parut peste asteptarile mele si motorul de 2,15L. Trage bine, are cuplu din plin,e elastic dar ceva mai zgomotos. De afara se aude cam ca cel de la X3, parca un pic mai incet, dar inauntru masina e mai bine antifonata si zgomotul, rontzaitul, este deja diminuat considerabil. Deasemenea 250-ul avand 4 cil in linie are ceva vibratii, dar la cald dispar. Caroseria ML-ului este prea buna ca sa te deranjeze ceva inauntru. Directia este precisa , iar pe loc raza de curbura este infima, te cam sperii la inceput cum ia curba din scurt, zici ca se indoaie masina pe langa tine. Deci se manevreaza excelent in spatii stramte. Totusi, directia este cam artificiala, din pacate nu simti in volan strada. Mie din nou treaba asta nu-mi place. toate ML-urile noi cu care am mers au avut exclusiv suspensie standard dar semana cam cu pneumatica de la Touareg.
La X3 pentru mine zgomotul este cam invaziv doar la relanti, e prea gutural, baritonal, in genul tobelor sport dar in acceleratie, in mers, de pe la 2000rot/min sunetul devine mai mic parca si mai ascutit, ceea ce pe mine personal nu ma deranjeaza, ba chiar imi place un pic. La relanti daca mergi cu sistemul start/stop motorul se opreste si scapi de sunetul ala gen "BMW".
Stiu ce are Mecea si daca stau sa ma gandesc bine la BMW se poate opta pentru stofa bej.Uitasem de treaba asta si daia ma gandeam la Sensatec. Stofa la BMW este foarte misto ca material,mult peste stofa din XC60, doar culoarea neagra mie nu-mi place. Deasemenea plansa de bord este voluminoasa si parca e cam neplacut sa fie toata neagra. Dar astea sunt chestii de gust...
In privinta T-egg-ului, parca e aiurea sa stii ca generatia veche statea mai bine la offroad chiar daca vorbim de modelul standard. De fapt asta era atuul Touareg-ului. Preferam ceva tehnica in locul cromului excesiv. Mai e ceva care nu-mi place.... spatiul dintre cap si plafon. Cand urc in masina cam dau cu capul de chederul de sus al usii. De ex. X3-ul este mult mai aerisit la nivelul capului, nu sesizez nimic in neregula. E aiurea sa-ti iei SUV si sa te plangi de inaltimea interioara. Una peste alta, Touareg-ul merita 45k.
M-am dat si cu Tiguan-ul diesel de 140CP de 2 ori. La condus n-am ce sa-i reprosez. Foarte misto, stabil pe sosea, motorul toarce frumos, nu-i cel mai silentios dar se aude frumos, frane bune, doar cutia manuala in combinatie cu ambreiajul este setata cam ciudat. In timpul mersului te simti cam ca in Touareg, ba chiar cabina pare mai aerisita. In spate loc destul pentru pasageri , insa portbagajul este doar suficient. E uratel Tiguan-ul, dar foarte bine proportionat, vorba unui redactor auto, corect pana la ultima piluita. Pentru 25-28k euro primesti destule..... Ca imagine e clar ca este ultimul din lista.
Despre RAV 4 n-are niciun rost sa discutam, bani aruncati. Totul invechit plus materiale de ultima speta.Clar nu e printre favoritele mele. Mai bine Kia Sportage care se descurba binisor si in offroad.
Am ales X3 pentru ca mie mi s-a parut cel mai echilibrat si pentru ca a fost singura masina care mi-a produs placere de fiecare data cand am condus-o. La restul am avut nevoie de o perioada de cativa km pentru acomodare, iar ML-ul mi-a facut rau de masina. Ideal ar fi fost un X3 cu materialele , finisarile si executia de la ML. GLK-ul e la nivelul Tiguan-ului, n-are niciun rost sa dai mai bine de 40k pe ea.
Deci parerea mea de care nu trebuie sa tii neaparat cont e ca trebuie sa alegi intre X3 sau ML. Chiar si la astea 2 pretul cerut nu este meritat pe deplin, deci fara un discount de 10% nu te arunca.
#256
Scris 27 aprilie 2012 - 10:30
Sunt proaspat venit pe forum, am citit toate paginile pana acum, cumva am si eu aceeasi enigma ca si initiatorul topicului, dar eu ma gandesc sa fac achizitia la anul asa ca am timp de teste si studii :-)
Am fost la DT cu X3 2.0D, un DT mult prea scurt, doar putin prin Baneasa cat m-a lasat vanzatoarea de la Bavaria, dar probabil o sa mai fac un test mai detaliat daca voi intentiona sa iau aceasta masina. Impresiile mele, dupa DT au fost:
PRO:
- cutia foarte buna, am condus doar in mod standard (nu sport) dar am sesizat ca raspunde mult mai bine la comenzi decat DSG-ul cu 7 viteze de pe (vechiul) Tiguan
- motorul trage foarte bine
- spatiul in interior , destul de mare, satisfacator pentru mine
Contra:
- insonorizarea este mai proasta decat la Tiguan, zgomotul in interior este destul de mare pentru o masina premium
- materialele in interior, plasticul din bord, mi s-a parut aceeasi calitate ca pe Skoda mea
- sistemul audio standard, era de toata jena, nu suna la fel, sa nu zic mai prost, decat cel depe Skoda mea, o masina la jumate de pret din X3
- in spate mi s-a parut iar destul de spartana masina, stiu ca sunt un fixat, dar nu mi-a lasat absolut deloc impresia de premium, altceva decat pretul poate
La Audi inca nu am ajuns sa fac DT, cand am vorbit la dealer aveau doar Q5 cu motor de 3 litri si nu ma intereseaza. Recent eu am inceput sa iau in calcul si A4 allroad, care are garda la sol de 18 cm, cu 2 cm sub Q5/X3.
In ceea ce priveste fiabilitatea BMW sunt putin reticent, dar asta si din cauza ca sunt in familia VAG de cand am permis.... de vreo 13-14 ani. In plus, cu Skoda actuala am 154 000 km la bord si probleme zero.
Cum ii ziceam si lui Mecea, ii urez la mai multi km fara probleme, si astept sa vina aici cu feedback despre probleme sau lipsa lor, si in felul asta ne convinge si pe noi, aia care privim BMW cu neincredere: eu, Relu , etc :-)
#257
Scris 27 aprilie 2012 - 10:33
o sa mai incerc si la astia de langa mine de pe splai poate prind o masina de dt.
pe relu nu ai cum sa-l convingi, e turc cu ochii obliciCum ii ziceam si lui Mecea, ii urez la mai multi km fara probleme, si astept sa vina aici cu feedback despre probleme sau lipsa lor, si in felul asta ne convinge si pe noi, aia care privim BMW cu neincredere: eu, Relu , etc :-)
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#258
Scris 27 aprilie 2012 - 10:38
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#259
Scris 27 aprilie 2012 - 10:40
ML-ul nou are imbunatatiri majore fata de cel vechi?
#260
Scris 27 aprilie 2012 - 10:41
Kng ai dreptate cu sistemul audio de la BMW, e slabutz rau. Dar aici piata aftermarket e uriasa.
#261
Scris 27 aprilie 2012 - 10:44
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#262
Scris 27 aprilie 2012 - 10:45
Din ce am citit, si am vazut pe la cunoscuti, ML-ul vechi e destul de nasol in off-road, acum cunoscutii poate aveau si cauciucuri nepotrivite , asta nu mai stiu.
ML-ul nou are imbunatatiri majore fata de cel vechi?
Uita-te ce face noul ML in offroad pe youtube si o sa-ti dai seama ca Touareg-ul nou , Mountain fara Terrain Tech este jucarie.
#263
Scris 27 aprilie 2012 - 11:35
- ML 250 are suspensia coborata, din pacate nu da detalii, cu cat este mai joasa comparativ cu celelalte modele, nu are program transmisie off-road
- garantia de producator este doar 2 ani, pentru extinderea ei trebuie platit....
- personal as adauga si pachetul off-road datorita scutului intarit pentru baia de ulei si pod, alarma, culoare metalizata, minim inca 5 000 euro optionale, iese un pret de lista 60 000k.
Bugetul meu se invarte pe la 45k (tva inclus) deci la mine cam iese din discutie.
#264
Scris 27 aprilie 2012 - 11:58
Culoarea metalizata ....care anume ? Te-ai uitat pe culori ? Eu le-am vazut cred ca pe toate live si cea mai indicata este culoarea neagra standard. Daca citeai complet ce s-a scris aici, te prindeai ca dealerul MB de la Pitesti daca te duci hotarat cu banii la el iti poate da un discount de 10% ! La 45k nu o sa scoti masina, dar la 50-52k scoti una foarte frumoasa.
Evident, eu ti-am spus cam cum stau lucrurile real in legatura cu ML-ul, dar in niciun caz nu vreau sa-ti fac vreo recomandare de a opta pt MB. Alegerea trebuie sa o faci tu singurel functie de buget si dorinte. Uita-te si la Q5 daca nu-ti place ML-ul, cu aceleasi dotari preturile sunt comparabile. Sau de ce nu Touareg, ai multe variante. Eu ma gandeam doar ca la motor de 2,15L cu euro 6 o sa dormi linistit multe nopti de acum inainte.
Aceasta postare a fost editata de greierasul: 27 aprilie 2012 - 12:00
#265
Scris 27 aprilie 2012 - 12:03
mi-a fost mie mila de Pajero
Pai si atunci in ce scopuri a fost folosita masina?
#266
Scris 27 aprilie 2012 - 12:13
Foarte bine daca iese din lista ta, nici nu trebuie sa cumpere toata lumea aceeasi masina
aici nu pot sa zic decat atat
, dar 250-ul nu are suspensia coborata, e aceeasi , standard ca la 350. Nu are nevoie de program transmisie offroad pentru ca nu are reductor sau diferential spate blocabil. Are la fel ca 350 , aceeasi tractiune 4x4 cu blocarea diferentialului central, cea standard. Garantia de 4 ani are doar VW mai nou, nici BMW nu are 4 ani garantie ci tot 2 ani. Scutul pt baia de ulei ti-l baga ei pe gat in mod obligatoriu pentru nici 100 euro iar de pachetul offroad esti sigur ca ai nevoie ? O sa bagi tu asemenea masina in noroaie ? Ma indoiesc, mi-a fost mie mila de Pajero dar tie de ML ?
Eu iarna asta am trait experienta neplacuta, de a ramane blocat in trafic vreo 18 ore, asteptand pe unii sa dezapeseasca drumul in Otopeni. In off-road extrem nu o sa intru niciodata, dar la un moment dat gasisem un drumeag cu zapada de 0.5 metri pe unde as fi putut sa imi croiesc drum cu un SUV, sau un 4x4 macar. De aici obsesia mea pentru pachet offroad, diferential blocabil.
Culoarea metalizata ....care anume ? Te-ai uitat pe culori ? Eu le-am vazut cred ca pe toate live si cea mai indicata este culoarea neagra standard. Daca citeai complet ce s-a scris aici, te prindeai ca dealerul MB de la Pitesti daca te duci hotarat cu banii la el iti poate da un discount de 10% ! La 45k nu o sa scoti masina, dar la 50-52k scoti una foarte frumoasa.
Discount de 10% stiu... daca ai noroc si prinzi o promotie gasesti si mai mult. Initial am vazut un clasa E la promotie, 250cdi 4matic, undeva la 45 000 euro cu taxe si ceva dotari pe el.
Oricum ar fi culoarea standard, prefer una metalizata, ma astept sa "tina" mai bine in timp, sa fie mai rezistenta la zgaraieturi si alte prostii, de asemenea parca imi place mai mult si look-ul ei astfel.
Evident, eu ti-am spus cam cum stau lucrurile real in legatura cu ML-ul, dar in niciun caz nu vreau sa-ti fac vreo recomandare de a opta pt MB. Alegerea trebuie sa o faci tu singurel functie de buget si dorinte. Uita-te si la Q5 daca nu-ti place ML-ul, cu aceleasi dotari preturile sunt comparabile. Sau de ce nu Touareg, ai multe variante. Eu ma gandeam doar ca la motor de 2,15L cu euro 6 o sa dormi linistit multe nopti de acum inainte.
Q5-ul e pe lista, e mai scump insa decat un X3, astept modelul cu facelift si apoi merg la un DT.Tuareg ma atrage mult, pachetul actual Mountain mi se pare atractiv, are insa costuri ceva mai mari de intretinere, decat un X3. Cum diferenta la garda intre un Q5 si un Allroad e de doar 2 cm, o sa vreau sa fac un DT si cu cel din urma, chiar daca nu e SUV.
Vroiam sa te mai intreb ceva referitor la cutia automata: care este feedbackul tau despre ea? Si este cumva aceeasi cutie ca pe clasa E veche? Daca da mi se pare dezamagitor, am mers o saptamana (dar ca pasager) cu E-uri penultimul model, cutie automata si mi s-a parut destul de slab comportamentul, comparativ (daca nu mai prost) cu DSG-ul in mod standard: nu se infige cand ai nevoie, dureaza putin timp pana retrogradeaza intr-o treapta inferioara atunci cand ai nevoie.
Aceasta postare a fost editata de kng: 27 aprilie 2012 - 12:15
#267
Scris 27 aprilie 2012 - 12:17
Eu iarna asta am trait experienta neplacuta, de a ramane blocat in trafic vreo 18 ore, asteptand pe unii sa dezapeseasca drumul in Otopeni. In off-road extrem nu o sa intru niciodata, dar la un moment dat gasisem un drumeag cu zapada de 0.5 metri pe unde as fi putut sa imi croiesc drum cu un SUV, sau un 4x4 macar. De aici obsesia mea pentru pachet offroad, diferential blocabil.
esti kamikaze rau, la 0.5 metru zapada, drumeag, pe vreme naspa ia-ti un tractor, lamborghini, dar tractor
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#268
Scris 27 aprilie 2012 - 12:21
Pai si atunci in ce scopuri a fost folosita masina?
Ca sa aiba ce pune la avatar
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#269
Scris 27 aprilie 2012 - 12:26
#270
Scris 27 aprilie 2012 - 12:29
De ce nu un Forester? Stiu ca asta nou nu este ce era cel vechi dar totusi nu are cum sa fie chiar varza (faza la care Relu o sa ma contrazica oricum).
Life must be taken one disaster at a time
#271
Scris 27 aprilie 2012 - 12:32
Daca luati in calcul noul ML automat sa aveti o a doua masini prin preajma, vorbim totusi de un Mercedes care garantat peste maxim 10.000 de km de la achizitionare sigur se strica, se arde ceva )
De aia eu voi pastra si Skoda
#272
Scris 27 aprilie 2012 - 12:52
Pai si atunci in ce scopuri a fost folosita masina?
Scopuri de natura sexuala.
Daca luati in calcul noul ML automat sa aveti o a doua masini prin preajma, vorbim totusi de un Mercedes care garantat peste maxim 10.000 de km de la achizitionare sigur se strica, se arde ceva )
Sigur sigur asa o sa fie. Cum Dacia a iesit in frunte in clasamentele de fiabilitate, Loganul pare a fi candidatul perfect. De fapt chiar nu e de inteles de ce si-ar cumpara cineva ML cand exista Duster-ul.....sau nemuritoarea Skoda. Ce trist, sa-ti cumperi la majorat o Octavia break si sa stii ca la 90 de ani o sa te ingroape tot cu ea.
#273
Scris 27 aprilie 2012 - 01:02
...De ce nu un Forester?...
pentru ca aia e masina de "turci", evident
ca se vrea cutie automata si forester automat e nasol rau, iar diesel nici macar nu exista
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#274
Scris 27 aprilie 2012 - 01:05
......
De ce nu un Forester? Stiu ca asta nou nu este ce era cel vechi dar totusi nu are cum sa fie chiar varza (faza la care Relu o sa ma contrazica oricum).
Dupa parerea mea, nu Foresterul ar fi alegerea potrivita in cazul asta, ci un Outback !
Forester modelul nou nu mi-as lua nici batut. Nu ma intrebati de ce ...
#275
Scris 27 aprilie 2012 - 01:06
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi