Nu dealde RAV d-le, ca aia-i de muheri, ca si x3-ul...
Echivalentele prezente la LC120, 100...
Poate Lexus, dar nu asta ,,al nostru''...
Scris 02 decembrie 2013 - 01:12
Nu dealde RAV d-le, ca aia-i de muheri, ca si x3-ul...
Echivalentele prezente la LC120, 100...
Poate Lexus, dar nu asta ,,al nostru''...
Scris 02 decembrie 2013 - 01:24
Si GLK e de femei, dar nu ma supar, tot ma tenteaza ideea.
Scris 02 decembrie 2013 - 01:39
N-am avut ocazia sa urc intr-o masina din asta de muhere, dar presupun ca odata urcat la volan se cam schimba perceptia despre marime...)
Teoretic ele par o alegere rationala, mai putin specializata.
Toata smecheria ar fi in garda la sol, blocabile...
Scris 02 decembrie 2013 - 02:16
Aaaa, Skoda o ai abia de 6 ani ? Pai e inca domnisoara E clar, ne mai auzim dupa 2020 incolo. Daca tot stabilesti tu fiabilitatea BMW-ului (dupa care criterii ?) pai cumpara-ti tot o Skoda, un Yeti de exemplu. Banuiesc ca or sa mentina modelul activ si dupa 2020 poate ai sanse sa te scoata la pensie
Despre GLK vezi ca este un test de anduranta care tocmai s-a incheiat intr-o revista auto. N-a avut nimic pana i-a cazut pompa de apa BMW X1 n-a patit nimic si a avut cea mai mica uzura dintre toate modelele testate. La final daca retin bine masinile se desfac in bucati si se verifica in amanunt inclusiv gradul de uzura.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 02 decembrie 2013 - 02:19
Scris 03 aprilie 2015 - 03:02
Iaca in curand se fac 3 ani de cind am pornit topicul asta... si tot n-am luat nici un SUV.
Din diverse motive, legate de criza, fluctuatia veniturilor familiale, lipsa de optimism de consum (chiar daca acum castig bani buni, se poate ca de maine totul sa dispara etc.).
Acuma, anul asta poate chiar fac pasul.... bimmer-ul meu 325xi da semne de batrinete si ma baga la tot felul de cheltuieli, in plus, sper sa reusim sa devenim parinti anul asta si, de ce nu, as vrea sa imi fac o bucurie luand o masina noua.
Ideea e ca mi-am restrictionat destul de mult cautarile in sensul ca bugetul maxim e de 40.000 EUR cu tot cu TVA (hai plus/minus un 5-10 % daca se justifica), ca sa ma pot incadra intr-un lease cu rata de aproximativ 500 EUR cu tot cu TVA si asigurare.
Vorbim deci de un SUV cu 4x4, cutie automata, si care sa se miste relativ bine.
Acuma, din ce am studiat si am mai testat in ultima vreme, cam astea ar fi optiunile pe diverse paliere de pret (pretul incluzand TVA si tinand cont de diversele reduceri):
20.000 EUR:
25.000 EUR:
30.000 EUR:
35.000 EUR:
40.000 EUR:
Alte sugestii? Any other advice?
Scris 03 aprilie 2015 - 03:16
cat dai avans sa-ti iasa rata de 500 cu tva si casco inclus?!?!? si pe cati ani???
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 03 aprilie 2015 - 04:19
Ce ai enumerat tu mai sus e de la simplu la dublu atat dpdv bani cat si spatiu.
Performantele si accesorizarile nu le iau in calcul pentru ca pot fi infinite parerile la atatea masini.
Daca iti trebuie masina de familie in care sa incapa carucior, bi/tricicleta, valize, patut pliabil etc..., sa stii ca ce incape in Touareg sau in Outlander nu incape in X3 de exemplu.
Cu siguranta esti mai in tema cu preturile decat mine, dar in contextul lipsei optimismului de consum, de exemplu un Outlander pe care l-ai trecut tu la 30k, il poti lua si la 25-26k cu TVA nemtesc de 19% vs 24% la noi si chiar daca adaugi taxa de mediu, n-ajungi la 30k.
Ca sa nu mai vorbim de masini de pana in 10-20-30k km care practic sunt noi, iar pretul lor coboara cu cate un interval mai jos in lista ta.
Fiecare isi stie cel mai bine socotelile, dar cu 500Eur/luna poti cumpara o proprietate decenta de care se va putea bucura peste ani copilul pe care vi-l doriti vs 1800-2000kg de fiare 4x4 care in momentul in care au iesit pe poata dealerului au pierdut 15-20% din valoare....
Personal n-as da mai mult de 20-25k pe o masina noua sau aproape noua numita generic "SUV", din categoria 30-35k de mai sus.
Sau daca ar fi sa depasesc 25k, as cauta in intervalul 25-35k niste suv-uri mai spre off-roadere de genul Pajero, Touareg, poate chiar LC din UAE, care toate au spatiul necesar pt o familie cu multe de carat si in plus sunt mai 'legate' decat suv-urile. Diferenta de consum si de impozit anual nu le iau in calcul pt ca sunt nesemnificative fata de rata de leasing.
Ideea e sa decizi ce vrei: o masina de familie incapatoare, dotata cu tot ce e (cu adevat) nevoie in ea, 4x4, AT si cu un pret decent vesus una la care inlocuiesti pretul decent si spatiul cu ultimul face-lift, incalzire in volan si buson de combustibil cromat.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
Scris 03 aprilie 2015 - 06:14
cam are dreptate extremero.....Dar automata,eu as lua 6 cilindri,vechea mea preferinta...sau ascutitori,4 cil,si de care vrei....Ideea este ca pe lista ai pus multe masini,unele diferite mult fata de altele,e ca si cum nu stii ce vrei sau te multumesti cu oricare din ele....
Scris 03 aprilie 2015 - 06:54
Doar a mentionat omul ca topicul are 3 ani!
Scris 04 aprilie 2015 - 12:08
hai noroc si la inca 3...
omul e pilot. vrea un suv dinamic
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 06 aprilie 2015 - 10:26
Pai a scris ca anul asta poate chiar face pasul...
Daca in lista de mai sus primeaza utilitatea / multifunctionalitatea in fata 'imaginii' atunci ar mai fi un candidat: Nissan Pathfinder.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
Scris 06 aprilie 2015 - 12:19
exista tot felul de filosofii apropo de comparatii mere cu pere, insa in practica, atunci cand vine momentul achizitiei, clientul ajunge sa compare mere cu pere involuntar. cam in situatia lui Frank sunt si eu, dar asta vorbim mai tarziu.
Frank insista pe SUV chiar daca un break mediu ar fi fost mai oportun. ok, avem zapezi iarna, mergem la Predeal, borduri inalte in centru dar atunci nu ne-ar mai trebui dinamica de exceptie
din lista de mai sus eu as fi mers pe Toyota Rav4, Mitsubishi Outlander, Mazda CX-5 sau Touareg - fix in ordinea asta. dar astea sunt masini la locul lor. daca senzatia de 'sport' este musai si obligatorie ramane in lista doar X3.
Toyota - pentru ca este foarte spatioasa, robusta, fiabila, performante decente.
Mitsubishi - pentru ca are un pret interesant, performante bune, tinuta de drum ok, fiabila
Mazda CX-5 - se spune ca e cea mai dinamica din segment, fiabila, performanta, pret ok chiar si la versiunea cu facelift
Touareg - in cazul in care cele de mai sus sunt insuficiente ca spatiu sau daca chiar se doreste un mastodont cu motor de 3 litri. Cunoscandu-l pe Frank nu cred ca este tocmai cea mai buna optiune - inafara de 3 borduri si doua troiene de zapada masina nu va intra nici macar pe iarba verde.... deci e cam useless. Pe de alta parte este cea mai abordabila optiune daca se doreste motor mare si spatiu foarte degajat.
Scris 06 aprilie 2015 - 01:06
si eu tot pe ideea unui break sportiv as merge.
vrea spatiu, cutie automata, tractiune integrala si dinamism. si sa nu uitam , DIZAL
un Passat Combi Highline 20TDI 190cp 4motion DSG - 37xxx eur cu tva.
la highline vine deja destul de bine dotat. pana in 40-41k eur mai pui pe el ce-ti mai trebuie, sau chiar fite gen faruri cu led, suspensie reglabila, etc.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 06 aprilie 2015 - 01:54
Ungure, ai cazut iarasi la ski?
Cum puie monta sa iei un pasat la pret de taureg?? Varzule!
Scris 06 aprilie 2015 - 06:11
pai si la passatu ala poate ia vreun discount la ce pile are, plus ca a zis ca vrea masina "dinamica"... sa se dea tare pe curbe, ca e pilot
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 06 aprilie 2015 - 10:11
Scris 07 aprilie 2015 - 02:16
bah, daca vrea suv, sa faca pasul mare, sa faca efortul pt un touareg.
dar eu as cauta un break mai spatios care sa stea bine pe drum si sa mearga tare
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 07 aprilie 2015 - 02:20
unde sa mearga tare,pe gropile de acolo?break inteleg dar nu fara garda mare la sol...
Scris 07 aprilie 2015 - 02:23
daca eu ma descurc cu cotetul meu pe oradea - beius ( - deva ) care cred ca-i cel mai rau drum de pe pamant, cred ca se descurca si el cu o masina care nu-i suv prin bucuresti. oricum, sunt destule "supercar-uri" prin bucuresti care nu se plang... deci hai sa fim seriosi.
plus ca prin tara tot pe drumuri bune merge...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 07 aprilie 2015 - 03:37
Touaregul este o masina excelenta pentru cei 40k euro, dar este totusi un SUV mare.
parca ar fi mult mai polivalent un SUV mic sau un break...
Scris 07 aprilie 2015 - 04:19
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 07 aprilie 2015 - 06:41
daca eu ma descurc cu cotetul meu pe oradea - beius ( - deva ) care cred ca-i cel mai rau drum de pe pamant, cred ca se descurca si el cu o masina care nu-i suv prin bucuresti. oricum, sunt destule "supercar-uri" prin bucuresti care nu se plang... deci hai sa fim seriosi.
plus ca prin tara tot pe drumuri bune merge...
la Fiat-ul tau mascat o bascula inferioara sau similare costa un pumn de seminte...Cit despre supercar-uri ideea este ca sunt,dar posesorii isi permit sa schimbe ce vor la ele des.Deci sa facem unele precizari...
Scris 07 aprilie 2015 - 10:59
Eh, acu mai vii de la Oradea!
Scris 07 aprilie 2015 - 11:31
@Ska - decat un A6 cu 25k km din Germania mai repede as lua Touareg nou. Oferta de spatiu este incomparabila iar cu SH economia este minimala.
Scris 08 aprilie 2015 - 12:00
Vad ca lumea se timpeste....Adica daca ti se spune zilnic aceeasi aberatie,uiti de adevar si crezi in acea aberatie...Un exemplu e si cu fructele-la italieni le-au dat comerciantii sa cumpere fructe verzi,si acum cauta numai fructe verzi,necoapte...Si vad ca se practica si acolo la voi...Asa si cu masinile,lumea se timpeste vazind clipuri pe youtube si publicitate la masini noi.....ca apoi sa fii convins sa te bagi la rate pentru o plasticoasa NOUA...De gustibus...
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi