Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline


  • Please log in to reply
3209 replies to this topic

#2626 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 11 aprilie 2015 - 08:56

Modelul cel mai croit pe masura lui Frank ar fi X3 cu motor de 3 litri. dar ceva imi spune ca nu mai vrea BMW....

Eu la un asemenea buget as fi vrut un break/sedan de clasa medie: Mazda 6, Avensis sau Passat. Cu motoare peste 150CP si transmisii automate. Sau poate ma multumeam cu o compacta... Golf GTD :D Bine ca nu-s bani, ca dilema ar fi fost grea :D


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#2627 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 13 aprilie 2015 - 09:40

 Daca e vorba de familie si copil Touareg e numarul 1 in lista. RAV4 e ocoaja la propriu, se vede si de la crash-teste. Mazda in niciun caz. Poate un Nissan Xtrail nou. De ce nu  Hyundai SantaFe. Socramiu are una din 2007 si zici ca-i tanc, foarte bine lucrata. Daca are undeva in jurul a 55k de euro atunci fara gres Mercedes ML cu facelift motot de 2.2L care trebuie sa vina sau BMW X5 2L.

 

 X3 cu motor de 3L dupa mine nu merita, aici exclusiv 2L. GLK-ul este prea mic pentru o familie cu copil. Q5 nu e rau dar e anti condus sportiv.Oricum ai da-o daca vrei motor de 3L Touareg e singurul care merita. E boieresc (un boier mai saracutz) , e sigur, suficient de dinamic , il repari in orice garaj , e admirat de orice taran (cu toate ca e fin prelucrat si se preteaza pentru domni) , deci il vinzi relativ usor. Daca venea cu motor de 2L ar fi fost prima alegere la mine.


 Poate ar fi interesanta si LR Discovery Sport abia aparut, e frumoasa, destul de mare si fitzoasa dar reputatia firmei in privinta fiabilitatii nu este cea mai buna...


 Am vazut si Volvo XC90 nou... frumos, dar cam scumputz.


Aceasta postare a fost editata de greierele: 13 aprilie 2015 - 09:41

  • 0

#2628 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 13 aprilie 2015 - 12:12

daca nu mai vrea BMW,atunci peste e doar MB....Si sa iei ceva mare cu motor mic e de nebuni....Eu am zis de ceva timp ca 3 litri pentru talia Touareg q7 e mic motorul....daca tot plingi dupa impozit de 3 litri,macar sa intelegi ceva din masina....Cum zic astia,cu nevasta beata si butoiu plin nu se poate....De vrei boierie in ceva mare trebuie sa ai motor la ea.Pareri....


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#2629 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 aprilie 2015 - 12:15

  Am vazut si Volvo XC90 nou... frumos, dar cam scumputz.

fain rau noul XC90. dar scump in draci. si diesel nu are decat 4 cil.

 

6cil si 3L e compromisul ideal. nici prea mult nici prea putin.


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#2630 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 13 aprilie 2015 - 12:24

si totusi pe x5 vechi am simtit ca erau 6 cilindri.....dar pe q7 neam....de ce oare?vorbesc de masini ale cunoscutilor...


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#2631 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 aprilie 2015 - 07:58

6cil de bmw nu-s acelasi lucru cu 6cil de audi... :lol:

poate ca q7 e mai greu cu vreo 200-250kg?!?


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#2632 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 13 aprilie 2015 - 10:10

 Vedeti-va de treaba si uitati de mitul cu "n" cilindri. Este vorba de dinamica masinii, de cum a fost gandita sau nu inca din faza de proiectare. Pai am mers cu RRS de 292CP si m-a socat ca masina nu raspundea la comanda asa cum trebuia. Talpa maxima si asteptai cam 5 secunde pana motorul dezvolta aceea putere. E adevarat ca dupa aia tragea ca nebuna dar la ce bun ? Ca sa te dea de gard ? De cele mai multe ori nu folosesti toti cai putere ai motorului, ci doar o parte, poate un sfert, dar important este ca puterea necesara s-o ai instantaneu. Apoi mai conteaza si raspunsul trenului de rulare la inertie... de aici apare si tractiunea mai buna sau mai proasta, mai departe intra in joc directia... A cumpara o masina doar pentru numarul de cilindri si putere fara sa tii cont de dinamica ei dovedeste ca nu esti un sofer bun, ca nu simti masina si nu devii totuna cu ea.

 

  Din ceea ce am testat eu de departe BMW-ul era cea mai masina. Surprinzator Toaureg-ul arata ca are idee despre dinamism si ca poate oferi placere la condus. Daca te mai uiti si la pret plus finisajele care sunt destul de bune, deja ai in fata un elev silitor care si-a facut temele foarte bine. Deja de la Mercedes ML incolo dinamismul dispare dar macar motorul sau trage ferm, puternic, dar consuma mult. RRS-ul deja este gip si nu are prea multa treaba cu soseaua chiar daca este perfect lacuit si la moda.

 

 Audi Q7 n-am condus dar Q3 si Q5 sunt anti dinamism, mult in spatele masinilor VW. Platforma noua MQB a lor este un pas enorm in fata, se apropie de comportamentul BMW-ului dar se simte ca este subtirica rau, senzatie de Logan, zici ca sunt masini de hartie. Poate Q7 nou care e facut pe MQB poate o fi mai dinamic, nu stiu, dar cert e ca e f scump, pleaca de la 65k de euro in sus.

 

 Opel Antara este excelent lucrat , finisat si materiale foarte bune, dar tehnologia coreeana este din anii '80 , de evitat chiar daca este foarte ieftin. Mitsubishi Outlander nu !!! Dealerii de la noi sunt groaznici. No fuckin' way... Toyota este o coaja trista nasol finisata dar care se conduce bine, aproape de X3.

 

 Parerea mea este ca Frank nu are decat sansa Touareg-ului ca sa poata scapa de BMW. Altfel nu are cum sa aleaga alta masina. Daca la BMW sufera odata la 5 ani cand ii mai pica ceva, cu alta masina dupa ce conduci un BMW suferi la fiecare pornire de cheie. :D


  • 0

#2633 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 13 aprilie 2015 - 11:26

ok,fii tu totuna cu diversele mase plastice ce slavesti. :D ..eu tot la 6 cil ma voi opri....De acolo am plecat si ma voi opri tot acolo.....Ma rog,asa e intotdeauna,sunt si aceia ce vorbesc mult fara sa spuna de fapt nimic...


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#2634 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 14 aprilie 2015 - 10:50

n-am prea inteles cum toyota ar fi o "coaja trista" dar nah...


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#2635 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 14 aprilie 2015 - 01:17

asa ie iele, toiotele... coji japoneze... :lol:


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#2636 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 14 aprilie 2015 - 03:25

Acura RDX :ph34r: :ph34r: :happy:


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#2637 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 14 aprilie 2015 - 04:21

Vreau sa punctez chestia cu numarul de cilindri. Nu pot sa inteleg de ce inca se mai discuta de cati cilindri cand se discuta de performante. Pentru orice motor de pe pamantul asta poti face rost de un grafic de cuplu si putere, ce mai conteaza cum se obtin respectivele? Ca sunt 6, 4 cilindri sau 10 hamsteri pe o rotita, doua motoare cu aceleasi curbe de cuplu/putere se vor comporta absolut la fel dpdv dinamic. Da, poate unul dintre ele va fi mai fiabil, dar din banii salvati pe impozite si asigurari platesti si mama reparatiilor, desi, in paranteza fie spus, vor pica multe altele pana sa trebuiasca schimbate lucruri la motor.

 

Bine, mai sunt unii, din fericire nu am identificat si pe garajul, care se uita la valorile maxime si compara motoarele asa. Gen: iau dieselu ca are 400 Nm, iar benzinara are doar 250. :lol:

 

Cat despre subiectul topic-ului, nu cred ca la nivelul asta de pret o sa gasesti diferente semnificative care sa nu te lase sa dormi noaptea dupa ce o iei. Acum, daca pui problema, "dar ce primesc in plus marind bugetul cu 30%", asta e o buna intrebare. Fiecare priveste din propria-i perspectiva, in functie de cat merge el cu masina, de cat de importanta i se pare lui diferenta de pret, etc. Din lista pusa de tine, masini noi, eu as lua ceva dintre MB, Audi sau BMW, dar e doar o optiune subiectiva. Daca te trage ata emotional spre una din ele, eu zic sa o iei fix pe aia, e pacat sa nu iti faci si tie o bucurie din cand in cand. :)


  • 0

#2638 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 14 aprilie 2015 - 04:57

Ca dinamica ,Toyota RAV4 (modelul actual) este foarte reusita , mie nu mi s-a parut nimic dubios in comportamentul rutier, are reactii previzibile, naturale si chiar usor sportive, e placut sa o conduci. La calitatea constructiei sta mizerabil. Materiale slabe, tabla extrem de subtire, plastice tari, prost turnate, urat colorate, cu un design indoielnic ce te trimite cu gandul catre trecut in loc de viitor. Toate materialele acestei masini zici ca sunt provenite dintr-o reciclare nereusita :)  Posibil intre timp Toyota sa mai fi umblat la acest aspect, are boala asta.....si la modelele anterioare a procedat la fel. Cand vanzarile cresteau scadea brusc calitatea de constructie, cand vanzarile scadeau crestea si calitatea. Era haios sa observi cateodata cum gaseai materiale foarte bune imbinate cu altele de o calitate foarte indoielnica.  La acest aspect Opel Antara modelul actual ar putea sa le predea lectii, nemtoaica (coreeana de fapt) lasand impresia chiar de opulenta, lux pe alocuri. Tragand linie la Toyota, imi explic foarte bine de ce nu gasesti masini mici vechi de la ei. Pur si simplu se fac praf doar pentru ca trece timpul peste ele. Tot in spiritul Toyota , gip-urile mari, LandCruiser-ele, sunt realizate cu simt de raspundere , practic sunt alte masini. 

 

  Honda cu ceea ce vinde la noi este alta poveste trista..... Folosesc materiale atat de proaste incat simti ca esti furat cand te sui in vreo masina de-a lor. Or fi fiabile, habar nu am, e si logic la cat de simpliste sunt, dar cert este ca interfata om-masina, contactul om-masina este si aici unul dezamagitor. 

 

 Mazda din fericire, chiar daca foloseste materiale de 2 lei, macar face efortul sa ascunda treaba asta, realizand interioare vesele, tineresti, care la prima vedere te incanta, par de calitate. Si la ei gasesti zicala afara gardu' inauntru leopardu :) . Totusi au bun simtul sa-ti fure ochiul prima data. Merita sa te incurci pentru vreo 2,3 ani cu masinile lor.

 

 Nissan este cea de-a 4-a firma trista japoneza dar macar aici se vede un trend ascendent catre calitate. Da, de la o generatie la alta materialele sunt mai bune, mai atent finisate, inspirat colorate , imbinate si "design-ate". Merci Renault ;) Trendul asta se observa si in vanzari.

 

 Mitsubishi nu exista decat prin Pajero. Restul masinilor lor sunt goange. Din punctul meu de vedere este o marca uni-masina. De evitat mai ales prin prisma dealerilor catastrofali. Vii aici doar daca vrei Pajero, atat.

 

 Poate pare ciudat, dar Hyundai a devenit o firma foarte serioasa si interesanta. Coreeana se agata de VW precum scama de covor :) SantaFe-ul este deja un SUV competent iar noul Tucson pare a fi de-a dreptul killer. In 2015 e preferabila japonezelor.

 

 Kia e un producator ambitios, care a facut salturi spectaculoase in ultimii ani, iar vanzarile o recompenseaza pentru acest efort, dar de un an pare ca a obosit si cam bate pasul pe loc. Aici as cumpara Sportage sau Sorento doar daca dau discount-uri masive.

 

 Francezii nu intra in discutie, italienii nici nu stiu daca mai exista.

 

 Sunt de luat inseama chinezii de la Volvo. Injectia de bani in fundul suedezilor i-a facut pe acestia din urma sa ajunga de unii singuri in top5. Masini destul de fiabile, frumoase, bine lucrate, materiale premium, imagine de marca fantastica. Singura problema e la revanzare unde le cam cade pretul si preturile piperate la servisare.

 

Nu raman decat nemtii.......Aici Opel nu exista la SUV-uri decat prin prisma calitatii de constructie a masinilor(asamblare, materiale habitaclu) pentru ca din punct de vedere al tehnologiei sunt ultimii dinozauri, concureaza cu masinile anilor '80-'90.Fiabilitate slaba, consum enorm. VW cu Touareg-ul este singurul concurent real pentru tripleta de aur.

 

 Jocul nu se desfasoara decat intre cei 3 grei : BMW, Mercedes si Audi.....exact in ordinea asta, dar aici deja sunt alte preturi. De departe ca tehnologie BMW este in fata tuturor dar Mercedes incearca sa tina pasul si se straduieste sa bage materiale si finisaje mai bune asa incat sa poata sta in coasta BMW-ului. Audi a clacat de vreo cativa ani. VW n-a mai putut tine pasul, are prea multe fronturi deschise cu Porsche, Skoda, Seat, Lamborghini, Bentley, etc.....Asa ca Audi traieste din amintiri si ce pica de la fratele VW. 

 

 Oricat de mult sau putin ar schiopata BMW-ul la fiabilitate, e clar ca lumina zilei ca in anii astia sunt number one. Au cea mai buna imagine, vanzari spectaculoase, crestere pe toate fronturile, tehnologii foarte noi si competente, cele mai echilibrate masini. As spune ca este cea mai dinamica, vie, companie producatoare de masini din toata lumea. Te uiti la BMW si vezi viitorul. 

 

 Deci, tragand linie, in viziunea mea Touareg-ul este masina cea mai echilibrata care poate fura coroana la 40k de euro dar are si ea un mic neajuns : nu e BMW  :D , ramai cu amaraciunea ca esti varul mai sarac si de la tara al celor 3. Baiat bun dar de familie ceva mai modesta.


 Din lista pusa de tine, masini noi, eu as lua ceva dintre MB, Audi sau BMW, dar e doar o optiune subiectiva. Daca te trage ata emotional spre una din ele, eu zic sa o iei fix pe aia, e pacat sa nu iti faci si tie o bucurie din cand in cand. :)

later edit:  Da, vad ca si Alexx vede lucrurile cam la fel cum le vad si eu.


Aceasta postare a fost editata de greierele: 14 aprilie 2015 - 05:03

  • 0

#2639 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 14 aprilie 2015 - 05:04

Mai nou,alex e susprins si puncteaza el clarificari privind numarul de cilindri.Stiti ce,nu mai imi racesc gura,cu voi.Luati ce vreti,priviti fisa masinii,si cum spunea greierele faceti-va totuna cu masina...


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#2640 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 14 aprilie 2015 - 05:12

Crezi ca Frank cumpara ca robotul ce-i dictam noi ? :) Evident ca nu, dar este sanatos pentru democratie sa ne exprimam fiecare parerea, chiar daca este in contradictie cu a celuilalt. O seara buna in continuare domnilor. 


Aceasta postare a fost editata de greierele: 14 aprilie 2015 - 05:12

  • 0

#2641 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 14 aprilie 2015 - 05:45

Greiere, sunt curios daca ai vazut vreodata o coreeana langa o Toyota. Sau oare dupa ce ai coborat din Hyundai ai urcat imediat in Toyota?

Eu am facut-o si, lasand la o parte afinitatea mea catre japoneze, diferentele sunt inca consistente.

Noile Santa Fe, i30 si i20 sunt intradevar un salt fantastic fata de vechile generatii si acuma intr-adevar se pot compara cu lumea buna, dar inca nu reusesc sa fie peste constructorii consacrati din Europa si Japonia.

 

Santa Fe de exemplu, pus langa un RAV4 pare o jucarie. Ok, o jucarie interesanta, competenta, dar tot jucarie ramane. Si atentie, ca la schimbarea generatiei Santa Fe a urcat zdravan pretul.... La fel i30 pus langa Auris este comparabil, dar nu superior. Sa nu mai vorbim de comparatiile cu VW....

 

In rest toate bune si frumoase, nu cred ca va suferi de imagine domnul Frank daca se va plimba cativa ani cu un Touareg in conditiile in care BMW a avut si cu Mercedes nu are niciun fetish consisten :D


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#2642 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 14 aprilie 2015 - 07:03

Da, Touareg-ul este alegerea cea mai logica cu mentiunea ca versinea Mountain sufera la materiale si finisaje. Toyota are variatii mari de calitate functie de model cat si de perioade de timp. Nu stii niciodata daca masina comandata va fi ca cea din showroom. Lucreaza cu dubla, tripla masura. Hyundai e mai constanta, din ce in ce mai bine.
  • 0

#2643 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 14 aprilie 2015 - 07:40

Stefan, cum mai spunea cineva pe aici: ia-o pe aia care te incanta pe tine cel mai mult :-) Stiu ca ar fi BMW.... daca esti impacat cu problema fiabilitatii, why not?


  • 0

#2644 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 14 aprilie 2015 - 09:01

asta cu downsize-ingul mi se pare un procent mare de marketing.

nicodata un 4cil 2000cmc nu va merge ca un 6cil 3000cmc, chiar daca au ambele acelasi cuplu si putere.


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#2645 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 14 aprilie 2015 - 09:33

Iar conclud ca unii vorbesc din ce percep sau au perceput,iar altii din vorbe,reviste,etc....Deci am ajuns la acel prag unde nu mai simt nevoia sa imi spun parerea,o tin pentru mine...parerile in diverse domenii le pastrez,iar daca sunt intrebat,imi expun punctul de vedere....In ultimul timp,nu vrea nimeni sa afle nimic,toti docenti....spaga lor...


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#2646 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 14 aprilie 2015 - 10:07

There is no replacement for displacement inca este perfect valabila in multe cazuri. Dar, atentie, asta deoarece mare parte din tehnologiile noi folosite la 'downsizing' au fost puse si pe motoarele mari. Vorbim aici de injectii directe, VVT-uri, artificii pe la compresie, ECU-uri din ce in ce mai inteligente, materiale din aliaje smechere, noile transmisii automate etc etc. 

Concret am vazut chestia asta pe un 320CDI din 2007-2008, si mai pe romaneste, daca iei un 3 litri V6 de acum 7-8 ani si-l pui langa un 2 litri din zilele noastre s-ar putea ca downsize-ul sa prinda sens pentru toata lumea. In plus uitati-va la Mercedes care baga motoare la apa inclusiv pe modelele de varf, si pana una alta MB face cel mai tare 2 litri din lume....

 

Acuma nah, or fi si astea coji, ca si Toyotele  :lol:  :lol:  :lol:  Traiasca Hyundai ca e miezul din dodoasca.


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#2647 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 14 aprilie 2015 - 10:19

Sunt curios ce argumente tehnice au cei care sustin ca doua motoare cu aceleasi curbe de cuplu si putere se comporta diferit in functie de numarul de cilindri :lol:


  • 1

#2648 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 14 aprilie 2015 - 10:26

 Motorul mare se preteaza daca mergi zi de zi drumuri lungi in afara oraselor. Daca o freci prin orase e tocmai bun sa-i ineci filtrul de particule iar iarna sa-l incalzesti cand ai ajuns la destinatie. Ca sa-i pui si cireasa pe tort in luna martie te duci frumusel la primarie si dai 1.000 de euro impozit. L-am platit o gramada de ani cand aveam Pajero si niciodata n-a stiut nimeni sa-mi spuna de ce platesc acest impozit sau unde se duc banii... Macar acum platesc de de 30x mai putin iar cu restul de bani merg 10.000km pe an. Dar stai, cam 10.000km fac eu pe an....Deci merg gratis ? :D  Sau cu aceeasi bani vad in fiecare an Dubaiul ? Nu, de 1.000 de euro imi pot rasfata copilul cu jucarii asa incat sa aiba o copilarie fericita. Am facut bine ca am renuntat la fetishul cu motorul mare ? ;) Nici macar rafinamentul motoarelor cu 6 cilindri nu mai este atat de mare in raport cu un motor de 4 cilindri bine construit. Totusi ramane intrebarea: cine plateste diferenta de impozit ? Se ofera cineva ?  :D  Nu ? 

 

 In privinta dihotomiei Toyota Hyundai imi aduc aminte cine era Sony si Panasonic pe deoparte si GoldStar si Samsung pe de alta...... In 2015 coreencele nu doar ca dau emotii japonezelor , ci le fura coroana din domeniul electronicelor de larg consum. Nu mai amintim de chinezi, viitoarea forta care va strivi tot in cale. Huawei cretste de la an la an cat altii in 10. Venind mai aproape de zona transporturilor, o mica privire aruncata pe cifre ne spune cine sunt Hyundai si Daewoo in lumea navala.


  • 0

#2649 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 14 aprilie 2015 - 10:38

Greiere, niciodata nu se vor vinde mai multe S-Klasse decat Golf-uri. Asta inseamna ca S-Klasse e naspa, nu?

 

Nu am nimic impotriva Hyundai, Kia, Samsung si tot ce se mai face pe acolo. Crede-ma ca nici Cisco nu mai cumpar, m-am dat pe ZTE  :lol:  Deci inteleg perfect fenomenul.

 

Dar sa stii ca Panasonic face in continuare tv-uri misto, fara a incomoda pe LG/Samsung. Ei bine asa o sa faca si Toyota masini misto in continuare, care probabil se vor pisha pe o parte din concurenta, asa cum Panasonicul meu din dormitor se pisha pe Samsungul [tot al meu] din sufragerie :D 

Oare de ce Toyota e number 1 in industria auto?


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#2650 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 14 aprilie 2015 - 10:52

 Plasma Panasonic am si eu dar sa nu uitam ca aceste televizoare dispar iar in schimb vedem televizoare OLED curbate 4K de la Samsung si LG. N-ai cum sa spui ca nu e tehnologie inalta... Despre telefoane nu mai amintim, unde e Sony si Panasonic si unde e Samsung si LG.

 

 Problema cu Toyota pe care am remarcat-o nu este ca nu pot sa faca masini de calitate foarte buna, Lexus-ul fiind cea mai buna dovada, ci ca la masinile polulare isi permit sa varieze puternic gradul de calitate functie de interese , de zonele unde le livreaza, etc. Ia orice model polular Toyota si VW si compara-le intre ele. Ce ai alege in conditiile in care vedem cu totii ca preturile sunt cam pe acelasi palier. Spune-mi ca mergi cu ochii inchisi pe Avensis in detrimentul Passat-ului. De Golf nici nu mai amintesc iar comparatia dintre Polo si Yaris e desueta. E suficient sa ramanem aici fara sa urcam in zona BMW/Mert/Audi. Probabil ca Toyota America o avea alta lucratura. S-ar fi desteptat chiar si romanii pna acum si ar fi cumparat Toyote la greu, dar nu e cazul, nu e vina lor :happy:


Aceasta postare a fost editata de greierele: 14 aprilie 2015 - 10:55

  • 0




3 useri citesc subiectul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi