Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline


  • Please log in to reply
3209 replies to this topic

#2676 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 16 aprilie 2015 - 11:07

 Extremero perfect de acord cu tine cat si cu KNG. Daca observi, asa cum am spus si mai sus, suma de 40k este o cifra complicata, aflata la granita a doua lumi din universul SUV-urilor. Nu-ti vine sa iei o masina cu mult mai naspa pentru un castig de 10k , dar nici nu te induri sa te chinueisti sa mai pui inca 10k ca sa fii boier. Daca trebuie sa te tii neaparat de suma asta, singurele variante bune inseamna Touareg Mountain sau X3, Q5,  XC60 , Discovery Sport si cu voia dvsa GLK (preferabil viitorul GLC). Din toata enumerarea asta doar Touareg-ul poate justifica un motor de 3litri , in rest celelalte au motoare mai mici performante pentru caroseriile in cauza. Asta daca se doreste o alegere echilibrata, rationala , altfel se poate merge pe prjncipiul "o viata am" , iar aici se poate intampla (alege) orice.


Aceasta postare a fost editata de greierele: 16 aprilie 2015 - 11:09

  • 0

#2677 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 16 aprilie 2015 - 12:24

Pentru 2 oameni cum e cazul lui Frank, chiar si cu un copil, GLK e suficient ca spatiu. Singura mea problema referitoare la spatiu este ca as dori sa fac niste cumparaturi mai voluminoase din Austria/Germania si este posibil sa nu incapa in masina. Dar pe de alta parte, pot sa le trimit in tara cu DHL :-)


  • 0

#2678 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 16 aprilie 2015 - 01:29

daca vrei cumparaturi voluminoase iti cumperi duba tati. sau camion. sau ce vrei tu din liga asta.

lasa prostiile ca nu toti isi cumpara mobila pentru toata casa din austria si vor sa o duca acasa cu masina personala. get real.

 

frank vrea ceva premium, mare, dinamic, dotat la un pret cat mai mic.

touaregul si in 45/50k ( unde deja e dotat mega decent ) e cea mai buna alegere la capitolul asta.

la suv-uri mai mari, singurul competitor care merita luat in seama e SantaFe-ul nou, care mie chiar imi place. pretul la varianta cu dotari maxime este tot pe-acolo gen 40000eur. ai si garantie 7 ani sau cat e la hyundai.

 

alte solutii la banii astia n-are. decat in jos )

second nu vrea. desi poate in 40k, gaseste la vreun dealer ceva mai calumea, putin rulat, cu garantie, cu posibilitate de finantare tot prin leasing.


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#2679 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 16 aprilie 2015 - 03:29

Second doar daca stie masina... a avut-o vreun prieten, vecin, ruda...altfel.....


  • 0

#2680 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 16 aprilie 2015 - 03:42

eu azi am facut curat in curte si anexe,am umplut remorca.Apoi urmeaza sa o leg de o masina,si gata.Asta ca raspuns la problema lui kng..


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#2681 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 24 aprilie 2015 - 04:11

Extremero, apropo de ce ziceai tu, m-am mai uitat la Outlander si RAV4 pe la 30k EUR cu un avantaj de exchipare la Outlander, desi unele plastice lasa de dorit la calitate si imbinari. Faza e ca sunt amic cu un sef de la PFG si diferenta de rata nu e prea mare cu o oferta preferentiala de finantare de la PFG.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2682 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 25 aprilie 2015 - 08:42

daca vrei cumparaturi voluminoase iti cumperi duba tati. sau camion. sau ce vrei tu din liga asta.

lasa prostiile ca nu toti isi cumpara mobila pentru toata casa din austria si vor sa o duca acasa cu masina personala. get real.

 

frank vrea ceva premium, mare, dinamic, dotat la un pret cat mai mic.

touaregul si in 45/50k ( unde deja e dotat mega decent ) e cea mai buna alegere la capitolul asta.

la suv-uri mai mari, singurul competitor care merita luat in seama e SantaFe-ul nou, care mie chiar imi place. pretul la varianta cu dotari maxime este tot pe-acolo gen 40000eur. ai si garantie 7 ani sau cat e la hyundai.

 

alte solutii la banii astia n-are. decat in jos )

second nu vrea. desi poate in 40k, gaseste la vreun dealer ceva mai calumea, putin rulat, cu garantie, cu posibilitate de finantare tot prin leasing.

mai gaseste si sh,daca are o "pila" pe la AB sau Porsche poate prinde ceva de la buy back.


  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#2683 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 26 aprilie 2015 - 03:30

La 40k T-egg Mountain ramane cea mai multa masina. Ar fi si cea mai echilibrata masina pentru un familist. Nu est
Nu este perfecta dar ramane cea mai completa in banii astia. Se regaseste in ea perfect filosofia marcii germane.Cantitate,calitate,imagine ambalate la un pret corect.
  • 0

#2684 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 27 aprilie 2015 - 04:04

Sunt curios ce argumente tehnice au cei care sustin ca doua motoare cu aceleasi curbe de cuplu si putere se comporta diferit in functie de numarul de cilindri :lol:

ma faci sa rad, e una sa le testezi pe dino, fara sa miste ceva motoarele alea si alta realitatea

pana la 80 la ora da ai dreptate, se comporta la fel, de la 80 in sus ..... 

argument tehnic e o testare in ultimul ams audi a7 3.0tdi 218 cp vs 525xd 218 cp unde 3.0 e 3 litri iar 525 e doi litri biturbo, si inca ceva : e la mintea cocosului ca cel de 2 litri trebuie sa faca ceva mai mult efort sa miste masinaria care efort e logic ca se resimte, si nu ma refer la resimtitu pe termen lung(fiabilitate) ci si pe moment

 

Un BMW se conduce foarte placut, oricati cai ar avea. Nu as putea sa spun acelasi lucru despre Passat.

manci .... in stilul propriu, ia zi un merz se conduce la fel de placut oricati cai ar avea ? evident ca fiind un nuthugger pur sange ai sa zici ca da, dar realitatea e ca nu, pur si simplu sunt masini cu caractere diferite si comparatia e stupida prin prisma asteptarilor.

 

....

Eu cred ca la o masina de categoria asta, suspensia prenumatica e cam un "must".

bingo


Aceasta postare a fost editata de mecea: 27 aprilie 2015 - 04:05

  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#2685 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 27 aprilie 2015 - 05:04

deja cu pneumatica mai pluseaza 3000epuroi.


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#2686 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 28 aprilie 2015 - 10:36

ma faci sa rad, e una sa le testezi pe dino, fara sa miste ceva motoarele alea si alta realitatea

pana la 80 la ora da ai dreptate, se comporta la fel, de la 80 in sus ..... 

argument tehnic e o testare in ultimul ams audi a7 3.0tdi 218 cp vs 525xd 218 cp unde 3.0 e 3 litri iar 525 e doi litri biturbo, si inca ceva : e la mintea cocosului ca cel de 2 litri trebuie sa faca ceva mai mult efort sa miste masinaria care efort e logic ca se resimte, si nu ma refer 

 

@mecea: 

 

Daca motoarele alea nu ar misca nimic pe dyno, atunci dyno-ul ar citi fix 0 CP. Puterea citita pe dyno e calculata din forta pe care o masoara (cuplul), inmultita cu turatia si o constanta. Forta respectiva apare ca raspuns al motorului la incarcarea adaugata de dyno. De ex dyno-ul nostru de motoare poate tine turatia constanta la X RPM si doar deschizand mai mult acceleratia crestem puterea. 

 

Nu inteleg ce-i cu testul din ams, nu ai pus rezultatele. Ideea e ca cifrele maxime de putere si cuplu sunt cam inutile fara curbele complete. Mai mult, pentru o comparare corecta a doua motoare, ele trebuie scoase de pe masini, pentru ca acolo rezultatele sunt influentate de muuuulti alti parametri: rapoarte de transmisie, coeficiente aerodinamice, etc. Acum, ce spui tu cu 2l vs 3l, e complet adevarat, dar doar daca privesti dpdv al fiabilitatii ipotetice. Motoarele alea tin bine-mersi, restul masinii ajunge o caruta pana sa zici "gata, trebuie sa schimb motorul". Nu am inteles partea cu "chinuitul" motorului de 2l. Pentru a misca masinaria, aceeasi forta trebuie produsa de ambele motoare, nu poti spune ca cel de 2l se va resimti mai mult. Nu sunt oameni, ce dracu :) Se folosesc alte materiale daca e nevoie si aia e.


  • 0

#2687 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 28 aprilie 2015 - 11:15

alex-scuze dar esti total pe dinafara....Mai rau si decit greierele.macar el inveleste aberatiile ce debiteaza intr-o poleiala frumoasa...viata si senzatiile reale sunt altceva decit bashinile de pe youtube...


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#2688 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 28 aprilie 2015 - 11:25

@mecea: 

 

Daca motoarele alea nu ar misca nimic pe dyno, atunci dyno-ul ar citi fix 0 CP. Puterea citita pe dyno e calculata din forta pe care o masoara (cuplul), inmultita cu turatia si o constanta. Forta respectiva apare ca raspuns al motorului la incarcarea adaugata de dyno. De ex dyno-ul nostru de motoare poate tine turatia constanta la X RPM si doar deschizand mai mult acceleratia crestem puterea. 

 

Nu inteleg ce-i cu testul din ams, nu ai pus rezultatele. Ideea e ca cifrele maxime de putere si cuplu sunt cam inutile fara curbele complete. Mai mult, pentru o comparare corecta a doua motoare, ele trebuie scoase de pe masini, pentru ca acolo rezultatele sunt influentate de muuuulti alti parametri: rapoarte de transmisie, coeficiente aerodinamice, etc. Acum, ce spui tu cu 2l vs 3l, e complet adevarat, dar doar daca privesti dpdv al fiabilitatii ipotetice. Motoarele alea tin bine-mersi, restul masinii ajunge o caruta pana sa zici "gata, trebuie sa schimb motorul". Nu am inteles partea cu "chinuitul" motorului de 2l. Pentru a misca masinaria, aceeasi forta trebuie produsa de ambele motoare, nu poti spune ca cel de 2l se va resimti mai mult. Nu sunt oameni, ce dracu :) Se folosesc alte materiale daca e nevoie si aia e.

pe dyno motorul nu misca si masa masinii, intelegi ? nu intampina rezistenta aerodinamica, masoara doar cifre "goale"

ia o masina cu motor de 2 litri si mergi cu ea si cu una cu motor de 3 litri de putere similara si ai sa intelegi, pana atuncea vorbesti de avioane

 

cumpara ultimul ams ca are in el fix comparatia in cauza, iar concluzia e ca downsizing are si nu prea are rezultate, la masinile cu motoare mici aspirate trecerea la si mai mici cu turbo e intradevar ok, in schimb trecerea de la 3 litri single turbo la 2 litri biturbo nu este deloc incoronata de acelasi succes din punct de vedere performante, adica la reprize 3 litri este superior in acceleratiile la viteze mari, reprize, si consuma si mai putin overall


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#2689 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 28 aprilie 2015 - 12:12

 


manci .... in stilul propriu, ia zi un merz se conduce la fel de placut oricati cai ar avea ? evident ca fiind un nuthugger pur sange ai sa zici ca da, dar realitatea e ca nu, pur si simplu sunt masini cu caractere diferite si comparatia e stupida prin prisma asteptarilor.

 

 

 

No sh*t! Compara directia unui Bmw, a unui 3ar cu aia a Passatului.


  • 0

#2690 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 28 aprilie 2015 - 12:22

alex-scuze dar esti total pe dinafara....Mai rau si decit greierele.macar el inveleste aberatiile ce debiteaza intr-o poleiala frumoasa...viata si senzatiile reale sunt altceva decit bashinile de pe youtube...

 

Nu e chiar youtube, sper sa ma ierti. Eu sunt cel care filma, ala e engine dyno-ul firmei mele. E bine asa?

 

@mecea: Nu am mare talent pedagogic, dar o sa incerc sa ma fac inteles. Ai bicicleta? Sper ca da :)

 

Imagineaza-ti 3 situatii:

1. Dai la pedale in viteza X, cu roata din spate suspendata in aer. Miscarea va fi incredibil de usoara, iar daca pui un vitezometru pe roata din spate vei vedea sa zicem 40 km/h. Tu, motorul, vei genera in situatia aia o putere f mica.

2. Dai la pedale tot in viteza X, dar mergand pe sosea. Pentru a mentine aceeasi viteza ca in '1', efortul resimtit va fi mult mai mare, asemenea si puterea generata. 

 

Explicatia e ca daca in primul caz nu aveai de infrant decat ceva forte de inertie din roata si frecarea din transmisie, in cazul 2 se vor adauga forte mai mari, cum ar fi rezistenta aerului, frecarea cauciucurilor cu asfaltul, etc. 

 

Acum, daca repetam '1', dar de data aceasta conectam butucul spate la un dyno, putem simula absolut orice incarcare intre cazul '1' si cazul '2', precum si mai mult de atat, pana la limita de incarcare a aparatului (vreo 2000 CP :D). Evident ca rezistenta nu va mai fi data de aer, dar pentru motorul care antreneaza acaretul (tu sau un biturbo), asta e un detaliu irelevant.

 

Nu am contestat ca downsizingul in anumite situatii nu functioneaza, am zis doar ca daca doua motoare arata la fel dpdv cuplu/putere, atunci se vor simti la fel dpdv dinamic. A contrazice asta inseamna a contrazice legile fizicii. 

 

Punctual, sunt multe considerente care intra in alegerea motoarelor si a directiei de R&D, iar performantele nu vin chiar primele. Puneti-va in locul grosului cumparatorilor ai acestor masini, cei care traiesc in vest. Au pe de-o parte taxe, impozite si costuri mult crescute in cazul motoarelor mari, iar pe de alta parte amenzile si infrastructura nu fac din performantele dinamice chiar primul lucru pe care il pun pe lista la cumpararea unei masini. Noi suntem fix invers aici, avem costuri decente pentru motoare mari (ma refer la cine isi permite sa dea 40k pe o masina), iar pe de alta parte avem mai mare nevoie de performante pentru a ajunge in timpi decenti la destinatie.


  • 0

#2691 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 28 aprilie 2015 - 12:52

Eu ma retrag,daca merg inainte iese flame....bafta..


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#2692 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 28 aprilie 2015 - 01:02

Mihnea, nu inteleg de ce nu poti purta o discutie civilizata in contradictoriu. Nimeni nu detine adevarul absolut, spune-mi argumentat cu ce gresesc si voi recunoaste asta.

 

Dar de multe ori tot ce faci tu este sa te inflamezi si sa zici ca ceilalti sunt prosti ca nu zic ca tine. 


  • 0

#2693 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 28 aprilie 2015 - 01:11

din lista de mai sus eu as fi mers pe Toyota Rav4, Mitsubishi Outlander, Mazda CX-5 sau Touareg - fix in ordinea asta. 

 

Am mers cand a aparut acel Rav 4 la un testdrive, care s-a desfasurat pe Splai, dus intors la Toyota. Am stat in spate si era sa mi se faca rau de masina in conditiile in care s-a mers mai mult decat calm cu masina si eu n-am avut absolut niciodata astfel de probleme.

Un cazan din punctul asta de vedere.


  • 0

#2694 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 28 aprilie 2015 - 02:07

Avensis-ul nou, abia lansat

 

Unde? Care? Cum ?


  • 0

#2695 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 28 aprilie 2015 - 02:49

cum care ? ala nou abia lansat in 2009 


..... Evident ca rezistenta nu va mai fi data de aer, dar pentru motorul care antreneaza acaretul (tu sau un biturbo), asta e un detaliu irelevant.....

  :blink:   ok, tu ai castigat   :wacko:


.....daca doua motoare arata la fel dpdv cuplu/putere, atunci se vor simti la fel dpdv dinamic. A contrazice asta inseamna a contrazice legile fizicii...

d-nul legile fizicii imi cer scuze pentru aroganta de a va contrazice dar cu maxim de respect si toata responsabilitatea imi permit totusi, deci cu respect da ?, imi permit dupa cum zicea sa va zic ca gresiti amarnic, dar din lipsa de argumente tehnice de genul rezistenta aerodinamica este irelevanta am sa va dau dreptate, sunteti genial, felicitari, trebuia sa va faceti inginer 

 

probabil si sunteti   :lol:  :lol:  :lol:  :lol:


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#2696 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 28 aprilie 2015 - 02:53

mecea, sunt unii care cu greu cred ca exista vreo legatura intre cuplu si putere, alta decat ca de obicei sunt imprimate pe aceeasi foaie de hartie.

 

Cum era? La politica, fotbal si masini se pricepe toata lumea :lol:

 

PS: Apropo de cuplu si putere, luati de aici un quiz interesant (are o singura intrebare) - http://www.competiti...com/PvTquiz.htm - si care explica destul de bine dupa aceea ce reprezinta fiecare.


Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 28 aprilie 2015 - 03:02

  • 0

#2697 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 28 aprilie 2015 - 03:43

Am incercat demult sa ii esplic lu mecea ce si cum, dar nu am nici pe departe suficient talent didactic. Sau e el mai greu... neah, n-am eu talent! :lol: :lol: B)

Foarte bun link-ul (am raspuns corect, ceea ce ma indoiesc ca a facut si mecea :D :D ), insa nu prea se leaga de subiectul discutat: de ce un motor mai mare e mai smecher in real life... si e mai smecher!


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#2698 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 28 aprilie 2015 - 04:29

ALEX,nu am de unde sa incep pledoaria cu tine.De la afirmatia aberanta ce ai facut ceva timp in urma,cind se vorbea de 4 vs 6 cil,nu mai am de unde sa agatz discutia.....cu tine...Nu ai habar de diferentele REALE,VORBESTI DIN HIRTII,CLIPURI SI ALTE BALARII.Fara sa se simta jignit nimeni....


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#2699 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 28 aprilie 2015 - 04:48

Pai Mihnea, mai buna realitate decat am avut eu pe mana ce mai trebuie ? Pajero cu motor de 3200cmc, 160CP , 380Nm , greutate 2200kg, acceleratie pana la 100km/h = 12 sec. BMW X5 motor de 2000cmc , 218CP , 450 Nm , greutate 2200kg , acceleratie pana la 100km/h = 8 sec. Care dintre masini crezi tu ca este mai rapida si care are reprizele mai bune ?


  • 0

#2700 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 28 aprilie 2015 - 05:12

Macar s-a mai animat forumul :D

 

@Forester: Despre ce motoare vorbim concret? Sunt sigur ca putem gasi ceva pe la Audi, BMW, sa comparam generatiile trecute care erau aspirate cu ce au scos acum. O sa ma uit mai pe seara sa vad daca gasesc ceva. In alta ordine de idei, un subcapitol din cartea asta (http://www.springer....03#aboutAuthors) e dedicat downsizing-ului, cu grafice, ratiuni tehnice, etc. Daca e cineva interesat, il pot scana. :)


  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi