greiere,no offence,tie pot sa iti dau pe mina si v12,tot nevinovat esti....
Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#2701
Scris 28 aprilie 2015 - 05:52
#2702
Scris 28 aprilie 2015 - 06:00
Sau problema e ca se dau motoare V12 pe mana unor vinovati ca tine ?
#2703
Scris 28 aprilie 2015 - 08:48
Cum vrei tu....
#2704
Scris 28 aprilie 2015 - 09:55
Pai Mihnea, mai buna realitate decat am avut eu pe mana ce mai trebuie ? Pajero cu motor de 3200cmc, 160CP , 380Nm , greutate 2200kg, acceleratie pana la 100km/h = 12 sec. BMW X5 motor de 2000cmc , 218CP , 450 Nm , greutate 2200kg , acceleratie pana la 100km/h = 8 sec. Care dintre masini crezi tu ca este mai rapida si care are reprizele mai bune ?
termina cu prostiile
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2705
Scris 29 aprilie 2015 - 09:52
Astea-s discutii inutile si puerile in conditiile in care motoarele electrice bat la usa.
#2706
Scris 29 aprilie 2015 - 07:45
Ba baieti, toata stiinta se inclina in fata TDI-ului : e singurul motor la care nu conteaza prea mult daca e cu 4 sau 6 cilindri : e laser frate!
La restu, merem pe six pack.
#2707
Scris 30 aprilie 2015 - 11:13
.Eu am avut in tara doua buc de 6 cilindri,benzina,cum spuneam mai demult,un 323 si un 520.......si aici timp de 5.5 ani w140 turbodiesel.tot de ..6 cilindri...E timpul sa aveti si voi,aia care va dati cu parerea pe aici....macar asa va veti pronunta in cunostinta de cauza..
#2708
Scris 30 aprilie 2015 - 11:50
Nu cred ca este cineva care nu stie ca motoarele in 6 cilindri sunt mai rafinate in functionare ca cele cu 4 cilindri......Diferendele de opinie vin din faptul ca unii oameni vor sa se adapteze la conditiile de impozitare actuale si viitoare , prin urmare isi indreapta atentia catre motoarele de cilindree mica si constata ca si acestea isi fac destul de bine treaba. Ca nu se gasesc pe piata masini cu motoare de capacitate mica si 6 cilindri asta e o alta discutie si nu tine de cumparatori ci mai degraba de fabricanti. Probabil ca mai bine de 90% dintre clientii motoarelor mici s-ar fi uitat catre motoarele in 6 cilindri daca ar fi existat.
#2709
Scris 30 aprilie 2015 - 02:22
AHA,ATUNCI SUNTEM IPOCRITI .........................IAR?pai ori nu sunt performante ori ne mincam din gaoz? ori scriem ca sa ne aflam in vorba?
#2710
Scris 30 aprilie 2015 - 05:57
Noi scriem exact ceea ce am spus mai sus dar doar ca nu doresti sa fi de acord cu asta : motoarele mici reprezinta un compromis acceptabil in ziua de azi, ba chiar pentru un sofer normal pot reprezenta solutii bune, cu ceva performante. Eu unul , ca sa ma dau pe mine ex concret, sa nu vorbesc vorbe, sunt unul dintre acei soferi normali, banali, poate un pic talentat dar fara veleitati sportive. Privit prin aceasta prisma, pentru mine, un motor mic are destule atuuri ca sa ma faca sa-l aleg. Pe langa costuri de care trebuie sa tii cont vrei nu vrei, un motor mic, diesel , se preteaza mai bine la stilul meu de condus care se desfasoara preponderent in oras. Am avut masina cu motor mare, dar mi se intampla destul de des sa-l "sufoc" din cauza lipsei de turatii inalte. La 5k-10k de km trebuia sa-c conduc in treapta 1-a de viteza turat aproape de rosu cativa km pentru a scapa de fumul acumulat in filtrul DPF (sau cum i-o zice).
La fel cum motoarele mici au beneficiat de avansul tehnologic din ultimii ani, acelasi lucru il regasim si la motoarele mai mari. Un exemplu poate fi BMW-ul care la modelul X5 M50d nu foloseste motoare cu capacitati de 5 litri cum s-ar putea intelege din titulatura, ci motoare de 3 litri triturbo (daca nu gresesc, nu am retinut exact) din care scoate 381 CP si 740 Nm.
In toate discutiile de pe forum pe tema motoare mici vs motoare mari nu a fost decat o expunere de personalitate a unora care poate sunt mai rationali, calculati, poate chiar seci si a altora care prefera exuberanta, adrenalina , poate chiar excesul uneori.
Ideea este ca pe undeva e bine ca vedem lucrurile diferit, diversitatea intotdeauna e frumoasa si duce la progres.
#2711
Scris 30 aprilie 2015 - 06:41
Aberatia asta de unde ai mai scos-o?La 5k-10k de km trebuia sa-c conduc in treapta 1-a de viteza turat aproape de rosu cativa km pentru a scapa de fumul acumulat in filtrul DPF (sau cum i-o zice).
#2712
Scris 30 aprilie 2015 - 10:16
De la Mitsubishi Service. Daca duceai masina la ei o puneau in parcare, blocau acceleratia la maximum si o lasau asa o jumatate de ora , evident contra cost Daca mergeai subturat cu masina, fara s-o fortezi si faceai drumuri scurte cu ea, erau sanse foarte mari sa te trezesti ca accelerai si masina nu mai tragea , se inneca. Parca se si aprindea un martor in bord. La BMW nu mai am problema asta, motorul fiind mai mic merge mai turat aproape mereu. Daca mai trec si cutia de viteze in modul sport schimbarea de treapta de face destul de sus, pe la 3000 rot/min daca nu chiar mai sus.
#2713
Scris 14 mai 2015 - 11:43
noutati pentru Mihnea. Nu stiu de ce am senzatia ca peste 9 ani cand oi vinde x5-ul o sa ma caute si-o sa ma intrebe transfigurat: "Frate mai ai x5-ul ala cu motor mare ?" http://www.promotor....-de-cp-14256281
#2714
Scris 14 mai 2015 - 12:33
Eu cred ca peste 10 ani tot alea din '9x vor fi inca in viata, nu x5-u tau!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#2715
Scris 14 mai 2015 - 03:42
Tu n-ai auzit ca plasticul rezista mai bine in timp ca metalul ?
#2716
Scris 14 mai 2015 - 04:24
Plasticul duce peste suta de ani, parca...
Au astia grija sa nu mai existe masini vechi pe strazi, sa aiba o durata de viata de max. 5 ani... Greierele este optimist cu zece ani.
#2717
Scris 15 mai 2015 - 12:10
#2718
Scris 16 mai 2015 - 02:59
#2719
Scris 17 mai 2015 - 10:03
nu se intelege care-i expirata? q7 sau Rav?
#2720
Scris 17 mai 2015 - 01:19
M-am dus sa vad noul q7 dar nu era la showroom si pe drum am revazut RAV4
#2722
Scris 18 mai 2015 - 09:15
Ce nu este clar ? Q7 nu era in showroom-ul Audi (deci nu l-am vazut) si pe drumul de intoarcere m-am oprit la Toyota unde am revazut RAV4.
#2723
Scris 18 mai 2015 - 12:36
dupa mine ai fi putut revedea si Rolls Royce,ca tot nu are nici o relevanta....
#2724
Scris 18 mai 2015 - 03:45
Corect, la tine industria auto s-a oprit in 1989.
#2725
Scris 18 mai 2015 - 07:12
Ca eu am o alta scara de valori,asta ar trebui sa iti mobilizeze neuronul singuratic...
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi