Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline


  • Please log in to reply
3209 replies to this topic

#2651 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 14 aprilie 2015 - 11:01

Pana la urma tot de gusturi tine. Intre G7 si Auris, eu as cumpara Auris. Nu pt ca ar fi Auris mai performant ci pentru ca inca se simte ca o masina inchegata, de calitate, durabila iar raportul calitate/pret este mult mai bun. Avensis-ul nou, abia lansat, este superb si nu are de ce sa se rusineze langa un Passat, chiar daca nemtii au reusit si de data asta sa rupa gura targului.

Iar in zona premium urci cu Lexus, nu cu Toyota.

 

La LG/Samsung vezi produse inovatoare, tehnologie de varf - insa in domeniul auto Hyundai/Kia nu au reusit sa revolutioneze nimic, ci doar au avut o crestere constanta a nivelului calitatii. Cam asa face si Dacia.... :D


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#2652 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 14 aprilie 2015 - 11:35

greiere,iarasi esti ipocrit......PAI ORI ESTI TOTUNA CU PIRIITOAREA AIA DE MOTOR DE 4 CILINDRII PUSA PE DITAMAI MASINA(Cum afirmai in postare precedenta),ORI FACI ALTCEVA CU DIFERENTA DE IMPOZIT?ORI E MAI OK 4 CIL DECIT 6 CIL,ORI NE MINCAM DIN CUR?


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#2653 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 15 aprilie 2015 - 10:06

la 2000cmc e 180lei impozitul sau pe-acolo

la 3000cmc e 2200lei impozitul sau pe-acolo

pana la 1000euro mai e drum lung.

 

la valori de peste 50000eur, intre un passat 20bitdi de 240cp si un 330d de ex, la orice ora as prefera bmw-ul. iar cand vorbesti de sume dinastea nu cred ca diferenta de impozit e cea mai mare pb ( care e aprox 500eur ) :lol:


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#2654 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 15 aprilie 2015 - 10:23

Mihnea este foarte greu de purtat o discutie cu tine pentru ca esti extrem de agresiv. Nu suporti o parere diametral opusa. De ce este musai sa gandeasca altcineva ca tine ? Lucrurile sunt clare in privinta mea dar nu doresti sa le intelegi. Am luat motor de 2L din cauza faptului ca mi s-a scarbit sa platesc impozit catre un stat care nu returneaza mai nimic in schimbul banilor dati. Am avut motor de 3,2L timp de 6 ani, deci nu poti sa spui ca nu stiu ce-i ala un motor mare. Mai departe, da, imi place si mie rafinamentul unui motor cu 6 cilindri dar la 2L nu exista decat 4 cilindri. Consider ca am facut un compromis excelent alegand X5 cu motor de 2L. In nicio secunda nu as lua alta decizie, nici in privinta masinii , nici in privinta motorului. Avand in vedere ca eu o ard preponderent in oras, motorul de 2L este exact ceea ce trebuie, acest diesel reusind sa lucreze intr-un regim optim de turatii. Eu nu sunt fanul liniutelor , pe mine ma intereseaza mai degraba comportamentul masinii din toate punctele de vedere , franare uscat-umed , stabilitate, distributia maselor, directie, cutie, etc.... asa incat cum ai spus si tu mai sus sa "devii totuna cu masina". Nu doar puterea bruta face o masina sa aibe un caracter sportiv. Nu sunt fanul muschiului fara creier.  B)

 

 Revenind la subiect, probabil ca Touareg va fi alegerea optima si rationala, ramane sa vedem si noi ce va alege Frank.


la 2000cmc e 180lei impozitul sau pe-acolo

la 3000cmc e 2200lei impozitul sau pe-acolo

pana la 1000euro mai e drum lung.

 

la valori de peste 50000eur, intre un passat 20bitdi de 240cp si un 330d de ex, la orice ora as prefera bmw-ul. iar cand vorbesti de sume dinastea nu cred ca diferenta de impozit e cea mai mare pb ( care e aprox 500eur ) :lol:

 

 Eu pentru 3200 cmc plateam 1.000 de euro. Stiu ca la 3000cmc suma e de 500 de euro. Ok, intrebarea ramane : plateste cineva impozitul in locul persoanei care cumpara masina ? Nu. Bun, alta intrebare: cati dintre cei care sunt fani motoare mari si comenteaza aici au auvut un asemenea motor si au platit taxe pentru el ?  Ska, preferi BMW-ul in fata VW exclusiv pentru putere ?  :)  sa fim seriosi...ai fi ales BMW-ul chiar daca ar fi avut jumatate din puterea VW-ului. O femeie nu inseamna ca este frumoasa doar ca are sanii sau fundul mare... :D


  • 0

#2655 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 15 aprilie 2015 - 10:35

Un BMW se conduce foarte placut, oricati cai ar avea. Nu as putea sa spun acelasi lucru despre Passat.


  • 0

#2656 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 15 aprilie 2015 - 11:25

Clientul de Passat nu are nicio treaba cu clientul de marci premium Seria 3/C-Klasse/A4. 

Strict facand comparatie intre noul Passat biturbo si 330xd, la testele Autobild Passat-ul iese al dracului de bine obtinand cel mai mare punctaj ever....

Iar chestia cu placut la condus este interpretabil pt ca nu toata lumea cauta sportivitate in forma bruta, unii doar vor sa mearga repede si atat.


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#2657 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 15 aprilie 2015 - 01:10

greiere, exact cum spui, 3200cmc e una, 3000cmc e alta. diferenta oricum intre ele mi se pare aberant de mare la impozit.

 

cine isi cumpara o masina de 50000eur+ trebuie sa fie tare rupt in cur sa se uite la 500eur impozit pe an.

nu as prefera 30d in fata 20bitdi din cauza puterii... sa fim seriosi :lol:

unii oameni mai si "simt" masina, iar un 6cil se "simte" clar altfel fata de un 4cil.

degeaba-i femeia frumoasa, daca are un "suflet" mic :lol:

 

nu zic, motoarele mici au evoluat enorm, si poate in multe cazuri un 20 impins rau poate face fata unui 30, dar e si chestie de perceptie, feeling, etc.

iar la masini de 50000+eur nu toti si le cumpara doar in prisma unor cifre seci din testele auto...


Clientul de Passat nu are nicio treaba cu clientul de marci premium Seria 3/C-Klasse/A4. 

Strict facand comparatie intre noul Passat biturbo si 330xd, la testele Autobild Passat-ul iese al dracului de bine obtinand cel mai mare punctaj ever....

Iar chestia cu placut la condus este interpretabil pt ca nu toata lumea cauta sportivitate in forma bruta, unii doar vor sa mearga repede si atat.

 

la cat costa, cam are treaba :lol:


  • 1

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#2658 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 15 aprilie 2015 - 01:47

ba pardon, se pare ca nu te-ai uitat la cat costa 330xd.... sau la tine tot ce e >40k intra la gramada in categoria struguri?

abordezi gresit problema impozitului, daca masina costa 50k euro hai sa lasam 100 euro ciubuc la carciuma si sa umplem de bani toti lautarii...

cand discutam de vreun bolid de 80-100k euro atunci da, impozitul intra la 'diverse' si e irelevant. dar la 50k euro inca discutam de masini 'omenesti'...


Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 15 aprilie 2015 - 01:58

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#2659 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 15 aprilie 2015 - 02:53

Masinile de 40k-50k sunt cumparate de clasa de mijloc (la noi aproape inexistenta) iar acesti oameni stiu fiecare banutz cum le circula prin buzunare si nu accepta sa arunce cu banii pentru care au trebuit sa munceasca serios. 


  • 0

#2660 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 15 aprilie 2015 - 04:35

cand e vorba de placere personala nu cred ca vine vorba de aruncat de bani.

si repet, cine-si permite o masina de +50000eur, si s-o cumpere, si s-o intretina, nu se uita la 500eur impozit, da-o-n p... ma-sii... :lol:

 

passat 20tdi e masina de corporatie, unde daca ai 500buc acolo da, se simte clar diferenta de impozit la 500 de masini.

dar noi vorbim aici de oameni, nu de firme, sau flote.

 

cine isi ia un 20d in detrimentul unui 30d, cu siguranta pe primul loc NU e impozitul.

o fi pretul de achizitie, intretinerea, si multe altele...

pana la urma diferenta de impozit e de 160lei/luna. sper ex.,un fumator inrait baga 4-500lei pe tigari lunar...

terminati cu prostiile :lol:


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#2661 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 15 aprilie 2015 - 04:46

Masinile de 40k-50k sunt cumparate de clasa de mijloc (la noi aproape inexistenta) iar acesti oameni stiu fiecare banutz cum le circula prin buzunare si nu accepta sa arunce cu banii pentru care au trebuit sa munceasca serios. 

de data asta Greierele chiar are mare dreptate.

 

@Ska - nu se pune problema ca daca dai 50k pe masina nu mai ai bani de impozit, ci ca nu vrei sa ii dai!!! adica e chestiune de principiu..... Pana acum cativa ani nu prea aveai alternative, dar acum din moment ce ai 2 litri care presteaza ca un 3 litri in proportie de 95%, ce sens mai are?

 

cand a iesit la rampa 1.4TSI de 122CP toti erau mirati si isi faceau cruce. Acuma toata lumea se uita stramb la aspiratul de 2 litri si 120 CP de pe Mazda 3 si pufnesc in ras....

 

in definitiv este doar o evolutie naturala.


Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 15 aprilie 2015 - 04:46

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#2662 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 15 aprilie 2015 - 05:05

mai bleu, lasand la o parte costurile de achizitie, ca daca te scremi un 20bitdi dotat tapan iese lejer in 60000eur ( ceea ce mi se pare o aberatie pentru o masina de clasa medie, cu motorizare de 2000cmc ) diferenta de impozit e de 160lei/luna. daca ar fi 100euro pe luna te-ai mai gandi ce-i drept.

dar INCA cilindreea de pana in 3000cmc, e destul de decenta ca impozit. ce-i peste 3000cmc, e aberant deja.

 

ca marea majoritate isi iau 20 din considerente financiare, nu e nimic de blamat.

cu siguranta nu si le iau pentru "placere" sau "feeling". asta-i ideea.


  • 1

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#2663 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 15 aprilie 2015 - 05:58

cam de placere iti iei 240CP... ca de nevoie e suficient si 150CP pe aproape orice caroserie :)

ca o paranteza: la 60k Passatul are o groaza de chestii care nu sunt neaparat utile...


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#2664 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 15 aprilie 2015 - 06:10

Si vrajeala aia cu 2.0 in 4,e la fel sau mai bine decit 3.0 in 6,sa i-o spuneti voi lu mutu',ca eu nu pun botu' la ea...Doar daca esti dobitoc si te uiti pe hirtie poti debita aberatia asta...sau nu stii de capul tau,si mai faci si review-uri despre masini... :lol: .Ca eu sunt agresiv,zice greierele,DA,sunt agresiv cind incearca unu sa imi spuna la 12 ziua ca e noapte... :D


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#2665 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 15 aprilie 2015 - 06:36

 Da, la 12 ziua poate fi noapte cata vreme esti suficient de inteligent , ai scopul si posibilitatea sa faci asta. Ca sa vezi blasfemie iote un motor de 3L cu 6 cilindri care are nerusinarea sa nu fie clasic cu 100CP. Are TRIPLU TURBO si scoate 381 CPhttp://www.automarke...ecificatii.html    Dar stai putin, erau locomotive inca din anii '60-'70 cu......7 !!! turbine. Ooooppsss


  • 0

#2666 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 15 aprilie 2015 - 07:14

nu e cu suspensii pneumatice, dar este foarte ok si fara.

(....)

 

Si cat costa un Touareg cu suspensii pneumatice?

 

Eu cred ca dincolo de caii putere, nr de pistoane si alte cele legate de putere, la masinile mari, care pot cara cand putin, cand foarte mult, in orice teren, adaptabilitatea tinutei de drum e mai importanta decat 200 cai sau 300 cai.

Daca n-are suspensii pneumatice va merge intr-un anumit fel cu 2 pers + ceva bagaje pe drumuri bune, semnificativ altfel cu 5 pers cu multe bagaje (eventual si cu cutie deasupra), iarasi altfel pe judetene  denivelate si peticite de cat B sau C si altfel pe forestiere sau light offroad.

 

Sa nu mai zic de situatiile cand o pui pe burta in zapada si ti-ar prinde bine sa o dezlipesti cativa cm apasand butonul de inaltare a suspensiilor.

 

Altfel, poatea avea mama arcurilor si amortizoarelor clasice, pentru ca e prea mare plaja de incarcare si suprafete pe care poate sa ruleze masina asta, astfel incat sa pastreze o tinuta de drum "dinamica" si placuta indiferent de supafara de rulare si incarcare.

 

Eu cred ca la o masina de categoria asta, suspensia prenumatica e cam un "must".


Aceasta postare a fost editata de Extremero: 15 aprilie 2015 - 07:15

  • 0

#2667 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 15 aprilie 2015 - 07:18

Eu zic ca la 40-50k (sau mai mult) euro cand ii dai pe o masina, te uiti in primul rand ca masina aia sa iti placa, nu te uiti la impozit neaparat, sa fim seriosi. Eu sunt super multumit de motorul de 2.2 litri, in ciuda impozitului as lua si maine un motor identic, poate chiar unul de 3 litri :-)


  • 0

#2668 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 15 aprilie 2015 - 08:16

Ala e impozit mah la 2.2? :lol: :lol:

Impozitele incep dupa 2.99 incolo... :lol:


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#2669 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 15 aprilie 2015 - 08:31

E mai mare de 4 ori decat ala pe care il platesc la 1.9, altfel ca suma mie mi se pare un mizilic, dar altora? :-)


  • 0

#2670 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 15 aprilie 2015 - 09:20

Si vrajeala aia cu 2.0 in 4,e la fel sau mai bine decit 3.0 in 6,sa i-o spuneti voi lu mutu',ca eu nu pun botu' la ea...Doar daca esti dobitoc si te uiti pe hirtie poti debita aberatia asta...sau nu stii de capul tau,si mai faci si review-uri despre masini... :lol: .Ca eu sunt agresiv,zice greierele,DA,sunt agresiv cind incearca unu sa imi spuna la 12 ziua ca e noapte... :D

 

bre, mai bine nu am zis ca ar fi :D

sunt tare curios cu cate motoare de 2 litri si > 200CP ai mers tu in ultima vreme (modele noi, 2014/2015 gen..) si cam cu cate de 3 litri (tot noi).

Mihnea draga, esti prea ancorat in trecut si prea reticent la nou. Motoarele de 3 litri de ultima generatie sunt fantastice, la ani lumina de referintele tale. Ce sa-ti spun ca un 350 Bluetec este chiar de vis? Sau ca un 3 litri benzinar de la BMW este nebunie curata indiferent pe ce model e montat? Pai chiar asa este... dar hai sa ne uitam si pe lista de preturi, plus impozite si uite asa ajungi la un 2 litri potent care e sensibil mai ieftin, consuma mai putin etc etc si are prestatii dinamice similare sau chiar identice.


...

Eu cred ca la o masina de categoria asta, suspensia prenumatica e cam un "must".

 

Deacord cu tine, dar in cazul lui Frank nu prea sunt multe variabile: masina va merge 98% pe asfalt, rareori incarcata la maxim. Singurele experiente inafara orasului vor fi iarna prin nameti. Eu cred ca in cazul asta este suficienta suspensia standard. Am mers cu Treg-ul in conditiile de mai sus si se comporta foarte bine.


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#2671 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 15 aprilie 2015 - 10:13

Daca Frank trebuie sa se invarta strans in jurul sumei de 40k nu are cum sa ia Touareg cu suspensie pneumatica. Totusi VW are aici o masina reusita chiar si cu suspensia standard. Suma asta de 40k este o suma tare nenorocita. Nici nu-ti vine sa dai atatia bani pe un SUV-ulet compact dar nici nu e suficienta ca sa te adresezi SUV-urilor mari. Seamana cu 15k de la compacte sau 25k de la clasa medie. Daca ar adauga sau ar scadea 5k lucrurile s-ar clarifica rapid. :)


  • 0

#2672 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 15 aprilie 2015 - 11:42

Ma umfla risul.....Nici nu vreau sa aflu ceva despre motoarele de 2 litri noi,sau masinile aferente....


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#2673 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 16 aprilie 2015 - 09:08

VW Tiguan are motor de 1,4 litri. Nissan Qashqai are si motoare de 1,2 litri. Nissan X-trail are numai motoare diesel de 1,6 litri.


  • 0

#2674 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 16 aprilie 2015 - 10:22

(...)

Deacord cu tine, dar in cazul lui Frank nu prea sunt multe variabile: masina va merge 98% pe asfalt, rareori incarcata la maxim. Singurele experiente inafara orasului vor fi iarna prin nameti. Eu cred ca in cazul asta este suficienta suspensia standard. Am mers cu Treg-ul in conditiile de mai sus si se comporta foarte bine.

 

Daca Frank trebuie sa se invarta strans in jurul sumei de 40k nu are cum sa ia Touareg cu suspensie pneumatica. Totusi VW are aici o masina reusita chiar si cu suspensia standard. (...)

 

Pai in conditiile astea revin la "zgarcenia" mea si spun ca 40k mi se pare personal o suma nejustificat de mare pentru o masina care sa fie doar 'suv', 'suficient de incapatoare' si suficient de 'dinamica'.

 

Daca doar astea sunt cerintele, o masina mare cat un Outlander/SantaFe/Pathfinder/CRV poate si RAV cu un motor de 2.2-2.5L intruneste cele 3 cerinte de mai sus, la in pret cu min 10k mai mic.


  • 0

#2675 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 16 aprilie 2015 - 10:33

@Extremero: cand vrei 4x4, cutie automata si nu neaparat suv, dar niste dotari precum xenon, scaune incalzite, din astea de bun simt, deja te duci la scoruri spre 40k la pret de lista. Pana si o Skoda cu automata + 4x4 costa lejer 30k euro.


  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi