S-o stapanesti sanatos. Bine ca ai ales pana la urma cu inima si ai luat motorul de 240 caluti
Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#2751
Scris 25 iunie 2016 - 03:44
Ex-FN2 owner
#2752
Scris 05 august 2016 - 10:55
Frank, tu te-ai uitat si la SH in bugetul tau? Vreau sa schimb Golful anul viitor si am pus ochii pe cateva modele: seria 4, C coupe si A5. Eram curios daca ai facut drive test cu vreuna, desi imi dau seama ca era oarecum in afara cerintelor tale. Imi incerc norocul Avand experienta cu BMW-ul si revanzarea lui, cat de usor se vinde asa ceva? Sa stiu daca sa visez in continuare la 3l sau sa raman la 2l si ~250cp.
#2753
Scris 05 august 2016 - 11:35
BMW'ul stiu ca ajunsese "la export", cu greu vinzi 3.0 in tara, mai ales daca e benzinar.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2754
Scris 05 august 2016 - 02:08
Un 328i se misca foarte bine. Consumul am inteles ca sare spre un 3000cmc daca dai in el ca surdu-n clopot.
la A4 ai 20TFSI, usor tunabil.
C 200/250? aici ai compresor parca. n-am prea auzit de clienti d-astia, dar cred ca merc-ul se preteaza mai mult dupa o anumita varsta
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2755
Scris 05 august 2016 - 04:04
Sincer, ma sperie cand citesc/vad review-uri de 435i si spun ca e absolut banal si ca nu se simte nimic special la masina. Sper sa se insele. E92 M3 cred ca e prea mult.
Andrei, citisem si eu asta, sunt curios de cat s-a pierdut astfel la revanzare si daca s-ar fi putut face altfel. Gen sa o vinzi personal in Germania sau ceva asemanator.
#2756
Scris 05 august 2016 - 05:30
De vandut personal in Germania, se poate, dar e mult mai greu. Romanul se duce in Germania dupa masini, dar neamtul nu cred ca vine in Romania (desi la masini cu motoare mari - si nu numai - la noi preturile sunt mai bune decat la ei)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2757
Scris 05 august 2016 - 05:36
Poti sa faci un buyback cu un dealership de pe acolo, asta cred ca ar fi singura varianta. Am incercat asta cand am vandut Stilo-ul si am luat Golf-ul, dar fiind o masina prea veche, mi s-a oferit o suma f mica pe el.
#2758
Scris 05 august 2016 - 05:52
Pai si urmatoarea masina crezi c'o s'o vinzi prea noua? La buyback rareori se ofera un pret care sa te multumeasca, singurul avantaj e ca scapi de bataie de cap
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2759
Scris 05 august 2016 - 06:09
Pai vreau sa iau ceva 2013-2014, o sa ajunga si ea 6-7 ani, dar macar nu o sa fie Fiat
#2760
Scris 05 august 2016 - 06:21
Da, ceva premium oricum isi tine pretul mai bine si sunt mai usor de vandut decat "exotice" ca Fiat, Alfa
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2761
Scris 07 august 2016 - 10:00
Sincer, ma sperie cand citesc/vad review-uri de 435i si spun ca e absolut banal si ca nu se simte nimic special la masina. Sper sa se insele. E92 M3 cred ca e prea mult.
da-o dreq de treaba... daca nici un 435i nu merge si e banal... (cuvant urat)... toti vor veyroane?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2762
Scris 07 august 2016 - 12:27
Merge, da 435d'ul merge mai rar ... la peco Probabil la asta se refereau
Acum vad ca sunt in jur de 35-40 435'urile. Eu as lua varianta cabrio, banuiesc ca e mai usor de revandut, fiind cu hardtop
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2763
Scris 07 august 2016 - 07:04
da-o dreq de treaba... daca nici un 435i nu merge si e banal... (cuvant urat)... toti vor veyroane?
Nu merge și nu se aude ca cel mai puternic bmw din seria 4 normala. Chris Harris spunea "it leaves a lot of room for the m4". Sunetul e complet banal cu evacuarea stock
#2764
Scris 07 august 2016 - 11:44
Sunetul poate fi schimbat, totul e din evacuare. Insa, intr'adevar, pentru senzatii si sunetul e important
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2765
Scris 08 august 2016 - 12:20
Nu merge și nu se aude ca cel mai puternic bmw din seria 4 normala. Chris Harris spunea "it leaves a lot of room for the m4". Sunetul e complet banal cu evacuarea stock
Tati, diferenta intre un 440i si un M4 e de 30.000eur...
un 440i resoftat face fata cu brio unui M4, si cat costa un soft stii si tu...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2766
Scris 08 august 2016 - 01:08
Corect, nici eu nu as lua vreodata M4 vs 435i/440i atunci cand vorbim de masini noi. La SH alegerea e intre un 435i cu ~2-3 ani vechime, din reteaua BMW, probabil si cu garantie si un E92 M3, cu vechime aproape dubla, costuri mult mai mari de inmatriculare si de intretinere. Daca merita sau nu, habar n-am, probabil ca nu, dar asta fara sa fii condus vreodata vreun M.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 08 august 2016 - 01:09
#2767
Scris 08 august 2016 - 01:23
un M va fi intotdeaua "altceva".
dar poti obtine performate similare, si dintr-un 435/440i (cu sau fara xDrive).
iar daca pui in balanta un F30 cu un E92... deja diferenta de generatie se simte, iar V8-ul de 4000cmc e foarte pretentios si scump de intretinut.
in cazul in care nu prea te intereseaza partea financiara, oricand un M e de luat in detrimentul un 3 normal, dar cand te uiti totusi si la bani, un 335 resoftat e best buy.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2768
Scris 08 august 2016 - 03:11
Ska, eu inca nu am cunoscut om care sa fii muncit niste bani si sa vrea sa arunce cu ei, deci as zice ca intotdeauna ar trebui sa fie vorba de cat dai comparativ cu cat primesti in plus
Ai a avut sansa sa mergi cu 435/335i si cu M3? Chiar as fi curios de parerea ta.
#2769
Scris 08 august 2016 - 04:36
bani munciti pot fi si 50.000eur pe an, si 500.000eur pe an.
cu M3 E92 nu am fost, decat cu E46 ( care mi-a placut foarte mult la momentul respectiv ).
dar am fost cu 335i ( softat la 390/400cp ) si a fost spectacol. ar trebui sa cauti vreo cunostinta care are sa dai o tura ( daca mai e si softat, cu atat mai bine )
eu raman la parerea ca un 335i cu pachet/suspensie M si soft, iti ofera suficienta placere si amuzament la bani decenti.
daca vrei ceva mai mult decat sosea, n-ar strica un diferential spate.
dar oricum, cu toate manevrelea astea tot nu ajungi la pret de M3.
in plus, la 335i ai avantajul ca poti sa-l iei cu xDrive in cazul in care vrei sa circuli si iarna
Aceasta postare a fost editata de ska: 08 august 2016 - 04:37
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2770
Scris 08 august 2016 - 04:44
Masturbarea a devenit la ordinea zilei....
#2771
Scris 08 august 2016 - 05:15
@Ska: Da, nu e cazul Vad ca majoritatea care au avut M3 E9x si pe urma au trecut la 335 sau 435 spun ca, pe strada, masina mai buna e 35-ul. Puterea vine mult mai comod, consumul de combustibil este pe jumatate cand nu se merge la limita (specific turbo) si nici nu platesti toate piesele 2x sau 3x pentru ca scrie M pe ele. Se pare ca nici V8-ul ala, daca nu ajungi sa scoti untul din el si sa-l turezi spre redline, nu iti ofera niste senzatii spectaculoase, in afara de sunet. Ma rog, exagerez un pic, cu un buget nelimitat nici nu m-as fi uitat la 35i, dar trebuie sa judec unde as primi cel mai mult 'bang for the buck'. Cu circulatul iarna nu imi fac iluzii, chiar si cu xdrive ai dezavantajul garzii f mici la sol.
Tu ai mers cu 335i-ul F3x sau E9x? Cum ti s-a parut in rest?
#2772
Scris 09 august 2016 - 12:40
335 sau 435 sunt niste allroundere foarte corecte.
cu 335 generatia veche m-am dat. e un sleeper perfect. arata ca un banal seria 3, dar de mers merge
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2773
Scris 16 august 2016 - 11:50
a spus cineva ca 35-ul este slabut? nu prea e blog-ul in toate mintile in perioada asta, dar mai jos gasiti impresiile mele dupa ce am condus 435i.... este super-tare masina, nu ai nevoie de mai mult.
http://www.garajul.r...w-435i-xdrive/
#2774
Scris 17 august 2016 - 02:23
Fainut articolul, n-as fi spus ca-i scris de tine. Mda...este interesant, cred, sa prinzi o masina la care sa-ti fie frica sa apesi acceleratia, sa nu-i atingi limitele...
Cand am citit mi-am reamintit de Honda Legend 3,5l, desi senzatiile cele mai tari le-am avut la...carturi.
Danger, astept de la tine un articol despre Ariel Atom sau alte veiroane...
#2775
Scris 18 august 2016 - 09:34
a spus cineva ca 35-ul este slabut? nu prea e blog-ul in toate mintile in perioada asta, dar mai jos gasiti impresiile mele dupa ce am condus 435i.... este super-tare masina, nu ai nevoie de mai mult.
Da, Chris Harris zicea ca nu e cine stie ce https://youtu.be/-rpyMDqKfls?t=96 . Daca adaugi impozitul si restul cheltuielilor care cresc atunci cand treci de la 2l la 3l, e o intrebare valida daca merita . Nu neaparat daca e mai bun sau nu fata de 428, ci daca diferenta merita.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi