Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#2801
Scris 01 martie 2017 - 07:36
Masina va fi folosita ptr naveta 2x50 km, Ateca e destul de confortabila sigur si pe distante mai mari.
La Toyota nu am mai ajuns, de fapt nici n'am mai luat in calcule vreo asiatica datorita faptului ca nu sunt flexibili la configurari. Vrei dotarea X, trebuie sa mergi la nivelul de top, care de obicei vine cu piele sau trapa.
Strict referitor la Rav 4, hybridul parca vine doar cu automata, a No-No for me. Plus ca nici pretul nu cred ca putea fi adus indeajuns de aproape de 26k, cat ar ajunge Ateca dupa reducere.
Practic am ajuns la Seat Ateca prin eliminare. Singurele variante care mai erau pe lista erau actualul Yeti si noul Tiguan. Yeti e deja la sfarsit de generatie, fara noile tehnologii (Front Assist, Blind Spot, sistem media vechi, fara faruri LED), cu un portbagaj mai mic, iar 1.4tsi vine doar cu 4x4 sau DSG. Tiguan nu vine pe Highline cu 1.4, iar pe Comfort, ca si la Yeti, doar cu 4x4 sau DSG. Un 1.4 4x4 dotat precum Ateca ajunge la 34k, pret de lista Chiar si cu 10% reducere, tot inseamna 5k in plus. La Tiguan, daca s'ar fi mers si pe DSG, tinteam la 2.0 240 ca a lui Frank, cel de 190 nu renteaza ca pret si nici nu m'a impresionat deloc, ba dimpotriva, la testul cu Ateca
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2802
Scris 02 martie 2017 - 11:16
Interesant ca nu te-a impresionat Ateca cu TDI-ul de 190 CP...ce nu ti-a placut?
Nasul meu e incantat de Tiguanul de 190 CP, cu care de altfel am mers putin si eu si mi-a placut, si multa lume mi-a vorbit de bine aceasta motorizare incercand sa ma convinga ca e suficient cel de 190 CP si sa nu mai astept BiTDi-ul de 240 CP
On another note, daca vrei benzinar si 4x2, ai putea sa te uiti si la Nissan Qashqai 1.6 DIG-T 163 CP, cred ca iesi mai ieftin si/sau mai bine dotat pana in 25k EUR, sau chiar mai putin. Sigur obtii discounturi fata de pretul de lista. In plus au niste promotii si de leasing, dobanda zero, avans zero etc.
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 02 martie 2017 - 11:35
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2803
Scris 02 martie 2017 - 11:28
...
,,Ca si comparatie, acum o saptamana am fost cam pe acelasi traseu cu un GLC250d 4Matic Coupe. Foarte fain Merc-ul, dar Tiguanul fuge mai tare si este mai fun pe curbe.''
Oare astia de la vw stiu ca-i sport sau unde l-au incadrat?
Chiar ma intrebam cand apari
Mercedes-ul GLC e o masina superba, foarte sigura, merge pe curbe ca pe sine dar fara mare excitement. Scrie asta cam in toate review-urile. Tiguanul are avantajul ca e mai agil pentru ca e mai usor si are caii putere in plus. Uita-te pe review-ul Autogefuhl.de cu Tiguan-ul BiTDI.
Si ca sa nu zici ca sunt total subiectiv (dar sunt), uite si trei defecte ale Tiguanului:
- sunetul motorului diesel la acceleratii puternice are o sonoritate putin aspra specifica diesel-ului, de exemplu la GLC motorul se aude mai frumos in interior. Masina e foarte bine insonorizata, in plus pe dinafara motorul suna mai bine la ralanti in Tiguan decat la GLC unde e destul de zgomotos, dar venind dupa L6 benzina recunosc ca mi-as fi dorit un sound putin mai placut si discret. Exista inteleg niste gadget-uri care schimba treaba asta, dar sunt scumpe si chiar n-are sens (gen 500 EUR)
- BiTDi-ul are, diferit de restul variantelor, bateria in portbagaj, sub podeaua portbagajului (nu a mai avut loc sub capota datorita turbinei duble) asa ca nu mai are loc roata de rezerva. Desi am anvelope ContiSeal (selfsealing) si de vara si de iarna, studiez variantele si posibilitatile de a pune cumva o roata de rezerva, poate una collapsible care sa se potriveasca, nu stiu).
- Plasticele din partea de jos a portierei si de la portierele spate sunt mai putin calitative, mai rough, dar asta nu impieteaza deloc asupra calitatii de asamblare si a durabilitatii. Cu atatea amenzi, e normal sa mai taie si ei costurile pe unde se poate. E o tendinta care se vede insa si la Audi Q2 si chiar si la Merc GLC (fata de C-Class de exemplu).
Multumit?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2804
Scris 02 martie 2017 - 12:32
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 02 martie 2017 - 12:35
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2805
Scris 02 martie 2017 - 01:20
important e sa ii placa doamnei
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2806
Scris 02 martie 2017 - 03:00
Am fost sa vad Qashqai. Mi'a lasat o imprese neutra, nu am facut drivetest, ramane pe alta data.
Portbagajul pare mic (cea din showroom cred ca era fara baterie, portbagajul nu putea fi deschis, mi'a fost aratat din interior, rabatand bancheta), dar mai ales scund. La locurile din spate bancheta este foarte joasa, mi'e greu sa cred ca la drumuri lungi cineva poate sta comod acolo - eu sigur nu.
Plasticele la interior nu mi s'au parut a diferi prea mult fata de cele de la Duster. iar Piano Black ala de pe consola centrala mi se pare fortat.
Ca pret, Tekna + optionale este 26.930 €, la care se aplica discount standard de 10% (poate ca si ceva suplimentar, nu am intrebat). Cum ma asteptam, nici una pe stoc, dar livrarea dureaza 2-3 luni.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2807
Scris 02 martie 2017 - 03:54
Frank, io-te ceva sf la ale mele optiuni...
Nu citesc postarile voastre privind masinile ,,scumpe'', rafinamentele...
Imi poti raspunde si aici, ca nu se supara Andrei.
Deci, anul asta, teoretic pana in vara, ar trebui sa cumpar o masina. Ieftina si buna(cat mai dotata, fiabila, bla, bla), evident.
Lasand uneori deoparte dealde allroad, Sorento...am cam inceput sa ma uit si dupa Laguna 3 (bine, unii vor zice ca Renault nu-i masina)
Parca ai avut sau ai cochetat cu Laguna 3 in tineretea ta?
#2808
Scris 02 martie 2017 - 10:26
Molule,iar ai ramas fara pastile?
#2810
Scris 03 martie 2017 - 05:13
Scout resoftat la 350 CP din 1.8T? neat
Eu am avut Laguna 2 de care am fost overall incantat, am vandut masina unui amic care o are in continuare si e happy cu ea.
A mea era 2.0T, resoftata de la 170 CP la 205 CP, era un sleeper interesant in sensul ca fugea f tare pentru ce look de limo familista avea.
Laguna 3 a avut un interior f misto calitativ, combinat insa cu un exterior horror. Overall inteleg ca a fost o masina ok, cu mult mai putine probleme de fiabilitate decat Laguna 2 (dar de care eu am fost in mare scutit, avand modelul cu facelift).
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2811
Scris 04 martie 2017 - 12:47
@Andrei - la Kia Sportage te-ai uitat? are preturi foarte bune si este o masina tare misto. Se vinde ca painea calda, nu am condus generatia actuala dar am pipait-o si pare foarte bine construita, calitate misto la interior, spatiu foarte generos.
#2812
Scris 04 martie 2017 - 10:43
De la Sportage afacere buna mi se pare, la prima vedere, versiunea de baza - ca asta.
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 04 martie 2017 - 10:50
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2813
Scris 05 martie 2017 - 12:47
Daca si kie e bine construita,io ma retrag...Sau bine construita inseamna ca inca nu se aude nimic...Si daca alcantara e comoda,o am in A3,iarasi o aberatie...
#2814
Scris 05 martie 2017 - 01:06
Pt unii alcantara poate fi comoda ca e mai moale poate, si nu e rece precum pielea. However, eu nu am inteles niciodata toata problema asta cu pielea.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2815
Scris 05 martie 2017 - 07:34
cind si daca vei avea vreodata scaune de piele incalzite,eventual si cu ventilatie,poate vei intelege...Nici eu nu pricep ce e aia dinamica pe un drum virajat.
#2816
Scris 05 martie 2017 - 07:58
@Frank SF: decat piele neagra care vara se incinge de nu te poti aseza pe ea, iar iarna oricum tine rece mai mult timp decat panza/alcantara, mai bine orice altceva.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2817
Scris 05 martie 2017 - 11:13
Seat in ultima vreme mi se pare o marca moarta, nu pricep de ce o mai tine VW inca in viata. Actualul Leon a facut impresie doar la lansare, pana sa apara Golf 7, si iesea in evidenta prin pretul mai mic... Ibiza este moarta in cotetz dar ii tot fac facelifturi... iar Ateca nu imi transmite nimic.... Asa ca nu pricep de ce Seat ar fi mai cu motz decat Kia...
Designul la Sportage poate nu este cel mai inspirat dar masina are o prezenta placuta, se vinde in draci in toata Europa, dar pana la urma e chestie de gusturi. Si mie imi place mult Rav4... si ce daca?
#2818
Scris 05 martie 2017 - 11:26
Sportage arata bine la exterior, vine cu dotari interesante, dar nu ma atrage in mod deosebit. Ca se vinde bine sau nu in Europa chiar nu ma incalzeste cu nimic.
Ateca se vinde deocamdata destul de bine si el. Oricum tehnologia e intalnita in tot grupul VAG, ceea ce va face usoara gasirea unui service competent dupa terminarea garantiei.
Deocamdata ptr weekendul 25-26 sunt programat la un drivetest prelungit Cta - Valea Doftanei si retur. Chiar daca planul e sa dau comanda pana atunci, cu siguranta nu imi va strica plimbarea. Sper sa prind si o versiune pe benzina cu MT...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2819
Scris 06 martie 2017 - 05:56
RAV4 Hybrid, cu 4x4 si suficiente optionale pe el iese la 30k euro cu TVA cu tot...
#2820
Scris 06 martie 2017 - 08:51
#2821
Scris 06 martie 2017 - 09:07
La RAV4 nici eu nu vad preturi bune, chiar si la 30k deja sare cu 5k peste pretul unei Ateca. Pe Autovit vad doar una de drivetest, cu +12k km la 27K net si alta noua la 35k net. Hibridul vad ca oricum nu vine decat pe versiune superioare de dotare.
LE: Pe configurator hibridul 4x2 Executive ajunge la 34k pret de lista, probabil poate fi adusa spre 30k
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 06 martie 2017 - 09:15
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2822
Scris 07 martie 2017 - 08:16
Atentie ca Executive la Hybrid are foarte multe dotari in standard, mie cel putin nu imi mai trebuie nimic in plus. Si da, cu putin efort iese la 30k.
Este intradevar mai scumpa decat Ateca si decat Sportage&Co, dar vorbim de 'altceva': 200CP si consum de logan dCi....Masina chiar este foarte misto in real-life, eu am fost incantat de performante versus consum. La naveta spre Tulcea si fatzaiala in CT iti sta media consumului la 5litri/100km.... iar 'automata' ofera confort si la drum intins, nu doar in trafic urban aglomerat. Dar e chestie de gusturi.... asa cum Ateca mie nu-mi place deloc )))
#2823
Scris 07 martie 2017 - 09:20
La Leonul unui amic, cu aceeasi motorizare, mixtul dupa primii 6k km era de 6.3. La Ateca probabil nu va sari de 7%.
Efortul ala pentru un discount pana la aproape 30k poate'ti iese tie, care deja ai masini de la ei, cuiva care se duce nou client fara vreo "intrare" nu cred ca ii reuseste.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2824
Scris 07 martie 2017 - 11:05
Macar de vroiai tu Toyota ca rezolvam eu discountul Dar deh, daca nu va plac decat masinile...
Legat de automata asa zic toti cei care merg cu manuala de 100 de ani, inclusiv eu eram de aceeasi parere pana cand am luat Aurisul. Ok, merg si cu manuala, nu tusesc, dar sincer nu ii mai vad rostul si parca nici placere nu mai este. Singura exceptie ar fi poate la ceva puternic unde sa simti ceva excitatie ca ii dai "in gura", dar la putere mare apare alta chestie - pierzi timp aiurea cu manuala... una peste alta e moarta in cotet transmisia manuala.
#2825
Scris 08 martie 2017 - 12:19
RAV4 e misto, am tot vazut zilele astea prin oras, dar 30k oricum inseamna aproape 20% in plus fata de Ateca, nu e justificata diferenta de pret pentru ce am eu nevoie.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi