Deci in cateva zile, sambata sau cel tarziu luni-marti primesc in sfarsit masina.
Ce recomandati sa fac ca sa ii protejez de la inceput vopseaua? ceara, nano, foliere integrala?
Sincer, ma sperie cand citesc/vad review-uri de 435i si spun ca e absolut banal si ca nu se simte nimic special la masina. Sper sa se insele. E92 M3 cred ca e prea mult.
Andrei, citisem si eu asta, sunt curios de cat s-a pierdut astfel la revanzare si daca s-ar fi putut face altfel. Gen sa o vinzi personal in Germania sau ceva asemanator.
Nu e deloc banal 435i, e o experienta, ai detalii si pe sectiunea teste de pe site-ul garajul.ro
Mai greu de revandut da, eu am avut noroc cu niste baieti care cumparau masini cu cilindree mare greu vandabile aici si le revindeau in germania.
Altfel, si 428i fuge f tare, dar intr-adevar dpdv sonoritate e cam banal. Pe de alta parte, unii zic ca e mai agil decat 435i ca apasa mai putin motorul pe puntea fata.
Eu am testat 328i F30 versus 325xi-ul meu E90 (resoftat la 239 CP) si in realitate fugeau relativ similar si consumau la fel ! Doar ca la aspiratul meu castrat (fata de 330i) totul era foarte liniar, acceleratii, reprize, fara mare feeling in vreme ce aia noua turbo era mai exploziva in reactii insa mai banala la sunet. Tu stii ce te coafeaza, doar ca pe mine ajunsese sa ma vexeze foarte tare ideea de a da 2190 lei pe impozit, pt motorul de 3 litri.....
In realitate pe dyno se pare ca 328i/428i au mai mult decat cei 245 CP declarati, mai degraba spre 270-280 CP.
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 10 noiembrie 2016 - 11:14