Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#326
Scris 28 aprilie 2012 - 10:21
#327
Scris 28 aprilie 2012 - 10:48
Pai daca vrei o masina cu garda la sol rezonabila dar si tinuta de drum impecabila optiunile se restrang la cateva firme printre care si Infinity.
Frank isi dorea intr-o vreme un FX50S.
Nu pot sa zic ca mi-ar displacea un V8
Ex-FN2 owner
#328
Scris 29 aprilie 2012 - 08:00
Si eu am vrut unul, mi-au oferit un fx37s, cu pachete sport, lux, ma rog full nu se mai putea pune nimic pe el la 38000 banu jos, avea discount 50% la lista, eu am cerut un fx30d cel mai chel, deosebit de dotat altfel, la 45-47k euro, adica cam 17-20% discount si am primit ciuciu.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#329
Scris 29 aprilie 2012 - 10:36
#330
Scris 29 aprilie 2012 - 02:27
- confort interior superior
- antifonare superioara
Nu inteleg insa de ce motoarele pe benzina au cutii de viteze (automate) cu 8 trepte, pe cand cele diesel au doar 6 sau 7 trepte. Acest lucru mi se pare clar un minus, deoarece ma astept la un consum mai mare in aceasta situatie , iar motorul sa mearga mai turat, la viteze relativ mari de croaziera.
Partea buna pentru doritorii de BMW, poate vor fi discounturi mai mari la X3, cand se lanseaza Q5 facelift
#331
Scris 29 aprilie 2012 - 02:37
#332
Scris 29 aprilie 2012 - 02:45
In Bucuresti nici eu nu am consum foarte mic, din Militari pana in Baneasa scot 7.5% in cel mai bun caz, altfel cam 9% de regula,poate chiar 10 si am diesel.
#333
Scris 29 aprilie 2012 - 02:51
dar daca masina este gandita cu 5 trepte nu vad de ce mi-as dori altfel. adica 8 trepte pe 3.0TDI 204CP mi s-a parut ok, dar nu mi-as fi dorit 8 trepte pe 1.6TDI 105CP....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 29 aprilie 2012 - 02:52
#334
Scris 29 aprilie 2012 - 03:01
- motorul mai putin fortat la aceeasi viteza
- consum mai mic
- zgomot mai mic
Comparand insa motor de 2 litri ( bmw) si cutie 8 trepte, cu un motor de 2 litri (audi) si cutie 6 trepte, ma incanta mai mult prima combinatie, prin experienta (neplacuta) pe care o am acum.
#335
Scris 29 aprilie 2012 - 07:09
#336
Scris 29 aprilie 2012 - 07:21
Daca esti genul de sofer "obosit" clar Q5-ul este mai bun decat X3-ul.
Eu unul fac destul de multi km, minim un 36 000 km pe an. Prin urmare vreau ceva confortabil astfel incat drumurile sa fie o placere, atat pentru mine cat si pentru pasageri.
X3-ul ar fi o alegere cu capul tinand cont de costurile destul de reduse comparativ cu restul zic eu, daca tin cont de motor+cutie+directie+dimensiuni+look clar ma atrage mai mult decat un Q5. Dar cand vine vorba de detalii, pe care eu pun accent: sistem audio + confort + interior atunci ma nemultumeste, si din pacate cu acel interior voi trai 7 ani sau cat o sa tin masina.
Acum ma gandesc ca intr-adevar, Q5-ul o sa fie mai lent cu 0.5secunde la un demaraj pana la 100 km/h, comparand insa cu confortul pe care il are, nu ma deranjeaza ca este mai "lent", nu imi cumpar o masina ca sa fac liniute pe sosea. Oricum, factorul decisiv va fi la DT-ul, voi incerca sa fac la intervale apropiate si cu unul si cu altul, cine stie, poate directia lui Q5 o sa imi displaca total si voi refuza masina in ciuda confortului. Inca nu am avut ocazia sa ma dau cu un Q5 si mai multi mi-au spus ca li s-a parut "de jucarie" masina, nu i-am inteles prea bine, astept sa aflu.
#337
Scris 29 aprilie 2012 - 07:45
#338
Scris 29 aprilie 2012 - 07:55
Imi doresc motorul si cutia de la X3, insonorizarea si confortul din Audi, chiar daca materialele dau aspect de premium mai bine in Audi, totusi mi se pare putin "obosit" look-ul la interior, semanand atat de mult cu A4 si restul, si nu aduc nimic nou la acest aspect. Norocul meu este ca nu o sa fac achizitii anul acesta deci am timp sa ma documentez, sa vad si fiabilitatea noului X3.
Ah, mai am un pitic pe creier, si anume: urasc faptul ca BMW nu are semnalizator in oglinda, ci jos deasupra rotii. Mi se pare useless pozitionat acolo, nu se vede, deoarece este sub nivelul ochilor/privirii celorlalti participanti la trafic. Si atunci daca nu se vede acea semnalizare acolo... de ce o mai pun?
Am vazut ca noul X1 va avea semnalizare in oglinzile laterale deci... who knows, poate in viitor vor adauga si la X3.
La capitolul mers cu BMW: am facut un test drive prea scurt cu X3, am mers vreo 5 saptamani cu penultimul seria 3 (varianta break), cu seria 1. Nici unul din ele nu m-au impresionat la interior, ba dimpotriva, iar la confort, scaunele lor nu mi s-au parut ca difereau cu nimic fata de cele din Skoda mea. In spate.... de asemenea mai barbare decat Skoda, eu macar am instalatie de climatizare si pentru pasagerii din spate, alea nimic.
Aceasta postare a fost editata de kng: 29 aprilie 2012 - 07:58
#339
Scris 29 aprilie 2012 - 08:23
#340
Scris 29 aprilie 2012 - 08:32
pai ce vrei tu se cheama..... Cadillac SRX da sa nu mai spui la nimeni ca e masina preferata a neveste-mii
Sper ca glumesti, mi se pare urat cu spume
Mai bine Q5 decat ala.
#341
Scris 29 aprilie 2012 - 08:39
Maybe... or maybe not...Number two as in strike two ?
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 29 aprilie 2012 - 08:42
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#342
Scris 29 aprilie 2012 - 10:10
Ca o masina e mai lenta cu 0.5s, are/n-are semnalizator la oglinda sau mai stiu eu ce detaliu, este mai putin important. Ce conteaza cu adevarat este in cate secunde ajungi TU de la 0 la 100kmph cu troaca respectiva
#343
Scris 29 aprilie 2012 - 10:39
#344
Scris 29 aprilie 2012 - 11:47
Care e si cea mai de kakat dintre toate asazisele integrale contemporane !Tractiune integrala, ..
#345
Scris 30 aprilie 2012 - 03:49
#346
Scris 30 aprilie 2012 - 05:47
Uita-te pana la sfarsit .....
#347
Scris 30 aprilie 2012 - 06:21
P.S. nu ma intereseaza nici cuatro, nici x drive si nici 4 matic.
#349
Scris 30 aprilie 2012 - 08:02
GLK e ciudat rau are si diferential central in raport fix si un cuplaj lamelar controlat electronic care ii permite sa plimbe nu stiu cat cuplu, nu prea mult, la nevoie intre punti.
X3 stim cu totii, mai ales relu, ca nu are tractiune integrala, cu toate astea a plecat cel mai repede, paradoxal chiar, cum explica domnu relu minunea ?
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#350
Scris 30 aprilie 2012 - 08:31
Pai relule din alea q5 e singurul cu tractiune integrala cum iti place tie adica diferential mecanic central necontrolat electronic ...
Exact asta am spus dintotdeauna, si anume ce e un mega kakat !
GLK e ciudat rau are si diferential central in raport fix si un cuplaj lamelar controlat electronic care ii permite sa plimbe nu stiu cat cuplu, nu prea mult, la nevoie intre punti.
Se si vede ca lucraza EXCELENT !
X3 stim cu totii, mai ales relu, ca nu are tractiune integrala, cu toate astea a plecat cel mai repede, paradoxal chiar, cum explica domnu relu minunea ?
E exact ce n-ai inteles niciodata : "SLIP THEN GRIP" !
Dupa ce "slip", te pisi pe el de "grip", ca e bun numa sa te scoata din kakat pe aratura !
O integrala ADEVARATA nu lasa masina sa intre in KAKAT, decat in situatii extreme !
l.e.
Behemveuu e tractiune SPATE. Corect ar fi fost ca x-ul sa fie cu puntea SPATE pe role si 1 roata fata pe a 3-a rola.
Dar in situatia aia, am fi vazut si x-u IMPINS de catre spectatori !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 30 aprilie 2012 - 08:44
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi