Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline


  • Please log in to reply
3209 replies to this topic

#326 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 aprilie 2012 - 10:21

Mie-mi vine sa vomit cand o vad !
  • 0

#327 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 28 aprilie 2012 - 10:48

Pai daca vrei o masina cu garda la sol rezonabila dar si tinuta de drum impecabila optiunile se restrang la cateva firme printre care si Infinity.


Frank isi dorea intr-o vreme un FX50S.
Nu pot sa zic ca mi-ar displacea un V8 :D
  • 0

Ex-FN2 owner


#328 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 29 aprilie 2012 - 08:00

Fx este superb ca design, mai ales generatia actuala, dar are un portbagaj de bascalie, si foarte putin spatiu pe bancheta spate.

Si eu am vrut unul, mi-au oferit un fx37s, cu pachete sport, lux, ma rog full nu se mai putea pune nimic pe el la 38000 banu jos, avea discount 50% la lista, eu am cerut un fx30d cel mai chel, deosebit de dotat altfel, la 45-47k euro, adica cam 17-20% discount si am primit ciuciu.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#329 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 29 aprilie 2012 - 10:36

Da si eu aveam in gand sa trec pe la Infinity, de afara FX-urile sunt superbe, ar fi fost o alternativa foarte interesanta la X3. Pana acum n-am apucat sa ma urc si eu intr-unul dar cum am timp o sa trec de curiozitate pe la ei, poate fac si un drive-test.
  • 0

#330 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 29 aprilie 2012 - 02:27

La sfarsitul verii va aparea Q5 facelift la dealeri se pare, ale carui avantaje fata de X3, din punctul meu de vedere sunt:
- confort interior superior
- antifonare superioara

Nu inteleg insa de ce motoarele pe benzina au cutii de viteze (automate) cu 8 trepte, pe cand cele diesel au doar 6 sau 7 trepte. Acest lucru mi se pare clar un minus, deoarece ma astept la un consum mai mare in aceasta situatie , iar motorul sa mearga mai turat, la viteze relativ mari de croaziera.

Partea buna pentru doritorii de BMW, poate vor fi discounturi mai mari la X3, cand se lanseaza Q5 facelift :D
  • 0

#331 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 29 aprilie 2012 - 02:37

Deci d'aia imi consuma mie minim 13 in oras, ca am doar 5 trepte? Daca aveam si eu macar 8, daca nu chiar 12 imi lua maxim 5? :D
  • 0

#332 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 29 aprilie 2012 - 02:45

Pejte: am spus viteze mari, croaziera, acum depinde cum mergi tu in oras. Eu ma refeream la mers in afara localitatii, unde la 140 km/h in 5 trepte am deja 3 000 turatii, motorul il simt destul de fortat si zgomotos, nu este o placere sa merg astfel la drum lung.

In Bucuresti nici eu nu am consum foarte mic, din Militari pana in Baneasa scot 7.5% in cel mai bun caz, altfel cam 9% de regula,poate chiar 10 si am diesel.
  • 0

#333 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 29 aprilie 2012 - 02:51

avantajul unei cutii cu multe trepte nu este numai la viteza mare ci chiar si la sprinturile de pe loc intrucat primele trepte isi permit sa le faca mai scurte.

dar daca masina este gandita cu 5 trepte nu vad de ce mi-as dori altfel. adica 8 trepte pe 3.0TDI 204CP mi s-a parut ok, dar nu mi-as fi dorit 8 trepte pe 1.6TDI 105CP....

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 29 aprilie 2012 - 02:52

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#334 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 29 aprilie 2012 - 03:01

bleu: nici eu nu mi-as fi dorit 8 trepte la manuala pe 105 cai, nu ma intelege gresit. m-am dat cu acelasi motor ca al meu dar cu 6 trepte, iar la viteze mari se vedeau categoric diferentele... in bine desigur:

- motorul mai putin fortat la aceeasi viteza
- consum mai mic
- zgomot mai mic

Comparand insa motor de 2 litri ( bmw) si cutie 8 trepte, cu un motor de 2 litri (audi) si cutie 6 trepte, ma incanta mai mult prima combinatie, prin experienta (neplacuta) pe care o am acum.
  • 0

#335 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 29 aprilie 2012 - 07:09

Faceliftul Q5-ului nu prea exista cu adevarat. In realitate este atat de discret incat s-ar putea numi faceliftul faceliftului. Nicio schimbare tehnica doar ceva minor la exterior si extrem de discret la interior. Audi pe asta mizeaza, pe confort , materiale si finisari bune. Daca esti genul de sofer "obosit" clar Q5-ul este mai bun decat X3-ul. Te va "mangaia" in raport cu BMW-ul care pare si este mai aspru, mai barbatesc. Nu e rau nici Q5, probabil ca in aceasta clasa este cel mai puternic concurent al bavarezilor. E greu de spus care castiga pentru ca la un moment dat ele se despart si abordeaza filosofii diferite. BMW-ul merge pe tehnica pana in panzele albe, Audi-ul incearca sa-si "gadile" in plus ocupantii. Aici o scurta prezentare cu imagini ale Q5 cu facelift : http://www.promotor....acelift-9561764
  • 0

#336 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 29 aprilie 2012 - 07:21

Daca esti genul de sofer "obosit" clar Q5-ul este mai bun decat X3-ul.


Eu unul fac destul de multi km, minim un 36 000 km pe an. Prin urmare vreau ceva confortabil astfel incat drumurile sa fie o placere, atat pentru mine cat si pentru pasageri.

X3-ul ar fi o alegere cu capul tinand cont de costurile destul de reduse comparativ cu restul zic eu, daca tin cont de motor+cutie+directie+dimensiuni+look clar ma atrage mai mult decat un Q5. Dar cand vine vorba de detalii, pe care eu pun accent: sistem audio + confort + interior atunci ma nemultumeste, si din pacate cu acel interior voi trai 7 ani sau cat o sa tin masina.

Acum ma gandesc ca intr-adevar, Q5-ul o sa fie mai lent cu 0.5secunde la un demaraj pana la 100 km/h, comparand insa cu confortul pe care il are, nu ma deranjeaza ca este mai "lent", nu imi cumpar o masina ca sa fac liniute pe sosea. Oricum, factorul decisiv va fi la DT-ul, voi incerca sa fac la intervale apropiate si cu unul si cu altul, cine stie, poate directia lui Q5 o sa imi displaca total si voi refuza masina in ciuda confortului. Inca nu am avut ocazia sa ma dau cu un Q5 si mai multi mi-au spus ca li s-a parut "de jucarie" masina, nu i-am inteles prea bine, astept sa aflu.
  • 0

#337 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 29 aprilie 2012 - 07:45

Eu pana acum am mers doar cu 2 BMW-uri: un M3 coupe din 2004 vreo 2 luni si 4 drive-teste facute cu X3. In rest am mai calarit cateva zeci de modele diferite de la multi producatori. Pot sa spun ca sunt doar 3 firme care sunt masini si se conduc asa cum trebuie, restul sunt vehicule cu care te deplasezi. BMW este una dintre cele 3 firme. Audi nu este. BMW-ul este jaketa din materiale hi-tech cu care te urci pe Everest, Audi este blana (calduroasa de altfel) lui Fizz. E clar ca o geaca nu arata ca o blana , au scopuri diferite. Personal nu-mi place sa am o masina pe care sa o intalnesc la fiecare colt de strada, daia am si Pajero cu 3 usi si nu Touareg. Daca Audi Q5 simti ca ti se potriveste, pai atunci nu te fortza sa inghiti altceva ce nu-ti place.
  • 0

#338 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 29 aprilie 2012 - 07:55

Adevarul e ca imi place cate ceva de la fiecare din ele, daca ar fi un model sa aiba plusurile de la fiecare ar fi perfect :D

Imi doresc motorul si cutia de la X3, insonorizarea si confortul din Audi, chiar daca materialele dau aspect de premium mai bine in Audi, totusi mi se pare putin "obosit" look-ul la interior, semanand atat de mult cu A4 si restul, si nu aduc nimic nou la acest aspect. Norocul meu este ca nu o sa fac achizitii anul acesta deci am timp sa ma documentez, sa vad si fiabilitatea noului X3.

Ah, mai am un pitic pe creier, si anume: urasc faptul ca BMW nu are semnalizator in oglinda, ci jos deasupra rotii. Mi se pare useless pozitionat acolo, nu se vede, deoarece este sub nivelul ochilor/privirii celorlalti participanti la trafic. Si atunci daca nu se vede acea semnalizare acolo... de ce o mai pun?

Am vazut ca noul X1 va avea semnalizare in oglinzile laterale deci... who knows, poate in viitor vor adauga si la X3.

La capitolul mers cu BMW: am facut un test drive prea scurt cu X3, am mers vreo 5 saptamani cu penultimul seria 3 (varianta break), cu seria 1. Nici unul din ele nu m-au impresionat la interior, ba dimpotriva, iar la confort, scaunele lor nu mi s-au parut ca difereau cu nimic fata de cele din Skoda mea. In spate.... de asemenea mai barbare decat Skoda, eu macar am instalatie de climatizare si pentru pasagerii din spate, alea nimic.

Aceasta postare a fost editata de kng: 29 aprilie 2012 - 07:58

  • 0

#339 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 29 aprilie 2012 - 08:23

pai ce vrei tu se cheama..... Cadillac SRX :D da sa nu mai spui la nimeni ca e masina preferata a neveste-mii :happy:
  • 0

#340 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 29 aprilie 2012 - 08:32

pai ce vrei tu se cheama..... Cadillac SRX :D da sa nu mai spui la nimeni ca e masina preferata a neveste-mii :happy:


Sper ca glumesti, mi se pare urat cu spume :)

Mai bine Q5 decat ala.
  • 0

#341 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 29 aprilie 2012 - 08:39

Number two as in strike two ?

Maybe... or maybe not... ;)

Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 29 aprilie 2012 - 08:42

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#342 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 29 aprilie 2012 - 10:10

Q5-ul poate parea "de jucarie", pt ca majoritatea VAG-urilor se conduc usor, sunt placute in mers si prietenoase la condus. Mie personal nu-mi spune nimic masina, nici din prisma designului nici tehnic. Este doar scump, ca toate Audiurile. O parte din bani se justifica prin calitatea interiorului si motorizare, dar restul.....

Ca o masina e mai lenta cu 0.5s, are/n-are semnalizator la oglinda sau mai stiu eu ce detaliu, este mai putin important. Ce conteaza cu adevarat este in cate secunde ajungi TU de la 0 la 100kmph cu troaca respectiva :)
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#343 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 29 aprilie 2012 - 10:39

Tractiune integrala, DSG, eventual launch control...acel TU conteaza foarte putin.
:P
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#344 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 29 aprilie 2012 - 11:47

Tractiune integrala, ..

Care e si cea mai de kakat dintre toate asazisele integrale contemporane ! :lol:
  • 0

#345 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 30 aprilie 2012 - 03:49

Se prea poate, dar e aceeasi de fiecare data.
:P
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#346 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 aprilie 2012 - 05:47

Atunci e si mai grav !
Uita-te pana la sfarsit ..... :lol: :lol: :lol:


  • 0

#347 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 30 aprilie 2012 - 06:21

da ce, credeai ca se mai schimba ??
:D
P.S. nu ma intereseaza nici cuatro, nici x drive si nici 4 matic.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#348 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 aprilie 2012 - 06:38

Mi se pare normal, numa' numele-i de ele :P

Picture 58.png

Sa se stie ca e 16 !!!! :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 30 aprilie 2012 - 06:44

  • 0

#349 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 30 aprilie 2012 - 08:02

Pai relule din alea q5 e singurul cu tractiune integrala cum iti place tie adica diferential mecanic central necontrolat electronic ...

GLK e ciudat rau are si diferential central in raport fix si un cuplaj lamelar controlat electronic care ii permite sa plimbe nu stiu cat cuplu, nu prea mult, la nevoie intre punti.

X3 stim cu totii, mai ales relu, ca nu are tractiune integrala, cu toate astea a plecat cel mai repede, paradoxal chiar, cum explica domnu relu minunea ?
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#350 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 aprilie 2012 - 08:31

Pai relule din alea q5 e singurul cu tractiune integrala cum iti place tie adica diferential mecanic central necontrolat electronic ...


Exact asta am spus dintotdeauna, si anume ce e un mega kakat !

GLK e ciudat rau are si diferential central in raport fix si un cuplaj lamelar controlat electronic care ii permite sa plimbe nu stiu cat cuplu, nu prea mult, la nevoie intre punti.


Se si vede ca lucraza EXCELENT !

X3 stim cu totii, mai ales relu, ca nu are tractiune integrala, cu toate astea a plecat cel mai repede, paradoxal chiar, cum explica domnu relu minunea ?


E exact ce n-ai inteles niciodata : "SLIP THEN GRIP" !
Dupa ce "slip", te pisi pe el de "grip", ca e bun numa sa te scoata din kakat pe aratura ! :lol:
O integrala ADEVARATA nu lasa masina sa intre in KAKAT, decat in situatii extreme ! ;)

l.e.
Behemveuu e tractiune SPATE. Corect ar fi fost ca x-ul sa fie cu puntea SPATE pe role si 1 roata fata pe a 3-a rola.
Dar in situatia aia, am fi vazut si x-u IMPINS de catre spectatori ! :lol: :lol: :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 30 aprilie 2012 - 08:44

  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi