Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#376
Scris 30 aprilie 2012 - 12:56
#377
Scris 30 aprilie 2012 - 12:56
Da, era cu burta pe zapada. Asta nu exclude faptul ca am tractat din nameti un quattro cu amaratul meu de cazan
Cat despre garda la sol, e -15mm fata de o Astra H stock
Aceasta postare a fost editata de pejte: 30 aprilie 2012 - 12:57
#378
Scris 30 aprilie 2012 - 01:04
#379
Scris 30 aprilie 2012 - 01:13
garda la sol e irelevanta in cazul lui. soferul a facut diferenta.
#380
Scris 30 aprilie 2012 - 01:13
Cu privire la Skoda break 4WD... am Skoda, din punctul meu este o masina fiabila (am 154 000 km la bord si tot ce s-a stricat pana acum a fost sirena la alarma), dar cand intru in detalii, eu prefer sa mai pun 2-3k euro in plus, si sa iau un Passat Alltrack sau passat classic cu tractiune integrala , pentru ca:
- este mai bine insonorizata
- scaunele sunt o idee mai confortabile
- poti avea bi xenon, nu doar xenon pe faza scurta
- mai sunt mici detalii de genul: la golf capota are arc cand o ridici, la Skoda mea are "batul " clasic pe care trebuie sa il sprijini manual
- eu ca sa imi schimb un bec (tocmai ce s-a mai ars unul azi) trebuie sa scot farul, pentru ca altfel nu reusesc. la Golf doar scoteam un capacel si schimbam becul fara sa scot tot farul afara, si sa imi f_t geometria la faruri
- la vremea cand am facut achizitia, motorul pe Skoda mea era si este Euro 3, motorul pe VW (acelasi) era deja Euro 4.
Altfel , Skoda o sa o tin pana pica, eventual "o vand" lui tata , dar ramane in familie .
Aceasta postare a fost editata de kng: 30 aprilie 2012 - 01:16
#381
Scris 30 aprilie 2012 - 01:19
in urma cu 3 ierni a fost iarasi zapada fara numar :
cu mazda am ramas pe niste alei prin spatele blocurilor in militari vreo 20 min, in mod normal treceam dar a trebuit sa opresc multumita unui pieton si odata pierdut momentul acolo am ramas pana m-au impins, concluzia > nu am mai evitat aglomeratiile din intersectii cu mazda iarna aia pana nu s-a mai dus zapada.
cu golful, in acelasi an nu a contat unde ma opream sau ce faceam, pur si simplu mergea, trebuia doar sa ma chinui sa gasesc locuri de parcare, deh garda la sol mica
anul asta in termeni de mers pe drum x3-ul a fost rege, indiferent unde am mers nu am avut probleme, golful il simteam ca se chinuie in zapada mare ... dupa cum ziceam integrala ajuta, nu e un must have, te descurci si fara ea, dar ajuta cand o ai, evident daca esti bou si nu intelegi ca odata pusa masina pe burta acolo ramai, si ai impresia ca un 4x4 e un fel de vehicul selenar care pluteste o sa tinzi sa te bagi in rahat mult mai nasol decat ai reusi cu o tractiune fata/propulsie, unde din start ai avantajul povestilor auzite de pe la prieteni, care te fac sa te gandesti inainte la limitele fizice a masinii
A5 era pe burta si hAstra lui Pejte NU!
garda la sol e irelevanta in cazul lui. soferul a facut diferenta.
ai mirosit ceva lipici ? chiar pejte a zis ca masina aluia era pe furta, daca era si a lui pejte pe burta nu tragea pe nimeni nicaieri si asta pentru ca nu pleca nici el, dupa cum am zis, cand omu se stie ca are 4x4 are impresia ca masina lui leviteaza ... asta pana o pune pe burta moment in care se plange ca are un 4x4 de kko
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#382
Scris 30 aprilie 2012 - 03:31
Gresesti, si inca rau de tot !Din punctul meu de vedere q5 este peste x3 in termeni reali iar glk nici macar nu e in aceeasi clasa cu ele.
Isi muta fix o P U L A !... xdrive isi muta 100% cuplu intre punti, ca tu nu crezi e cu totul alta poveste.
Daca te uiti pe schema transmisiei de behemve, vei vedea CLAR cum la behaitoarea asta NU poti decupla/altera transmisia SPATE ! Behemveuu e o transmisie SPATE, care, uneori, printr-un AMBREIAJ !!! mai da cate cefa si catre fatza !
O mega BASHINA !
Si sa fie cat se poate de clar, notiunea de "integrala" implica in mod OBLIGATORIU un diferential central !
FARA acel diferential central, orice transmisie se poate numi cum vrei tu, numai integrala NU !
Si DA !!! Exista haudiuri care AU acel diferential central ! Numai alea se pot numi transmisii integrale, si se PISHA pe toate x-urile !
#383
Scris 30 aprilie 2012 - 03:36
Gresesti, si inca rau de tot !
Si sa fie cat se poate de clar, notiunea de "integrala" implica in mod OBLIGATORIU un diferential central !
FARA acel diferential central, orice transmisie se poate numi cum vrei tu, numai integrala NU !
Si DA !!! Exista haudiuri care AU acel diferential central ! Numai alea se pot numi transmisii integrale, si se PISHA pe toate x-urile !
Relu, care sunt acele Audiuri? :-)
#384
Scris 30 aprilie 2012 - 03:38
#385
Scris 30 aprilie 2012 - 03:42
#386
Scris 30 aprilie 2012 - 03:53
Of of.. ma refeream ce modele il au... credeam ca stii...
Audi Pajero
#387
Scris 30 aprilie 2012 - 04:07
Trebuie cautat in specificatii, pentru ca ar trebui sa scrie undeva.
#388
Scris 30 aprilie 2012 - 04:10
#389
Scris 30 aprilie 2012 - 04:11
audi quattroRelu, care sunt acele Audiuri? :-)
cate discutii iara... parca duce in eternul "diesel vs benzina"
ia mah ce-ti place si gata.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#390
Scris 30 aprilie 2012 - 04:12
A3/4/5 sunt haldex 4 la fel si allroad 4, si Q3, exceptie face rs5
Q7 are alta ciudatenie ceva cuplaj dar nu haldex.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#391
Scris 30 aprilie 2012 - 04:16
Nu e vorba ca mai bun sau rau. Poate avea transmisie integrala ( cu toate avantajele ei ), sau e pur si simplu o imitatie, fara avantajele celei dinainte.Q5 are motor longitudinal ca Tuaregul cel nou si aceeasi tractiune..... deci poate la capitolul asta e intr-adevar mai bun decat X3, asa cum zicea si Mecea
Q5 A6/8 allroad a6 au torsen
A3/4/5 sunt haldex 4 la fel si allroad 4, si Q3, exceptie face rs5
Q7 are alta ciudatenie ceva cuplaj dar nu haldex.
Bah, tu iar amesteci cuplajele cu diferentialele ...
#392
Scris 30 aprilie 2012 - 04:23
#393
Scris 30 aprilie 2012 - 04:27
Se pare ca la Q5 e diferential central: http://www.audi.co.u...fferential.html
Basca are si motorul transversal !
Sa-mi arate si mie cineva, unde e la behemveee centralu !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 30 aprilie 2012 - 04:30
#394
Scris 30 aprilie 2012 - 04:49
Din contra ti-am enumerat solutiile adoptate de audi pentru modelele lui quattro, singurul diferential adevarat acolo fiind torsen-ul, pentru cine nu stie denumirea de torsen vine din modul de functionare a diferentialului TORque SENsing, si este un diferential pur mecanic.Bah, tu iar amesteci cuplajele cu diferentialele ...
Referitor la afirmatiile de mai sus bmw-ul are 3 cardane, unul din cutia de viteze in cutia de transfer de acolo angrenate de un cuplaj multidisc, ambreiaj multidisc de dragul tau, cu mentiunea ca este mult mai mult decat un simplu ambreiaj, pleaca celelalte doua unul la puntea spate si unul la cea fata. Acel cuplaj multidisc cupleaza pe ambele capete puntea spate NEFIIND direct legata de cutia de viteze, stiu ca fiind turc prin excelenta ai sa o tii pe a ta in continuare, dar am scris pentru ceilalti care citesc aicea.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#395
Scris 30 aprilie 2012 - 04:52
Ambreiajul imitatiei cupleaza EXCLUSIV cardanul care pleaca catre puntea FATZA !
#396
Scris 30 aprilie 2012 - 04:53
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#397
Scris 30 aprilie 2012 - 04:57
Inseamna ca se poate numi INTEGRALA !Iar q5 ARE DIFERENTIAL CENTRAL, mecanic cu rotite multe in el, fara baie de ulei si fara intretinere ....
TOATE diferentialele au "baie de ulei" ! Ca baia aia e comuna cu cutia de viteze, sau ( ca la Subaru centralele ) au baie proprie, e cu totul alta poveste.
Doar daca nu ai inventat tu ungerea uscata ...
#398
Scris 30 aprilie 2012 - 05:31
Si acum filmuletul cu "rahatul" de X3.... Parca e altceva, nu ? http://www.youtube.c...d&v=xOUu5aHiGsg
Aceasta postare a fost editata de greierasul: 30 aprilie 2012 - 05:33
#399
Scris 30 aprilie 2012 - 05:37
Filmele ( si comentariile ) sunt cea mai buna dovada !
#400
Scris 30 aprilie 2012 - 05:41
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi