Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline


  • Please log in to reply
3209 replies to this topic

#376 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 30 aprilie 2012 - 12:56

KNG, cu gandirea asta cea mai masina trebuie sa fie un Citroen sau un Hyundai. Mitsu Evo , BMW M sau Subaru Impreza sunt carute.
  • 0

#377 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 30 aprilie 2012 - 12:56

@kng:
Da, era cu burta pe zapada. Asta nu exclude faptul ca am tractat din nameti un quattro cu amaratul meu de cazan :)
Cat despre garda la sol, e -15mm fata de o Astra H stock :)

Aceasta postare a fost editata de pejte: 30 aprilie 2012 - 12:57

  • 0

#378 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 30 aprilie 2012 - 01:04

:) Vorbind strict utilitarian, O Skoda break 4WD e tot ceea ce visati , masina ideala.
  • 0

#379 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 30 aprilie 2012 - 01:13

A5 era pe burta si hAstra lui Pejte NU!
garda la sol e irelevanta in cazul lui. soferul a facut diferenta.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#380 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 30 aprilie 2012 - 01:13

@greiere nu exagera :) Nu am spus nicaieri ca BMW cu sau fara M la coada este o caruta. Iar daca Citroen sau Hyundai vin cu o groaza de inovatii care tin de tehnologie... asta nu inseamna ca acele masini nu au tehnologie in ele. Adevarat, nu sunt fiabile, nu stau mai bine pe sosea decat un BMW si ai astfel o groaza de motive sa le elimini de pe lista.

Cu privire la Skoda break 4WD... am Skoda, din punctul meu este o masina fiabila (am 154 000 km la bord si tot ce s-a stricat pana acum a fost sirena la alarma), dar cand intru in detalii, eu prefer sa mai pun 2-3k euro in plus, si sa iau un Passat Alltrack sau passat classic cu tractiune integrala , pentru ca:

- este mai bine insonorizata
- scaunele sunt o idee mai confortabile
- poti avea bi xenon, nu doar xenon pe faza scurta
- mai sunt mici detalii de genul: la golf capota are arc cand o ridici, la Skoda mea are "batul " clasic pe care trebuie sa il sprijini manual
- eu ca sa imi schimb un bec (tocmai ce s-a mai ars unul azi) trebuie sa scot farul, pentru ca altfel nu reusesc. la Golf doar scoteam un capacel si schimbam becul fara sa scot tot farul afara, si sa imi f_t geometria la faruri
- la vremea cand am facut achizitia, motorul pe Skoda mea era si este Euro 3, motorul pe VW (acelasi) era deja Euro 4.

Altfel , Skoda o sa o tin pana pica, eventual "o vand" lui tata , dar ramane in familie :D.

Aceasta postare a fost editata de kng: 30 aprilie 2012 - 01:16

  • 0

#381 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 30 aprilie 2012 - 01:19

@pejte iti impartasesc din experientele mele :

in urma cu 3 ierni a fost iarasi zapada fara numar :

cu mazda am ramas pe niste alei prin spatele blocurilor in militari vreo 20 min, in mod normal treceam dar a trebuit sa opresc multumita unui pieton si odata pierdut momentul acolo am ramas pana m-au impins, concluzia > nu am mai evitat aglomeratiile din intersectii cu mazda iarna aia pana nu s-a mai dus zapada.

cu golful, in acelasi an nu a contat unde ma opream sau ce faceam, pur si simplu mergea, trebuia doar sa ma chinui sa gasesc locuri de parcare, deh garda la sol mica

anul asta in termeni de mers pe drum x3-ul a fost rege, indiferent unde am mers nu am avut probleme, golful il simteam ca se chinuie in zapada mare ... dupa cum ziceam integrala ajuta, nu e un must have, te descurci si fara ea, dar ajuta cand o ai, evident daca esti bou si nu intelegi ca odata pusa masina pe burta acolo ramai, si ai impresia ca un 4x4 e un fel de vehicul selenar care pluteste o sa tinzi sa te bagi in rahat mult mai nasol decat ai reusi cu o tractiune fata/propulsie, unde din start ai avantajul povestilor auzite de pe la prieteni, care te fac sa te gandesti inainte la limitele fizice a masinii

A5 era pe burta si hAstra lui Pejte NU!
garda la sol e irelevanta in cazul lui. soferul a facut diferenta.


ai mirosit ceva lipici ? chiar pejte a zis ca masina aluia era pe furta, daca era si a lui pejte pe burta nu tragea pe nimeni nicaieri si asta pentru ca nu pleca nici el, dupa cum am zis, cand omu se stie ca are 4x4 are impresia ca masina lui leviteaza ... asta pana o pune pe burta moment in care se plange ca are un 4x4 de kko
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#382 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 aprilie 2012 - 03:31

Din punctul meu de vedere q5 este peste x3 in termeni reali iar glk nici macar nu e in aceeasi clasa cu ele.

Gresesti, si inca rau de tot !

... xdrive isi muta 100% cuplu intre punti, ca tu nu crezi e cu totul alta poveste.

Isi muta fix o P U L A !
Daca te uiti pe schema transmisiei de behemve, vei vedea CLAR cum la behaitoarea asta NU poti decupla/altera transmisia SPATE ! Behemveuu e o transmisie SPATE, care, uneori, printr-un AMBREIAJ !!! mai da cate cefa si catre fatza !
O mega BASHINA ! :lol:

Si sa fie cat se poate de clar, notiunea de "integrala" implica in mod OBLIGATORIU un diferential central !
FARA acel diferential central, orice transmisie se poate numi cum vrei tu, numai integrala NU !
Si DA !!! Exista haudiuri care AU acel diferential central ! Numai alea se pot numi transmisii integrale, si se PISHA pe toate x-urile !
  • 0

#383 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 30 aprilie 2012 - 03:36

Gresesti, si inca rau de tot !



Si sa fie cat se poate de clar, notiunea de "integrala" implica in mod OBLIGATORIU un diferential central !
FARA acel diferential central, orice transmisie se poate numi cum vrei tu, numai integrala NU !
Si DA !!! Exista haudiuri care AU acel diferential central ! Numai alea se pot numi transmisii integrale, si se PISHA pe toate x-urile !


Relu, care sunt acele Audiuri? :-)
  • 0

#384 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 aprilie 2012 - 03:38

Alea care au dif central.
  • 0

#385 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 30 aprilie 2012 - 03:42

Of of.. ma refeream ce modele il au... credeam ca stii...
  • 0

#386 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 30 aprilie 2012 - 03:53

Of of.. ma refeream ce modele il au... credeam ca stii...


Audi Pajero :D
  • 0

#387 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 aprilie 2012 - 04:07

Din ce stiu eu ( nefiind fan audi ), audi pune diferential central numai pe masinile cu motor logitudinal, dar nu pe toate.
Trebuie cautat in specificatii, pentru ca ar trebui sa scrie undeva.
  • 0

#388 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 30 aprilie 2012 - 04:10

Q5 are motor longitudinal ca Tuaregul cel nou si aceeasi tractiune..... deci poate la capitolul asta e intr-adevar mai bun decat X3, asa cum zicea si Mecea
  • 0

#389 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 30 aprilie 2012 - 04:11

Relu, care sunt acele Audiuri? :-)

audi quattro :lol:

cate discutii iara... parca duce in eternul "diesel vs benzina" :lol:

ia mah ce-ti place si gata.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#390 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 30 aprilie 2012 - 04:12

Q5 A6/8 allroad a6 au torsen

A3/4/5 sunt haldex 4 la fel si allroad 4, si Q3, exceptie face rs5

Q7 are alta ciudatenie ceva cuplaj dar nu haldex.

  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#391 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 aprilie 2012 - 04:16

Q5 are motor longitudinal ca Tuaregul cel nou si aceeasi tractiune..... deci poate la capitolul asta e intr-adevar mai bun decat X3, asa cum zicea si Mecea

Nu e vorba ca mai bun sau rau. Poate avea transmisie integrala ( cu toate avantajele ei ), sau e pur si simplu o imitatie, fara avantajele celei dinainte.

Q5 A6/8 allroad a6 au torsen

A3/4/5 sunt haldex 4 la fel si allroad 4, si Q3, exceptie face rs5

Q7 are alta ciudatenie ceva cuplaj dar nu haldex.


Bah, tu iar amesteci cuplajele cu diferentialele ... :P
  • 0

#392 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 30 aprilie 2012 - 04:23

Se pare ca la Q5 e diferential central: http://www.audi.co.u...fferential.html
  • 0

#393 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 aprilie 2012 - 04:27

Se pare ca la Q5 e diferential central: http://www.audi.co.u...fferential.html


Basca are si motorul transversal ! :)

Sa-mi arate si mie cineva, unde e la behemveee centralu ! :D

Aceasta postare a fost editata de Relu: 30 aprilie 2012 - 04:30

  • 0

#394 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 30 aprilie 2012 - 04:49

Bah, tu iar amesteci cuplajele cu diferentialele ... :P

Din contra ti-am enumerat solutiile adoptate de audi pentru modelele lui quattro, singurul diferential adevarat acolo fiind torsen-ul, pentru cine nu stie denumirea de torsen vine din modul de functionare a diferentialului TORque SENsing, si este un diferential pur mecanic.

Referitor la afirmatiile de mai sus bmw-ul are 3 cardane, unul din cutia de viteze in cutia de transfer de acolo angrenate de un cuplaj multidisc, ambreiaj multidisc de dragul tau, cu mentiunea ca este mult mai mult decat un simplu ambreiaj, pleaca celelalte doua unul la puntea spate si unul la cea fata. Acel cuplaj multidisc cupleaza pe ambele capete puntea spate NEFIIND direct legata de cutia de viteze, stiu ca fiind turc prin excelenta ai sa o tii pe a ta in continuare, dar am scris pentru ceilalti care citesc aicea.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#395 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 aprilie 2012 - 04:52

GRESEEEEESTI !!!! :lol:
Ambreiajul imitatiei cupleaza EXCLUSIV cardanul care pleaca catre puntea FATZA ! ;)
  • 0

#396 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 30 aprilie 2012 - 04:53

Iar q5 ARE DIFERENTIAL CENTRAL, mecanic cu rotite multe in el, fara baie de ulei si fara intretinere ....
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#397 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 aprilie 2012 - 04:57

Iar q5 ARE DIFERENTIAL CENTRAL, mecanic cu rotite multe in el, fara baie de ulei si fara intretinere ....

Inseamna ca se poate numi INTEGRALA !

TOATE diferentialele au "baie de ulei" ! Ca baia aia e comuna cu cutia de viteze, sau ( ca la Subaru centralele ) au baie proprie, e cu totul alta poveste.
Doar daca nu ai inventat tu ungerea uscata ... :P
  • 0

#398 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 30 aprilie 2012 - 05:31

:) Deci s-a hotarat, va luati Audi Q5.Foarte misto, tot e plin Bucurestiul. Pentru linistea dumneavoastra , un mic link cu "integrala" de la Audi , cu anvelope de iarna. Merita un premiu pentru cum se descurca in zapada. :D noroc ca prostii isi iau X3 si ajung acasa linistiti B) http://www.youtube.com/watch?v=-WaNVdXpecM&feature=related

Si acum filmuletul cu "rahatul" de X3.... :) Parca e altceva, nu ? :wub: http://www.youtube.c...d&v=xOUu5aHiGsg

Aceasta postare a fost editata de greierasul: 30 aprilie 2012 - 05:33

  • 0

#399 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 aprilie 2012 - 05:37

Majoritatea covarsitoare a posesorilor de suvuri/gipane n-au nici cea mai mica tangenta cu volanul. Astora poti sa le dai si tancuri, ca le planteaza si pe alea.
Filmele ( si comentariile ) sunt cea mai buna dovada ! :D
  • 0

#400 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 30 aprilie 2012 - 05:41

Pai da, conducatorul de cele mai multe ori face tampenii. Uite inca un filmuletz cu porcaria de X3 prin zapada. De ce zapada ? Pentru ca asta este "offroad-ul" pe care-l va intalni o masina de acest gen. Pentru un om inteligent, X3-ul este mai mult decat decent. Cine vrea sa fie ca o capra neagra(sau oaie neagra?), isi ia Audi Q5 http://www.youtube.c...h?v=I7Mc7B9Gjeo
  • 0




3 useri citesc subiectul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi