Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline


  • Please log in to reply
3209 replies to this topic

#351 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 30 aprilie 2012 - 08:53

Arata-mi si mie unde lucreaza glk excelent in raport cu x3 ?

Ca sa nu zic de q5 la care gripul este permanent de bolund la cum invarte toate rotile ...
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#352 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 30 aprilie 2012 - 08:56

Glk-ul invarte si invarte si invarte la talpa medie si pleaca cand ii da blana oribtoare :lol:
X3-ul e ceva avantajat la testul ala iar audi-urile intotdeauna au fost jalnice la role :)

Aceasta postare a fost editata de pejte: 30 aprilie 2012 - 08:57

  • 0

#353 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 30 aprilie 2012 - 09:10

l.e.
Behemveuu e tractiune SPATE. Corect ar fi fost ca x-ul sa fie cu puntea SPATE pe role si 1 roata fata pe a 3-a rola.
Dar in situatia aia, am fi vazut si x-u IMPINS de catre spectatori ! :lol: :lol: :lol:


BRAVO! Vad ca n-a sesizat nimeni altcineva chestia asta.....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#354 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 aprilie 2012 - 09:17

Arata-mi si mie unde lucreaza glk excelent in raport cu x3 ?

Ce sa-ti arat ? Se vede extrem de clar !
Basca mai zice si nenea ala !!
  • 0

#355 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 30 aprilie 2012 - 09:22

Filmulete din astea care avantajeaza pe unul sau pe altul am tot vazut facute. Iar fanii inraiti Audi spun ca sunt trucate, si ca se dezactiveaza/scot nu stiu ce sigurante la Audi ca sa performeze prost :D

Nu spun ca Xdrive este mai bun sau mai prost decat un quattro, dar pe mine nu m-au convins aceste filmulete.
  • 0

#356 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 30 aprilie 2012 - 09:27

Testul e facut de un dealer BMW, deci ar putea fi putin partinitor. In plus, are dreptate Relu, daca X3 ar fi fost pus cu o roata fata pe aderenta si celelalte pe role, s-ar fi putut sa trebuiasca si el impins. In plus, intr-o situatie din asta, toate sistemele lucreaza numai dupa ce le dai talpa serios, parca la X3 a dat talpa mai mult de la inceput fata de GLK.

Quattro cu Torsen (sistem care e si pe noul Touareg) are limitele lui atunci cind are majoritatea rotilor pe role (situatie care simuleaza aderenta zero), a se vedea si celebrul clip in panta cu quattro si xDrive. Cei de la Audi sunt constienti de aceste limite si cauta solutii, a se vedea sistemul imbunatatit cu diferential conic.
http://www.youtube.c...QuC_8VrM&sns=em
Altfel, sunt convins ca are si quattro calitatile lui.

Apropo de ce zicea Relu ref la X3
http://www.youtube.c...UrS98Kbk&sns=em

Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 30 aprilie 2012 - 01:39

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#357 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 30 aprilie 2012 - 09:38

Ciudat cum peste tot sunt numai filmulete in care Audi nu se descurca neam in teste de genul asta iar Bmw-ul totdeauna iese in fata. Dar.. tot deasemenea in toate filmulete astea nu vad altceva decat bmw x drive tour, bmw joy tour etc... :lol:
  • 0

#358 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 aprilie 2012 - 09:52

Filmulete din astea care avantajeaza pe unul sau pe altul am tot vazut facute. Iar fanii inraiti Audi spun ca sunt trucate, si ca se dezactiveaza/scot nu stiu ce sigurante la Audi ca sa performeze prost :D

Nu spun ca Xdrive este mai bun sau mai prost decat un quattro, dar pe mine nu m-au convins aceste filmulete.

Singura "problema" reala e aia ca 99,99% dintre utilizatori NU stiu defapt ce inseamna tractiunile astea, si cum functioneaza ele.
Cu foarte mici exceptii, toate masinile "pseudointegrale" pe care le vedem/putem cumpara, au transmisiile extrem de asemanatoare ca si principiu de functionare, implicit au cam aceleasi limitari.
  • 0

#359 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 30 aprilie 2012 - 10:19

Cine s-a dat si cu X3 si cu Q5 ca sa ne dea o impresie mai reala despre cele 2 sistem de tractiune?

Ca sa nu se spuna ca sunt doar fan Audi, la ultimul video, sunt multiple cauze pentru care acel X1 putea performa mai prost decat Q3, de exemplu cauciucuri uzate/neadecvate etc.

Aceasta postare a fost editata de kng: 30 aprilie 2012 - 10:29

  • 0

#360 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 30 aprilie 2012 - 10:45

Din punctul meu de vedere q5 este peste x3 in termeni reali iar glk nici macar nu e in aceeasi clasa cu ele.

Gasesti relu si cu roata cu tractiune pe fata filmulete cu xdrive destule si pleaca si acolo, xdrive isi muta 100% cuplu intre punti, ca tu nu crezi e cu totul alta poveste.

Pentru ce e el gandit torsenul lui q5 lucreaza excelent atata vreme cat nu este decuplat esp-ul, ca sa poata infrana rotile si directiona cuplul, altfel diful mecanic lucreaza mecanic ... Si este si mai fiabil decat cutia de transfer de xdrive.

  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#361 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 30 aprilie 2012 - 10:48

xdrive isi muta 100% cuplu intre punti, ca tu nu crezi e cu totul alta poveste.


2:03 si 2:20.

Daca face cum zici tu, de ce nu s-a miscat de pe loc? :)
  • 0

#362 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 30 aprilie 2012 - 10:51

Din punctul meu de vedere q5 este peste x3


Pai de ce nu ai asteptat dupa Q5 atunci?
  • 0

#363 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 30 aprilie 2012 - 10:54

Nu stiu ce e in asta ca nu merge sa ma uit dar ma indoiesc ca e un test facut pe bune plus ca audi din imagine nu este q5 ci q3 si sunt niscaiva diferente intre ele.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#364 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 30 aprilie 2012 - 10:54

Pai de ce nu ai asteptat dupa Q5 atunci?

Pentru ca vroia BMW X3. Si nu-i nimic rau in asta :)
  • 0

#365 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 30 aprilie 2012 - 11:01

Pai de ce nu ai asteptat dupa Q5 atunci?


Ca nu aveam chef sa astept 6 luni, plus ca stiu din experiente anterioare cum respecta porsche termenele, oferta financiara era peste bmw bine, dinamica pe asfalt sub, iar pentru ca aveam eu nevoie si bmw-ul presta.

Pe mine nu ma intereseaza ca pe tine antifonarea si instalatia de sunet, iar la ce ma interesa pe mine bmw-ul nu are rival in clasa, ca q5 are un sistem 4x4 mai bun, este irelevant atata vreme cat xdrive-ul isi face treaba la ce am eu nevoie.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#366 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 30 aprilie 2012 - 11:39

Sa fim seriosi domnilor , offroad-ul la asemenea masini inseamna de fapt sa se descurce iarna pe strazi si sa o poti parca fara sa fi nevoit sa o impingi. Diferentele de tractiune dintre GLK, X3, Q5 sau Dacia Duster sunt irelevante in practica. Toate sunt pe acolo. Eventual daca iesi de 1 mai la padurice si brusc incepe ploaia. sa reusesti sa parcurgi cei 10-20m pana la asfalt. Cam aici e nivelul lor de offroad. Sunt doar cu un pas mai bune decat un Logan. Mai importante decat sistemele lor de tractiune sunt anvelopele, mai ales iarna. Dupa parerea mea, cele mai importante caracteristica la un SUV trebuie sa fie rezistentza la lovituri , eventual greutatea acestuia. Cu cat e mai greu cu atat e mai bine.Nici inaltimea nu trebuie neglijata. In plus este musai sa fie stabila pe sosea si sa nu iti ofere surprize neplacute. Mai ramane spatiul si confortul , restul sunt optionale pentru care nici nu trebuie sa te strofoci prea tare sau sa arunci bani grei.

Personal eu cand am ales ultima masina, prima data m-am uitat pe EuroNcap sa vad testele, cum se comporta masinile la busituri, cum isi revin dintr-un test al elanului, cum se distrubuie masele dinamic si abia apoi am inceput sa ma uit care-mi place, etc...

Prin multe review-uri americane Audi Q5 iese de departe invingator la clasa sa. In Anglia iese Range Rover Evoque, iar BMW X3 ultimul, afirmandu-se ca ar fi un "gunoi". Cate case atatea gusturi. Sincer eu sper sa fie de acord cu englezii cat mai multi oameni astfel incat sa fim cat mai putini cu X3 pe strada :) Deci X3 e de (cuvant urat), sus Q5, GLK, XC60, etc.. . :)
  • 0

#367 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 30 aprilie 2012 - 11:46

Eu ma intreb asa ca proasta in targ: la ce pusca mea ne trebuie performante offroad pe o asemenea masina? Ca sunt toate o apa si-un pamant e clar, dar de ce si-ar dori cineva mai mult?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#368 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 30 aprilie 2012 - 12:00

Eu ma intreb asa ca proasta in targ: la ce pusca mea ne trebuie performante offroad pe o asemenea masina? Ca sunt toate o apa si-un pamant e clar, dar de ce si-ar dori cineva mai mult?


se numeste marketing bleu, e si asta o arta sa vinzi oamenilor ce nu au nevoie facandu-i sa creada ca nu pot sa traiasca fara.

greierasul are perfecta dreptate, iarna pe ulita e offroadul acestor masini, iar acolo cel mai important sunt anvelopele nu sistemul 4x4, ala isi face treaba indiferent ce ii.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#369 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 30 aprilie 2012 - 12:06

@Mecea: Iarna pe ulita te descurci si cu o tractiune fata cu gume bune fara probleme :) Daca ai si ceva garda esti semi-zeu.

@Greierasul: Eu nu inteleg aceste masini.
  • 0

#370 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 30 aprilie 2012 - 12:12

BMW-ul merge pe tehnica pana in panzele albe


As putea sa te contrazic aici, la BMW lipsesc cateva chestii pe care eu le vad ca tin de tehnica , precum:

- park assist: pana si Tiguan stie sa parcheze singur lateral
- lane assist
- echivalentul lui pre-SAFE sau distronic de la Mercedes
- si altele :)
  • 0

#371 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 30 aprilie 2012 - 12:33

Pejte, aceste masini sunt de fapt niste monovolume carora li s-a adaugat garda la sol inaltata si o tractiune care se plimba pe la toate rotile in cazul cel mai bun. In mod normal ar fi trebuit sa se cheme Touran 4WD dar se cheama Tiguan, sau Sharan 4WD dar se cheama Touareg si tot asa la fiecare marca. Cu tehnica asta de marketing numita SUV s-a mai putut adauga o suma mare de bani, adica s-a putut dubla pretul. Noi discutam frectii imprejurul a unor masini banale umflate cu pompa. Daca vrei acelasi spatiu, de ce n-ai alege un monovolum 4WD ? Pentru ca nu mai ai "statut" social

As putea sa te contrazic aici, la BMW lipsesc cateva chestii pe care eu le vad ca tin de tehnica , precum:

- park assist: pana si Tiguan stie sa parcheze singur lateral
- lane assist
- echivalentul lui pre-SAFE sau distronic de la Mercedes
- si altele :)


:D Tu vorbesti serios acum ? Ce treaba au cu condusul functiile astea de Ipod ?
  • 0

#372 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 30 aprilie 2012 - 12:40

@kng ma tie nu-ti trebe masina de fapt, tie-ti trebe sofer

@pejte clar ca te descurci, dar si descurcatu asta vine in grade diferite, cu cat ai masina mai sus si toate 4 rotile sa invarta creste gradul de descurcare precum si usurinta cu care ajungi la el
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#373 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 30 aprilie 2012 - 12:50

@mecea: nu am nevoie de sofer, ma descurc bine si singur, dar vreau sa ma asigur ca atunci cand o ia nevasta vine cu ea intacta :D

In plus, se discuta despre tehnologia unei masini. Prin urmare te uiti la toata masina, nu doar la motor sau cutie.
  • 0

#374 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 30 aprilie 2012 - 12:51

Mecea, recunosc, nu am mers cu vreun 4x4 iarna, dar daca m-am descurcat cu cazanul meu, cu niste gume nu tocmai de top, cu experienta (km) in spatele covrigului inferioara multora de aici, pot sa spun ca un 4x4 iarna nu e nici pe departe o necesitate, poate chiar e o fita in unele/multe cazuri. Daca mai punem ca majoritatea gipuletelor sunt simtitor mai grele ca un turism de dimensiuni similare pot deveni chiar periculoase cand vine vorba de franare.

Nu pot sa uit faza de iarna care tocmai a trecut cum am tras cu sufa un A5 quattro din zapada, urcand cu spatele pe un mini-munte de zapada pe care doar eu parcam. A fost epic :)

Aceasta postare a fost editata de pejte: 30 aprilie 2012 - 12:53

  • 0

#375 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 30 aprilie 2012 - 12:53

@pejte: probabil era pe burta acel A5 iar tu esti ceva mai inalt :-)
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi