Integrala inseamna foarte mult si pe asfalt curat, la viteze decente !... Pentru un om inteligent,...

Scris 30 aprilie 2012 - 05:45
Integrala inseamna foarte mult si pe asfalt curat, la viteze decente !... Pentru un om inteligent,...
Scris 30 aprilie 2012 - 07:52
Scris 30 aprilie 2012 - 08:37
Aceasta postare a fost editata de kng: 30 aprilie 2012 - 08:37
Scris 30 aprilie 2012 - 09:24
Si acum filmuletul cu "rahatul" de X3....
Parca e altceva, nu ?
http://www.youtube.c...d&v=xOUu5aHiGsg
Scris 30 aprilie 2012 - 09:33
Eram zilele trecute la Carrefour Baneasa, vine un tip cu un seria 3 sa parcheze, merge spre bordura si.... surpriza a dat cu bara in bordura... asta e, masina prea joasa.
Scris 30 aprilie 2012 - 09:36
Scris 30 aprilie 2012 - 09:47
Si eu m-am uitat la Infiniti, masini foarte misto dar prost impachetate dpdv al spatiului interior, in bugetul meu intra doar EX care are portbagajul mai mic decit o compacta.Fx este superb ca design, mai ales generatia actuala, dar are un portbagaj de bascalie, si foarte putin spatiu pe bancheta spate.
Si eu am vrut unul, mi-au oferit un fx37s, cu pachete sport, lux, ma rog full nu se mai putea pune nimic pe el la 38000 banu jos, avea discount 50% la lista, eu am cerut un fx30d cel mai chel, deosebit de dotat altfel, la 45-47k euro, adica cam 17-20% discount si am primit ciuciu.
Arata-mi si mie unde lucreaza glk excelent in raport cu x3 ?
Ca sa nu zic de q5 la care gripul este permanent de bolund la cum invarte toate rotile ...
Din punctul meu de vedere q5 este peste x3 in termeni reali iar glk nici macar nu e in aceeasi clasa cu ele.
Gasesti relu si cu roata cu tractiune pe fata filmulete cu xdrive destule si pleaca si acolo, xdrive isi muta 100% cuplu intre punti, ca tu nu crezi e cu totul alta poveste.
Pentru ce e el gandit torsenul lui q5 lucreaza excelent atata vreme cat nu este decuplat esp-ul, ca sa poata infrana rotile si directiona cuplul, altfel diful mecanic lucreaza mecanic ... Si este si mai fiabil decat cutia de transfer de xdrive.
Chiar nu ma intereseaza, daca iau ceva de la VAG iau Touareg la banii de Q5Frank, ar trebui sa ceri si un Q5 la DT, macar asa de impresii, chiar daca iti iei X3
prin zapezi d'astea m-am jucat cu Amarokul, mergea de n-avea aer, apoi mi-am dat seama ca nici macar nu cuplasem puntea fatza
![]()
![]()
asta asa ca sa intelegem ce inseamna o integrala....
Scris 30 aprilie 2012 - 10:09
Daca te uiti pe schema transmisiei de behemve, vei vedea CLAR cum la behaitoarea asta NU poti decupla/altera transmisia SPATE ! Behemveuu e o transmisie SPATE, care, uneori, printr-un AMBREIAJ !!! mai da cate cefa si catre fatza !
O mega BASHINA !
Si sa fie cat se poate de clar, notiunea de "integrala" implica in mod OBLIGATORIU un diferential central !
FARA acel diferential central, orice transmisie se poate numi cum vrei tu, numai integrala NU !
Si DA !!! Exista haudiuri care AU acel diferential central ! Numai alea se pot numi transmisii integrale, si se PISHA pe toate x-urile !
Scris 30 aprilie 2012 - 10:17
Scris 30 aprilie 2012 - 10:42
Nu mai judecati masinile exclusiv dupa comportamentul in situatii extreme, pentru ca situatiile alea sunt extrem de rare, si aparatul de luat virajele face mai mult decat orice transmisie.
O transmisie cu adevarat buna e aia care ajuta in primul rand la mersul normal. Am mai zis-o si o mai zic o data: degeaba te scoate din kakat o masina, daca nu te ajuta sa nu INTRI in acel kakat !
cand esti prost intri in rahat oricat te ajuta masina...
Orice transmisie care are diferential central, va distribui in permanenta tractiunea in mod egal pe cele 4 roti ! Nu ma luati cu procentele, ca alea reprezinta cu totul altceva.
q5, de mai sus, ARE DIFERENTIAL CENTRAL cu toate astea nu distribuie nimic egal pe toate rotile.
Scris 30 aprilie 2012 - 10:49
Scris 30 aprilie 2012 - 11:02
Scris 30 aprilie 2012 - 11:21
Scris 01 mai 2012 - 07:22
Scris 01 mai 2012 - 07:25
Cobori din masina, ai grija sa nu cazi/te afunzi, te duci acasa si astepti primavarace faci in situatia asta, sa zicem pe gheata sau zapada?
Scris 01 mai 2012 - 07:37
Pentru ca in realitate are minimum 50% pe spate. In cazul de fata, rotile din spate nu au aderenta si masina e in urcare, drept urmare cele maximum 50% pe fata nu sunt suficiente sa traga masina si in fata si in sus. Solutia e cea ilustrata corect si de ei: putin in spate si apoi cu putin elan in fata.
2:03 si 2:20.
Daca face cum zici tu, de ce nu s-a miscat de pe loc?
Pai pentru ca Audi nu isi promoveaza capabilitatile 4x4, or sti ei de ce...Ciudat cum peste tot sunt numai filmulete in care Audi nu se descurca neam in teste de genul asta iar Bmw-ul totdeauna iese in fata. Dar.. tot deasemenea in toate filmulete astea nu vad altceva decat bmw x drive tour, bmw joy tour etc...
Pai zice si acolo la site-ul indicat de Relu, dar pentru cazul unei roti in aer. Nu mi-e foarte clar, apas frina dar nu pina la capat, ceva gen 50% si pe urma cu frina apasata accelerez?Cobori din masina, ai grija sa nu cazi/te afunzi, te duci acasa si astepti primavara
Parca era o tehnica cu apasatul franei, dar nu stiu daca se aplica si in cazul asta
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 01 mai 2012 - 07:29
Scris 01 mai 2012 - 07:38
dai in spate si iei avant, doar ca trebuie sa dai mai mult decat la un haldex/xdriveBravo Relu, misto site-ul pe care l-ai gasit si in plus, ai pus punctul pe i cu problema, sau hai sa ii zic limitarea, lui Torsen: cind un set de roti ajunge in situatia de aderenta aproape de zero, atunci sistemul nu transmite nimic la celelalte roti - ce faci in situatia asta, sa zicem pe gheata sau zapada?
se aplica de electronica, daca nu o dezactivezi, sau daca esti in panta la fel dai in spate iei avant....Parca era o tehnica cu apasatul franei, dar nu stiu daca se aplica si in cazul asta
Scris 01 mai 2012 - 07:38
Scris 01 mai 2012 - 07:47
Scris 01 mai 2012 - 07:49
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 01 mai 2012 - 12:59
Scris 01 mai 2012 - 07:53
Unele 4x4-uri se comporta la fel de bine la urcarea unei pante ca astra mea cu gume de vara incercand sa urce o mica panta cu putina zapada. Fix la fel.dai in spate si iei avant, doar ca trebuie sa dai mai mult decat la un haldex/xdrive
Din punctul meu de vedere nu-si merita nici 2 bani in plus xdrive-ul pe x1 fata de sdrive daca nu e in stare sa plece de acolo, in conditiile in care rotile fata se invarteau in gol. Daca nu ajungea putere la ele mai era cum eraPentru ca in realitate are minimum 50% pe spate. In cazul de fata, rotile din spate nu au aderenta si masina e in urcare, drept urmare cele maximum 50% pe fata nu sunt suficiente sa traga masina si in fata si in sus. Solutia e cea ilustrata corect si de ei: putin in spate si apoi cu putin elan in fata.
Scris 01 mai 2012 - 08:08
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 01 mai 2012 - 01:02
Scris 01 mai 2012 - 11:49
Aceasta postare a fost editata de kng: 01 mai 2012 - 11:57
Scris 01 mai 2012 - 12:05
Si uite un SubaruUitati un Quattro in actiune :-)
Scris 01 mai 2012 - 12:10
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi