Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#451
Scris 02 mai 2012 - 09:26
#452
Scris 02 mai 2012 - 02:20
relule te provoc la duel > zi-ne de ce trece puntea fata a lui q5 de role si aia spate refuza ?
indiciu > are diferential central si nu tine de sofer.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#453
Scris 02 mai 2012 - 02:39
#454
Scris 02 mai 2012 - 03:58
http://www.youtube.c...feature=related
Vorbeste despre acel test de care zici si tu, iar concluzia finala este ca ambele sisteme sunt la fel de proaste
#455
Scris 02 mai 2012 - 04:13
ai de grija ca-mi insulti masina si ne suparam ... oricum eu raman la parerea mea sunt la fel de bune pentru ce sunt luate cu un usor avantaj la torsen.Vorbeste despre acel test de care zici si tu, iar concluzia finala este ca ambele sisteme sunt la fel de proaste
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#456
Scris 02 mai 2012 - 04:20
ai de grija ca-mi insulti masina si ne suparam ... oricum eu raman la parerea mea sunt la fel de bune pentru ce sunt luate cu un usor avantaj la torsen.
E doar o masina, chill, si nu vorbeam de masina ta , ci de sistemele de tractiune la 2 masini
In final, scopul unei masini este sa te duca din punctul A in punctul B, chestia asta o face si un Logan, daca e sa privim lucrurile asa.
#457
Scris 02 mai 2012 - 06:44
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#458
Scris 03 mai 2012 - 12:51
Uite Frank aici SUV (ma rog ... ceva de genul )
http://www.evo.co.uk...go_on_sale.html
Ex-FN2 owner
#459
Scris 04 mai 2012 - 12:01
revenind la realitate, cred ca pentru un SUV cu tendinte si performante sportive, un X3 xDrive35d sau XDrive35i este suficient... pacat ca iese din bugetul meu...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#460
Scris 04 mai 2012 - 01:49
#461
Scris 04 mai 2012 - 02:34
btw, stiti daca va primi si X3 vreun facelift?
#462
Scris 04 mai 2012 - 02:37
Va veni si pe X3 acest motor, insa probabil la facelift. Care facelift, sincer, nu cred ca va veni mai devreme de jumatatea sau sfirsitul anului viitor.
Eu am condus acest motor pe 525d xDrive si nu m-a dat foarte mult pe spate, fata de 520d. Pe Mecea l-a impresionat mai mult.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#463
Scris 04 mai 2012 - 03:42
#464
Scris 04 mai 2012 - 04:15
#465
Scris 04 mai 2012 - 04:21
X3 xDrive28i exista deja, cu 2.0 Twin Turbo N20 de 245 CP, eu pe asta l-as lua, dar probabil e "greu vandabil" nefiind diesel....Se pare ca anul acesta va aparea X3 sDrive 18d (bleaaah) si X3 xDrive28i. Deci nici urma de xDrive25d.
X3 sDrive18d nu cred sa apara, sau nu prea curind, au zis ca pe X3 vor oferi doar modele cu xDrive, asta ar fi un fel de model de baza, ori rolul asta este preluat de X1....
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 04 mai 2012 - 04:28
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#466
Scris 04 mai 2012 - 04:25
Ala chiar mi se pare motorul ideal la aceasta masina.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#467
Scris 04 mai 2012 - 04:30
Facelift la X3 abia dupa ce apare noul X5, deci dupa toamna anului viitor, cel mai probabil prin primavara anului 2014. Pe noul X5 va fi acest motor diesel de 2L si 218CP cu euro 6 ca un concurent direct la ML 250CDI. Facelift la X3 dupa nici 2 ani de la lansare nu prea are cum sa vina si adevarul e ca nici nu ar avea motiv sa-l faca, masina are un design foarte proaspat care este asteptat si pe noul X5. Un FL la X3 inaintea iesirii pe piata a noului X5 ar face ca acesta din urma sa iasa gata demodat
Corect, ai dreptate, de-abia dupa ce apare noul X5 va fi oferit probabil si un facelift la X3, inca masina e foarte noua... si probabil abia atunci va capata si xDrive25d, care, repet, pe mine nu m-a impresionat prea tare, mai mult m-a impresionat X1 xDrive20i 184 CP (legat de cum se misca cu motorul ala...)
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#468
Scris 04 mai 2012 - 04:35
Cam ca o mamaliga impodobita cu bacon si icre de stiuca...[...]masina are un design foarte proaspat care este [...]
Frank chiar nu stiu ce ai vrea de la motorul ala merge ca un 3L cu o singura turbina, nici ala nu e motor sa te dea pe spate
Deci nu e de ajuns sa fie un 6L turbat de 3L, trebuie sa aiba doi turbini ca sa te dea pe spate? Atunci un amarat de 2L, T, 4L cum o fi?
#469
Scris 04 mai 2012 - 05:14
- facelift apare la 3 ani
- model nou la 7 ani :-)
Acum astept sa primesc si oferte cu discounturi mai mari, ziceau ca vor lansa in productie o versiune la un pret foarte avantajos. Sunt curios sa vad ce inseamna acest lucru.
#470
Scris 04 mai 2012 - 05:22
#471
Scris 04 mai 2012 - 05:39
Pejte daca designul e ca o mamaliga cu bacon si icre de stiuca atunci e super inseamna ca e masterchef :-))) bine ca nu e ca Opel Astra design de shaorma
#473
Scris 04 mai 2012 - 06:09
X3 cu 30d sau 35d sunt deja un vis foarte frumos si foooarte indepartat dpdv pret.
cu 25d si eu consider ca va fi compromisul ideal. n-are "mers" de L6 dar fiind biturbo ii va da poate zvacul acela lipsa la 20d.
dar cum 25d inca nu se vede, eu raman la parerea ca 20d face clasa foarte buna cu X3u. in cel mai rau caz, il "rezolvi" la peste 200cp daca simti ca nu e suficient
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#474
Scris 04 mai 2012 - 07:07
@pejte nu am inteles care e faza cu datul pe spate, pe mine personal nu ma da pe spate nici 35d-ul ... singura masina care m-a dat pe spate a fost un 535i e34, am crezut ca ma implant cu ea intr-un stalp drept sa spun ... de pe aicea relu s-ar putea sa stie despre ce vorbesc, restul nici nu cred ca ati vazut asa ceva, ma rog, intr-o forma buna, cea de care vb eu era din '92 iar evenimentul se intampla prin '95, avea sub 80k km si era superba.
ps:inca de pe atuncea aveam probleme cu interioarele de bmw, de exemplu manerele de deschis portiera erau din plastic ordinar spre deosebire de merc, care le avea frumoase lucitoare
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#475
Scris 04 mai 2012 - 07:21
prin "mers" tot la rafinament ma refeream si eu, nu la performante.tocmai asta mi-a placut la 25d, are mers de L6/3L, nu are rafinamentul aluia, dar de mers merge de rupe
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi