Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline


  • Please log in to reply
3209 replies to this topic

#476 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 mai 2012 - 07:35

... singura masina care m-a dat pe spate a fost un 535i e34, am crezut ca ma implant cu ea intr-un stalp drept sa spun ...

E normal sa te dea pe spate, pentru ca pe vremea aia masinile nu erau "ciuntite" ca acum !
Cine a avut ocazia ( si din pacate nu-s multi pe forumu asta ) sa mearga cu masini din perioada de dinainte de '90 nu poate sa nu-si aduca aminte cum masinile cu muschi adevarati ( ca de ex.: kadett gsi, bmw 323, etc ... ) erau niste bombe pe roti !
Sub masca "evolutiei" ( inghitita de majoritatea lemurienilor ) se ascunde in realitate efortul tuturor fabricantilor de a reduce noxele ( impuse intr-adevar de reglementarile internationale ), dar si pentru reducerea consumului impus de ..... dar mai bine ma abtin ... :lol:
  • 0

#477 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 04 mai 2012 - 07:52

In cazul asta pot sa modific foresterul asa incat sa nu mai aiba euro 4, sa aiba tot 230 de cai da' sa-mi rupa gatul? :lol:
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#478 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 04 mai 2012 - 08:03

Masina aia era un deathtrap pe roti > tractiune spate aspirat de 3.5 litri 6 in linie ... nu cred ca avea abs, iar de dsc nici nu se punea problema, avea CDB insa, evident cu pixel morti, damblaua acelei generatii, jante de aliaj si geamuri electrice fata spate, iar cand ii dadeai talpa te cacai pe tine la propriu ...

Am mers si cu e30 323 si era si ala bomba dar pe langa asta era de kindergarten.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#479 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 mai 2012 - 08:20

Epoca E30 a marcat inceputul VOMEI in curtea BMW ( ca dealtfel in intreaga industrie auto ) prin inceperea implementarii injectiilor electronice ! Pana atunci k-jetronicul ( injectie mecanica ) era folosit de majoritatea fabricantilor, si masinile mergeau demential cu injectia asta.
Imi aduc aminte ca aveam un 323 e21 ( o masina FANTASTICA ), si m-am gandit sa-mi iau un 320 e30. Dupa cateva minute de mers cu 320-ul i-am zis aluia care o vindea ( masina avea vreo 15.000 km, adica practic noua ) : Janee, vezi ca masina asta e belita ca nu trage deloc ! Omu s-a jurat ca o are de noua si merge mai bine ca oricand, si ca abia s-a lasat motorul. Cand am ridicat capota am banuit imediat de la ce putea fi, masina avand L-jetronic sau Motronic. Chiar nu mai tin minte exact, dar sistemul de injectie era deja 100% electronic.
Ulterior am constatat ca TOATE masinile pe care erau injectii electronice ( in ciuda puterii deloc mici ) mergeau ca bashinile raportat la puterea lor.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 04 mai 2012 - 08:22

  • 0

#480 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 04 mai 2012 - 08:39

Eu n-am experiente mai deloc cu vechiruri dastea bombastice :) dar tin minte ca un foarte bun amic avea prin 1995 un Peugeot 309GTI16 de 160CP. masina cred ca era fabricata inainte de anii '90 dar fugea de te lua frica, exact asa cum ziceti voi. Masina vad acum pe wikipedia ca nici nu avea o tona. Poate ma insel, dar cred ca in ziua de azi puterea nu mai este livrata instantaneu , ci un pic intarziat si crescendo astfel incat sa nu polueze si sa nu consume in plus asa cum a zis si relu. In orice domeniu, trecerea de la stadiul de repaos la starea de putere maxima cu cat se apropie mai mult de forma de treapta, creste puterea instantanee , de moment, cu cresterea consumului evident.

Face suta cam in 6 secunde http://www.youtube.c...h?v=AdAwo0Q6y0o

Aceasta postare a fost editata de greierasul: 04 mai 2012 - 08:44

  • 0

#481 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 05 mai 2012 - 08:50

Pret avantajos inseamna ca poti comanda varianta de baza + un discount de maximum 10 % .

Discount de 10% doar... sa si-l bage in fund cu tot cu X3. Criza e inca la putere, concurenta este mare, din punct de vedere al nevoilor mele: confort , insonorizare Q5 se preteaza mai bine . Iarna in zapada cel mai probabil se vor comporta ambele la fel de bine (Mecea nu scriu jalnic sa nu spui ca iti jignesc masina :) )
De ce nu te uiti la alte firme mai ieftine care au modele de succes gen Honda CRV?
Vreau o masina europeana, si din pacate aici scade si BMW in ochii mei fiind fabricat in state. De asemenea daca te uiti la diferenta de pret, cred ca este undeva la un 6 -7 000 euro fata de X3, consider ca diferenta de bani e justificata.


  • 0

#482 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 05 mai 2012 - 09:41

Audi Q5 este o masina extraordinara si daca te-ai hotarat la ea este perfect, mai ales ca vei avea o varianta cu facelift, varianta al carui rafinament este dus la extrem. La mersul obisnuit Torsen-ul e clar cel mai bun, iar in zapada cu anvelope de calitate, sa zicem Bridgestone blizzak DMV1, n-o sa ai nicio problema cata vreme nu vrei sa iesi pe camp cu ea. Asta iarna a fost zapada uriasa dupa cum stim cu totii si eu cu anvelopele de mai sus, n-am fost obligat niciodata sa blochez nimic. La mine 4x4 usor, de strada, e cu LSD, deci mai slab ca Torsenul Q5-ului si n-am avut probleme, ca sa nu mai zic ca am mers destul la misto doar cu tractiunea spate. Sa nu-ti iei niciodata o masina pe baza placerilor altor oameni. Masina pe langa tehnica pe care o reprezinta, mai este si un spatiu personal care trebuie sa te unga pe suflet. Daca ai simtit prin Skoda ca te-ai atasat de grupul VAG mergi tot pe mana lor, sunt foarte seriosi si bine reprezentati in Romania, atat prin servisare cat si in constiinta romanilor.

X3 se fabrica in America si India, dar si Q5 se asambleaza in Germania, China, India si Malaezia deci nu stiu daca asta conteaza in alegerea unei masini sau alta.
  • 0

#483 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 05 mai 2012 - 09:50

Ca tot pomeneati de "spatiu personal care sa te unga la suflet", eu in CRV m-am simtit extraordinar de bine cu toate ca sunt fan VAG si exteriorul CRV-ului mi se pare urat.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#484 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 05 mai 2012 - 10:44

Eu nu pot spune ca sunt fan VAG neaparat, dar "sunt in familia VAG" de vreo 18 ani cred, am trecut prin service-uri agreate Porsche din Ploiesti, Bucuresti (Brady, PBA) , Buzau, Targoviste , deja stiu ce poate fiecare si unde trebuie sa merg ca sa iasa o treaba de calitate cand vine vorba de servicii/revizii etc. Cu BMW ar trebui sa o iau de la capat cu alergatul pe la toti, pana sa gasesc pe unii care sa lucreze asa cum vreau eu. Mecea este multumit de cei de la Pitesti, dar eu am invatat pe pielea mea, ca cei din provincie nu sunt la fel de bine trainuiti , desi sunt oameni amabili si te lasa sa stai langa masina, la mine au facut niste prostii incredibile: de ex. mi-au reglat geometria alegand Octavia 4x4 la modelul masinii, niste imbecili de provincie ....

Nu m-am atasat cu Skoda de VAG, am avut un Audi 80 cu ani in urma, pe ala am invatat eu sa conduc. Pozitia la volan, confortul in scaun erau o placere la acea masina, daca avea aer conditionat probabil ca nu as mai fi vandut-o, dar deh, acum ne uitam la masini cu cat mai multa electronica in ele si gadgeturi care mai decare.

Cu Audi Q5 nu m-am dat inca, astept sa ma dau cand va aparea cel cu FL, voi face o comparatie proaspata si cu X3, si atunci voi alege. X3 are si el atuurile lui, imi place mult la aspect, e o masina buna, sper ca si fiabila , dar aici astept impresii in timp de la Mecea :D. In conditiile in care in Bucuresti mai mult stai decat mergi in trafic, iar afara eu nu doresc sa fac liniutze, unde BMW sunt sigur ca ar castiga, pentru mine conteaza urmatoarele:
- masina cu cea mai buna fiabilitate, sa petrec cat mai putin timp cu ea in service (aici BMW ar castiga momentan pentru revizii mai rare, 25k vs 15k, daca nu sunt probleme cu motorul sau altele)
- costuri de intretinere (revizii, consum, consumabile): la X3 mi-am calculat, in mare m-ar costa aproximativ cat platesc acum la Skoda. Pana si consumul la al meu 1.9 TDI e mai mare decat la X3-ul lui Mecea, zi de weekend in Ploiesti, scot intre 7% (noaptea, sosea libera) si 10-12% ziua, nu foarte aglomerat.
- confortul : nu doar in scaune, ci si insonorizare, siguranta, feelingul la drum lung (inclusiv feedback de la motor/cutie). Am comparat cutia X3 in mod standard, cu DSG 7 viteze in mod standard, si DSG-ul mi s-a parut clar mai puturos. Daca la Audi va fi la fel de puturoasa si nu compenseaza mult mai bine la celelalte aspecte ce tin de confort, clar nu raman la el.
- comportamentul 4x4, iarna. Sunt constient ca nu voi deveni un zmeu, sa pot iesi oricand din orice zapada. Dar vreau ca masina sa se comporte decent cand ma duc la tara iarna si sa urce o panta cu zapada (batatorita) fara probleme, ca masina sa nu mai "fuga" in partea stanga cu totul, cand iau o curba la dreapta. Am patit de 2-3 ori aceasta problema (si pe DN1 si pe Paraul rece), ESP-ul nu a reactionat deloc, sper ca macar cu xDrive sau tractiune integrala sa rezolv aceasta problema. Si poate din acest motiv, acest criteriu ar trebui sa fie pe locul 1 la egalitate cu fiabilitatea. A fost palpitant cand am ajuns pe Paraul rece de pe banda 1, pe contrasens, gata sa ies in rapa :D Iar viteza nu aveam, aproximativ 60 km/h, afara era 1 grad.

Poate cel mai corect test drive pentru mine, ar fi sa merg la dealeri din Brasov iarna urmatoare, si sa plec intr-un DT pe Timis macar, daca nu pe parul rece (drumuri, nu ape desigur :P).

Aceasta postare a fost editata de kng: 05 mai 2012 - 10:45

  • 0

#485 alias

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.214 Mesaje:
Inregistrat: 10-decembrie 03
  • Location:prin jur
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2008
  • Motorizare:2000cc, 158 HP

Scris 05 mai 2012 - 11:38

si te rog sa umplii masina de dealeri cand vei face DT-ul :))
  • 0
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005

#486 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 06 mai 2012 - 12:28

Asa cum ai zis-o si tu, zmeu nu te va face nicio tractiune 4x4, indiferent care va fi aceasta.
Inteleg tendinta de a cere performanta si de a compara performantele, dar a cere imposibilulul de la o pseudo-integrala mi se pare deplasat.
Intelege-ti si voi odata pt totdeauna ca integrala ADEVARATA e una, si astea de oras/sosea sunt cu totul altceva.
Deci pana una alta, diferentele de eficienta sunt minime. Masina iti va fugi in rapa fara absolut nicio greatza daca intri PROST intrun ac de par pe Paraul Rece, poti sa ai si mama integralei.

Ca fapt divers si la VAG-uri se pot folosi uleiuri Long-Life si atunci intervalul de schimb al uleiului se dubleaza atingand 30k km sau 24 luni.
Dar importatorul NU recomanda si nici nu incurajeaza acest tip de revizie din cauza conditiilor de exploatare din Romania. Ok, poate si lor le convine sa faci revizia mai des, dar parca nici sa tii uleiul in motor 2 ani nu-ti prea vine in Romania (remember ore de functionare vs km).

La BMW am inteles ca revizia se face dupa cum iti indica CB-ul, deci daca ii dai in gura sau acumulezi ff multe ore de functionare becul de revizie se va aprinde mult mai devreme....
Morala: chiar nu are rost sa ne kakam pe noi ca schimbam uleiul cu 10k km mai devreme sau mai tarziu. Vorbim totusi de masini nu tocmai ieftine.... eu la trompeta mea schimb uleiul la 10k km, si nici macar nu poti spune ca aia ar fi masina... :lol:

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 06 mai 2012 - 12:29

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#487 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 06 mai 2012 - 07:26

Cand vad p-aci revizii la 15k, 25k, 30k incep sa am senzatia ca-s eu nebun cu reviziile mele la 10k :D
  • 0

Ex-FN2 owner


#488 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 06 mai 2012 - 08:31

Asa cum ai zis-o si tu, zmeu nu te va face nicio tractiune 4x4, indiferent care va fi aceasta.
Inteleg tendinta de a cere performanta si de a compara performantele, dar a cere imposibilulul de la o pseudo-integrala mi se pare deplasat.
Intelege-ti si voi odata pt totdeauna ca integrala ADEVARATA e una, si astea de oras/sosea sunt cu totul altceva.
Deci pana una alta, diferentele de eficienta sunt minime. Masina iti va fugi in rapa fara absolut nicio greatza daca intri PROST intrun ac de par pe Paraul Rece, poti sa ai si mama integralei.

Nu era ac de par curba unde am avut problema, drumul respectiv l-am facut de zeci de ori , aveam cauciucuri de iarna (4 ani vechime, aratau impecabil). Nu a fost vorba ca am intrat prost, nu intru cu 60 in ace de par oricum, masina s-a comportat similar si la o curba la iesirea din Ciolpani (spre Ploiesti) nici acolo nu e ac de par, era putina mazga pe sosea iar masina s-a dus pur si simplu pe contrasens, desi eu nu am franat/accelerat, am mentinut viteza constanta (90-100).

Ca fapt divers si la VAG-uri se pot folosi uleiuri Long-Life si atunci intervalul de schimb al uleiului se dubleaza atingand 30k km sau 24 luni.
Dar importatorul NU recomanda si nici nu incurajeaza acest tip de revizie din cauza conditiilor de exploatare din Romania. Ok, poate si lor le convine sa faci revizia mai des, dar parca nici sa tii uleiul in motor 2 ani nu-ti prea vine in Romania (remember ore de functionare vs km).

La BMW am inteles ca revizia se face dupa cum iti indica CB-ul, deci daca ii dai in gura sau acumulezi ff multe ore de functionare becul de revizie se va aprinde mult mai devreme....
Morala: chiar nu are rost sa ne kakam pe noi ca schimbam uleiul cu 10k km mai devreme sau mai tarziu. Vorbim totusi de masini nu tocmai ieftine.... eu la trompeta mea schimb uleiul la 10k km, si nici macar nu poti spune ca aia ar fi masina... :lol:

Eu acum fac o revizie la 5 luni maxim (15k km) , din punctul meu de vedere, merg "des" in service. Atat.
Referitor la conditii, eu nu fac acesti km in oras, ci afara. Mai mult, vorbiti de praful din RO, haideti nu fiti rai ca si in alte tari e praf. Am stat la Paris 2 saptamani si acolo am mers pe jos de la hotel la client, si ajungeam cu pantofii prafuiti la birou. Aia la cat fac reviziile, tot 15k? Le fac la 25k cu tot praful lor. Nu degeaba se zice ca Bucuresti e micul Paris, inclusiv la praf :lol:


  • 0

#489 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 06 mai 2012 - 08:59

Cand vad p-aci revizii la 15k, 25k, 30k incep sa am senzatia ca-s eu nebun cu reviziile mele la 10k :D

Stai linistit, tu esti normal. Restul sunt defecti :)
  • 0

#490 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 06 mai 2012 - 09:27

La 4 ani anvelopele de iarna degeaba arata beton pentru ca sunt imbatranite moral, sunt "coapte" si nu mai lucreaza bine, in mod normal niste gume de iarna nu ar trebui pastrate mai mult de 3 ani, asta daca dispui de conditii slde pastrare, beci ferite de lumina, altfel 2 ani. De unde crezi ca e romania plina de gume sh cu carne pe ele? De la vesticii care le arunca nu pentru uzura ci pentru vechime, sau ai impresia ca le arunca ca sa se dea smecheri ca-si permit ?

Ce legatura are praful cu uleiul la motor ? Aveti impresia ca intra in motor praful de la noi si contamineaza uleiul ?!?!? La porsche romania revizia se face la ulei!!!! la km si nu la filtrele care conteaza aer si polen, alea le schimba la 30.000 ca afara. Acuma aveti impresia ca bucurestiul e buricul circulatiei nasoale si a ambuteiajelor? Atuncea roma si londra ce sunt ??? Dar la aia merge schimbat la 30.000 la noi insa nu nu nu, praful din romania .... prosteala pe fata by porsche romanica.

Nu zic ca e indicat sa mergi atata cu uleiul, zic ca fiecare din noi ar trebui sa aprecieze cum isi intretine masina singur, atata vreme cat respecta indicatiile producatorului, si nu fortat de o reprezentanta japcara.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#491 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 mai 2012 - 09:56

Atata timp cat nu tii masina mai mult de 100k km, poti schimba uleiul la 30k km fara nicio problema ! :D

La aia cu praful/uleiul motor ai perfecta dreptate. Numai ca acolo se opreste "dreptatea" ta ... :P
  • 0

#492 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 06 mai 2012 - 10:01

Mecea: Porsche schimba filtrele de aer si de polen la fiecare 15k. Nu schimba filtrul de motorina, zic ei ca merge 30k, unii au zis chiar 60k, dar eu prefer sa il schimb si pe acela la fiecare 15k.
  • 0

#493 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 06 mai 2012 - 10:05

BMW are revizii gratuite timp de 5 ani. Kng, eu ti-am recomadat Honda CRV prin perspectiva fiabilitatii si a confortului de la bord. In legatura cu mentinerea traiectoriei, o masina cu cat este mai grea cu atat nu te mai asculta si se duce unde vrea ea. Anvelipele de care ti-am zis eu mai sus, au un strat de 1 cm dintr-un cauciuc siliconat care la mine dupa 2 ierni a ramas extrem de flexibil.

diesel-ul este foarte "toxic" pentru ulei fata de benzinare, deci cere revizii mai dese
  • 0

#494 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 06 mai 2012 - 10:42

greieras: nu imi place Honda si pace :) costa 30 000 euro cea mai ieftina varianta (cu discount). Mai bine mai fac un efort si iau ceva care ma satisface mai mult :)
  • 0

#495 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 06 mai 2012 - 11:01

Honda face 2 masini misto. Civic si Accord.
  • 0

#496 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 06 mai 2012 - 11:17

Niet, Honda face masini de talia X3-ului, poate chiar mai bune, numai ca se cheama Acura RDX :) . Sistemul sau de tractiune integrala SH-AWD este printre cele mai avansate. Deasemenea luxul este la ordinea zilei. Incercase o firma sa importe Acura dar nu stiu ce s-a mai intamplat.
  • 0

#497 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 06 mai 2012 - 11:21

Traim in US si nu stiu eu? Degeaba le face daca sunt disponibile pe alt continent :)
  • 0

#498 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 06 mai 2012 - 11:28

aaaaa, m-am uitat acum pe site-ul lor: modelul nou 2013 nu mai are SH-AWD ci doar AWD normal, adica nu mai are si distributia cuplului intre rotile puntii spate, torque-vectoring, asa cum are de ex Audi A7,A8 si RS5. Au stalcit-o...
  • 0

#499 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 06 mai 2012 - 12:35

La 4 ani anvelopele de iarna degeaba arata beton pentru ca sunt imbatranite moral, sunt "coapte" si nu mai lucreaza bine, in mod normal niste gume de iarna nu ar trebui pastrate mai mult de 3 ani, asta daca dispui de conditii slde pastrare, beci ferite de lumina, altfel 2 ani. De unde crezi ca e romania plina de gume sh cu carne pe ele? De la vesticii care le arunca nu pentru uzura ci pentru vechime, sau ai impresia ca le arunca ca sa se dea smecheri ca-si permit ?

as mai adauga si faptul ca daca e mazga pe jos, sunt toate sansele ca si in linie dreapta masina sa derapeze - fara viraj, fara franare fara nimic...

Ce legatura are praful cu uleiul la motor ? Aveti impresia ca intra in motor praful de la noi si contamineaza uleiul ?!?!? La porsche romania revizia se face la ulei!!!! la km si nu la filtrele care conteaza aer si polen, alea le schimba la 30.000 ca afara. Acuma aveti impresia ca bucurestiul e buricul circulatiei nasoale si a ambuteiajelor? Atuncea roma si londra ce sunt ??? Dar la aia merge schimbat la 30.000 la noi insa nu nu nu, praful din romania .... prosteala pe fata by porsche romanica.

....cine merge cu masina la greu prin londra si roma fi sigur ca nu schimba uleiul la 30k. Si in Romania daca ai face 30k km preponderent pe autostrada si in 6 luni, atunci ai putea schima linistit uleiul la 30...
nu consider ca este vreo prosteala by Porsche, pt ca la filtrele de aer si combustibil - CULMEA- ei respecta recomandarea producatorului. Mie la Golf mi s-au inmuiat picioarele cand am vazut ca dupa 2 ani si 30k km NU imi schimbasera filtrul de aer, polen si combustibil....


Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 06 mai 2012 - 12:35

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#500 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 06 mai 2012 - 01:55

Mie la o duba Opel nici la 45k nu mi-au schimbat nimic, nici macar uleiul. Am plecat cu masina de la revizie si mergea groaznic. Am ajuns acasa, am desfacut tot si am schimbat eu in curte filtrele si uleiul. Evident cand am pornit enginele am crezut ca aveam avion, torcea ca o pisica si pleca masina cu scartait de roti. Ca sa schimbi uleiul la Vivaro trebuie sa dai jos un scut de plastic. Suruburile alea nu fusesera niciodata desfacute, in niciun caz nu se umblase la ele cu 2 ore in urma..... La noi pustii astia de 20 de ani din service-uri sunt inconstienti pe langa incompetenti. La Pajero mi-au bagat la primul schimb Aral 10W40 in loc de mobil 1 5W30 ESP, cand i-am intrebat de ce fac asta au zis ca nu conteaza si ca-i la jumatate de pret. Initial m-am bucurat, dar dupa ce am plecat s-a simtit imediat ca motoru nu mai trage la fel si ca era mai zgomotos. Iarna la -15 grade n-a mai plecat la sfert de cheie, am dat 1 minut la cheie si ditamai fumul la kur. Daca nu stii tu ce vrei, service-urile de la noi, cele autorizate zic, iti pot distruge pur si simplu masina de noua.
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi