bah, nu stiu, da mie imi place mizeria asta
Da, e cea mai cool dintre tripletii Mitsubishi ASX - Peugeot 4008 - Citroën C4 Aircross.
Scris 10 ianuarie 2013 - 12:01
bah, nu stiu, da mie imi place mizeria asta
Da, e cea mai cool dintre tripletii Mitsubishi ASX - Peugeot 4008 - Citroën C4 Aircross.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
Scris 10 ianuarie 2013 - 12:11
ai fost la medic cu plata,ala zicea ce vrei sa auzi,doar sa marchezi banu la casa....
bah oamenilor, voi nu sunteti normali !!!grav, as zice chiar ca te-au batjocorit
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 10 ianuarie 2013 - 12:38
Mare atentie daca va luati Touareg cu Terrain Tech. Nu se poate bloca diferentialul spate (chiar are asa ceva sau oare e un simulacru?) fara sa aveti si reductorul cuplat. Un Touareg de genu asta sare de 60k de euro. Personal as prefera mai degraba un ML , prea multi bani pentrui o masina polulara.
Scris 10 ianuarie 2013 - 02:06
Scris 10 ianuarie 2013 - 03:24
nici un diferential nu se poate bloca la touareg pana nu se cupleaza reductorul, asa a fost dintotdeauna, masina cu acel pachet pleaca de la 51k cu tot cu tva, cu mult sub pretul platit pe un ml echivalent.
Scris 10 ianuarie 2013 - 03:34
Mare atentie daca va luati Touareg cu Terrain Tech. Nu se poate bloca diferentialul spate (chiar are asa ceva sau oare e un simulacru?) fara sa aveti si reductorul cuplat. Un Touareg de genu asta sare de 60k de euro. Personal as prefera mai degraba un ML , prea multi bani pentrui o masina polulara.
Si la G-Wagen e la fel, cele trei diferentiale se pot cupla numai dupa cuplarea reductorului, ma gindesc ca daca si la legenda asta vie e tot asa, o fi vreun motiv tehnic....
Eu vreau Terrain Tech pt ca diferentialul controlat electronic (gen xDrive) mi se pare mai eficient in situatii de aderenta extrema decit quattro (gen: 3 roti fara aderenta, una cu ceva aderenta....)
Scris 10 ianuarie 2013 - 03:46
nu exista diferential controlat electronic, treci la colt si fa penitenta pana nu vede matusalem ce prostii dai din tine ...
si la xdrive si la 4xmotion central este un cuplaj multidisc controlat electronic.
Aceasta postare a fost editata de mecea: 10 ianuarie 2013 - 03:47
Scris 10 ianuarie 2013 - 03:54
eLSD, doar că nu e ce ar spune numele că e. Am impresia că pe Golf la mine este așa ceva.
http://auto.howstuff...s.com/elsd2.htm
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 10 ianuarie 2013 - 04:06
eLSD cu haldex e asa numitul haldex xwd, e optional pentru passat alltrack
la r20 ai edl - electronic diferential lock
Scris 10 ianuarie 2013 - 04:13
Spanac, nu vezi câte litere au ăștia
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 10 ianuarie 2013 - 04:38
.....
la r20 ai edl - electronic diferential lock
Ala e inglobat in ABS, lucreaza pe franele fatza, si functioneaza pana pe la 30/h ( parca ).
Scris 10 ianuarie 2013 - 04:44
nu exista diferential controlat electronic, treci la colt si fa penitenta pana nu vede matusalem ce prostii dai din tine ...
si la xdrive si la 4xmotion central este un cuplaj multidisc controlat electronic.
bine, fie, cuplaj multidisc, am folosit in mod generic "diferential"
Scris 10 ianuarie 2013 - 04:51
bine, fie, cuplaj multidisc, am folosit in mod generic "diferential"
Cum tot "generic" face si beheamveu integrale ...
Scris 10 ianuarie 2013 - 05:03
facea prin anii 80,am mai discutat odata treaba asta.
Scris 10 ianuarie 2013 - 05:09
Stii sa CITESTI ??
Scris 10 ianuarie 2013 - 06:05
Ala e inglobat in ABS, lucreaza pe franele fatza, si functioneaza pana pe la 30/h ( parca ).
Aceasta postare a fost editata de mecea: 10 ianuarie 2013 - 06:04
Scris 10 ianuarie 2013 - 06:14
lucreaza si pe fata si spate, si nu are limita de viteza, la viteze mari pe viraj infraneaza roata spate de pe interior, de exemplu.
Nu bate campii ! Niciun sistem din asta nu lucreaza la viteze mari, fiind extrem de periculos !!
Scris 10 ianuarie 2013 - 06:23
Scris 10 ianuarie 2013 - 06:25
Esti complet inconstient !
Nu ti-as dori sa-ti arda o frana kakatu tau de sistem, pe o roata, pe la vreo 100/h !
Scris 10 ianuarie 2013 - 06:30
Scris 10 ianuarie 2013 - 06:34
Pai daca NU STII, nu te mai baga nene in seama aiurea ! Cand vei "auzi" cum face sistemul cand lucreaza, vei intelege de ce nu poate fi lasat sa lucreze la viteze mari !
Scris 10 ianuarie 2013 - 06:34
frank,cum se cupleaza reductorul la G,si la care G te referi?
Scris 10 ianuarie 2013 - 06:36
desigur, la punctul G al unei minore insarcinate.
Scris 10 ianuarie 2013 - 06:37
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi