Opel Astra J Executive 2.0CDTI 165cp 6AT
#176
Scris 12 octombrie 2017 - 03:08
La suta de km/h, la suta de mii de km...
#177
Scris 12 octombrie 2017 - 04:34
la suta de kmh sigur ajunge, si de vreo juma de an ajunge si mai repede, iar despre km, sper ca macar la o suta ( de mii ) sa ajunga...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#178
Scris 01 noiembrie 2017 - 09:35
Eu am rămas la anii '90, cu dealde Frontera si alte trompete.
Un puștan, cu o Insignia break , 4x4 ( n-am stiut ca opelul are asa ceva) o testa pe zăpada, deschidea portiera, accelera brusc sa vada daca trag toate rotile.
D-le, trăgeau, nici mie nu-mi venea a crede .
Brici.
Mâine, poimâine ataca gama premium.
#179
Scris 02 noiembrie 2017 - 10:03
premium wannabe
un fel de geuine fake...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#180
Scris 07 noiembrie 2017 - 12:20
#181
Scris 13 noiembrie 2017 - 01:29
Opel-urile noi chiar sunt faine si cica se si conduc misto... balena asta a lui Ska nu mi-a placut niciodata: mare pe dinafara, mica pe dinauntru, greoaie si fada la aspect. Generatia precedenta mi s-a parut vis pe langa asta... iar cea actuala incepe sa fie chiar frumusica.
#182
Scris 13 noiembrie 2017 - 03:41
Insignia Sport Tourer e una dintre cele mai misto masini la ora asta. Un XC90 pentru muritorii de rand. Foarte spatioasa cu un singur minus major pentru cei de peste 1.9 m inaltime care vor da capatani in plafon. Pentru astia mai pispirei ca mine e perfecta.
#183
Scris 13 noiembrie 2017 - 04:11
Eu sunt la al doi-lea Opel, si sincer, cati bani dai pe ea, atata face.
Sunt masini corecte, la un pret corect.
Se vede ceva evolutie la toate capitolele de la un model la altul.
In clasa medie, cu Insignia ofera foarte multe, la un pret de aprox 30.000eur, iei top la dotari si motorizare ( gen 2.0T 260cp/400nm AWD automat - cutie noua cu 8trepte, piele perforata+ventilatie, HUD, faruri led matrix, etc... ) iar insignia asta noua e chiar misto.
Un passat similar vine la min 40-45k eur.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#184
Scris 14 noiembrie 2017 - 12:49
@rares: ce treaba are combi-ul mediu cu XC90?!?
M-am uitat si eu la Insignia combi inainte sa iau Mazda si m-am desumflat din cauza calitatii materialelor la interior, nici n-am mai iesit cu ea la drum. Intradevar la pret iesea bine raportat cu Passat, dar totusi urca pretul cam mult cand pui dotari multe pe ea. La o negociere finala cred ca o scoteam la acelasi pret cu Mazda, dar daca nu mi-a placut in mod special nici nu m-am agitat.
#185
Scris 14 noiembrie 2017 - 02:25
...
In clasa medie, cu Insignia ofera foarte multe, la un pret de aprox 30.000eur, iei top la dotari si motorizare ( gen 2.0T 260cp/400nm AWD automat - cutie noua cu 8trepte, piele perforata+ventilatie, HUD, faruri led matrix, etc... )...
Danger, asta descrisă de ska nu ti-a placut?
Pe hârtie sta tare bine.
Asa-i, xc90 n-are nici o treaba cu un break.
#186
Scris 14 noiembrie 2017 - 03:04
Ma gandeam la Insignia Country Tourer in comparatie cu V90 Cross Country ca masina accesibila vs. vis. Din tastatura a iesit un rahat . Daca nu luam Koleosu mai mult ca sigur ma coafam cu un Insignia din asta cu 2.0 Turbo. Cum ziceam, mi se pare una dintre cele mai misto masini la momentul asta.
#187
Scris 14 noiembrie 2017 - 05:41
#188
Scris 14 noiembrie 2017 - 06:59
In sus.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#189
Scris 14 noiembrie 2017 - 07:27
Bune Opel.....pacat ca sunt un Fiat cosmetizat si mai scump.
#190
Scris 15 noiembrie 2017 - 12:10
Au fost pe vremuri motoare de FIAT pe Opel (celebrele multijet), dar acum nu mai au nicio treaba. Opel acum este cea mai buna masina facuta de PSA vreodata
Am configurat acum o Insignia Combi cum zicea Ska mai sus si a iesit 40k euro la pret de lista cu cam toate optionalele ca sa echivaleze cu Mazda 6 a mea. Greu de crezut sa dea Opel mai mult de 15-17% discount, deci iesea undeva la 34k euro dar aveam in plus AWD si 85CP, singurul dezavantaj ar fi fost consumul cu minim 50% mai mare. Totusi nu ar fi fost o problema prea mare consumul daca ma convingeau designul interior si mai ales calitatea materialelor. La exterior masina imi place, dar la interior chiar nu s-a legat nicio emotie...
#191
Scris 15 noiembrie 2017 - 09:46
Opţiuni (20) Toggle Aţi selectat: Asistent parcare, faţă şi spate 450,00 € Preţ opţiuni 6.265,00 € Sistem audio BOSE 0,00 € Engine Sound Enhancement 0,00 € Seat rear bench, 40/20/40 split 0,00 € Flex-Ride cu sistem de control continuu al amortizării CDC 0,00 € Tracţiune integrală 0,00 € Discuri frana fata 18+", spate 17" 0,00 € Radio Intellilink RF900 Navi 0,00 € Pachet Iarna 550,00 € Pachet de asistenţă şofer 2 1.000,00 € Pachet vizibilitate 220,00 € pachet acustic 50,00 € Pachet Bi-Xenon premium- AFL 1.350,00 € Pachet climatizare Premium 300,00 € Scaun pasager faţă reglabil pe 6 direcții 295,00 € Sistem de încălzire ranforsat 150,00 € Wireless Charger 100,00 € Airbaguri pentru şofer şi pasager faţă, airbaguri faţă şi spate şi airbaguri tip cortină 300,00 € Antifurt roți 30,00 € Camera mers inapoi 490,00 € Pret Total autovehicul 36.165,00 € Discount Total cu TVA 0,00 € Pret final autovehicul 36.165,00 €
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#192
Scris 17 noiembrie 2017 - 11:44
Boss, nu e bine ce faci tu acolo...pune Sport Tourer, apoi Exclusive nu Dynamic, pune piele Sienna II perforata, pune pachet Innovation, pachet asistenta sofer 2, pachet sofer 1 ca sa avem faruri led matrix nu obositele alea de bi-xenoane, pachet iarna si apoi de la optionale doar geamuri fumurii, proiectoare ceata, sistem audio Bose, pachetul de airbaguri si uite asa suntem la 40k euro...
Si tot mai era loc de ceva ce nu am putut pune pe MZD6: scaune ventilate...
#193
Scris 17 noiembrie 2017 - 12:03
#194
Scris 17 noiembrie 2017 - 12:44
tinde o laie, ne-ai innebunit cu Allroad-ul tau de peste 10 ani )))) un A4 nou cu dotari medii si motorizare potrivita iese undeva la 50-55k euro, un A6 sare de 66k euro...
#195
Scris 17 noiembrie 2017 - 04:11
După douăzeci și ceva de ani am riscat cu un diesel.
D-le, dieselul nu-i masina.Doar consumul redus este de el, nica placere.
Amu ma uit la A4, break, 2 litri , TFSI, 4x4, automat.
#196
Scris 17 noiembrie 2017 - 04:42
Uite-te ca nu costa nimic...
Bleu, boss...
1) Mie nu imi trebuie combi
2) Mie Dynamic imi convine ca are deja in standard ( NAVI900, FlexRide - ceea ce tu nu ai pe Mazda (sic), sistem audio BOSE )
3) Mie nu-mi trebuie piele pe scaune ( decat daca nu se poate altfel ). Scaunele smechere cu certificare AGR vin standard la echipare Dymanic
4) Pachet Bi-Xenon AFL, asta e cel cu faruri Matrix ( nu exista alta optiune de faruri doar cu xenon simplu ). Ori halogen, ori LED.
5) Pachet iarna este
6) Restul sunt airbaguri, antifurt, senzori parcare, camera pt R, wireless charging, etc
7) Trapa, HUD, si alte prostii, ma pot lipsi
Pana in 35.000 ai cam tot ce vrei ( motor, cutie, 4x4 ) si o groaza de dotari
Asta asa, de dragul discutiilor, ca oricum nici tu nici eu nu ne luam
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#197
Scris 17 noiembrie 2017 - 06:06
pai eu mi-am luat... si am pus pe Insignia tot ce am pe MZD6, evident tot de amorul conversatiei caci nu simt nicio emotie fata de Insignia, chiar daca este o masina reusita.
flexride nu am pe MZD (daca e vorba de suspensia adaptiva), dar navigatie este, citeste indicatoarele rutiere, verifica unghiul mort si are franare de urgenta + tempomat adaptiv - chestiile astea si eu ziceam ca nu sunt importante, ca ma pot lipsi; dar acum dupa ce le-am folosit 3 luni nu prea mai pot fara ele....
la fel si la faruri - sub LED nici nu stau la discutie, chiar daca exista si xenoane bune pur si simplu tehnologia LED este peste din toate pct de vedere - nici fara astea nu mai pot sa stau
#198
Scris 17 noiembrie 2017 - 07:34
Masina ,,suprema" ar fi Allroad-ul de 3 mii, dupa 2005, cea logica ar fi A4, break, 2 litri TFSI, automat.
Restu-s... opeluri, mazda.
Odată si-o data...mi-oi lua masina.
Danger, accepta, Insignia configurată de Ska, tehnic, este net peste Mazda ta, chiar n-au nici o treaba.
Da, în trecut Opelul era o gluma, zâmbeam doar cand ii deschideam portiera( o gluma de usa,interior... si ma refer la Vectra, Omega).
Acum, noile modele, la exterior arata bine. La interior... culmea ar fi sa ai dreptate.
Dacă ai dreptate, toate chestiile alea tehnice pica...
#199
Scris 18 noiembrie 2017 - 12:03
Sunt o groaza de dotari pe care neavandu-le zici ca sunt inutile. Cand insa apuci sa le folosesti le gasesti rostul. Un keyless si un portbagaj electric ori incalzire sau ventilare in scaune asigura confort suplimentar si le vei dori mereu. Un adaptive cruise, franare de urgenta sau niste faruri bune creste cel putin perceptia asupra sigurantei si confortului cel putin desi daca stai sa contabilizezi ajungi la concluzia ca te-au scapat de cateva ori de transpiratii. Pana si o neimportanta de trapa panoramica se intampla sa iti ridice moralul in anumite situatii.
Eu intotdeauna am mers pe principiul ca decat o masina bine cotata slab accesorizata sau motorizata mai bine una din esalonul 2 cu dotari garla si o motorizare buna. Poate din cauza asta m-am "limitat" mereu la Renault unde am primit pe bani mai putini motoare bune si dotari.
#200
Scris 19 noiembrie 2017 - 12:25
Danger, accepta, Insignia configurată de Ska, tehnic, este net peste Mazda ta, chiar n-au nici o treaba.
Da, în trecut Opelul era o gluma, zâmbeam doar cand ii deschideam portiera( o gluma de usa,interior... si ma refer la Vectra, Omega).
Acum, noile modele, la exterior arata bine. La interior... culmea ar fi sa ai dreptate.
Dacă ai dreptate, toate chestiile alea tehnice pica...
pardon? adica ce ii lipseste la mazda tehnic? poate te referi la putere, atunci da! insa la restul nu cred sa fie vreun decalaj semnificativ...
la diesel ies chiar umar la umar la specificatii iar real-life sigur este misto de condus Insignia - generatia precedenta era numa buna de alergat (asa mare si greoaie cum era ea).
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi