Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Opel Astra J Executive 2.0CDTI 165cp 6AT


  • Please log in to reply
233 replies to this topic

#126 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 mai 2017 - 03:05

img_18_Autositz.jpg

 

https://www.agr-ev.d...s/2903-carseats


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#127 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 22 mai 2017 - 04:34

Deduc din pasareasca aia ca e un scaun cu coispe mii de reglaje si care iti face si o labuta ca sa se simte bine chilotu'! :lol: :lol:


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#128 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 22 mai 2017 - 08:46

Jde reglaje au si altele, la astea probabil ca iti gasesti pozitia optima mai usor, indiferent de statura.

Lipsa certificarii la alti producatori nu inseamna neaparat ca scaunele alea's proaste doar ptr ca n'au agarici, cu zice Forester


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#129 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 mai 2017 - 08:47

eu nu stiu de alte masini, dar ideea e ca scaunele standard de pe celalalt opel erau PRAF la toate capitolele :)

nu iti dai seama de diferenta, decat dupa ce iti asezi dorsala mii de km intr-un scaun calumea :)


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#130 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 23 mai 2017 - 12:13

,,Bucatica" aia de la sezut, pe care o poti duce sub genunchi, ar face diferenta...
  • 0

#131 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 23 mai 2017 - 10:54

bucatica aia face mare diferenta.Am avut in tara la un BMW,scaune Recaro cu acea bucatica,se tragea in fata in functie de cit era de inalt soferul.


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#132 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 24 mai 2017 - 08:25

Asa este,constituue un mare plus, am avut si eu la niste scaune Recaro-bmw.
Am vazut si la Audi.
Bine, avand si-un Opel asa ceva...:)
Glumesc.
  • 0

#133 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 iunie 2017 - 01:59

63.000km

azi am fost la Opel sa schimb uleiul in cutie.

dupa doar 63.000km, uleiul scos din cutie a fost NEGRU. da nu vreo nuanta de negru, ci NEGRU...

sunt altii care nici la 150/200k km nu l-au schimbat, si e plin forumul opel de masini cu pb la cutie, sau cutii picate... iar o reparatie ducand spre 1500-2000eur lejer.

a fost 650 lei, 8L ulei si manopera aferenta.

odata la aprox 2 ani si/sau 60.000km, nu mi se pare un cost f mare.

am folosit ulei original GM, recomandat de toata lumea pentru cutia asta.


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#134 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 23 iunie 2017 - 08:39

Asta nu pricepe lumea, ca uleiurile se schimba si la cutii, si destul de des, nu la sute de mii de km.

Eu am scos din Subaru uleiul din cutie gri scarbos spre negru, iar ala din diferentialul spate similar dar mai mult negru. 25.000km cel din cutie si cca 27.000km cel din dif.

Si vorbim de cutie manuala, care cred ca este mult mai blanda cu uleiul decat automata.


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#135 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 iunie 2017 - 02:21

Si noi la subaru tot la 60k am schimbat uleiurile cutie/diferential fata si doferential spate. Dar sincer nu mi aduc aminte sa fi fost asa nergu :))
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#136 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 03 iulie 2017 - 08:34

Ca tot ma rodea gandul cat de greu e totusi cotetul, am pus-o pe cantar.

In talon scrie 1590kg.

In realitate ea are 1660kg, cu o abatere de +/- 10kg.

Asta cu sofer de aprox. 75kg si rezervor cam 3/4.

Ideea era ca in cartea tehnica a masinii, la varianta mea, cu automata, si toate dotarile optionale posibile pe masina se da o greutate de 1731kg... ( in aceleasi variante de cantarire banuiesc )

Nu e foarte departe de "adevar" :lol:


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#137 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 03 iulie 2017 - 11:48

Cred ca vine cu tot cu sofer...greutatea.


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#138 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 11 august 2017 - 10:38

Primul set de placute fata, cu care a venit masina, au tinut 47500km.

Al doilea set l-am schimbat la reprezentanta, tot placute originale GM, dar au tinut pana azi... adica 19500km... aaa... WTF???

Stilul de condus nu s-a schimbat si nici rutina drumurilor...

Azi am pus iar "originale" GM, dar nu la reprezentanta... sunt curios cat vor tine.

Si pe spate le-am schimbat de curand, dar au tinut cam 65500km, ceea ce e ok.


Aceasta postare a fost editata de ska: 11 august 2017 - 10:39

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#139 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 11 august 2017 - 01:46

Niciodata originalele nu tin cat au tinut cele cu care masina a venit echipata din fabrica. Nu are de a face cu calitatea cat cu uzura suferita de etrier(piston, culisante) si inclusiv de modificarea proprietatilor lichidului de frana.. Daca ai avea timpul, rabdarea, vointa ca la 10, maxim 15k km sa dai jos etrierele, sa cureti toate pistonasele, eventual sa schimbi garniturile probabil ca te-ai apropia ca si viata de cele initiale.

47k km pentru o automata destul de grea este foarte foarte bine.

Aceasta postare a fost editata de rares_dan: 11 august 2017 - 01:47

  • 0

#140 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 11 august 2017 - 02:08

Stiu, 47k m-au surprins si pe mine.

La H, le schimbam ca ceasul la 30k, si avea si cutie manuala.

Dar totusi, sub 20k, deja e cam prea prea :)


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#141 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 11 august 2017 - 04:15

Este si nu este. La mult oras aglomerat automata o tii numai din frana. Apoi ia in calcul ca generatia asta de Astra nu are nimic in comun ce ai avut inainte. Asta la gol cred ca e mai grea decat cealalta incarcata la maxim. La o talpa grea se simte.
  • 0

#142 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 11 august 2017 - 05:40

Fara sa accesez prea adinc memoria interna,castravetele are peste 80000 km cu placutele cu care am luat-o si inca sunt ok,si il conduce predominant femeia....Morala,trecind peste faptul ca a ta este automata si  la ele se uzeaza mult mai rapid frinele,depinde in mare masura de stilul de condus...Una e sa te apuci sa frinezi cind sesisezi din timp ca va fi nevoie(nu cred ca e cazul tau),si alta e sa te repezi in pedala blana in ultimul moment.


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#143 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 14 august 2017 - 09:18

La mine la Outlander a fost fix invers... am topit primul set de placute in 15-16.000 km si am mai tras de ele pana pe la ~18.000 cand a trebuit sa schimb si discurile.

S-au mirat si aia de la service, au zis ca n-au mai vazut asa ceva...

Dupa aia au tinut ceva mai mult dar oricum le schimb des... (20-25k)


  • 0

#144 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 14 august 2017 - 04:33

Discuri dupa 20k km? Si se repeta?


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#145 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 14 august 2017 - 11:27

Discurile au tinut ceva mai mult apoi...

Acum are 150k si parca e la al 4-lea rand de discuri pe fata si al 2-lea pe spate.

As putea sa caut exact printre hartzoage.


  • 0

#146 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 15 august 2017 - 09:39

Destul de des mi se pare la 40k.

La Fiesta abia acum la 100k km urmeaza sa schimb discurile fata pentru ca se pare ca s'au ovalizat. Asta dupa ce placutele le inlocuisem la (parca) 68k km, desi la uzura avuta mai mergeam inca 15k km (10k sigur).


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#147 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 august 2017 - 04:18

Este intradevar automata, este intr-adevar o masina grea ( 1660kg masurata ), si da este si un procent destul de mare 40/60 sau chiar 50/50 oras/afara.

Dar stilul de condus nu prea l-am schimbat. Nu dorm pe frana, si nu e cazul sa franez in ultimul moment, la limita ( se mai intampla ce-i drept, dar f rar, si mai mult extraurban )

Era doar o idee, ca s-au dus repede. Nu e o pb, ca de schimbat de schimba, ca-s consumabile, dar nu ma asteptam la asa putin.

Si franele sunt altele fata de H, adica mai mari.

Mai studiez pb si cu acest ultim schimb, sa vad cat duc.


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#148 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 21 august 2017 - 05:42

Daca te consoleaza cumva,castravetele A3 are mma 1880kg....


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#149 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 21 august 2017 - 06:20

DMihnea, ce treaba are mma-ul cu greutatea concretă la ska?
Bine,daca ar cantari-o după un chef, să vezi atunci balast...:)
  • 0

#150 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 august 2017 - 04:47

Precum ziceam, am bagat si un concediu, print tara, saptamana trecuta.

Ziua 1 - Oradea - Brasov + Plimbare Brasov
N-am inceput bine drumul, 4 dorei, 3 gropi si 1 duba, au creat o coada de zeci de km si o intarziere de aprox 50min intre Oradea si Alesd, deci dupa aprox 1h jumate de drum facusem nici 50km... icon_lol.gif
Dupa drumul a fost ok, surprinzator de gol pana la Brasov.
Seara mancare si plimbare Brasov

Ziua 2 - Brasov - Timisul de Jos - Treseu Canionul 7 Scari + Plimbare Brasov.

Ziua 3 - Avand in vedere ca a plouat in zona, ne-am reconsiderat traseul, si am mers Brasov - Miercurea Ciuc - Gheorgheni - Lacu Rosu - Cheile Bicazului - Lacul Ceahlau - Statiunea Durau - Borsec - Toplita - Gheorgheni - Brasov.
Peisaje superbe, trafic destul de lejer, drumuri decente.
La Durau cam trist, dar pentru trasee de munte si urcat sus pe Ceahlau, poate fi o optiune pe viitor. Muntele arata f bine, si cred ca sunt si trasee superbe prin zona.

Ziua 4 - Brasov - Poiana Brasov - urcat pe jos in Postavarul, iar seara din nou Brasov

Ziua 5 - Matinali am parasit Brasovul spre Sinaia si am urcat cu masina pana sus pe platou pe TransBucegi. Am lasat-o la bariera de langa Piatra Arsa, si pe jos am mers la Babele - Vf Omul - Crucea Caraiman - Babele si inapoi la masina. Un traseu nu exagerat de dificil, dar destul de lung, si de 1 zi. Asta pentru o conditie fizica medie ( ca si a mea icon_lol.gif ) - Retur Brasov

Ziua 6 - Am plecat pe Transfagarasan ( oprire si urcat pe Saua Caprei pentru o panorama si un view superb. Fiind Joi, drumul nu a fost aglomerat deloc. Am continuat cu Curtea de Arges - Rm Valcea - Tg Jiu.

Ziua 7 - Tg Jiu - Dr T Severin - Orsova - Defileul Dunarii - Eselnita - Berzeasca - Moldova Veche ( SUPERB TRASEUL, si fiind vineri, aproape GOL ) - Oravita - Cheile Nerei - Cascada Bigar - Baile Herculane - Baia de Arama - Tg Jiu

Ziua 8 - Tg Jiu - Novaci - Ranca - Transalpina ( foarte gol pentru o zi de sambata ! ) - Sebes - Cluj - Oradea

Am vazut locuri faine, am mers pe drumuri superbe.
In afara de aglomeratia de la plecare, si inca 2h "pierdute" la coborarea din Bucegi ( Sinaia - Brasov ) in rest s-a circulat foarte bine ( spre surprindearea mea, si in cei peste 2500km am vazut doar 2 radare icon_smile.gif

Cat priveste partea de consum :
1 - Oradea - Brasov + zona + ziua 2 - Miercurea Ciuc - 511km - 49.68L - 7,52% consum
2 - Miercurea Ciuc - Lacul Rosu - Cheile Bicazului - retur Brasov - Poiana - Brasov - Sinaia - platou Bucegi - Brasov + ceva oras - 628km - 38.45L - 6,83% consum
3 - Brasov - Transfagarasan - Rm Valcea - Tg Jiu - Defileul Dunarii - retur Tg Jiu ( conform traseelor de mai sus ) - 877km - 42.87L - 6,11% consum
4 - Tg Jiu - Transalpina - Sebes - Cluj - Autostrada - intrat Cluj - Iulius Mall - Polus Mall - Oradea - 480km - 32.33L - 6,74% consum

Consumul mediu LA POMPA overall - 6,8%, asta cu stat prin trafic, orase, trasee de munte, si foarte foarte multe viraje si curbe icon_lol.gif
Stil de mers normal, nici la consum, nici la raliu. Unde s-a putut am mers si mai tare, dar pe multe zone am prefat un stil mai domol sa inteleg si ceva din priveliste.

Pe bord aveam medie de 6,1 parca si viteza medie undeva sub 60kmh, dar nici nu ma mir la traseele pe care am fost.

Urmeaza revizia la 70.000km sapt asta cred.

In rest, merge ceas. Scaunele AGR si-au dovedit inca odata utilitatea, la cati km am bagat.
E o masina f comfortabila, care merge si merge si merge... icon_smile.gif


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi