https://www.agr-ev.d...s/2903-carseats
Scris 22 mai 2017 - 03:05
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 22 mai 2017 - 04:34
Deduc din pasareasca aia ca e un scaun cu coispe mii de reglaje si care iti face si o labuta ca sa se simte bine chilotu'!
Scris 22 mai 2017 - 08:46
Jde reglaje au si altele, la astea probabil ca iti gasesti pozitia optima mai usor, indiferent de statura.
Lipsa certificarii la alti producatori nu inseamna neaparat ca scaunele alea's proaste doar ptr ca n'au agarici, cu zice Forester
Scris 23 mai 2017 - 08:47
eu nu stiu de alte masini, dar ideea e ca scaunele standard de pe celalalt opel erau PRAF la toate capitolele
nu iti dai seama de diferenta, decat dupa ce iti asezi dorsala mii de km intr-un scaun calumea
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 23 mai 2017 - 12:13
Scris 23 mai 2017 - 10:54
bucatica aia face mare diferenta.Am avut in tara la un BMW,scaune Recaro cu acea bucatica,se tragea in fata in functie de cit era de inalt soferul.
Scris 24 mai 2017 - 08:25
Scris 23 iunie 2017 - 01:59
63.000km
azi am fost la Opel sa schimb uleiul in cutie.
dupa doar 63.000km, uleiul scos din cutie a fost NEGRU. da nu vreo nuanta de negru, ci NEGRU...
sunt altii care nici la 150/200k km nu l-au schimbat, si e plin forumul opel de masini cu pb la cutie, sau cutii picate... iar o reparatie ducand spre 1500-2000eur lejer.
a fost 650 lei, 8L ulei si manopera aferenta.
odata la aprox 2 ani si/sau 60.000km, nu mi se pare un cost f mare.
am folosit ulei original GM, recomandat de toata lumea pentru cutia asta.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 23 iunie 2017 - 08:39
Asta nu pricepe lumea, ca uleiurile se schimba si la cutii, si destul de des, nu la sute de mii de km.
Eu am scos din Subaru uleiul din cutie gri scarbos spre negru, iar ala din diferentialul spate similar dar mai mult negru. 25.000km cel din cutie si cca 27.000km cel din dif.
Si vorbim de cutie manuala, care cred ca este mult mai blanda cu uleiul decat automata.
Scris 24 iunie 2017 - 02:21
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 03 iulie 2017 - 08:34
Ca tot ma rodea gandul cat de greu e totusi cotetul, am pus-o pe cantar.
In talon scrie 1590kg.
In realitate ea are 1660kg, cu o abatere de +/- 10kg.
Asta cu sofer de aprox. 75kg si rezervor cam 3/4.
Ideea era ca in cartea tehnica a masinii, la varianta mea, cu automata, si toate dotarile optionale posibile pe masina se da o greutate de 1731kg... ( in aceleasi variante de cantarire banuiesc )
Nu e foarte departe de "adevar"
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 03 iulie 2017 - 11:48
Cred ca vine cu tot cu sofer...greutatea.
Scris 11 august 2017 - 10:38
Primul set de placute fata, cu care a venit masina, au tinut 47500km.
Al doilea set l-am schimbat la reprezentanta, tot placute originale GM, dar au tinut pana azi... adica 19500km... aaa... WTF???
Stilul de condus nu s-a schimbat si nici rutina drumurilor...
Azi am pus iar "originale" GM, dar nu la reprezentanta... sunt curios cat vor tine.
Si pe spate le-am schimbat de curand, dar au tinut cam 65500km, ceea ce e ok.
Aceasta postare a fost editata de ska: 11 august 2017 - 10:39
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 11 august 2017 - 01:46
Aceasta postare a fost editata de rares_dan: 11 august 2017 - 01:47
Scris 11 august 2017 - 02:08
Stiu, 47k m-au surprins si pe mine.
La H, le schimbam ca ceasul la 30k, si avea si cutie manuala.
Dar totusi, sub 20k, deja e cam prea prea
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 11 august 2017 - 04:15
Scris 11 august 2017 - 05:40
Fara sa accesez prea adinc memoria interna,castravetele are peste 80000 km cu placutele cu care am luat-o si inca sunt ok,si il conduce predominant femeia....Morala,trecind peste faptul ca a ta este automata si la ele se uzeaza mult mai rapid frinele,depinde in mare masura de stilul de condus...Una e sa te apuci sa frinezi cind sesisezi din timp ca va fi nevoie(nu cred ca e cazul tau),si alta e sa te repezi in pedala blana in ultimul moment.
Scris 14 august 2017 - 09:18
La mine la Outlander a fost fix invers... am topit primul set de placute in 15-16.000 km si am mai tras de ele pana pe la ~18.000 cand a trebuit sa schimb si discurile.
S-au mirat si aia de la service, au zis ca n-au mai vazut asa ceva...
Dupa aia au tinut ceva mai mult dar oricum le schimb des... (20-25k)
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
Scris 14 august 2017 - 04:33
Discuri dupa 20k km? Si se repeta?
Scris 14 august 2017 - 11:27
Discurile au tinut ceva mai mult apoi...
Acum are 150k si parca e la al 4-lea rand de discuri pe fata si al 2-lea pe spate.
As putea sa caut exact printre hartzoage.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
Scris 15 august 2017 - 09:39
Destul de des mi se pare la 40k.
La Fiesta abia acum la 100k km urmeaza sa schimb discurile fata pentru ca se pare ca s'au ovalizat. Asta dupa ce placutele le inlocuisem la (parca) 68k km, desi la uzura avuta mai mergeam inca 15k km (10k sigur).
Scris 21 august 2017 - 04:18
Este intradevar automata, este intr-adevar o masina grea ( 1660kg masurata ), si da este si un procent destul de mare 40/60 sau chiar 50/50 oras/afara.
Dar stilul de condus nu prea l-am schimbat. Nu dorm pe frana, si nu e cazul sa franez in ultimul moment, la limita ( se mai intampla ce-i drept, dar f rar, si mai mult extraurban )
Era doar o idee, ca s-au dus repede. Nu e o pb, ca de schimbat de schimba, ca-s consumabile, dar nu ma asteptam la asa putin.
Si franele sunt altele fata de H, adica mai mari.
Mai studiez pb si cu acest ultim schimb, sa vad cat duc.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 21 august 2017 - 05:42
Daca te consoleaza cumva,castravetele A3 are mma 1880kg....
Scris 21 august 2017 - 06:20
Scris 22 august 2017 - 04:47
Precum ziceam, am bagat si un concediu, print tara, saptamana trecuta.
Ziua 1 - Oradea - Brasov + Plimbare Brasov
N-am inceput bine drumul, 4 dorei, 3 gropi si 1 duba, au creat o coada de zeci de km si o intarziere de aprox 50min intre Oradea si Alesd, deci dupa aprox 1h jumate de drum facusem nici 50km...
Dupa drumul a fost ok, surprinzator de gol pana la Brasov.
Seara mancare si plimbare Brasov
Ziua 2 - Brasov - Timisul de Jos - Treseu Canionul 7 Scari + Plimbare Brasov.
Ziua 3 - Avand in vedere ca a plouat in zona, ne-am reconsiderat traseul, si am mers Brasov - Miercurea Ciuc - Gheorgheni - Lacu Rosu - Cheile Bicazului - Lacul Ceahlau - Statiunea Durau - Borsec - Toplita - Gheorgheni - Brasov.
Peisaje superbe, trafic destul de lejer, drumuri decente.
La Durau cam trist, dar pentru trasee de munte si urcat sus pe Ceahlau, poate fi o optiune pe viitor. Muntele arata f bine, si cred ca sunt si trasee superbe prin zona.
Ziua 4 - Brasov - Poiana Brasov - urcat pe jos in Postavarul, iar seara din nou Brasov
Ziua 5 - Matinali am parasit Brasovul spre Sinaia si am urcat cu masina pana sus pe platou pe TransBucegi. Am lasat-o la bariera de langa Piatra Arsa, si pe jos am mers la Babele - Vf Omul - Crucea Caraiman - Babele si inapoi la masina. Un traseu nu exagerat de dificil, dar destul de lung, si de 1 zi. Asta pentru o conditie fizica medie ( ca si a mea ) - Retur Brasov
Ziua 6 - Am plecat pe Transfagarasan ( oprire si urcat pe Saua Caprei pentru o panorama si un view superb. Fiind Joi, drumul nu a fost aglomerat deloc. Am continuat cu Curtea de Arges - Rm Valcea - Tg Jiu.
Ziua 7 - Tg Jiu - Dr T Severin - Orsova - Defileul Dunarii - Eselnita - Berzeasca - Moldova Veche ( SUPERB TRASEUL, si fiind vineri, aproape GOL ) - Oravita - Cheile Nerei - Cascada Bigar - Baile Herculane - Baia de Arama - Tg Jiu
Ziua 8 - Tg Jiu - Novaci - Ranca - Transalpina ( foarte gol pentru o zi de sambata ! ) - Sebes - Cluj - Oradea
Am vazut locuri faine, am mers pe drumuri superbe.
In afara de aglomeratia de la plecare, si inca 2h "pierdute" la coborarea din Bucegi ( Sinaia - Brasov ) in rest s-a circulat foarte bine ( spre surprindearea mea, si in cei peste 2500km am vazut doar 2 radare
Cat priveste partea de consum :
1 - Oradea - Brasov + zona + ziua 2 - Miercurea Ciuc - 511km - 49.68L - 7,52% consum
2 - Miercurea Ciuc - Lacul Rosu - Cheile Bicazului - retur Brasov - Poiana - Brasov - Sinaia - platou Bucegi - Brasov + ceva oras - 628km - 38.45L - 6,83% consum
3 - Brasov - Transfagarasan - Rm Valcea - Tg Jiu - Defileul Dunarii - retur Tg Jiu ( conform traseelor de mai sus ) - 877km - 42.87L - 6,11% consum
4 - Tg Jiu - Transalpina - Sebes - Cluj - Autostrada - intrat Cluj - Iulius Mall - Polus Mall - Oradea - 480km - 32.33L - 6,74% consum
Consumul mediu LA POMPA overall - 6,8%, asta cu stat prin trafic, orase, trasee de munte, si foarte foarte multe viraje si curbe
Stil de mers normal, nici la consum, nici la raliu. Unde s-a putut am mers si mai tare, dar pe multe zone am prefat un stil mai domol sa inteleg si ceva din priveliste.
Pe bord aveam medie de 6,1 parca si viteza medie undeva sub 60kmh, dar nici nu ma mir la traseele pe care am fost.
Urmeaza revizia la 70.000km sapt asta cred.
In rest, merge ceas. Scaunele AGR si-au dovedit inca odata utilitatea, la cati km am bagat.
E o masina f comfortabila, care merge si merge si merge...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi