Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Jurnal de Bord: Mercedes-AMG C43 4Matic


  • Please log in to reply
581 replies to this topic

#101 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 07 martie 2017 - 03:53

Nop. Tinand cont ca S5 pleaca de la 64k si l-am dus destul de usor la 80k adaugand optionale, tind sa cred ca RS5-ul va ajunge la 90k fara prea mari dificultati.


  • 0

#102 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 07 martie 2017 - 05:31

Si va fi probabil f scump :) 70k e maximul pe care vreau sa-l dau, pe operational.

70k EUR e un BMW M4 chel. cu ce trebuie, se duce in 90-95k EUR pret de lista.


  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#103 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 07 martie 2017 - 05:35

Stiu, eu vorbesc dupa discount. M3-ul pe care l-am configurat e 90k si e chiar misto configurat (zic eu)


  • 0

#104 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 07 martie 2017 - 08:08

Mi se pare foarte scump M3/M4, nu ca nu ar merita dar ....

In schimb imi place foarte mult noul A5 Sportback, in varianta S5 iese la 75k euro in configurator cu optionale garla (DWUD6D ar fi codul configurarii mele). Cu un discount de 10-15% ajungi sub plafonul dorit de tine si cred ca este totusi o masina destul de tare. Varianta cu 2.0TFSI si optionale suficiente iese la 57k euro in configurator....


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#105 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 07 martie 2017 - 09:26

Nu vrea sa se multumeasca cu 4 cilindri, mai ales daca mai da si 50k pe masina :D
Pacat ca nu exista M4 GC ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#106 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 07 martie 2017 - 11:17

Eu inteleg ce vrea asta micu' si il si inteleg perfect. Printre masinile care mi-au placut foarte mult ar fi 435i.....


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#107 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 08 martie 2017 - 12:24

Pai daca nu ia acum, peste 10 ani deja intervin alte criterii: portbagaj, acces pentru scaun copil, trece momentul ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#108 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 08 martie 2017 - 12:43

Pentru ce zici tu s-au inventat SUV-urile (de toate dimensiunile) si dupa o cheltuiala de 70-80k mai merge si un SUV-uletz de 30k.


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#109 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 08 martie 2017 - 12:08

Poate e un pitic de-al meu, dar pentru mine conteaza mult motorizarea, cutia, nu prea vreau sa dau 60k pe o masina doar pentru un interior updatat si o imagine mai buna. Sunt sigur ca motoarele de 4 cilindri de la BMW/Audi sunt f misto, dar sunt doar variatiuni a ce am deja si am condus.  :)


  • 0

#110 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 09 martie 2017 - 06:02

Prin amabilitatea celor de la Eurotehno Group Pitesti, am testat si noul S5 sportback.   :) Pe scurt, quattro cu diferential sport, V6 turbo cu ~350CP.

 

17193759_1407539965934852_443675595_o.jpg

 

 

Nu am acces la fisa cu specificatii inca, dar era f bine dotata. 

 

Motor si transmisie:

 

Motorul, 3l V6 turbo, e exceptional. Lag insesizabil, sunet extrem de placut (mai ales de afara), trage fff bine cam de pe oriunde in plaja de turatii. Si consumul? Max 1-2l peste cat as fi avut cu GTI-ul pe acelasi drum. 

 

Cutia, desi s-a renuntat la S-Tronic-ul de la generatia anterioara (cutie robotizata cu dublu ambreiaj) si s-a trecut la o automata destul de clasica, nu m-a deranjat. Foarte lina in traficul bara la bara (un aspect la care cutiile cu dublu-ambreiaj inca sufera destul de tare), dar cu un comportament suficient de sportiv cat sa nu deranjeze. Si aici ma refer in special la timpii de schimbare ai vitezelor, un dezavantaj semnificativ la acest gen de cutii. Nu si la acest tiptronic cu 8 viteze. Schimbarile in sus sunt f rapide, iar in jos, desi mai lente, nu deranjeaza (intuiesc ca aici tine si de cat dureaza ca motorul sa faca rev-matching).

 

Quattro. La fel ca si xdrive. E bine sa fie acolo. Daca iau S5 o sa-l aleg strict pentru a nu avea o masina extrem de scumpa cu tractiune fata, combinatie care mi se pare destul de nepotrivita. 

 

 

Sasiu, suspensie, directie:

 

Daca ar fi sa descriu totul intr-un cuvant, acela ar fi "safe". Nu am ajuns nici macar sa miros limitele, deci nu prea sunt comentarii de facut aici. Dar atunci cand am abordat cateva viraje un pic mai rapid, masina a fost f predictibila, desi, intr-o senzatie greu de descris, se simtea un pic "greoaie". 

 

Suspensia absoarbe f bine denivelarile, fiind un compromis reusit, setarea sport oferind ceva senzatii placute, iar "comfort" facand masina f potrivita chiar si pentru drumurile de la noi.

 

Directia, cam la fel ca la BMW. Foarte putin feedback, liniara, dar iarasi, un compromis foarte bun intre confortul de a face rapid manevre in spatii inguste si fermitatea de care ai nevoie la viteze mai mari. Dar cam atat.

 

Interior:

 

Tech-fest! :D Venind de pe Golf-ul meu care este cu un deget deasupra casetofonului cu luminite din anii '90, Audi-ul parea din alta era. Virtual cockpit este, dupa cum banuiam, o dotare geniala. Sa ai acces dintr-o privire la toate informatiile de care ai putea avea nevoie e extrem de util. Mai ales navigatia, desi, daca ar fi sa aleg, tot varianta cu Heads-Up-Display mi se pare mai usor de folosit in lumea reala. 

 

P9053159-slashgear-980x420.jpg

 

 

Materialele, dupa cum s-a spus si in review-uri, sunt foarte bune, de o calitate deosebita. Parerea mea este ca interiorul este semnificativ peste cel de la BMW si chiar Mercedes, chiar daca este un pic mai temperat, comparativ cu cel de pe C-klasse. Masina mai avea tot felul de sisteme de siguranta, tinand automat banda (impinge discret in volan), cruise control cu radar care franeaza si accelereaza singur pana si de la o oprire completa. Partea de accelerat nu a functionat tot timpul perfect, avea momente cand cei din fata plecau de pe loc si nu facea nimic, nici cand erau 15-20m liberi. 

 

Din nou, piele de o calitate f buna pe scaune, erau cele 'S', cu reglaj complet electric si masaj. Ce sa zic, misto senzatie, dar nu stiu cat din toate nebuniile astea le-as plati din buzunarul meu, la o eventuala configuratie. Multe sunt genul de feature-uri pe care, daca nu le iei, nu le regreti niciodata, iar daca le iei, le folosesti de cateva ori si cam atat. Mai ales asta cu masajul :)

 

De trapa nu mai vorbim ca e aceeasi poveste ca la BMW. Am observat-o dupa ce am parcat masina inapoi la importator.

 

Per total, masina mi-a placut. E exact ce promite: un compromis exceptional intre o masina ce poate functiona fara probleme ca daily driver, perfect confortabila si rafinata, dar care are si o latura un pic mai agitata. Problema mea este ca fix latura aia agitata, este destul de cuminte. Ma asteptam ca, atunci cand o trec pe "Dynamic", sa urle evacuarea, suspensia sa piarda orice urma de elasticitate si sa imi ofere, in putinele momente in care drumul e virajat si liber, senzatia ca ma aflu in ceva ce seamana a masina de curse. E probabil cruiser-ul perfect, mai ales pentru drumurile de o banda de la noi, dar parca ii lipseste acea agresivitate. Probabil ca RS-ul o va livra.

Thumbnail atasat

  • 17237086_1407539852601530_66923220_o.jpg

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 09 martie 2017 - 06:03

  • 0

#111 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 09 martie 2017 - 06:42

Sunt de acord cu ce vrei tu,dar unde vei conduce asta?pe soselele patriei?Tinere,asta e o masina de tinar cu bani ce locuieste in Elvetia... :D Daca poti fa o traducere pentru quattro cu diferential sport....Daca pot sa sugerez,ca tot vrei sa platesti intretinerea unui Audi si pe drumuri mioritice,ia vreun Allroad,sau vreun Q cu ce motor vrei tu...Macar ai o garda la sol mai inalta ceva,apoi ca vrei benzina sau fumigena iarasi vezi tu,numarul de cilindri in functie de ce ai prin buzunare pentru carburant,si optiunile-ce vrea muschiul tau...pareri....


Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 09 martie 2017 - 06:50

  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#112 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 09 martie 2017 - 06:53

daca tot te plictisesc sa o fac bine-acum am vazut ca ai 28 de ani,deci considera ca in citiva ani vei vrea altceva decit o berlina de lux,zic eu...


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#113 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 09 martie 2017 - 07:32

Asa l-au denumit astia de la Audi. Principial, pe langa diferentialul central cu distribuire variabila a cuplului fata-spate in diferite procente, mai au diferential spate, controlat electronic, care, in viraje, transmite cuplul catre roata din exterior pentru a permite aplicarea acceleratiei mai devreme la iesirea din viraje. 

 

Nu vad statul in Romania ca un dezavantaj pentru masina asta. Tot 4 roti are, e confortabila, puternica si e suficient de discreta cat sa nu atraga prea mult atentia. Mai ales cand alternativa arata asa: :)

 

bmw-m3-sedan-side.JPG


  • 0

#114 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 09 martie 2017 - 08:08

Cat ar fi costat S5'ul ala?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#115 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 09 martie 2017 - 09:33

Nu avea nici dealer-ul configuratia finala, de abia a fost importat acum cateva zile. Avea 120km masina cand am pornit-o :)


  • 0

#116 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 09 martie 2017 - 10:26

daca luai seria de sasiu, cred ca gaseam configuratia pe internet....


  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#117 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 10 martie 2017 - 11:17

Alex, masina este superba. Mie imi place mai mult decat BMW... si doza aia de confort care parca te-a deranjat o sa ajungi sa o iubesti. Ma rog, pentru mine masina trebuie sa fie musai confortabila si nu as accepta o masina sport care sa nu ofere un minim de confort. Din ce povestesti tu S5-ul pare sa aiba tot ce ii trebuie. Sunt convins ca poate destul de mult doar ca la un DT de client nu prea ai cum sa testezi corespunzator o masina - mie de exemplu imi trebuie minim 1.000km ca sa pot sa ma pronunt.

Designul modelelor precedente de la Audi mi se parea extraordinar de fad - acum vad ca lucrurile s-au schimbat serios, A4/A5/Q5/Q7 chiar au niste trasaturi foarte elegante. Ce mai, imi place mult, consider ca ar fi o alegere echilibrata. Daca neaparat vrei nebunia unui BMW, go for it ca oricum nu are cum sa-ti para rau ulterior, dar parca S5 are o eleganta aparte ce la BMW nu o gasesc.


  • 1
if you're looking for peace, then get ready for war

#118 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 10 martie 2017 - 08:33

Da,are asa o eleganta incit daca te apuci sa compari cu M-ul de la BMW al seriei echivalente,nu mai ramine nimic din eleganta.Audi e un mare cacao,eu am luat-o strict ptr awd,in rest e un Vw cosmetizat.Si repet,dupa ce m-am dat ani buni cu A6,A8 si S8,avindu-le in familie.


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#119 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 11 martie 2017 - 09:24

Alex, masina este superba. Mie imi place mai mult decat BMW... si doza aia de confort care parca te-a deranjat o sa ajungi sa o iubesti. Ma rog, pentru mine masina trebuie sa fie musai confortabila si nu as accepta o masina sport care sa nu ofere un minim de confort. Din ce povestesti tu S5-ul pare sa aiba tot ce ii trebuie. Sunt convins ca poate destul de mult doar ca la un DT de client nu prea ai cum sa testezi corespunzator o masina - mie de exemplu imi trebuie minim 1.000km ca sa pot sa ma pronunt.

Designul modelelor precedente de la Audi mi se parea extraordinar de fad - acum vad ca lucrurile s-au schimbat serios, A4/A5/Q5/Q7 chiar au niste trasaturi foarte elegante. Ce mai, imi place mult, consider ca ar fi o alegere echilibrata. Daca neaparat vrei nebunia unui BMW, go for it ca oricum nu are cum sa-ti para rau ulterior, dar parca S5 are o eleganta aparte ce la BMW nu o gasesc.

Sport si confort nu au ce cauta in aceasi propozitie.1000 km nu iti da nimeni sa faci DT cu o masina de genul asta.daca o prinzi un weekend te poti considera norocos.


  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#120 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 11 martie 2017 - 11:12

Intr-un WE se fac fix 1000km, problema nu este sa iei masina la DT ci sa existe pe la dealeri asemenea extravagante. Teoria cu sport si confort suna bine dar este expirata - intotdeauna este vorba de un compromis.

 

@Mihnea: vezi ca si VW este de fapt o Skoda mai dichisita. Si Skoda e un fel de Logan mai aranjat. :lol:  :lol:  :lol:  :lol:


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#121 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 12 martie 2017 - 07:41

Ieri am avut toata gama sport de la Audi in fata. Faine nimic de zis insa singurul care imi "spunea" ca poti face orice cu el a fost RS3-ul. In rest toate par umflate cu pompa si eu personal nu le pot vedea ca masini cu care sa poti face nebunii cand te apuca.
RS3-ul ar fi penalizat doar de spatiul restrans insa in rest are lookul si proportiile unei masini creata sa ofere zambetul acela din coltul gutii de fiecare data cand te urci in ea si toate caracteristicile tehnice care sa te convinga ca este asa.

Aceasta postare a fost editata de rares_dan: 12 martie 2017 - 07:47

  • 0

#122 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 12 martie 2017 - 08:39

http://www.autoexpre...f-r-vs-audi-rs3
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#123 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 martie 2017 - 11:24

Deci ramane R'ul :)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#124 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 12 martie 2017 - 07:51

Eu faceam referire la RS3 2017. 2.5 turbo cu 400 cp. In varianta de caroserie sedan e un A4 cu proportii mai placute cu un interior simplu insa cu un aer foarte sportiv.
  • 0

#125 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 12 martie 2017 - 10:09

Adevarul e ca daca as mai vrea o masina cu tenta sportiva, nu as vedea motivul sa ma intind mai departe de un Golf R.

Masinile S si RS de la Audi sunt de o inconstanta incredibila. Unele sunt foarte bune, altele dezamagitoare. RS3 se pare ca are un motor fabulos si care se aude superb, dar dezamageste dpdv tinuta, feeling, este prea subviratoare etc. Mai multe aprecieri pozitive a primit incarnarea acestui motor in Q3 RS.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi