Salt la continut


Fotografie
* * * * * 2 Voturi

Inmatriculare auto dupa 2007


  • Please log in to reply
1091 replies to this topic

#801 bigfoot17ro

    e36 fan

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Mesaje:
Inregistrat: 13-februarie 05
  • Location:Rosiori de Vede, TR
  • Marca:BMW
  • Model:e36
  • Motorizare:2.5i 192CP

Scris 02 ianuarie 2008 - 12:24

de cand intra in vigoare normele astea?
la prima vedere pare in regula, o nelamurire mai am
deci nu se inmatriculeaza decat peste euro3 da?
daca nu am masina implicit trebuie sa aiba euro 3 da?
ca sa aduc una euro 2 trebuie sa am una euro 1 ca sa mi-o caseze ei?
asta mi se pare bataie de joc
  • 0
BMW: Angel body + devil power = deadly combination
Posted Image

#802 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 02 ianuarie 2008 - 01:15

toti aveti dreptate. da eu nu inteleg un lucru : daciile alea vechi nu polueaza ??
ce polueaza mai mult : o dacie din 1970 sau un merc din 1990??
cum ar fi aerul daca toti (ma rog) posesorii de masini vechi de 30 de ani si-ar achizitiona masini sub 20 de ani ??
dar siguranta rutiera ??

concret
1.nu se pot inmatricula masini sub euro 3.
2.exceptie : posesorii de masii euro 0, 1 sau 2 fac exceptie de la aceasta regula, doar daca isi achizitioneaza masini cu minim un grad de poluare mai mic
euro 0 - euro 1
intelegeti voi
3.in decurs de 3 ani, taxa de prima inmatriculare se va reduce considerabil, dar impozitul pe masini euro 0, euro 1 si euro 2 va creste de 10 ori, de 5 ori respectiv de 3 ori.

ce ziceti ?

citeste te rog tot ce am zis. dar tot, nu printre randuri
am aceeasi problema cu masinile vechi care nu sunt penalizate DELOC.
eu nu vreau sa dea dacia din 1970 pe merc din 1990...sa o dea pe o masina din 2000 sau sa mearga cu RATBul. nu are bani de masina, nu ia masina. simplu

masura propusa mi se pare foarta buna. dar uite ca tot ai oameni nemultumiti pe aici
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#803 bigfoot17ro

    e36 fan

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Mesaje:
Inregistrat: 13-februarie 05
  • Location:Rosiori de Vede, TR
  • Marca:BMW
  • Model:e36
  • Motorizare:2.5i 192CP

Scris 02 ianuarie 2008 - 02:50

pai atunci ai sa interzicem circulatia masinilor mai mici de euro 3 nu e mai bine
ce ne mai complicam cu tot felu de taxe
la americani nu mai conteaza poluarea v8-urilor de 6000 cmc si non euro
se gasi tariceanu ca salveaza el terra de efectu' de sera
  • 0
BMW: Angel body + devil power = deadly combination
Posted Image

#804 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 02 ianuarie 2008 - 03:08

vezi oaspetele? pana la urma aici e problema
nu ca taxeaza euro 4...ci ca taxeaza pe alea non euro si cu euro mic
q.e.d
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#805 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 02 ianuarie 2008 - 04:24

bigfoot, nu interzicem circulatia lor, doar le impozitam de numa numa.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#806 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 02 ianuarie 2008 - 11:17

Am scris mai devreme. Daca nu pricepi e problema ta.


Spune-mi, te rog in ce post ai scris.


pai propune un amendament...taxa 0 pt euro 4 si imensa pt euro 3..sa vezi pe cati ti-i scoli in cap
tu chiar crezi ca problema e la taxa pt euro 4? romanul e scandalizat la cea pentru euro 3 si 2, ca masina

cu alte cuvinte lumea se scandalizeaza ca e taxa mare si nu pot aduce o masina din 2000-2001 si tu le interzici sa aduca mai vechi de 2005 :D....or sa te iubeasca mai rau decat pe tariceanu


Pentru mine este o problema si taxa pt. euro 4 !

Ok ... daca se considera ca e prea severa masura care interzice inmatricularea masinilor care nu au minim euro 4 atunci sa se interzica cele care nu au minim euro 3 ...
... in ceea ce priveste iubirea aia "mai rau decat pe tariceanu" ... ma sacrific pe altarul reducerii poluarii ;)
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#807 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 02 ianuarie 2008 - 11:24

pai eu te inteleg ca te sacrifici, dar sa nu crezi ca restul vor intelege
principalii contestatari ai taxei nu sunt cei care vor sa aduca euro 4
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#808 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 03 ianuarie 2008 - 07:41

asa e, dar eu unul as scoate taxa pentru euro 4, atata timp cat nu ai in tara o fabrica producatoare de autovehicule hibride sau euro 5.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#809 bigfoot17ro

    e36 fan

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Mesaje:
Inregistrat: 13-februarie 05
  • Location:Rosiori de Vede, TR
  • Marca:BMW
  • Model:e36
  • Motorizare:2.5i 192CP

Scris 05 ianuarie 2008 - 03:58

De taxa auto nu vom scapa. Mai intii, bugetul prevede ca statul va avea venituri din taxa auto in 2008, e drept, mai mici decit anul trecut si de-aici o posibila scadere a nivelurilor taxei. Al doilea semn ca autoritatile nu au de gind sa indeparteze taxa este acela ca in prezent Ministerul Finantelor lucreaza cu cel al Mediului la schimbarea numelui taxei de inmatriculare, in asa fel incit aceasta sa lase impresia ca este o taxa de protectie a mediului. Miscarea nu este deloc intimplatoare, pentru ca, in acel moment, Comisiei Europene ii va fi mult mai greu sa se pronunte impotriva unei masuri de protectie a mediului, obiectiv foarte important in politica UE.
  • 0
BMW: Angel body + devil power = deadly combination
Posted Image

#810 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 08 ianuarie 2008 - 09:36

Guvernul aproba miercuri noua taxa auto: pana la 90 la suta reducere pentru rable

Guvernul va aproba miercuri un memorandum referitor la noua taxa auto pentru masinile second-hand, sustin surse din Executiv. Proiectul prevede in esenta reducerea taxei in functie de vechimea masinii. Astfel, pentru masinile noi, taxa auto se va reduce cu doar cateva procente iar pentru cele cu vechime de 20 de ani, taxa scade cu 90%. Potrivit surselor citate, astazi la Guvern a avut loc o ultima discutie cu organizatiiile patronale, urmand ca propunerea finala sa fie trimisa la Bruxelles. Comisia Europeana a declansat in martie 2007 procedurile actionarii statului roman in justitie din cauza taxei auto.

Pentru o masina cu vechime cuprinsa intre 1 si 3 luni, taxa in vigoare ar urma scada doar cu 3%. Pentru un autovehicul cu vechima curpinsa intre 9 luni si 1 ani, reducerea ar fi de 10% iar pentru o masina cu vechime cuprinsa intre 1 si 2 ani taxa scade cu 15%. Acestea ar fi cateva din propunerile Guvernului. Datele publicate de Informatia de Cluj, confirmate de surse din Guvern, ar urma sa fie aprobate maine dar datele finale ar putea suferi unele modificari.

In acest moment, taxa auto se calculeaza in functie de vechimea masinii si de capacitatea cilindrica. Taxa creste cu cat o masina este mai veche si are o capacitate cilindirca mai mare. Astfel, pentru o masina de 6 ani cu o capacitate cilindrica de 1.600 cmc, taxa ajunge undeva la 3000 de euro. La o vechime de peste 6 ani, noile reguli prevad o reducere de 41%. Prin urmare, in situatia de mai sus, taxa se va reduce si va ajunge la aproximativ 1800 de euro.


http://www.hotnews.r...entru_rable.htm

http://www.informati...Hash=98e5101b19

Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 08 ianuarie 2008 - 09:37

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#811 aphedrone

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Location:Bucale
  • Marca:BMW
  • Model:530i E60
  • Motorizare:231CP 300Nm

Scris 09 ianuarie 2008 - 12:46

Cu alte cuvinte nu se prea modifica nimic. Cine dracu isi aduce o rabla care sa-i zaca in fata scarii?? Romanul aduce masini de pana in 4 - 5 ani, astea reprezinta 90% din importuri. Jigodiile stiu asta, ca doar au toate datele, si in consecinta mentin taxa aproape neschimbata pentru majoritatea importurilor SH.

Aceasta postare a fost editata de aphedrone: 09 ianuarie 2008 - 12:48

  • 0
2004 E60 530i Schwartz Metallic

#812 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 09 ianuarie 2008 - 01:17

Cu alte cuvinte nu se prea modifica nimic. Cine dracu isi aduce o rabla care sa-i zaca in fata scarii?? Romanul aduce masini de pana in 4 - 5 ani, astea reprezinta 90% din importuri. Jigodiile stiu asta, ca doar au toate datele, si in consecinta mentin taxa aproape neschimbata pentru majoritatea importurilor SH.



Gresesti,eu cred ca aici va fi problema.Romanii aduc masini pana in 4-5 ani pt ca astea aduc profit intermediarilor.Oricine are bani de o berlina sau de un scuter mai misto,va renunta in favoarea unei masini vechi sau foarte vechi din germania,olanda etc.Asa ca posibilitatea de a da dacia ,lada si mai stiu eu ce pe golf 2, passat vechi ori bmw-uri super tari...si vechi conduse de pusti,e foarte mare.
  • 0

#813 aphedrone

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Location:Bucale
  • Marca:BMW
  • Model:530i E60
  • Motorizare:231CP 300Nm

Scris 09 ianuarie 2008 - 01:25

Eu nu gresesc niciodata. Dar s-ar putea sa ai dreptate :unsure:

Stie cineva care e procedura de plata a TPI acum? Care-s pasii? Adica mai exact, cum se poate frauda?

:D
  • 0
2004 E60 530i Schwartz Metallic

#814 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 09 ianuarie 2008 - 02:27

Noua metoda cu plata ei si datul statului in judecata nu mai merge? :unsure:
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#815 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 ianuarie 2008 - 03:53

...................Asa ca posibilitatea de a da dacia ,lada si mai stiu eu ce pe golf 2, passat vechi ori bmw-uri super tari...si vechi conduse de pusti,e foarte mare.


Cum ziceam acum citeva zile ca au patit polonezii. In citeva luni de la ridicarea interdictiei au intrat in Polonia in jur de 1 MILION de masini cu pret mediu de 400 ( patru sute ) de Euro !!
Sa ne fereasca D-zeu de asa ceva !!!
  • 0

#816 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 09 ianuarie 2008 - 05:01

"Update 2: Presedintele Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile, Ernest Popovici, a declarat pentru HotNews.ro ca Guvernul va trebui sa tina cont de problemele de mediu cat si de salariatii din industria auto, avand in vedere ca 70% din masinile inmatriculata in 2007 au sub 6 ani vechime."
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#817 aphedrone

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Location:Bucale
  • Marca:BMW
  • Model:530i E60
  • Motorizare:231CP 300Nm

Scris 09 ianuarie 2008 - 05:26

Noua metoda cu plata ei si datul statului in judecata nu mai merge? :D


Fuck that dude! Ce-i in mana nu-i minciuna. Trebuie sa existe o fisura pe undeva, un baiet mi-a spus ca imi imatriculeaza 3l Euro 4 ca 2l Euro 4. Adica de la 3,200 euro la 1,500. Deci se poate.

Ma gandesc ca platesti TPI la o admin finan si aia iti dau o chitanta cumva. Si cu aia te duci altundeva. Intr-unul din undevaurile astea, trebuie sa poti da o spaga grosolana de cateva sute de euro si sa inmatriculezi un displacement generos drept un 1.6l :D
  • 0
2004 E60 530i Schwartz Metallic

#818 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 ianuarie 2008 - 07:20

sa vina rablele :D
tot romanul o sa aiba bemeveu
bine, va mai actiona si selectia naturala ca pe multi ii vom gasi in stalpi
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#819 aphedrone

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Location:Bucale
  • Marca:BMW
  • Model:530i E60
  • Motorizare:231CP 300Nm

Scris 09 ianuarie 2008 - 07:40

Ia nu va mai legati atata de elice :D Sa vedeti voi VW, ca doar asta viseaza o tara intreaga inclusiv la slujba de duminica. Din cate am vazut eu, din gramada de transporturi de rable catre BG majoritatea erau VW. Elicea e scumpa, chiar si la mana a 15-a. Plus ca suge, nu gluma.
  • 0
2004 E60 530i Schwartz Metallic

#820 Mugur_Cosma

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 969 Mesaje:
Inregistrat: 19-februarie 05
  • Location:Piatra Neamt
  • Marca:Toyota
  • Model:PRIUS
  • Motorizare:Hybrid

Scris 09 ianuarie 2008 - 08:21

Guvernul roman a trimis catre UE noile valori ale taxei de prima inmatriculare propuse pentru 2008. Pana cand UE va lua o pozitie definitiva in aceasta privinta, se va aplica in continuare modalitatea actuala de calcul (pe care o puteti testa folosind un calculator al taxei de prima inmatriculare).

Prima schimbare va avea loc insa pe 1 octombrie 2007, cand taxa actuala de inmatriculare ar trebui sa inceapa a fi calculata dupa noul curs, iar nu dupa cursul din 2006 (care este, va reamintim, de 3.5334 lei pentru 1 Euro!). Schimbarea valorilor propriu-zise ale taxei va fi efectuata cel mai probabil dupa primul trimestru din 2008, deci nu de la 1 ianuarie 2008.

Totusi, modalitatea de calcul propusa ar duce la urmatoarele rezultate, prezentate mai jos. Luati-le ca pe niste valori orientative, pentru ca negocierile dintre statul roman si UE sunt departe de a se finaliza. Nu sperati insa intr-o disparitie a taxei, sau in valori modice, ci dimpotriva, daca mai credeati ca puteti importa o masina Euro 3 veche de 3-4 ani, luati-va gandul! Interesele economice sunt mult mai importante in acest caz...

Vom actualiza calculatorul de taxa de pe site-ul nostru imediat cum vom avea valorile definitive. Asadar:

Motor 1.4 litri, Euro4:

<1 an = 152E; <2ani = 144E; <3ani = 134E; <4ani = 124E; <5ani = 115E

Motor 1.6 litri, Euro4:

<1an = 175E; <2ani = 164E; <3ani = 153E; <4ani = 141E; <5ani = 132E

Motor 1.8 litri, Euro 4:

<1an = 441E; <2ani = 417E; <3ani = 388E; <4ani = 359E; <5ani = 334E

Motor 2.0 litri, Euro 4:

<1an = 490E; <2ani = 463E; <3ani = 431E; <4ani = 400E; <5ani = 372E

Motor 1.4 litri, Euro 3:

<1 an = 1094E; <2ani = 1033E; <3ani = 961E; <4ani = 890E; <5ani = 830E; <6ani = 770E; <7ani = 710E; <8ani = 661E

Motor 1.6 litri, Euro 3:

<1 an = 1250E; <2ani = 1180E; <3ani = 1100E; <4ani = 1020E; <5ani = 950E; <6ani = 880E; <7ani = 810E; <8ani = 755E

Motor 1.8 litri, Euro 3:

<1 an = 1800E; <2ani = 1700E; <3ani = 1580E; <4ani = 1460E; <5ani = 1365E; <6ani = 1265E; <7ani = 1170E; <8ani = 1090E

Motor 2.0 litri, Euro 3:

<1 an = 2000E; <2ani = 1890E; <3ani = 1760E; <4ani = 1630E; <5ani = 1520E; <6ani = 1406E; <7ani = 1300E; <8ani = 1210E

Motor 1.4 litri, Euro 2:

<6 ani = 2910E; <7ani = 2680E; <8ani = 2500E; <9ani = 2320E; <10ani = 2135E; <11ani = 1953E; <12ani = 1770E; <13ani = 1590E; <14ani = 1363E

Motor 1.6 litri, Euro 2:

<6 ani = 3320E; <7ani = 3065E; <8ani = 2860E; <9ani = 2650E; <10ani = 2440E; <11ani = 2233E; <12ani = 2025E; <13ani = 1820E; <14ani = 1560E

Motor 1.8 litri, Euro 2:

<6 ani = 3970E; <7ani = 3660E; <8ani = 3415E; <9ani = 3165E; <10ani = 2915; <11ani = 2670E; <12ani = 2420E; <13ani = 2170E; <14ani = 1860E

Motor 2.0 litri, Euro 2:

<6 ani = 4410E; <7ani = 4070E; <8ani = 3790E; <9ani = 3515E; <10ani = 3240E; <11ani = 2970E; <12ani = 2690E; <13ani = 2410E; <14ani = 2070E

Dupa cum puteti lesne remarca, masinile care sunt penalizate cel mai tare sunt cele Euro 3, considerate de Guvernul Romaniei ca fiind cele mai periculoase pentru industria auto interna. Dar despre asta vom mai vorbi.

Pentru cine e interesat, iata modalitatea de calcul:

(Cilindree * Coeficient cilindree) - (Cilindree*Coeficient Cilindree*Coeficient de reducere%)=taxa

Coeficient cilindree:

Euro 4:

0-1600cmc = 0.12 Euro

1601-2000cmc = 0.27 Euro

2001-2500cmc = 0.38 Euro

>2501-3000cmc = 0.54 Euro

> 3001cmc = 0.77 Euro

Euro 3:

0-1600cmc = 0.86 Euro

1601-2000cmc = 1.10 Euro

2001-2500cmc = 1.30 Euro

>2501-3000cmc = 1.50 Euro

> 3001cmc = 1.70 Euro

Euro 2:

0-1600cmc = 3.25 Euro

1601-2000cmc = 3.45 Euro

2001-2500cmc = 3.65 Euro

>2501-3000cmc = 3.75 Euro

> 3001cmc = 3.85 Euro

Unde Coeficientul de reducere este:

<1 an = 9% (difera si in functie de luni)

<2 ani = 14%

<3 ani = 20%

<4 ani = 26%

<5 ani = 31%

<6 ani = 36%

<7 ani = 41%

<8 ani = 45% si tot asa.

Pentru un motor de 1998cmc Euro 3 vechi de 5 ani si 11 luni veti da:

(1998*1.10) - (1998*1.10*36%)=1406E

sursa: "drive-test.ro"

Aceasta postare a fost editata de Mugur_Cosma: 09 ianuarie 2008 - 08:22

  • 0

#821 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 10 ianuarie 2008 - 01:28

Motor 2.0 litri, Euro 4, 4 ani, 400 euro? Mi se pare ok. Ciudat, din ce ziceau la TV taxele sunt mult mai mari, pt un amarat de Logan 1.4 nou era de vreo 400euro.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#822 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 10 ianuarie 2008 - 09:52

Din cate am vazut eu, din gramada de transporturi de rable catre BG majoritatea erau VW.


... aduc de toate: Peugeot, Opel, Renault ... si intregi, si tamponate ... dar cred ca majoritatea au 10 - 12 ani vechime
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#823 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 10 ianuarie 2008 - 12:05

sa vina rablele :)
tot romanul o sa aiba bemeveu
bine, va mai actiona si selectia naturala ca pe multi ii vom gasi in stalpi


sa intre linistiti,dar nu in mine sau altii...
  • 0

#824 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 10 ianuarie 2008 - 12:59

Asta e o varianta mai veche de calcul.."Prima schimbare va avea loc insa pe 1 octombrie 2007,".
si nu cred ca e cea de acum, sau poate apropiata. Oricum, chiar daca ar fi aceasta, nici ea nu e definitiva, a fost trimisa ca "idee de taxa" celor de la CE.. si cica se asteapta un raspuns.Adica mai incearca o amanare. Indiferent care va fi raspunsul.. guvernul nu se gandeste la binele nostru... ci doar cum sa ne taxeze.
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#825 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 10 ianuarie 2008 - 03:02

Ideea e alta... zic eu.
Pe hartie micsoreaza taxa la masinile vechi si o maresc drastic la cele noi. Dar, normal, pana se aduc modificari codului fiscal, norme de aplicare etc. o sa treaca luni bune. Sau poate nici nu mai au de gand sa aplice noua lege, oricum vin alegerile.
Dar ei oricum castiga. Cei care vor masini vechi o sa mai astepte "reducerea taxei".
Cei care vor sa ia ceva masini noi, o sa se inghesuie sa ia acuma "cu taxa mica".
Cine castiga?
1.)Vanzatorii de masini noi.
2.)Statul prin incaseara taxei exact ca si anul trecut
Cine pierde?
1.) Omul de rand, fie ca isi cumpara masina noua, fie SH

Tradare sa fie... dar s-o stim si noi... curat murdar

Aceasta postare a fost editata de R&D: 10 ianuarie 2008 - 03:03

  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi