Inmatriculare auto dupa 2007
#801
Scris 02 ianuarie 2008 - 12:24
la prima vedere pare in regula, o nelamurire mai am
deci nu se inmatriculeaza decat peste euro3 da?
daca nu am masina implicit trebuie sa aiba euro 3 da?
ca sa aduc una euro 2 trebuie sa am una euro 1 ca sa mi-o caseze ei?
asta mi se pare bataie de joc
#802
Scris 02 ianuarie 2008 - 01:15
citeste te rog tot ce am zis. dar tot, nu printre randuritoti aveti dreptate. da eu nu inteleg un lucru : daciile alea vechi nu polueaza ??
ce polueaza mai mult : o dacie din 1970 sau un merc din 1990??
cum ar fi aerul daca toti (ma rog) posesorii de masini vechi de 30 de ani si-ar achizitiona masini sub 20 de ani ??
dar siguranta rutiera ??
concret
1.nu se pot inmatricula masini sub euro 3.
2.exceptie : posesorii de masii euro 0, 1 sau 2 fac exceptie de la aceasta regula, doar daca isi achizitioneaza masini cu minim un grad de poluare mai mic
euro 0 - euro 1
intelegeti voi
3.in decurs de 3 ani, taxa de prima inmatriculare se va reduce considerabil, dar impozitul pe masini euro 0, euro 1 si euro 2 va creste de 10 ori, de 5 ori respectiv de 3 ori.
ce ziceti ?
am aceeasi problema cu masinile vechi care nu sunt penalizate DELOC.
eu nu vreau sa dea dacia din 1970 pe merc din 1990...sa o dea pe o masina din 2000 sau sa mearga cu RATBul. nu are bani de masina, nu ia masina. simplu
masura propusa mi se pare foarta buna. dar uite ca tot ai oameni nemultumiti pe aici
#803
Scris 02 ianuarie 2008 - 02:50
ce ne mai complicam cu tot felu de taxe
la americani nu mai conteaza poluarea v8-urilor de 6000 cmc si non euro
se gasi tariceanu ca salveaza el terra de efectu' de sera
#804
Scris 02 ianuarie 2008 - 03:08
nu ca taxeaza euro 4...ci ca taxeaza pe alea non euro si cu euro mic
q.e.d
#805
Scris 02 ianuarie 2008 - 04:24
#806
Scris 02 ianuarie 2008 - 11:17
Am scris mai devreme. Daca nu pricepi e problema ta.
Spune-mi, te rog in ce post ai scris.
pai propune un amendament...taxa 0 pt euro 4 si imensa pt euro 3..sa vezi pe cati ti-i scoli in cap
tu chiar crezi ca problema e la taxa pt euro 4? romanul e scandalizat la cea pentru euro 3 si 2, ca masina
cu alte cuvinte lumea se scandalizeaza ca e taxa mare si nu pot aduce o masina din 2000-2001 si tu le interzici sa aduca mai vechi de 2005 ....or sa te iubeasca mai rau decat pe tariceanu
Pentru mine este o problema si taxa pt. euro 4 !
Ok ... daca se considera ca e prea severa masura care interzice inmatricularea masinilor care nu au minim euro 4 atunci sa se interzica cele care nu au minim euro 3 ...
... in ceea ce priveste iubirea aia "mai rau decat pe tariceanu" ... ma sacrific pe altarul reducerii poluarii
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#807
Scris 02 ianuarie 2008 - 11:24
principalii contestatari ai taxei nu sunt cei care vor sa aduca euro 4
#808
Scris 03 ianuarie 2008 - 07:41
#809
Scris 05 ianuarie 2008 - 03:58
#810
Scris 08 ianuarie 2008 - 09:36
Guvernul va aproba miercuri un memorandum referitor la noua taxa auto pentru masinile second-hand, sustin surse din Executiv. Proiectul prevede in esenta reducerea taxei in functie de vechimea masinii. Astfel, pentru masinile noi, taxa auto se va reduce cu doar cateva procente iar pentru cele cu vechime de 20 de ani, taxa scade cu 90%. Potrivit surselor citate, astazi la Guvern a avut loc o ultima discutie cu organizatiiile patronale, urmand ca propunerea finala sa fie trimisa la Bruxelles. Comisia Europeana a declansat in martie 2007 procedurile actionarii statului roman in justitie din cauza taxei auto.
Pentru o masina cu vechime cuprinsa intre 1 si 3 luni, taxa in vigoare ar urma scada doar cu 3%. Pentru un autovehicul cu vechima curpinsa intre 9 luni si 1 ani, reducerea ar fi de 10% iar pentru o masina cu vechime cuprinsa intre 1 si 2 ani taxa scade cu 15%. Acestea ar fi cateva din propunerile Guvernului. Datele publicate de Informatia de Cluj, confirmate de surse din Guvern, ar urma sa fie aprobate maine dar datele finale ar putea suferi unele modificari.
In acest moment, taxa auto se calculeaza in functie de vechimea masinii si de capacitatea cilindrica. Taxa creste cu cat o masina este mai veche si are o capacitate cilindirca mai mare. Astfel, pentru o masina de 6 ani cu o capacitate cilindrica de 1.600 cmc, taxa ajunge undeva la 3000 de euro. La o vechime de peste 6 ani, noile reguli prevad o reducere de 41%. Prin urmare, in situatia de mai sus, taxa se va reduce si va ajunge la aproximativ 1800 de euro.
http://www.hotnews.r...entru_rable.htm
http://www.informati...Hash=98e5101b19
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 08 ianuarie 2008 - 09:37
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#811
Scris 09 ianuarie 2008 - 12:46
Aceasta postare a fost editata de aphedrone: 09 ianuarie 2008 - 12:48
#812
Scris 09 ianuarie 2008 - 01:17
Cu alte cuvinte nu se prea modifica nimic. Cine dracu isi aduce o rabla care sa-i zaca in fata scarii?? Romanul aduce masini de pana in 4 - 5 ani, astea reprezinta 90% din importuri. Jigodiile stiu asta, ca doar au toate datele, si in consecinta mentin taxa aproape neschimbata pentru majoritatea importurilor SH.
Gresesti,eu cred ca aici va fi problema.Romanii aduc masini pana in 4-5 ani pt ca astea aduc profit intermediarilor.Oricine are bani de o berlina sau de un scuter mai misto,va renunta in favoarea unei masini vechi sau foarte vechi din germania,olanda etc.Asa ca posibilitatea de a da dacia ,lada si mai stiu eu ce pe golf 2, passat vechi ori bmw-uri super tari...si vechi conduse de pusti,e foarte mare.
#813
Scris 09 ianuarie 2008 - 01:25
Stie cineva care e procedura de plata a TPI acum? Care-s pasii? Adica mai exact, cum se poate frauda?
#814
Scris 09 ianuarie 2008 - 02:27
Life must be taken one disaster at a time
#815
Scris 09 ianuarie 2008 - 03:53
...................Asa ca posibilitatea de a da dacia ,lada si mai stiu eu ce pe golf 2, passat vechi ori bmw-uri super tari...si vechi conduse de pusti,e foarte mare.
Cum ziceam acum citeva zile ca au patit polonezii. In citeva luni de la ridicarea interdictiei au intrat in Polonia in jur de 1 MILION de masini cu pret mediu de 400 ( patru sute ) de Euro !!
Sa ne fereasca D-zeu de asa ceva !!!
#816
Scris 09 ianuarie 2008 - 05:01
#817
Scris 09 ianuarie 2008 - 05:26
Noua metoda cu plata ei si datul statului in judecata nu mai merge?
Fuck that dude! Ce-i in mana nu-i minciuna. Trebuie sa existe o fisura pe undeva, un baiet mi-a spus ca imi imatriculeaza 3l Euro 4 ca 2l Euro 4. Adica de la 3,200 euro la 1,500. Deci se poate.
Ma gandesc ca platesti TPI la o admin finan si aia iti dau o chitanta cumva. Si cu aia te duci altundeva. Intr-unul din undevaurile astea, trebuie sa poti da o spaga grosolana de cateva sute de euro si sa inmatriculezi un displacement generos drept un 1.6l
#818
Scris 09 ianuarie 2008 - 07:20
tot romanul o sa aiba bemeveu
bine, va mai actiona si selectia naturala ca pe multi ii vom gasi in stalpi
#819
Scris 09 ianuarie 2008 - 07:40
#820
Scris 09 ianuarie 2008 - 08:21
Prima schimbare va avea loc insa pe 1 octombrie 2007, cand taxa actuala de inmatriculare ar trebui sa inceapa a fi calculata dupa noul curs, iar nu dupa cursul din 2006 (care este, va reamintim, de 3.5334 lei pentru 1 Euro!). Schimbarea valorilor propriu-zise ale taxei va fi efectuata cel mai probabil dupa primul trimestru din 2008, deci nu de la 1 ianuarie 2008.
Totusi, modalitatea de calcul propusa ar duce la urmatoarele rezultate, prezentate mai jos. Luati-le ca pe niste valori orientative, pentru ca negocierile dintre statul roman si UE sunt departe de a se finaliza. Nu sperati insa intr-o disparitie a taxei, sau in valori modice, ci dimpotriva, daca mai credeati ca puteti importa o masina Euro 3 veche de 3-4 ani, luati-va gandul! Interesele economice sunt mult mai importante in acest caz...
Vom actualiza calculatorul de taxa de pe site-ul nostru imediat cum vom avea valorile definitive. Asadar:
Motor 1.4 litri, Euro4:
<1 an = 152E; <2ani = 144E; <3ani = 134E; <4ani = 124E; <5ani = 115E
Motor 1.6 litri, Euro4:
<1an = 175E; <2ani = 164E; <3ani = 153E; <4ani = 141E; <5ani = 132E
Motor 1.8 litri, Euro 4:
<1an = 441E; <2ani = 417E; <3ani = 388E; <4ani = 359E; <5ani = 334E
Motor 2.0 litri, Euro 4:
<1an = 490E; <2ani = 463E; <3ani = 431E; <4ani = 400E; <5ani = 372E
Motor 1.4 litri, Euro 3:
<1 an = 1094E; <2ani = 1033E; <3ani = 961E; <4ani = 890E; <5ani = 830E; <6ani = 770E; <7ani = 710E; <8ani = 661E
Motor 1.6 litri, Euro 3:
<1 an = 1250E; <2ani = 1180E; <3ani = 1100E; <4ani = 1020E; <5ani = 950E; <6ani = 880E; <7ani = 810E; <8ani = 755E
Motor 1.8 litri, Euro 3:
<1 an = 1800E; <2ani = 1700E; <3ani = 1580E; <4ani = 1460E; <5ani = 1365E; <6ani = 1265E; <7ani = 1170E; <8ani = 1090E
Motor 2.0 litri, Euro 3:
<1 an = 2000E; <2ani = 1890E; <3ani = 1760E; <4ani = 1630E; <5ani = 1520E; <6ani = 1406E; <7ani = 1300E; <8ani = 1210E
Motor 1.4 litri, Euro 2:
<6 ani = 2910E; <7ani = 2680E; <8ani = 2500E; <9ani = 2320E; <10ani = 2135E; <11ani = 1953E; <12ani = 1770E; <13ani = 1590E; <14ani = 1363E
Motor 1.6 litri, Euro 2:
<6 ani = 3320E; <7ani = 3065E; <8ani = 2860E; <9ani = 2650E; <10ani = 2440E; <11ani = 2233E; <12ani = 2025E; <13ani = 1820E; <14ani = 1560E
Motor 1.8 litri, Euro 2:
<6 ani = 3970E; <7ani = 3660E; <8ani = 3415E; <9ani = 3165E; <10ani = 2915; <11ani = 2670E; <12ani = 2420E; <13ani = 2170E; <14ani = 1860E
Motor 2.0 litri, Euro 2:
<6 ani = 4410E; <7ani = 4070E; <8ani = 3790E; <9ani = 3515E; <10ani = 3240E; <11ani = 2970E; <12ani = 2690E; <13ani = 2410E; <14ani = 2070E
Dupa cum puteti lesne remarca, masinile care sunt penalizate cel mai tare sunt cele Euro 3, considerate de Guvernul Romaniei ca fiind cele mai periculoase pentru industria auto interna. Dar despre asta vom mai vorbi.
Pentru cine e interesat, iata modalitatea de calcul:
(Cilindree * Coeficient cilindree) - (Cilindree*Coeficient Cilindree*Coeficient de reducere%)=taxa
Coeficient cilindree:
Euro 4:
0-1600cmc = 0.12 Euro
1601-2000cmc = 0.27 Euro
2001-2500cmc = 0.38 Euro
>2501-3000cmc = 0.54 Euro
> 3001cmc = 0.77 Euro
Euro 3:
0-1600cmc = 0.86 Euro
1601-2000cmc = 1.10 Euro
2001-2500cmc = 1.30 Euro
>2501-3000cmc = 1.50 Euro
> 3001cmc = 1.70 Euro
Euro 2:
0-1600cmc = 3.25 Euro
1601-2000cmc = 3.45 Euro
2001-2500cmc = 3.65 Euro
>2501-3000cmc = 3.75 Euro
> 3001cmc = 3.85 Euro
Unde Coeficientul de reducere este:
<1 an = 9% (difera si in functie de luni)
<2 ani = 14%
<3 ani = 20%
<4 ani = 26%
<5 ani = 31%
<6 ani = 36%
<7 ani = 41%
<8 ani = 45% si tot asa.
Pentru un motor de 1998cmc Euro 3 vechi de 5 ani si 11 luni veti da:
(1998*1.10) - (1998*1.10*36%)=1406E
sursa: "drive-test.ro"
Aceasta postare a fost editata de Mugur_Cosma: 09 ianuarie 2008 - 08:22
#821
Scris 10 ianuarie 2008 - 01:28
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#822
Scris 10 ianuarie 2008 - 09:52
Din cate am vazut eu, din gramada de transporturi de rable catre BG majoritatea erau VW.
... aduc de toate: Peugeot, Opel, Renault ... si intregi, si tamponate ... dar cred ca majoritatea au 10 - 12 ani vechime
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#823
Scris 10 ianuarie 2008 - 12:05
sa vina rablele
tot romanul o sa aiba bemeveu
bine, va mai actiona si selectia naturala ca pe multi ii vom gasi in stalpi
sa intre linistiti,dar nu in mine sau altii...
#824
Scris 10 ianuarie 2008 - 12:59
si nu cred ca e cea de acum, sau poate apropiata. Oricum, chiar daca ar fi aceasta, nici ea nu e definitiva, a fost trimisa ca "idee de taxa" celor de la CE.. si cica se asteapta un raspuns.Adica mai incearca o amanare. Indiferent care va fi raspunsul.. guvernul nu se gandeste la binele nostru... ci doar cum sa ne taxeze.
#825
Scris 10 ianuarie 2008 - 03:02
Pe hartie micsoreaza taxa la masinile vechi si o maresc drastic la cele noi. Dar, normal, pana se aduc modificari codului fiscal, norme de aplicare etc. o sa treaca luni bune. Sau poate nici nu mai au de gand sa aplice noua lege, oricum vin alegerile.
Dar ei oricum castiga. Cei care vor masini vechi o sa mai astepte "reducerea taxei".
Cei care vor sa ia ceva masini noi, o sa se inghesuie sa ia acuma "cu taxa mica".
Cine castiga?
1.)Vanzatorii de masini noi.
2.)Statul prin incaseara taxei exact ca si anul trecut
Cine pierde?
1.) Omul de rand, fie ca isi cumpara masina noua, fie SH
Tradare sa fie... dar s-o stim si noi... curat murdar
Aceasta postare a fost editata de R&D: 10 ianuarie 2008 - 03:03
Proud to be Renault F1 fan
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi