Inmatriculare auto dupa 2007
#751
Scris 17 decembrie 2007 - 08:30
#752
Scris 17 decembrie 2007 - 09:04
PNL-ul tine cu disperare de taxa asta
PSD-ul vrea sa se faca in asa fel incat sa nu suparam CE si poporul, dar parca nu-i intereseaza asa tare.
PD vrea eliminarea taxei (polulism) dupa ce si ei au introdus acea taxa
PRM acuza pe toata lumea si in principiu e contra taxei
UDMR s-a abtinut de la comentari si a cedat timpul PNL-ului.
PC e contra, dar acuza PNL si PD.
Concluzia.. taxa va ramane sau se va schimba numele si unele mici calcue tabele, fara insa a se schimba principiul actual.. adica ramane cum s-a stabilit.
Asta pana la darea in judecata a statului de catre CE..
#753
Scris 19 decembrie 2007 - 07:41
Dacia: Reducerea taxei de inmatriculare ne-ar taia la jumatate vanzarile in tara
Dacia considera ca suprimarea sau reducerea semnifcativa a taxei de prima inmatriculare ar duce aproape la injumatatirea vanzarilor sale in Romania si ar antrena desfiintarea a mii de locuri de munca la companie, a spus directorul general Dacia, Francois Fourmont.
"Suprimarea sau reducerea taxei de prima inmatriculare sau transformarea ei de asa natura incat sa devina inoperanta ar avea ca rezultat reducerea la jumatate a vanzarilor noastre in Romania. Aceasta ar antrena suprimarea a mii de locuri de munca la Dacia, in conditiile in care ieri anuntam intentia noastra de a angaja peste 3.000 de persoane in 2008. Rezultatul ar fi de fapt suprimarea a zeci de mii de locuri de munca in Romania", a spus Fourmont, citat de NewsIn.
El a precizat ca Dacia a angajat la Pitesti peste 3 000 de persoane anul acesta, iar angajarile realizate in Arges de Dacia si furnizorii sai au fost de ordinul a 10 000 de persoane.
"Daca anulam taxa si nu o inlocuim cu nimc, in sase luni sau un an vor fi un milion de masini in plus in Romania si nu vom mai putea nerge nicaieri, vor fi si probleme de securitate. Mai bine sa reconstruim acum cand se mai poate, decat sa cladim de la zero ceva stricat", a spus directorul general Dacia.
Producatorul argesean doreste sa faca guvernului si tuturor actorilor vietii politice romanesti trei propuneri. Una tine de accelerarea innoirii vechiului parc auto national. A doua se refera la evolutia taxei de inmatriculare in forma sa actuala pentru a raspunde observatiilor Comisiei Europene, in special reducand taxa in functie de varsta vehiculului. Dacia spune ca, prin intermediul Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania, a facut propuneri Ministerului de Finante in acest sens.
A treia propunere vizeaza inlocuirea taxei actuale printr-o taxa de mediu axata pe trei criterii: nivelul de depoluare, cilindreea si nivelul de emisie de dioxid de carbon.
Dacia estimeaza ca va produce 320.000 - 350.000 de masini in 2008, dintre care 120.000 vor fi destinate pietei interne, iar restul exportului. Anul acesta, exporturile Dacia vor fi in jurul a 1,8 miliarde euro
Fourmont a mai spus ca, in prezent, Romania are cel mai vechi parc de automobile din Europa, iar din cele 3,5 - 4 milioane de autovehicule aflate in circulatie, un sfert au peste 20 de ani. Numarul estimativ al masinilor mai vechi de 15 ani este de 1,6 milioane, care polueaza la fel de mult ca 80 de milioane de vehicule Euro 4 in materie de emisii de oxid de carbon. "Eliminarea acestor vehicule constituie deci o prioritate nationala in materie de sanatate publica, prioritate care ar trebui sa antreneze o solidaritate a actorilor politici ai Romaniei", a mai spus Fourmont.
Romania a intrat in a doua etapa a procedurii de infringement (incalcarea tratatului de aderare), pentru taxa de prima inmatriculare, in urma cu aproape o luna. Procedura Comisiei Europene a fost declansata in martie 2007, dupa ce taxa a intrat in vigoare la 1 ianuarie 2007. Cea de-a doua etapa consta intr-un aviz motivat prin care Comisia cere modificarea taxei si reprezinta faza premergatoare trimiterii cauzei la Curtea Europeana de Justitie (CEJ). Romania are la dispozitie doua luni, conform termenului prevazut de procedura, pentru a modifica taxa. In caz contrar, CE ar putea decide inaintarea cazului la CEJ.
http://www.wall-stre...icol/Auto/36416
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#754
Scris 20 decembrie 2007 - 10:18
Cei de la Dacia Renault in prezent nu produc o masina competitiva care sa faca fata ofertei din vest de masini second hand cu o vechime intre 1-4 ani unde de altfel este bataia cea mai mare de unde si taxa actuala.
Asadar sa inteleg ca ei isi pazesc buzunarele pentru ca cine ar mai cumpara Dacia Logan cu 8 000 euro fara nici o dotare cind cu 1 000 euro in plus poti cumpara din Europa o masina ce polueaza mai putin mai sigura ce consuma mai putin si cu mai multe dotari.
Daca din acel comunicat se intelege altceva eu imi cer de pe acum scuze
#755
Scris 25 decembrie 2007 - 10:51
ma uit cu admiratie la o dacie din 1900 toamna care afuma 50m in spate si ma incalzesc gandindu-ma ca eu am platit 22 mil taxa de prima inmatriculare iar el circula nestingherit..pt ca de, eu poluez, am masina de 2.0
taxa e ok, dar tb gasita o metoda de a penaliza masinile vechi cumva...impozitare mai dura, asigurare mai dura..ceva
#756
Scris 26 decembrie 2007 - 05:17
treaba e clara : impozitare anuala functie de gradu de poluare. si ai rezolvat problema.
#757
Scris 26 decembrie 2007 - 11:04
.......
impozitare anuala functie de gradu de poluare. si ai rezolvat problema.
Pai ce vrei sa-si puna in cap o parte importanta din cetateni cu drept de vot ?
Plus ca sunt disperati sa stranga la buget orice ban, intr-o maniera cat mai usoara, ce fac apoi cu acei bani e o alta poveste.
Taxa nu e ok, insa nici rablele de acum 15- 20 de ani nu sunt ok, fie ele inmatriculate deja sau nu.
#758
Scris 27 decembrie 2007 - 12:26
#759
Scris 27 decembrie 2007 - 11:05
taxa nu e ok.
treaba e clara : impozitare anuala functie de gradu de poluare. si ai rezolvat problema.
Ezac. Vitele astea incaltate incearca sa-mi spuna ca motorul meu de 3l polueaza mai mult ca o Dacie imputita din '95. Daca tot vor taxa de mediu atunci singurul principiu decizional ar trebui sa fie nivelul de poluare. Ce clindree, ce an de fabricatie. Doar emisiile de CO2 si atat.
#760
Scris 27 decembrie 2007 - 12:00
La cele noi se poate lua valoarea declarata de fabricant, insa la cele vechi (daciile de care tot pomeniti) sau la cele importate SH ? Din diferite motive se poate ca masinile sa nu mai functioneze in parametrii declarati si sa emita mai mult CO2 => exista infrastructura pentru testarea tuturor masinilor ?!
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#761
Scris 27 decembrie 2007 - 01:15
#762
Scris 27 decembrie 2007 - 01:55
Si sa vezi atunci spaga la RAR!
#763
Scris 30 decembrie 2007 - 10:11
gata, rezolvi problema....
#764
Scris 30 decembrie 2007 - 11:31
RAR.
Si sa vezi atunci spaga la RAR!
Tocmai de aia nu se vor putea aplica masuri civilizate in Ro. mult timp de acum incolo. Am vedea kadett euro4 si multe altele...
Teoretic e foarte simplu, practic nu exista solutie aplicabila la noi.
p.s.
Vedeti ce au patit polonezii dupa scoaterea taxei !!!
#765
Scris 31 decembrie 2007 - 01:08
#766
Scris 31 decembrie 2007 - 02:19
poate mi-ar conveni si mie un golf ok decat o dacie prapadita
iar pe astia care au de la 6000 in sus nu se mai duc sa isi ia masina noua mica si cu putine dotari, or sa isi ia una ceva mai mare si cu ceva dotari
acum fie vorba nu toate or sa fie masini bune, asta e clar, dar nici nu se poate spune ca cine se duce sa isi ia o sa vina cu o rabla
intradevar or sa fie mult mai multe masini vechi decat noi
dar mai pun o data intrebarea cu ce ma afecteaza pe mine treaba asta? nu mai am pe unde sa circul deja, e multa poluare deja
nenea asta care tine cu dinti de taxa ma enerveaza la culme, afacerile lui s-ar injumatati ca profit si mai bine da taxa oricui vrea numai taxa sa ramana
pe mine unu personal ma afecteaza ca as fi vrut sa imi aduc un bmw e36 de 2,5
daca nenea imi cere cat jumatate de masina e normal sa ii iau nitel la injuraturi ca nu a muncit el pentru banii aia ca sa creada de cuvinta sa mii ceara
sa ne vedem cu bine la anul si cu acest post notati acolo revenirea pe forum
#767
Scris 31 decembrie 2007 - 03:12
am intalnit pe drum o groaza de masini de bulgaria cu remorca mare cu 2-3 masini aduse...am vazut si golf 1, si jetta ala vechi aduse..
Zilnic vad cel putin un transport din asta - e drept chiar cu masini asa vechi n-am vazut, da' se pare ca aduc tot ce apuca, am vazut ca aduceau si masini tamponate ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#768
Scris 31 decembrie 2007 - 04:26
...........
intradevar or sa fie mult mai multe masini vechi decat noi
dar mai pun o data intrebarea cu ce ma afecteaza pe mine treaba asta? .............
...................
Pe tine personal, in localitatea ta de resedinta, poate nu te va afecta major. Insa cind vei veni la "oras" vei fi foarte fericit sa meri cu metroul, titicarul ( daca ajungi la mare ), telecabina ( la munte ) si evident o sa cauti un furnizor bun de incaltari comode
#769
Scris 31 decembrie 2007 - 04:30
pe mine ma deranjeaza
#770
Scris 31 decembrie 2007 - 04:46
Cred ca mai degraba in Ro. ar fi buna o lege de genu asta. Toate ragaliile fumigene "brand" sau nu, sa n-aibe ce cauta in orase in care circulatia e deja infernala si TRAIESC OAMENI.
Daca vor sa se gazeze, s-o faca la ei acolo, dar nu in aglomerarile urbane.
#771
Scris 31 decembrie 2007 - 06:57
#772
Scris 31 decembrie 2007 - 07:19
nu seaman cu taxa de la mamaia pentru ca ar plati-o toti..si taxa de la mamaia ar fi ok daca ar plati-o si cei din constanta
#773
Scris 31 decembrie 2007 - 07:45
In aglomeratia asta infernala din oras, daca nu-mi pica fisa sa dau pe recirculare clima cind nimeresc in spatele unei dacii 1300 simt ca nu mai pot respira ! Si culmea, mai platesc si impozit mai mare ca el !!!
Vor veni vremuri grele, impuse de nevoia de supravietuire.
#774
Scris 31 decembrie 2007 - 08:52
Carutele produse de ei nu pot si nu vor fi niciodata competitive intr-o piata libera. Se lauda cu un gunoi de masina care are succes in Guatemala si Brunei dar cer protectie in Romania. Incredibil. Cazanele astea s-au vandut exclusiv datorita protectiei asigurata de TPI iar acum dau din colt in colt.
Mortii si ranitii mamii lor, asa, de la Aphedrone de Anul Nou.
Aceasta postare a fost editata de aphedrone: 31 decembrie 2007 - 08:53
#775
Scris 01 ianuarie 2008 - 12:44
masina e foarte competitiva, nu asta e problema. daca insa poti sa santajezi nu ai face-o?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi