Inmatriculare auto dupa 2007
#776
Scris 01 ianuarie 2008 - 01:02
#777
Scris 01 ianuarie 2008 - 01:04
asa la 16.000 cat e un golf 5 nou iei un passat second hand nu prea vechi care e mult mai masina...
comparatia nou-second hand nu e asa usoara
#778
Scris 01 ianuarie 2008 - 02:13
#779
Scris 01 ianuarie 2008 - 02:30
pai adica daca aduci un camion din afara de 12000 cmc vechi de cand lumea nu platesti nici o taxa
asa 1.6 e taxat cu 2000 de euro, bravo si la mai mare in frunte cu tariceanu
#780
Scris 01 ianuarie 2008 - 02:44
#781
Scris 01 ianuarie 2008 - 06:03
stiu eu dastia care au adus camioane care sigur nu aveau euro 3 si nu au platit nimic
e manevra cu rar-ul - ii da lu ala ceva acolo si in talon ii trece ca are 6000 cmc si el are 12000, la fel si cu greutatea pe punti
nu mai zic de testul de noxe... deci intai sa fie ei corecti si dupa sa vina si sa pretinda nustiu ce taxe
nu mai zic ca ei pun taxe pe masini ca polueaza
sa puna atunci si pe tot ce scoate fum sa fie uniform de aberant
pe fabrici, pe hornul de la casa, pe astia care fabrica tigarile
#782
Scris 01 ianuarie 2008 - 07:48
eu desi am platit 22 mil taxa sunt de acord cu ea, insa trebuie sa vina in completare cu taxarea masinilor deja inregistrate care polueaza. repet insa, nu vreau sa o scoata, nu vreau sa devenim cosul de gunoi in materie auto.
#783
Scris 01 ianuarie 2008 - 08:52
faptul ca leagea e aplicata prost nu inseamna ca e proasta intentia
insa trebuie sa vina in completare cu taxarea masinilor deja inregistrate care polueaza
... care intentie, aia de protejare a anumitor interese ?
Ca sa iti dai seama ca putin le pasa lor de poluare arunca o privire la ultima modificare privind pretul minunatiei numita rovinieta (ma refer la eliminarea platii diferentiate in functie de clasa de poluare).
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#784
Scris 01 ianuarie 2008 - 09:19
nu vreau sa vad liber la importuri de rable in romania, iar taxa asta cu toate prostiile ei inca reuseste sa tina asta. ca poate fi mai bine calculata si aplicata e altceva.
#785
Scris 01 ianuarie 2008 - 09:26
nu ma intereseaza ce le pasa lor cu adevarat
E dreptul tau democratic (cistigat cam pe vremea cind erai in clasa intii) sa nu te intereseze "ce le pasa lor cu adevarat" ...
... si ei tocmai pe nepasarea asta se bazeaza ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#786
Scris 01 ianuarie 2008 - 09:39
Asa pare la prima vedere. Dar sa nu uitam ca in orase locuiesc oameni care respira acel aer. Ce solutie sa se aplice pentru reducerea poluarii in aceste orase ? Eu nu sunt si nu voi fi de acord in veci ca eu care am platit bani grei pentru o masina euro4 ( daca era euro "tzi" era mai ieftina....) sa inghit gazele infecte emise de masina lui "gigi", om nevoias saracu, care n-are bani de una noua si umbla su fumu' dupa el prin oras intoxicindu-ne pe noi si familiile noastre, locuitorii acestor orase !
In aglomeratia asta infernala din oras, daca nu-mi pica fisa sa dau pe recirculare clima cind nimeresc in spatele unei dacii 1300 simt ca nu mai pot respira ! Si culmea, mai platesc si impozit mai mare ca el !!!
Vor veni vremuri grele, impuse de nevoia de supravietuire.
Perfect de acord cu tine in ceea ce priveste poluarea produsa de toate rablele inca in circulatie (sa nu mai spun ca alea sunt adevarate pericole in trafic), la fel si cu Saviemurile si Rabele de care se amintea, si care produc mult mai multa poluare, sa nu uitam si pe cei care au montat pe masini instalatii de gaz, numai ca defectuos astfel incat mirosul lasat in urma e la fel de neplacut.
Solutia ?................... chiar nu stiu ce sa spun, nu m-am gandit ce alternative ar putea fi, insa daca o vor tine cu tot soiul de taxe vom ajunge sa nu mai putem iesii din casa si merge pe strada ca pietoni fara sa platim o sumedenie de taxe si impozite, iar pt utilizarea masini proprii alte multe taxe.
Cat pt auto existente si poluante, intr-adevar solutia, cel putin momentana, ar fi o drastica crestere a impozitelor anuale, precum in alte tari europene. Macar de ar invata si astia de la noi ceva constructiv, chiar si doar pe termen scurt.
Iar onor proprietarii de rable puturoase sa nu uite ca detinerea si exploatarea unui auto nu este o obligatie, ci un drept care presupune si multe obligatii, indatoriri si responsabilitati.
#787
Scris 01 ianuarie 2008 - 09:44
eram clasa a 3a fyi, nu stiu la ce conteaza asta. daca tu inca mai crezi in politicieni (undeva pe pamant) carora chiar le pasa cu adevarat de oameni stau sa ma gandesc care din noi e mai naiv.E dreptul tau democratic (cistigat cam pe vremea cind erai in clasa intii) sa nu te intereseze "ce le pasa lor cu adevarat" ...
... si ei tocmai pe nepasarea asta se bazeaza ...
e dreptul meu sa nu vreau sa respir toate rablele prin jur doar de dragul de a aduce "masini adevarate" din afara.
da, taxa se poate face mai corecta si da, e protectionista acum. insa inca nu am vazut alta metoda sa impiedice aducerea rablelor.
#788
Scris 01 ianuarie 2008 - 11:03
eram clasa a 3a fyi, nu stiu la ce conteaza asta. daca tu inca mai crezi in politicieni (undeva pe pamant) carora chiar le pasa cu adevarat de oameni stau sa ma gandesc care din noi e mai naiv.
insa inca nu am vazut alta metoda sa impiedice aducerea rablelor.
Nu conteaza la nimic ... doar voiam sa subliniez ca a trecut ceva vreme de atunci.
Nu crezi ca era mult mai simplu (si mai eficient d.p.d.v. al reducerii poluarii) sa se spuna clar: de la 01.01.2007 nu aveti voie sa inmatriculati masini care nu respecta minim normele de poluare euro 4 ?
In ceea ce priveste afirmatia ta "care din noi e mai naiv" in ale politicii nu pot sa ma pronunt pentru ca nu te cunosc ... tot ce pot sa spun este ca singurul moment cind am fost naiv (ca sa nu spun prost) la capitolul politica a fost in primavara lu' '90 cind am crezut ca desi e "duminica orbului", romanii nu vor fi orbi si vor vota altfel decit au facut-o ...
eu desi am platit 22 mil taxa sunt de acord cu ea,
Ajuta-ma te rog sa inteleg si eu: prin faptul ca cele "22 de mil taxa" platite de tine au intrat in sacul fara fund numit "bugetul statului" masina ta polueaza mai putin ???
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#789
Scris 01 ianuarie 2008 - 11:12
referitor la platitul taxei spuneam ca desi m-a usurat de 22mil lei sunt de acord cu ea. nu mi-a facut masina mai putin poluanta dar nu vreau sa stiu ce ar trebui sa respir in orasul asta deja infect fara taxa asta. am platit banii, nu e cea mai corecta metoda de taxare cum am tot spus, trebuie completata de altele etc, insa in acest moment din punctul meu de vedere e binevenita....aici nu e vorba de cati bani aduce la buget (nu ma intereseaza asta) ci de cate rable impiedica sa fie aduse....si asta face cu succes
#790
Scris 01 ianuarie 2008 - 11:36
Daca tu te simti "mai curat si mai uscat" dupa ce ai platit cele 22 milioane (ca mai putin poluant ai recunoscut ca nu te-a facut taxa asta minune) ... ma bucur "despre tine" (pt. ca asta meriti ... sa ti se ia banii asa "fara numar, fara numar")
Si daca tot am inceput sa "vorbim discutii" si afirmi ca "nu vreau sa stiu ce ar trebui sa respir in orasul asta deja infect fara taxa asta" - spune-mi te rog de ce trebuie sa umbli dupa tine cu un motor care polueaza aproape dublu fata de un "1.5 dCi 85CP" de pe Logan ? (1.5 dCi 85CP - Emisie CO2 (g/km) - 120 (aici http://www.dacia.ro/logan/date-tehnice ) si Subaru Impreza 2,0 - Emisii CO2 (g/100 km)- 199 (aici http://www.informati...ice-mid461.html )). Cu ce e vinovat bietul "loganist" din spatele tau ? ... il ajuta cu ceva cele 22 de milioane pe pietonul pe linga care treci si-l invalui cu fumul de la al tau "euro 4" ?
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#791
Scris 02 ianuarie 2008 - 12:05
nu ma simt nici mai curat si nici mai uscat platind banii aia, iar ei sunt facuti din munca mea, nu a ta. te rog sa iti dai cu parerea despre ce faci tu cu banii tai nu eu cu ai mei ca nu i-ai muncit tu. clar?
te faci ca nu intelegi. nu vreau rable aduse din afara. punct. nu vreau un bmw de 20 de ani sau un mercedes numai bun de 15 ani doar ca e ieftin. prefer ca omul sa isi ia ceva ce sa ma lase sa respir.
hai sa te mai invat ceva despre poluare ca iti place sa te dai in spectacol. emisiile de co2 nu sunt periculoase pt cel din spatele meu. co2 e inofensiv, produce efect de sera dar poti sa il inhalezi cat vrei. comparatia ta cu loganul nu e deloc inspirata pt ca emisiile unui diesel nu sunt chiar inofensive.
si hai sa te mai invat ceva...normale euro nu limiteaza tocmai din cauza asta emisiile c02.. asa se face ca un peogeot 107 si un S klasse pot fi amandoua euro 4...e vorba de restrictionarea emisiilor periculoase, nu a c02ului.
iar ca observatie la comparatia ta de multe ori in spatele unui diesel imi inchid eu recircularea pt ca duhneste in masina
p.s. daca tu dai lectii de moralitate iti dau si eu o mica lectie de mate, nu o lua in nume de rau...o emisie de 199 in loc de 120 inseamna o emisie cu fix 65% mai mare...nici pe departe aproape dubla cum pretinzi.
#792
Scris 02 ianuarie 2008 - 12:27
inainte de toate ar trebui sa nu mai folositi cuvantul rable in discutia noastra, e vb. de masini second handnu ma simt nici mai curat si nici mai uscat platind banii aia, iar ei sunt facuti din munca mea, nu a ta. te rog sa iti dai cu parerea despre ce faci tu cu banii tai nu eu cu ai mei ca nu i-ai muncit tu. clar?
daca vreti puteti vedea masini fabricatie 2005 2006 adevarate carute, dar si masini mai vechi intretinute f bine
nu stiu daca ma duc sa imi iau un reno laguna din 2003 se chiama rabla.... atunci loganul la ce categorie se mai inscrie
cat la suta credeti voi ca or sa fie masini mai jos de anul 2000? daca e un procent mare nici eu nu sunt deacord
iar solutia ar fi impozitarea dupa vechimea masini si cilindree
apropo de ce face fiecare cu banii lui
de ce mi se limiteaza dreptul de ami insusi un bun? deci am muncit pe banii mei(cum iti place sa spui) si vreau sa imi iau lucrul asta
de ce ma sicaneze si imi ceri o taxa aberanta cand in jurul nostru circula mii si mii de masini cu un grad mult mult mai ridicat de poluare
no' iau de la capat, dar ce se vrea de la taxa asta? cumva protejarea mediului inconjurator sau protejarea anumitor interese?
#793
Scris 02 ianuarie 2008 - 12:36
Ce a fost "chestii personale" si necivilizat in postul meu ? ... si pe unde am dat eu "lectii de moralitate" ?
"nu ma simt nici mai curat si nici mai uscat platind banii aia, iar ei sunt facuti din munca mea, nu a ta. te rog sa iti dai cu parerea despre ce faci tu cu banii tai nu eu cu ai mei ca nu i-ai muncit tu. clar?" - ok si daca sint din munca ta, sa inteleg ca te bucuri ca statul te-a "usurat de 22mil lei" fara nici un motiv intemeiat (doar in baza unei legi idioate) ?
" co2 e inofensiv, produce efect de sera dar poti sa il inhalezi cat vrei" - asa e, e bun la fotosinteza ... da' vezi sa nu stingi lumina
"te faci ca nu intelegi. nu vreau rable aduse din afara. punct. nu vreau un bmw de 20 de ani sau un mercedes numai bun de 15 ani doar ca e ieftin." - nu, nu ma fac ca nu inteleg - in Post #788 am afirmat: "era mult mai simplu (si mai eficient d.p.d.v. al reducerii poluarii) sa se spuna clar: de la 01.01.2007 nu aveti voie sa inmatriculati masini care nu respecta minim normele de poluare euro 4" ... sau problema ta e doar cu "rable aduse din afara" ???
In ceea ce priveste invataturile tale despre poluare si "normale euro" - asa o fi cum zici tu, n-am studiat aproape deloc problema.
Nici la "mica lectie de mate" nu te contrazic si nici nu o iau "in nume de rau" ... am facut si eu o afirmatie, n-am dat cu paru'
Si ca sa ma culc si eu linistit ... spune-mi te rog "il ajuta cu ceva cele 22 de milioane pe pietonul pe linga care treci si-l invalui cu fumul de la al tau "euro 4" ?"
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 02 ianuarie 2008 - 12:37
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#794
Scris 02 ianuarie 2008 - 12:52
Nu exista interdictie la inscrierea masinilor in Romania. Numai ca taxa pentru fiarele vechi e mai mare pentru a descuraja introducerea lor in tara. Simplu !
p.s.
Da, cei 22 mil il ajuta pe pieton prin:
1- cu o parte din banii aia se amenajeaza si trotuarele pe care se plimba el
2- l-au descurajat pe cel ce i-a platit sa cumpere o masina MAI poluanta
p.s.2
Priviti mult prea simplist lucrurile.
#795
Scris 02 ianuarie 2008 - 12:56
tu nu intelegi o treaba...aici nu e vorba de masini second hand de care tu, eu sau altul de pe aici si-ar aduce..e vorba de rablele pe care le-ar aduce restul lumii, s-ar aduce in disperareinainte de toate ar trebui sa nu mai folositi cuvantul rable in discutia noastra, e vb. de masini second hand
cum zice si relu, nu mai ganditi asa simplist, incercati sa vedeti dincolo de interesul personal...da, tu vrei sa iti aduci masina ok ca stare etc...dar ce ne facem cu cei care aduc cazaturi?
#796
Scris 02 ianuarie 2008 - 01:13
Taxa asta are ca scop impiedicarea intrarii masinilor cu grad mare de poluare si/sau uzura in Ro.
Tocmai datorita coruptiei si a sistemului legislativ de 2 lei din Ro., cele mai multe solutii civilizate cu acelasi scop nu se pot aplica. Cine vrea sa priceapa bine, cine nu, e problema lui.
p.s.
Da, cei 22 mil il ajuta pe pieton prin:
1- cu o parte din banii aia se amenajeaza si trotuarele pe care se plimba el
2- l-au descurajat pe cel ce i-a platit sa cumpere o masina MAI poluanta
Pai daca cele "cei 22 mil il ajuta pe pieton prin" faptul ca "din banii aia se amenajeaza si trotuarele pe care se plimba el" sa nu-i mai spuna "taxa de prima inmatriculare" ci sa-i spuna "taxa de facut trotuarele"
Si care ar fi "cele mai multe solutii civilizate cu acelasi scop" care "nu se pot aplica" pentru "impiedicarea intrarii masinilor cu grad mare de poluare si/sau uzura in Ro" ??? ... si de ce nu se poate aplica metoda propusa de mine cu interzicerea inmatricularii masinilor care nu respecta minim euro 4 ???
din punctul meu de vedere cele 22 de mil data de mine ajuta prin faptul ca nu s-au adus alte 10 masini care sa afume pietonul si mai mult
Bun punct de vedere ... asa ca ramin si eu la punctul meu de vedere (ala din Post #790 - "ma bucur "despre tine" (pt. ca asta meriti ... sa ti se ia banii asa "fara numar, fara numar")")
Imi raspunzi, te rog, si la restul intrebarilor din Post #793 ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#797
Scris 02 ianuarie 2008 - 01:59
#798
Scris 02 ianuarie 2008 - 02:05
pai propune un amendament...taxa 0 pt euro 4 si imensa pt euro 3..sa vezi pe cati ti-i scoli in capsi de ce nu se poate aplica metoda propusa de mine cu interzicerea inmatricularii masinilor care nu respecta minim euro 4 ???
tu chiar crezi ca problema e la taxa pt euro 4? romanul e scandalizat la cea pentru euro 3 si 2, ca masina
cu alte cuvinte lumea se scandalizeaza ca e taxa mare si nu pot aduce o masina din 2000-2001 si tu le interzici sa aduca mai vechi de 2005 ....or sa te iubeasca mai rau decat pe tariceanu
#799
Scris 02 ianuarie 2008 - 09:28
ce polueaza mai mult : o dacie din 1970 sau un merc din 1990??
cum ar fi aerul daca toti (ma rog) posesorii de masini vechi de 30 de ani si-ar achizitiona masini sub 20 de ani ??
dar siguranta rutiera ??
concret
1.nu se pot inmatricula masini sub euro 3.
2.exceptie : posesorii de masii euro 0, 1 sau 2 fac exceptie de la aceasta regula, doar daca isi achizitioneaza masini cu minim un grad de poluare mai mic
euro 0 - euro 1
intelegeti voi
3.in decurs de 3 ani, taxa de prima inmatriculare se va reduce considerabil, dar impozitul pe masini euro 0, euro 1 si euro 2 va creste de 10 ori, de 5 ori respectiv de 3 ori.
ce ziceti ?
#800
Scris 02 ianuarie 2008 - 11:18
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi