Inmatriculare auto dupa 2007
#76
Scris 03 ianuarie 2007 - 09:04
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#77
Scris 03 ianuarie 2007 - 09:24
Plateste o amenda de ordinul sutelor de milioane de euro anual dar incaseaza din taxe aproape dublu . Doamne fereste sa nu afle si ai nostri
Aceasta postare a fost editata de threat: 03 ianuarie 2007 - 09:26
#78
Scris 03 ianuarie 2007 - 09:26
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#79
Scris 03 ianuarie 2007 - 09:37
#80
Scris 03 ianuarie 2007 - 09:42
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#81
Scris 03 ianuarie 2007 - 09:43
#82
Scris 03 ianuarie 2007 - 10:02
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#83
Scris 03 ianuarie 2007 - 10:51
un alt link: http://www.automobil...pecialTaxes.php
#84
Scris 03 ianuarie 2007 - 10:59
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#85
Scris 03 ianuarie 2007 - 11:19
intri in romania, si dai buletinul. daca ala nu noteaza nicaeri masina, te mai intorci peste 2 ani sa-i faci TUV-ul expirat. si reinnoiesti asigurarea, da aia anual.
eventual iti mai tragi o procura, sa fie totul ok.
am impresia ca atunci cand asiguri masina, trebuie sa declari cine va mai conduce masina si in ce conditii.
probabil ca o sa ma interesez mai spre primavara de asa ceva.
ce masina de 3000-4000 de euro sa-mi iau ?
fara 3.5 l...
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 03 ianuarie 2007 - 11:20
#86
Scris 03 ianuarie 2007 - 11:26
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#87
Scris 03 ianuarie 2007 - 11:27
#88
Scris 03 ianuarie 2007 - 11:35
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#89
Scris 03 ianuarie 2007 - 11:42
#90
Scris 03 ianuarie 2007 - 11:44
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#91
Scris 04 ianuarie 2007 - 12:00
54. După punctul 31 se introduce un nou punct, punctul 311, cu următorul
cuprins:
�Codul fiscal
Nivelul taxei speciale
Art.2141 - (1) Intră sub incidenţa taxei speciale autoturismele şi autovehiculele,
inclusiv comerciale, cu exceptia celor special echipate pentru persoanele cu handicap.
[...]
(5) Vechimea autoturismului/autovehiculului rulat se calculează �n funcţie de
data fabricării acestuia.
Norme metodologice
311 . (1) �n �nţelesul prezentelor norme metodologice reprezintă autoturisme şi
autovehicule orice autovehicul �n afara:
- autovehiculelor din categoriile M2, M3, N2, N3 si T, aşa cum sunt ele definite
�n �Reglementările privind omologarea de tip şi eliberarea cărţii de identitate a
vehiculelor rutiere, precum şi omologarea de tip a produselor utilizate la acestea -
RNTR2�;
- vehiculelor cu 2 sau 3 roţi cu o capacitate cilindrică p�nă la 250 cmc;
- autovehiculelor destinate a fi utilizate de forţele armate, forţele de securitate a
statului, poliţie, jandarmerie, poliţie de frontieră, de serviciile de ambulanţă şi medicină
legală;
- autovehiculelor aparţin�nd misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi
membrilor acestora, precum si altor organizaţii şi persoane străine cu statut diplomatic,
care �şi desfăşoară activitatea �n Rom�nia.
(2) Taxa specială se aplică at�t autoturismelor şi autovehiculelor noi c�t şi celor
rulate.
(3) Pentru autoturismele şi autovehiculele noi care nu au mai fost puse vreodata �n
circulaţie, taxa datorată este la nivelul celei corespunzătoare autovehiculelor şi
autoturismelor cu o vechime sub 6 luni.
(4) Vechimea autovehiculului rulat se calculează �n funcţie de anul de fabricaţie.
(5) Anul de fabricaţie al autovehiculului rulat - pentru �ncadrarea acestuia �n grila
cotelor procentuale de reducere din anexa nr. 5 la titlul VII din Codul fiscal -, precum şi
norma de poluare prevăzută �n anexa nr. 4 la titlul VII din Codul fiscal, sunt comunicate
de către Registrul Auto Rom�n, care va elibera un document �n acest sens, �n
conformitate cu documentaţia tehnică a autovehiculului şi/sau a datelor aflate la
dispoziţia sa.
(6) In cazul autovehiculelor fabricate �naintea datei de 1 ianuarie 2007 şi aflate
după această dată �n stoc la un operator economic v�nzător, fără ca acestea să fi fost puse
vreodată �n circulaţie, din punctul de vedere al taxei speciale pentru autoturisme si
autovehicule, autoturismele respective şi autovehiculele se consideră ca fiind noi.
(7) Pentru autoturismele şi autoturismele de teren a căror primă �nmatriculare in
Romania se realizează după data de 1 ianuarie 2007, si pentru care accizele au fost plătite
cu ocazia importului sau a achiziţionarii de pe piaţa internă in cursul anului 2006, taxa
specială nu se mai datorează.
(Cool Nu sunt supuse taxei speciale, pentru o perioada continuă sau nu de cel mult 6
luni din 12, oricare ar fi acestea, autovehiculele introduse �n Rom�nia temporar dintr-un
alt stat membru al Uniunii Europene, cu respectarea următoarelor condiţii :
a) persoana care introduce �n ţară autovehiculul :
1. să aibă rezidenţa �n alt stat membru dec�t Rom�nia;
2. să folosească autovehiculul pentru uzul personal;
autovehiculul să nu fie donat sau �nchiriat �n Rom�nia sau �mprumutat unui
rezident din Rom�nia.
(9) In sensul alin.(Cool, prin uz personal se �nţelege utilizarea autovehiculului �n
oricare alt scop dec�t cel profesional.
(10) Taxa special� nu se aplică autovehiculelor introduse temporar dintr-un alt
stat membru, pentru uz profesional, cu condiţia ca:
a) persoana care achiziţionează din alt stat membru autovehiculul :
1. să aibă rezidenţa �n alt stat membru dec�t Rom�nia ;
2. să nu folosească autovehiculul �n Rom�nia pentru a transporta pasageri prin
�nchiriere sau pentru c�ştig material, pentru transport industrial şi/sau comercial de bunuri
�n vederea obţinerii unui c�ştig sau nu;
autovehiculul personal să nu fie donat, �nchiriat sau �mprumutat �n Rom�nia;
c) autovehiculul să fi fost achiziţionat din alt stat membru conform condiţiilor
generale de impozitare �n vigoare pe piaţa internă din statul membru unde domiciliază
utilizatorul şi să nu beneficieze, datorită exportării lui, de nici o scutire sau restituire de
taxă de inmatriculare sau alta taxă cu efect echivalent. Această condiţie este considerată a
fi �ndeplinită dacă autovehiculul prezintă plăcuţele de �nmatriculare standard - altele
dec�t plăcuţele de �nmatriculare provizorii - ale statului membru unde a fost �nregistrat.
In situaţia �n care autovehiculele �nregistrate �ntr-un stat membru unde eliberarea de
plăcuţe de inmatriculare nu este condiţionată de respectarea condiţiilor generale de
impozitare in vigoare pe piaţa internă, utilizatorii trebuie să dovedeasca prin acte
corespunzătoare plata taxei de inmatriculare sau a unei taxe cu efect echivalent.
(11) Prevederea de la alin.(10) se aplică pe o perioadă, continuă sau nu, de 6 luni
din 12, oricare ar fi acestea.
(12) �n sensul alin.(10) uz profesional al mijlocului de transport �nseamnă
folosirea acestuia �n exercitarea directă a unei activităţi desfăşurate din raţiuni de c�ştig
financiar.
(13) Taxa specială nu se aplică autovehiculelor introduse temporar �n Rom�nia,
�n următoarele cazuri speciale :
a) dacă autovehiculul personal inregistrat �n statul membru unde işi are
utilizatorul domiciliul stabil este folosit �n mod regulat pentru drumul de la domiciliul său
p�nă la locul de muncă situat pe teritoriul Rom�niei şi �napoi. Scutirea pentru acest caz
nu este supusă nici unei limite de timp;
dacă un student utilizează pe teritoriul Rom�niei, �n care domiciliază temporar
�n vederea continuării studiilor, autovehiculul personal �nregistrat �n statul membru unde
�şi are domiciliul stabil.
(14) Prevederile de la alin.(13) se acordă cu respectarea condiţiilor prevăzute la
alin.(10) lit.a), şi c).�
55. După punctul 311 se introduce un nou punct, punctul 312, cu următorul
cuprins:
� Codul fiscal:
Exigibilitatea şi plata taxei speciale la bugetul de stat
Art.2142 - Taxele speciale se plătesc cu ocazia primei �nmatriculări �n Rom�nia.
Norme metodologice:
312. (1) Taxa specială se plăteşte cu ocazia primei �nmatriculări �n Rom�nia, cu
excepţia autovehiculelor care sunt �nmatriculate temporar �n Rom�nia pe o perioadă de
timp egală cu durata de valabilitate a asigurării internaţionale (cartea verde).
(2) Taxa specială se plăteşte de către persoana care face �nmatricularea. �"
#92
Scris 04 ianuarie 2007 - 12:04
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#93
Scris 04 ianuarie 2007 - 10:41
#94
Scris 04 ianuarie 2007 - 03:27
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#95
Scris 04 ianuarie 2007 - 08:08
#96
Scris 04 ianuarie 2007 - 10:58
#97
Scris 04 ianuarie 2007 - 11:02
am fost in bulgaria si am vazut pe roti cimitirul de masini din vest.
tu esti baiat istet si sunt convins ca ti-ai aduce o masina boboc non-euro din fara. intretinuta etc. dar pe langa tine, mai sunt 10 berbeci care s-ar duce si ar lua ultimele coji.
vezi zice ca nu trec reviziile. ba da, le trec, pt ca toata lumea stie cum se pot lua. daca insa pur si simplu nu are cum sa o inmatriculeze mai veche de x ani sau fara norma y de poluare nu are ce face cu toata spaga lui
nu sunt de acord cu modul de rezolvare, dar tb sa recunosc ca tot ce s-a schimbat in parcul auto din ro s-a schimbat inspre bine. ca noi, oamenii cu mai mult de 1 neuron si care intelegem mai multe dintr-o masina suferim, e adevarat. dar pe ansamblu limitarea de poluare o vad ca o idee buna
#98
Scris 04 ianuarie 2007 - 11:23
un ex. o firma de constructii are parc auto compus din basculante betoniere etc. toate roman inmatriculate in RO, poluarea care o produce o astfel de masina pe tot parcursul zilei este probabil de 100 de ori cat polueaza o masina vechie de 10 ani diesel, la pornire 15 min scoate nori de fum
RAR trece cu vederea testul de gaze ptr ca patronul firmei da si el acolo o suma
pai tu, statul, vii sa imi ceri taxa de poluare la o masina de 1600cmc sau mai putin care in UE circula fara probleme?
#99
Scris 05 ianuarie 2007 - 01:15
#100
Scris 05 ianuarie 2007 - 02:00
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi