Inmatriculare auto dupa 2007
#126
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:49
#128
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:50
Esti tare maximus,te-ai gandit cumva ca in occident masinile 2nd sunt ieftine pt ca oricine isi permite acolo o masina noua?sau ca au altfel de sistem de asigurari si impozite?Nu,la asta nu cred ca te-ai gandit
masina 2nd cu aceasi cap cilindrica si aceasi norma de poluare(euro 3)!!!!!!
nu stii ce vorbesti, nu se fac diferente dintre masini noi si sh, ci taxa se diferentiaza in functie de capacitatea cilindrica si norma de poluare..
#129
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:50
bingo impozitele si asigurarile... ghici de ce sunt puse asa de mari?hai ca poti
daca ma iei cu vb din astea ti-o dau pe la nas imediat!!!si nu ma refer la pumn sau palme
#130
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:53
nu te teme ca in spatele deciziilor uniunii europene tot interese stau: acelea ale industriei europene de automobile, care trebuie sa isi vanda undeva sh-urile..cat despre ce vrei tu.. doar vrei tu. fara suparare. Spune-mi si mie o tara in care e incurajata inmatricularea de masini noneuro... de ce crezi ca sunt asa de ieftine masinile alea in occident?
de ce te enerveaza mai tibitule? la masini cu aceeasi norma de poluare, cu aceeasi capacitate cilindrica si loganul si masina x va plati la fel. deci unde e discriminare?
este discriminare pentru ca nu toti oamenii din romania (sau din UE, for that matter) au bani sa-si cumpere o masina noua. si nu au bani sa isi intretina in service o masina noua. nici macar majoritatea lor, nici macar jumatate, un sfert nu au posibilitatea asta. si atunci cu ce tupeu ne obliga pe toti x sau y SRL sa ne cumparam de la ei masini noi ?
si chiar daca n-ar fi asa, cind niste interesae financiare PRIVATE dicteaza legile intr-o tara, treaba este ametitor de grava.
in UE de masinile vechi se scapa altfel. in UE nu exista masinile din romania, cu inspectie facuta pe spaga, care afuma lumea. maximus, ai iesit vreodata intr-o tara din UE ? ai vazut ce fel de masini circula acolo ? care este competenta ta pe acest subiect ? si ce venituri ai, din munca ta personala ? dar din munca altora ?
nu stii ce vorbesti, nu se fac diferente dintre masini noi si sh, ci taxa se diferentiaza in functie de capacitatea cilindrica si norma de poluare..
si vechime. sigur, am putea cumpara masini noi vechi de 10 ani, teoretic se poate si atunci n-am mai plati taxa.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#131
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:54
#132
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:55
oricum vad ca interesele private ale ue sunt mai importante decat orice. am mai spus-o da cred ca nu ai vazut: oare de ce insista ue asa de tare asupra acestei taxe? nu cumva pt ca exista un intreg circuit al sh-urile de care depind si vanzarile de masini noi? tind sa cred ca principalii consumatori de sh-uri in germania de exemplu nu e piata interna ci pietele unor tari ca romania, bulgaria, ungaria, polonia etc.. nu-ti da de gandit asta?
#133
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:55
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#134
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:56
Ohhh nuuu nu inca un topic care se duduce automat spre miraculosul Logan al lui Maximus.....
mai maxy nu am treaba cu loganul,culmea un logan euro3 plateste vre-o 600 de euro, in timp ce un corsa 1.3 cdti putin rulat euro4 plateste vre-o 150 de euro.. deci..
#135
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:57
imi raspunzi te rog la intrebare pusa in Post #123 !!!
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#136
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:59
ca sa pricepi anumite lucruri, uite aici un Renault Clio (motor benzina 1.2 - neamtu' zice e Euro 2 Kat):
http://www.mobile.de...O...1239192016
pe care neamtu' cere 999 euro iat Tariceanu & co imi cere 2232.36 euro (conform calculatorului de aici: http://www.mfinante.ro/taxa_auto.html) ca sa ma lase sa-l inmatriculez in Romania (gura satului spune ca atit Ro cit si D sint membre UE)
ti se pare ok lucru asta ?
si de ce crezi tu ca sunt asa de ieftine? nu cumva pt ca e euro2 (deci platesti taxe destule) , ca e veche (desi platesti asigurari babane) etc?
si da .. mi se pare k, e un principiu corect: poluezi mai mult, platesti mai mult. de cand poluarea tine cont de pretul masinii?
#137
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:02
eu personal nu am fost insa frate-le meu mi-a spus ca sunt si acolo o gramada de masini vechi, multe lovite (nereparate din cauza asigurarilor etc).
oricum vad ca interesele private ale ue sunt mai importante decat orice. am mai spus-o da cred ca nu ai vazut: oare de ce insista ue asa de tare asupra acestei taxe? nu cumva pt ca exista un intreg circuit al sh-urile de care depind si vanzarile de masini noi? tind sa cred ca principalii consumatori de sh-uri in germania de exemplu nu e piata interna ci pietele unor tari ca romania, bulgaria, ungaria, polonia etc.. nu-ti da de gandit asta?
bun, cred ca fratele tau te-a mintit rau, sau poate a fost in bosnia. eu n-am vazut in ungaria, austria, germania, franta, spania masina LOVITA care sa circule, masina care sa scoata FUM, masina care sa faca ZGOMOT, masina cu cauciucuri tocite sub limita etc etc etc.
in plus, nu vad foarte clar ce anume are UE de cistigat daca masinile lor mai vechi se vind catre romania, bulgaria etc ? ca doar omul ala care o vinde isi ia pe ea 3 lei, din care statul nu-si ia nimic. a, se reduce poluarea. care poluare, ca masinile lor oricum nu polueaza ? se reduc riscurile, care riscuri ca masinile lor oricum sint in stare buna de functionare. doar ca incet-intet se innoieste parcul auto, pfff !
numai la noi exista tendinta asta cretina de a-ti cumpara cea mai noua si mai scumpa masina. in tarile normale n-ai sa vezi expozitie de cayenne turbo, 911 turbo, seria 7, lamborghini si alte babauri pe strazi. lumea are masini normale, si nu-i OBLIGA nimeni sa-si ia masina noua, prin legi abuzive.
si parerea mea despre guvern: e prosti frate, puteau pur si simplu sa mareasca impozitul la masinile "poluante" sau "vechi", de la 30 ron cit am platit anul trecut, la 300 ron sa zicem. ar fi avut mult mai multi bani la buget, n-ar fi comentat nimeni etc. cit de evident sa fie ca scopul NU este cel declarat, nu este reducerea poluarii si nici pastrarea veniturilor la buget (din vechile accize si taxe vamale) printr-o noua taxa ? scopul este unul singur: imbogatirea cui trebuie. maximus, imi pare rau ca nu intelegi asta
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#138
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:02
#139
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:05
ref: impozite auto in Germania
#140
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:05
Esti un bun roman platitor de taxe..
Sa traiesti cat mai mult.. dar la pensie (sau la un moment dat), oricat de mult ai fi platit vei constata ca tot nu ai bani de pensie sau de medicamente, ca Prefectii si-au cumparat Touareguri, ca le schimba la 4 ani ca una alta si ca procentul de returnare a taxelor (in folosul cetateanului) este mult prea mic in comparatie cu cat ai platit toata viata.
As vrea sa te vad peste 5 ani, traind din salariul tau, nu al paintilor (parca esti student?) cat de normale i-ti vor parea unele taxe.
Daca sunt banii mei munciti, nu renunt asa usor la ei doar pt ca tie i-ti pare normal ca Importatorul auto sa traiasca el bine.
#141
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:05
bun, cred ca fratele tau te-a mintit rau, sau poate a fost in bosnia. eu n-am vazut in ungaria, austria, germania, franta, spania masina LOVITA care sa circule, masina care sa scoata FUM, masina care sa faca ZGOMOT, masina cu cauciucuri tocite sub limita etc etc etc.
in plus, nu vad foarte clar ce anume are UE de cistigat daca masinile lor mai vechi se vind catre romania, bulgaria etc ? ca doar omul ala care o vinde isi ia pe ea 3 lei, din care statul nu-si ia nimic. a, se reduce poluarea. care poluare, ca masinile lor oricum nu polueaza ? se reduc riscurile, care riscuri ca masinile lor oricum sint in stare buna de functionare. doar ca incet-intet se innoieste parcul auto, pfff !
numai la noi exista tendinta asta cretina de a-ti cumpara cea mai noua si mai scumpa masina. in tarile normale n-ai sa vezi expozitie de cayenne turbo, 911 turbo, seria 7, lamborghini si alte babauri pe strazi. lumea are masini normale, si nu-i OBLIGA nimeni sa-si ia masina noua, prin legi abuzive.
si parerea mea despre guvern: e prosti frate, puteau pur si simplu sa mareasca impozitul la masinile "poluante" sau "vechi", de la 30 ron cit am platit anul trecut, la 300 ron sa zicem. ar fi avut mult mai multi bani la buget, n-ar fi comentat nimeni etc. cit de evident sa fie ca scopul NU este cel declarat, nu este reducerea poluarii si nici pastrarea veniturilor la buget (din vechile accize si taxe vamale) printr-o noua taxa ? scopul este unul singur: imbogatirea cui trebuie. maximus, imi pare rau ca nu intelegi asta
eu cred ca oamenii au invatat din experienta ungariei. si da si eu sunt de acord ca era mai potrivita cresterea impozitului la masinile poluante la un nivel care sa nu faca rentabila tinerea unei asemenea masini.
insa fac un pariu cu voi: ue nu va putea face nimic, totul e facut legal zic eu, ue nu se va putea lega de faptul ca masura e discriminatoarie. ce ziceti?
#142
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:06
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#143
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:08
#144
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:08
eu cred ca oamenii au invatat din experienta ungariei. si da si eu sunt de acord ca era mai potrivita cresterea impozitului la masinile poluante la un nivel care sa nu faca rentabila tinerea unei asemenea masini.
insa fac un pariu cu voi: ue nu va putea face nimic, totul e facut legal zic eu, ue nu se va putea lega de faptul ca masura e discriminatoarie. ce ziceti?
UE deja a anuntat ca a demarat procedurile de chemare in judecata a romaniei pentru aceasta mizerie de cod fiscal. din pacate, va dura mult pina se va finaliza totul si se va anula taxa, la fel ca si in cazul ungariei si poloniei si republicii giurgiu si republicii mazare. de fapt asta e si ideea, noi facem ce vrem ca oricum ne doare-n bascheti, pina ne obliga aia sa anulam, noi luam bani la greu ca doar n-o sa ne puna nimeni sa-i dam inapoi, vremea trece, oamenii se obisnuiesc cu ideea etc.
nu asta e baza vietii in romania ? abuzuri, ca doar nu esti idiot sa-ti cheltui banii si timpul pe procese ?
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#145
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:11
#146
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:15
iar UE nu va sta cu miinile in sin. stiu asta sigur
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#147
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:17
Nimeni cred nu ar fi comentat ATAT daca taxa ar fi fost mai acceptabila, sau macar la nivelul anului trecut(cel putin pt Euro 3). Masinile E2 si E3 sunt cele mai accesibile ca buget pentru noi, pana la urma tot noi suferim. Parerea mea e ca e batuta in cuie taxa, sunt tare curios daca o sa faca EU ceva... iar daca vrem acum sa aducem masini vom plati, iar banii putem sa ii uitam.... chiar daca se scoate.
#148
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:17
#149
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:19
#150
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:19
Nu stiu germana. dar poate am bunghit bine..
Parca inteleg ca la ei un non euro plateste 33.29 euro pe 100 CC
in cazul asta o masina de 4000 CC are de platit 40* 33.29=1331 euro anual impozit
La noi, deja in vigoare sunt impozitele pe 2007.
Aceasi masina de 4000 CC, indiferent de norma de poluare de la 0 euro la euro 4 plateste 120 RON la 200 CC
deci vine 120*20=2440 Ron ~ 700 euro
Nu ca e bine sa traiesti in romania unde taxele sunt la jumatate decat in germania.. pacat ca nu si salariul
la calculul de mai sus romanul mai este taxat conform autovit 11,448 Euro la cumparare, ca e jmeker..
Aceasta postare a fost editata de aztec: 09 ianuarie 2007 - 03:21
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi