Salt la continut


Fotografie
* * * * * 2 Voturi

Inmatriculare auto dupa 2007


  • Please log in to reply
1091 replies to this topic

#126 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 09 ianuarie 2007 - 02:49

bingo :) impozitele si asigurarile... ghici de ce sunt puse asa de mari?hai ca poti :)
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#127 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 09 ianuarie 2007 - 02:49

si aceeasi vechime :)
  • 0
Imagine amplasata

#128 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 09 ianuarie 2007 - 02:50

Esti tare maximus,te-ai gandit cumva ca in occident masinile 2nd sunt ieftine pt ca oricine isi permite acolo o masina noua?sau ca au altfel de sistem de asigurari si impozite?Nu,la asta nu cred ca te-ai gandit
masina 2nd cu aceasi cap cilindrica si aceasi norma de poluare(euro 3)!!!!!!


nu stii ce vorbesti, nu se fac diferente dintre masini noi si sh, ci taxa se diferentiaza in functie de capacitatea cilindrica si norma de poluare..
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#129 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 09 ianuarie 2007 - 02:50

bingo :) impozitele si asigurarile... ghici de ce sunt puse asa de mari?hai ca poti :)



daca ma iei cu vb din astea ti-o dau pe la nas imediat!!!si nu ma refer la pumn sau palme
  • 0

#130 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 09 ianuarie 2007 - 02:53

nu te teme ca in spatele deciziilor uniunii europene tot interese stau: acelea ale industriei europene de automobile, care trebuie sa isi vanda undeva sh-urile..cat despre ce vrei tu.. doar vrei tu. fara suparare. Spune-mi si mie o tara in care e incurajata inmatricularea de masini noneuro... de ce crezi ca sunt asa de ieftine masinile alea in occident? :D
de ce te enerveaza mai tibitule? la masini cu aceeasi norma de poluare, cu aceeasi capacitate cilindrica si loganul si masina x va plati la fel. deci unde e discriminare?


este discriminare pentru ca nu toti oamenii din romania (sau din UE, for that matter) au bani sa-si cumpere o masina noua. si nu au bani sa isi intretina in service o masina noua. nici macar majoritatea lor, nici macar jumatate, un sfert nu au posibilitatea asta. si atunci cu ce tupeu ne obliga pe toti x sau y SRL sa ne cumparam de la ei masini noi ?

si chiar daca n-ar fi asa, cind niste interesae financiare PRIVATE dicteaza legile intr-o tara, treaba este ametitor de grava.

in UE de masinile vechi se scapa altfel. in UE nu exista masinile din romania, cu inspectie facuta pe spaga, care afuma lumea. maximus, ai iesit vreodata intr-o tara din UE ? ai vazut ce fel de masini circula acolo ? care este competenta ta pe acest subiect ? :) si ce venituri ai, din munca ta personala ? dar din munca altora ?

nu stii ce vorbesti, nu se fac diferente dintre masini noi si sh, ci taxa se diferentiaza in functie de capacitatea cilindrica si norma de poluare..


si vechime. sigur, am putea cumpara masini noi vechi de 10 ani, teoretic se poate :) si atunci n-am mai plati taxa.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#131 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 09 ianuarie 2007 - 02:54

Ohhh nuuu nu inca un topic care se duduce automat spre miraculosul Logan al lui Maximus.....
  • 0

#132 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 09 ianuarie 2007 - 02:55

eu personal nu am fost insa frate-le meu mi-a spus ca sunt si acolo o gramada de masini vechi, multe lovite (nereparate din cauza asigurarilor etc).

oricum vad ca interesele private ale ue sunt mai importante decat orice. am mai spus-o da cred ca nu ai vazut: oare de ce insista ue asa de tare asupra acestei taxe? nu cumva pt ca exista un intreg circuit al sh-urile de care depind si vanzarile de masini noi? tind sa cred ca principalii consumatori de sh-uri in germania de exemplu nu e piata interna ci pietele unor tari ca romania, bulgaria, ungaria, polonia etc.. nu-ti da de gandit asta?
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#133 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 09 ianuarie 2007 - 02:55

va rog mentineti discutia in zona analizei de idei, nu de persoane :) multumesc
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#134 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 09 ianuarie 2007 - 02:56

Ohhh nuuu nu inca un topic care se duduce automat spre miraculosul Logan al lui Maximus.....


mai maxy nu am treaba cu loganul,culmea un logan euro3 plateste vre-o 600 de euro, in timp ce un corsa 1.3 cdti putin rulat euro4 plateste vre-o 150 de euro.. deci..
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#135 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 09 ianuarie 2007 - 02:57

maximus,

imi raspunzi te rog la intrebare pusa in Post #123 !!!
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#136 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 09 ianuarie 2007 - 02:59

ca sa pricepi anumite lucruri, uite aici un Renault Clio (motor benzina 1.2 - neamtu' zice e Euro 2 Kat):

http://www.mobile.de...O...1239192016

pe care neamtu' cere 999 euro iat Tariceanu & co imi cere 2232.36 euro (conform calculatorului de aici: http://www.mfinante.ro/taxa_auto.html) ca sa ma lase sa-l inmatriculez in Romania (gura satului spune ca atit Ro cit si D sint membre UE)

ti se pare ok lucru asta ?



si de ce crezi tu ca sunt asa de ieftine? nu cumva pt ca e euro2 (deci platesti taxe destule) , ca e veche (desi platesti asigurari babane) etc?

si da .. mi se pare k, e un principiu corect: poluezi mai mult, platesti mai mult. de cand poluarea tine cont de pretul masinii? :D
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#137 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 09 ianuarie 2007 - 03:02

eu personal nu am fost insa frate-le meu mi-a spus ca sunt si acolo o gramada de masini vechi, multe lovite (nereparate din cauza asigurarilor etc).

oricum vad ca interesele private ale ue sunt mai importante decat orice. am mai spus-o da cred ca nu ai vazut: oare de ce insista ue asa de tare asupra acestei taxe? nu cumva pt ca exista un intreg circuit al sh-urile de care depind si vanzarile de masini noi? tind sa cred ca principalii consumatori de sh-uri in germania de exemplu nu e piata interna ci pietele unor tari ca romania, bulgaria, ungaria, polonia etc.. nu-ti da de gandit asta?



bun, cred ca fratele tau te-a mintit rau, sau poate a fost in bosnia. eu n-am vazut in ungaria, austria, germania, franta, spania masina LOVITA care sa circule, masina care sa scoata FUM, masina care sa faca ZGOMOT, masina cu cauciucuri tocite sub limita etc etc etc.

in plus, nu vad foarte clar ce anume are UE de cistigat daca masinile lor mai vechi se vind catre romania, bulgaria etc ? ca doar omul ala care o vinde isi ia pe ea 3 lei, din care statul nu-si ia nimic. a, se reduce poluarea. care poluare, ca masinile lor oricum nu polueaza ? se reduc riscurile, care riscuri ca masinile lor oricum sint in stare buna de functionare. doar ca incet-intet se innoieste parcul auto, pfff !

numai la noi exista tendinta asta cretina de a-ti cumpara cea mai noua si mai scumpa masina. in tarile normale n-ai sa vezi expozitie de cayenne turbo, 911 turbo, seria 7, lamborghini si alte babauri pe strazi. lumea are masini normale, si nu-i OBLIGA nimeni sa-si ia masina noua, prin legi abuzive.

si parerea mea despre guvern: e prosti frate, puteau pur si simplu sa mareasca impozitul la masinile "poluante" sau "vechi", de la 30 ron cit am platit anul trecut, la 300 ron sa zicem. ar fi avut mult mai multi bani la buget, n-ar fi comentat nimeni etc. cit de evident sa fie ca scopul NU este cel declarat, nu este reducerea poluarii si nici pastrarea veniturilor la buget (din vechile accize si taxe vamale) printr-o noua taxa ? scopul este unul singur: imbogatirea cui trebuie. maximus, imi pare rau ca nu intelegi asta :D
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#138 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 09 ianuarie 2007 - 03:02

lasa,cu mia aia de euro se poate cumpara aici un opel ascona,sau poate un bot de cal sau mai stiu eu ce cazatura,care cu siguranta nu polueaza mai mult decat clio ala euro 2!!!yea,right.
  • 0

#139 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 09 ianuarie 2007 - 03:05

Deci, cum spuneam, statul roman e prost. In loc sa-si puna UE si cetatenii romani in cap, putea sa-si puna numai cetatenii marind impozitele anuale si atunci UE nu mai avea ce sa zica. De exemplu, in Germania impozitul anual pentru o masina non-euro pe motorina, este de peste 1000 de euroi pe an. La o durata medie de utilizare de 3 ani, statul roman se imbogatea dintr-o taxa similara cu 3000 de euroi. Si daca masina mai ramanea in activitate pe teritoriul romaniei, lua in continuare 1000 pe an, pana cand masina era casata. Si nu se mai oripila nimeni.

ref: impozite auto in Germania
  • 0
Imagine amplasata

#140 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 09 ianuarie 2007 - 03:05

Maximus..
Esti un bun roman platitor de taxe..
Sa traiesti cat mai mult.. dar la pensie (sau la un moment dat), oricat de mult ai fi platit vei constata ca tot nu ai bani de pensie sau de medicamente, ca Prefectii si-au cumparat Touareguri, ca le schimba la 4 ani ca una alta si ca procentul de returnare a taxelor (in folosul cetateanului) este mult prea mic in comparatie cu cat ai platit toata viata.
As vrea sa te vad peste 5 ani, traind din salariul tau, nu al paintilor (parca esti student?) cat de normale i-ti vor parea unele taxe.
Daca sunt banii mei munciti, nu renunt asa usor la ei doar pt ca tie i-ti pare normal ca Importatorul auto sa traiasca el bine.
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#141 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 09 ianuarie 2007 - 03:05

bun, cred ca fratele tau te-a mintit rau, sau poate a fost in bosnia. eu n-am vazut in ungaria, austria, germania, franta, spania masina LOVITA care sa circule, masina care sa scoata FUM, masina care sa faca ZGOMOT, masina cu cauciucuri tocite sub limita etc etc etc.

in plus, nu vad foarte clar ce anume are UE de cistigat daca masinile lor mai vechi se vind catre romania, bulgaria etc ? ca doar omul ala care o vinde isi ia pe ea 3 lei, din care statul nu-si ia nimic. a, se reduce poluarea. care poluare, ca masinile lor oricum nu polueaza ? se reduc riscurile, care riscuri ca masinile lor oricum sint in stare buna de functionare. doar ca incet-intet se innoieste parcul auto, pfff !

numai la noi exista tendinta asta cretina de a-ti cumpara cea mai noua si mai scumpa masina. in tarile normale n-ai sa vezi expozitie de cayenne turbo, 911 turbo, seria 7, lamborghini si alte babauri pe strazi. lumea are masini normale, si nu-i OBLIGA nimeni sa-si ia masina noua, prin legi abuzive.

si parerea mea despre guvern: e prosti frate, puteau pur si simplu sa mareasca impozitul la masinile "poluante" sau "vechi", de la 30 ron cit am platit anul trecut, la 300 ron sa zicem. ar fi avut mult mai multi bani la buget, n-ar fi comentat nimeni etc. cit de evident sa fie ca scopul NU este cel declarat, nu este reducerea poluarii si nici pastrarea veniturilor la buget (din vechile accize si taxe vamale) printr-o noua taxa ? scopul este unul singur: imbogatirea cui trebuie. maximus, imi pare rau ca nu intelegi asta :D



eu cred ca oamenii au invatat din experienta ungariei. si da si eu sunt de acord ca era mai potrivita cresterea impozitului la masinile poluante la un nivel care sa nu faca rentabila tinerea unei asemenea masini.

insa fac un pariu cu voi: ue nu va putea face nimic, totul e facut legal zic eu, ue nu se va putea lega de faptul ca masura e discriminatoarie. ce ziceti?
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#142 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 09 ianuarie 2007 - 03:06

exact ! dar scopul statului nu este bugetul, ci imbogatirea lui tariceanu !
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#143 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 09 ianuarie 2007 - 03:08

pana la urma eu sunt de acord doar cu taxarea excesiva a masinilor fara euro si euro2. cele euro3 sa fie taxate mediu, iar euro4 putin. de fapt se si intampla am dat exemplu unei masini de 1.3l cilindree.. taxa e modica
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#144 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 09 ianuarie 2007 - 03:08

eu cred ca oamenii au invatat din experienta ungariei. si da si eu sunt de acord ca era mai potrivita cresterea impozitului la masinile poluante la un nivel care sa nu faca rentabila tinerea unei asemenea masini.

insa fac un pariu cu voi: ue nu va putea face nimic, totul e facut legal zic eu, ue nu se va putea lega de faptul ca masura e discriminatoarie. ce ziceti?


UE deja a anuntat ca a demarat procedurile de chemare in judecata a romaniei pentru aceasta mizerie de cod fiscal. din pacate, va dura mult pina se va finaliza totul si se va anula taxa, la fel ca si in cazul ungariei si poloniei si republicii giurgiu ™ si republicii mazare. de fapt asta e si ideea, noi facem ce vrem ca oricum ne doare-n bascheti, pina ne obliga aia sa anulam, noi luam bani la greu ca doar n-o sa ne puna nimeni sa-i dam inapoi, vremea trece, oamenii se obisnuiesc cu ideea etc.

nu asta e baza vietii in romania ? abuzuri, ca doar nu esti idiot sa-ti cheltui banii si timpul pe procese ?
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#145 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 09 ianuarie 2007 - 03:11

jaffar in ungaria sau polonia (nu mai stiu care) e discriminare. masinile sh platesc, cele noi nu :D deci acolo vor avea de ce sa se ia. pe cand in romania nu e nici o discriminare :D deci am mai zis: facem pariu ca ue nu va putea face nimic , eventual doar prin presiuni ce nu tin de legalitatea hotararii?
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#146 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 09 ianuarie 2007 - 03:15

nu-mi sta in obicei sa fac pariuri, dar taxa se va schimba, si inca destul de repede. as face pariu :D
iar UE nu va sta cu miinile in sin. stiu asta sigur :D
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#147 klodoma

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 3 Mesaje:
Inregistrat: 22-octombrie 03
  • Location:Timisoara

Scris 09 ianuarie 2007 - 03:17

Cred ca ne "certam" degeaba.

Nimeni cred nu ar fi comentat ATAT daca taxa ar fi fost mai acceptabila, sau macar la nivelul anului trecut(cel putin pt Euro 3). Masinile E2 si E3 sunt cele mai accesibile ca buget pentru noi, pana la urma tot noi suferim. Parerea mea e ca e batuta in cuie taxa, sunt tare curios daca o sa faca EU ceva... iar daca vrem acum sa aducem masini vom plati, iar banii putem sa ii uitam.... chiar daca se scoate.
  • 0

#148 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 09 ianuarie 2007 - 03:17

vom trai si vom vedea. nu o spun cu satisfactie insa de data asta romanii au fost mai hoti decat europenii :D)
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#149 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 09 ianuarie 2007 - 03:19

Ai pile sau de unde stii???Doamne ajuta,oricum si orice ar face asti,bani de la mine pe logan nu vor primi.Si multi altii care nu ar fi dat banii pe el,insa nu au avut de ales.
  • 0

#150 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 09 ianuarie 2007 - 03:19

La scurt..
Nu stiu germana. dar poate am bunghit bine..
Parca inteleg ca la ei un non euro plateste 33.29 euro pe 100 CC
in cazul asta o masina de 4000 CC are de platit 40* 33.29=1331 euro anual impozit
La noi, deja in vigoare sunt impozitele pe 2007.
Aceasi masina de 4000 CC, indiferent de norma de poluare de la 0 euro la euro 4 plateste 120 RON la 200 CC
deci vine 120*20=2440 Ron ~ 700 euro
Nu ca e bine sa traiesti in romania unde taxele sunt la jumatate decat in germania.. pacat ca nu si salariul
la calculul de mai sus romanul mai este taxat conform autovit 11,448 Euro la cumparare, ca e jmeker..

Aceasta postare a fost editata de aztec: 09 ianuarie 2007 - 03:21

  • 0
calator prin timp si spatiu...




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi