

Scris 09 ianuarie 2007 - 02:49
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:50
Esti tare maximus,te-ai gandit cumva ca in occident masinile 2nd sunt ieftine pt ca oricine isi permite acolo o masina noua?sau ca au altfel de sistem de asigurari si impozite?Nu,la asta nu cred ca te-ai gandit
masina 2nd cu aceasi cap cilindrica si aceasi norma de poluare(euro 3)!!!!!!
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:50
bingo
impozitele si asigurarile... ghici de ce sunt puse asa de mari?hai ca poti
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:53
nu te teme ca in spatele deciziilor uniunii europene tot interese stau: acelea ale industriei europene de automobile, care trebuie sa isi vanda undeva sh-urile..cat despre ce vrei tu.. doar vrei tu. fara suparare. Spune-mi si mie o tara in care e incurajata inmatricularea de masini noneuro... de ce crezi ca sunt asa de ieftine masinile alea in occident?
de ce te enerveaza mai tibitule? la masini cu aceeasi norma de poluare, cu aceeasi capacitate cilindrica si loganul si masina x va plati la fel. deci unde e discriminare?
nu stii ce vorbesti, nu se fac diferente dintre masini noi si sh, ci taxa se diferentiaza in functie de capacitatea cilindrica si norma de poluare..
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:54
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:55
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:55
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:56
Ohhh nuuu nu inca un topic care se duduce automat spre miraculosul Logan al lui Maximus.....
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:57
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:59
ca sa pricepi anumite lucruri, uite aici un Renault Clio (motor benzina 1.2 - neamtu' zice e Euro 2 Kat):
http://www.mobile.de...O...1239192016
pe care neamtu' cere 999 euro iat Tariceanu & co imi cere 2232.36 euro (conform calculatorului de aici: http://www.mfinante.ro/taxa_auto.html) ca sa ma lase sa-l inmatriculez in Romania (gura satului spune ca atit Ro cit si D sint membre UE)
ti se pare ok lucru asta ?
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:02
eu personal nu am fost insa frate-le meu mi-a spus ca sunt si acolo o gramada de masini vechi, multe lovite (nereparate din cauza asigurarilor etc).
oricum vad ca interesele private ale ue sunt mai importante decat orice. am mai spus-o da cred ca nu ai vazut: oare de ce insista ue asa de tare asupra acestei taxe? nu cumva pt ca exista un intreg circuit al sh-urile de care depind si vanzarile de masini noi? tind sa cred ca principalii consumatori de sh-uri in germania de exemplu nu e piata interna ci pietele unor tari ca romania, bulgaria, ungaria, polonia etc.. nu-ti da de gandit asta?
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:02
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:05
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:05
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:05
bun, cred ca fratele tau te-a mintit rau, sau poate a fost in bosnia. eu n-am vazut in ungaria, austria, germania, franta, spania masina LOVITA care sa circule, masina care sa scoata FUM, masina care sa faca ZGOMOT, masina cu cauciucuri tocite sub limita etc etc etc.
in plus, nu vad foarte clar ce anume are UE de cistigat daca masinile lor mai vechi se vind catre romania, bulgaria etc ? ca doar omul ala care o vinde isi ia pe ea 3 lei, din care statul nu-si ia nimic. a, se reduce poluarea. care poluare, ca masinile lor oricum nu polueaza ? se reduc riscurile, care riscuri ca masinile lor oricum sint in stare buna de functionare. doar ca incet-intet se innoieste parcul auto, pfff !
numai la noi exista tendinta asta cretina de a-ti cumpara cea mai noua si mai scumpa masina. in tarile normale n-ai sa vezi expozitie de cayenne turbo, 911 turbo, seria 7, lamborghini si alte babauri pe strazi. lumea are masini normale, si nu-i OBLIGA nimeni sa-si ia masina noua, prin legi abuzive.
si parerea mea despre guvern: e prosti frate, puteau pur si simplu sa mareasca impozitul la masinile "poluante" sau "vechi", de la 30 ron cit am platit anul trecut, la 300 ron sa zicem. ar fi avut mult mai multi bani la buget, n-ar fi comentat nimeni etc. cit de evident sa fie ca scopul NU este cel declarat, nu este reducerea poluarii si nici pastrarea veniturilor la buget (din vechile accize si taxe vamale) printr-o noua taxa ? scopul este unul singur: imbogatirea cui trebuie. maximus, imi pare rau ca nu intelegi asta
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:06
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:08
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:08
eu cred ca oamenii au invatat din experienta ungariei. si da si eu sunt de acord ca era mai potrivita cresterea impozitului la masinile poluante la un nivel care sa nu faca rentabila tinerea unei asemenea masini.
insa fac un pariu cu voi: ue nu va putea face nimic, totul e facut legal zic eu, ue nu se va putea lega de faptul ca masura e discriminatoarie. ce ziceti?
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:11
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:15
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:17
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:17
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:19
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:19
Aceasta postare a fost editata de aztec: 09 ianuarie 2007 - 03:21
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi