1. din productie 80% se duce la export ( care acum a inceput iar sa mearga foarte bine )
2. toti bani pleaca din tara se duc in Franta.
3. ii obliga pe cel putin 300.000 de romani anual sa plateasca o taxa de poluare in medie de 1000 euro .
Si sunt NUMAI 2-3000 de angajati la Dacia si inca 20.000 in alte unitati ce apartin de fabrica dar de ce guvernul nu tine cu cei mai multi care sunt interesati de taxa asta de poluare.
4. si cu taxa triplata si fara taxa la logan nu au reusit sa vanda mai mult masini, deci cauza este criza financiara nu ca se aduc multe masini de afara pentru ca au scazut foarte mult si inmatricularile la masinile de afara.
Romanu nu trebuie sa fie fortat sa ii placa dacia logan ci sa fie lasat sa traiasca bine.Stie el foarte bine ca masina ii place, daca are bani de masina germana sau romaneasca.Stie cand isi cumpara masina de afara ca e posibil sa fie respins la RAR sau ca o sa inceapa sa bage bani in piese.Este riscul fiecaruia.
La RAR procentul de respingere este de 80% deci se face un control foarte riguros.
si inca ceva: Franta sa le dea ajutoare celor de la Dacia.
si masinile sh din Romania sunt daramate toate(cele care au mers cam 50.000 km aici echivaleaza cu 200.000 de km in afara)Multi nu au grija de ele,drumurile sunt incomparabile, combustibili sunt de foarte slaba calitate,se vede asta si in performantele masini si in consum.In targ se vinde foarte greu o masina care a circulat in Romania, toata lumea vrea masina adusa recent de afara, care nu a avut de suferit din cauza gropilor patriei.
Aceasta postare a fost editata de nicukla: 18 februarie 2009 - 02:58