Salt la continut


Fotografie
* * * * * 2 Voturi

Inmatriculare auto dupa 2007


  • Please log in to reply
1091 replies to this topic

#1026 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 18 februarie 2009 - 02:48

eu unul nu as da niciun ban celor de la Dacia pt.ca:
1. din productie 80% se duce la export ( care acum a inceput iar sa mearga foarte bine )
2. toti bani pleaca din tara se duc in Franta.
3. ii obliga pe cel putin 300.000 de romani anual sa plateasca o taxa de poluare in medie de 1000 euro .
Si sunt NUMAI 2-3000 de angajati la Dacia si inca 20.000 in alte unitati ce apartin de fabrica dar de ce guvernul nu tine cu cei mai multi care sunt interesati de taxa asta de poluare.
4. si cu taxa triplata si fara taxa la logan nu au reusit sa vanda mai mult masini, deci cauza este criza financiara nu ca se aduc multe masini de afara pentru ca au scazut foarte mult si inmatricularile la masinile de afara.
Romanu nu trebuie sa fie fortat sa ii placa dacia logan ci sa fie lasat sa traiasca bine.Stie el foarte bine ca masina ii place, daca are bani de masina germana sau romaneasca.Stie cand isi cumpara masina de afara ca e posibil sa fie respins la RAR sau ca o sa inceapa sa bage bani in piese.Este riscul fiecaruia.
La RAR procentul de respingere este de 80% deci se face un control foarte riguros.
si inca ceva: Franta sa le dea ajutoare celor de la Dacia.
si masinile sh din Romania sunt daramate toate(cele care au mers cam 50.000 km aici echivaleaza cu 200.000 de km in afara)Multi nu au grija de ele,drumurile sunt incomparabile, combustibili sunt de foarte slaba calitate,se vede asta si in performantele masini si in consum.In targ se vinde foarte greu o masina care a circulat in Romania, toata lumea vrea masina adusa recent de afara, care nu a avut de suferit din cauza gropilor patriei.

Aceasta postare a fost editata de nicukla: 18 februarie 2009 - 02:58

  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#1027 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 18 februarie 2009 - 02:56

Tot din acelasi ciclu, cu prostii si desteptii: Ford Kuga pt. viceprimari si alti smecheri

Adica prostimea pe banii ei sa-si cumpere Dacia iar baietii destepti pe banii prostimii isi cumpara Ford Kuga ... adica lu' uica Basescu nu-i scade rangu' daca se da jos de la volanul unui Logan ... dar astora 3 le e rusine cu Dacia ...

Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 18 februarie 2009 - 02:58

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1028 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 18 februarie 2009 - 03:11

...de unde ai scos-o?

Daca stationezi,pentru n motive :D ,cu motorul pornit, nu poluezi?


din palarie.
sa zicem ca stationarea anula se situeaza intr-o medie, oricum nu cred ca influenta e decisiva.
doar nu ne luam masina sa stam cu ea (exceptie, domnii din Bucuresti)
:D

de exemplu, dar doar de exemplu, in Germana e interzis sa astepti sa ti se "incalzeasca" motorul.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#1029 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 18 februarie 2009 - 03:15

pai tocmai de aia nu te lasa ,poluezi :D
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#1030 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 18 februarie 2009 - 03:16

stiu nene.
dar cum am putea contoriza cat stam atunci cand mergem ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#1031 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 18 februarie 2009 - 03:18

,,dar cum am putea contoriza cat stam atunci cand mergem ?? '' Oaspete

Am foarte multe de invatat.... :D
  • 0

#1032 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 18 februarie 2009 - 03:36

dar cum am putea contoriza cat stam atunci cand mergem ??


... prin '93 parca, la firma unde lucram s-au facut niste "contoare" pt. a se vedea cit timp au "mers" motoarele de la niste slepuri de pe la Galati (din ce se povestea se pare ca necesitatea acestei contorizari a aparut datorita faptului ca cei de pe nave vindeau combustibilul pe care il raportau apoi ca fiind consumat la "manevre portuare").
Deci posibilitati de contorizare ar fi ...
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1033 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 18 februarie 2009 - 03:55

mol-aceste figuri de stil imi sint la indemana, daca vrei iti scot una in fiecare fraza. chiar daca nu e vorba de limba stramosilor mei.

domne Adi, probabil ca am fi unicii...
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#1034 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 18 februarie 2009 - 04:14

eu unul nu as da niciun ban celor de la Dacia pt.ca:
1. din productie 80% se duce la export ( care acum a inceput iar sa mearga foarte bine )

hai sa nu exportam sa vezi ce curs valutar o sa avem
fara sa te superi, dar sa spui ca exporatul e o prostie este o mare tampenie.
exportul aduce bani in tara

2. toti bani pleaca din tara se duc in Franta.

cum asa?

3. ii obliga pe cel putin 300.000 de romani anual sa plateasca o taxa de poluare in medie de 1000 euro .

ma indoiesc sincer ca taxa auto platita MEDIE e de 1000e

Si sunt NUMAI 2-3000 de angajati la Dacia si inca 20.000 in alte unitati ce apartin de fabrica dar de ce guvernul nu tine cu cei mai multi care sunt interesati de taxa asta de poluare.

raman in plus banii adusi in tara si productia efectiva. alea nu le-ai bagat in seama

4. si cu taxa triplata si fara taxa la logan nu au reusit sa vanda mai mult masini, deci cauza este criza financiara nu ca se aduc multe masini de afara pentru ca au scazut foarte mult si inmatricularile la masinile de afara.

n-ai de unde stii cate masini ar fi vandut daca nu era taxa in perioada de criza, asta pentru ca nu am trecut de 2 ori prin ea, o data fara taxa si o data cu

Romanu nu trebuie sa fie fortat sa ii placa dacia logan ci sa fie lasat sa traiasca bine.Stie el foarte bine ca masina ii place, daca are bani de masina germana sau romaneasca.Stie cand isi cumpara masina de afara ca e posibil sa fie respins la RAR sau ca o sa inceapa sa bage bani in piese.Este riscul fiecaruia.

romanul nu e fortat sa ii placa dacia.
cat e taxa de inmaticulare la o astra euro 4, 1.9 de ex? sau 1.7? (masina de 3-4 ani)

La RAR procentul de respingere este de 80% deci se face un control foarte riguros.

aici sunt mai multe chestii
1) pica cei ce nu dau spaga si sunt la limita
2) tentatia e mica sa aduci dramaturi ca oricum te omoara taxa


si inca ceva: Franta sa le dea ajutoare celor de la Dacia.

nu te gandesti ca franta pierde locuri de munca cu dacia producand aici si in spania si nu in franta, nu?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#1035 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 februarie 2009 - 04:14

... prin '93 parca, la firma unde lucram s-au facut niste "contoare" pt. a se vedea cit timp au "mers" motoarele de la niste slepuri de pe la Galati (din ce se povestea se pare ca necesitatea acestei contorizari a aparut datorita faptului ca cei de pe nave vindeau combustibilul pe care il raportau apoi ca fiind consumat la "manevre portuare").
Deci posibilitati de contorizare ar fi ...


Toate navele si/sau utilajele dotate cu motoare termice, au contoare pentru orele de functionare la motoare.
  • 0

#1036 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 18 februarie 2009 - 06:14

e foarte bine ca se exporta 80% din productie nu am zis ca e rau.
bani din masinile astea din export nu apartin statului roman ci celui francez ca el e actionar la dacia.
chiar daca e 500 de euro taxa media pe care au platit-o cei 300.000 de romani care si-au luat masina este vorba ca mai multi oameni sunt interesati ca taxa sa fie mai mica decat cei care lucreaza direct sau indirect la dacia.
chestia este ca cei de la dacia au zis ca din cauza importurilor de sh nu au mai vandut ei masini si uite ca au pus taxa tripla, dacia fara taxa si tot nu au vandut masini.Au scazut vanzarile si la masini sh si la cele noi de vreo juma de an.
pt mine treaba e simpla:sunt mai importanti cei 300.000 de romani care platesc taxa de poluare si as face in asa fel incat sa le fie bine , pe cand cei de la dacia asteapta diferite beneficii de la noi, ajutoare de stat si taxa zero.Cum noi ( Romania) nu suntem actionari la dacia si firma renault a zis ca dacia este pe profit de vreo 2 ani sa le dea propietari ( statul francez) ajutoare.Oricum nu o sa inchida fabrica cum baga fitile unii directori ca sa ii sperie pe muncitori romani.
Dac ar fi profitabil ar fi facut dacia si in Franta insa francezi au salarii mai mari si nu le convine sa construiasca un produs ieftin si de slaba calitate ca le-ar strica renumele.Altfel ar scrie pe dacia direct ranault si nu dacia din grupul renault.

Aceasta postare a fost editata de nicukla: 18 februarie 2009 - 06:17

  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#1037 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 18 februarie 2009 - 07:59

produs slab calitativ..m-am saturat de placa asta pusa de fanii (sau importatorii) de sh
asa de curiozitate, poti sa enumeri cateva din multele probleme?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#1038 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 18 februarie 2009 - 08:41

tabla care rugineste, plastice slab calitative,siguranta slaba .
compara loganul cu polo,astra,focus la condus,stabilitate, frana etc.
oricum 95% din masinile importate de mine nici nu se bate cu loganul si aici intra bmw seria 3 si seria 5,merceds clasa C , audi A4 si A6,opel vectra si astra H.Astrele G pe care le-am adus se bateau la pret si loganul si cam toate au fost pe comenzi ale unor oameni care nu le placeau loganul din foarte multe motive.
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#1039 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 februarie 2009 - 09:18

Nicule,
In primul rind, loganul nu poate place decit din snobism. Eu personal il consider peste clio turcesc !
Tu aduci masini bune, in stare tehnica foarte buna dar care si costa. Absolut normal si corect.
Dar nu ai cum sa nu recunosti ca peste 80% din masinile aduse in Ro. pentru a fi revindute sunt niste trompete sau mai bine zis sunt vindute cu foarte mult peste valoarea reala dat fiind starea lor tehnica.
Ce faci tu acum, eu faceam acum vreo 19 ani si nu trebuie sa-mi explice nimeni cum e cu masinile aduse de afara la preturi "excelente". Nu ma refer la tine :)
  • 0

#1040 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 18 februarie 2009 - 10:32

cand si-au luat socri masina anu trecut am testat, loganul, clio,207 si polo.Eu cred ca este mai bun clio decat loganul.Singurul plus este ca e loc la cap mai mult la logan decat la clio.
Stii parerea mea despre masinile aduse spre revanzare.Baiatul care a luat astra H de la mine a facut test la reprezentanta cu alte 2 masini si aveau peste 100.000 de km dati inapoi la kilometraj.
Cei care aduc masini de afara cel mai important pt ei este pretul si pe urma starea tehnica si in ultimul rand kilometrajul ca asta se poate face.
Ca se tot face mare tam-tam cu vechiturile de afara ca nu se intinereste parcul auto , eu unul as lasa masinile cu euro 4 gratis la taxa sau cele cu mai putin de 3-4 ani si as taxa scump cele non-euro si euro 1.
Or sa indrepte guvernul din vara cand or sa introduca o taxa anuala de poluare pentru toate masinile inmatriculate in Romania.
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#1041 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 18 februarie 2009 - 11:02

eu unul as lasa masinile cu euro 4 gratis la taxa sau cele cu mai putin de 3-4 ani si as taxa scump cele non-euro si euro 1.

perfect de acord
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#1042 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 februarie 2009 - 11:11

Nicule,
Am avut in familie un bicorp. Crede-ma ca l-am luat 1 singura data la munte din cauza portbagajului imens. Insa a fost si ultima oara. Masina mai idioata ca aia la frinare, pozitie la volan ( stai cam ca pe WC ), etc.. n-am vazut. Am preferat sa merg in continuare cu saxo, uneori luindu-le chiar pe amindoua ( aveam 2 ) din cauza bagajelor.
  • 0

#1043 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 18 februarie 2009 - 11:38

tabla care rugineste, plastice slab calitative,siguranta slaba .
compara loganul cu polo,astra,focus la condus,stabilitate, frana etc.
oricum 95% din masinile importate de mine nici nu se bate cu loganul si aici intra bmw seria 3 si seria 5,merceds clasa C , audi A4 si A6,opel vectra si astra H.Astrele G pe care le-am adus se bateau la pret si loganul si cam toate au fost pe comenzi ale unor oameni care nu le placeau loganul din foarte multe motive.

compara cu polo? jumatate de masina la pret dublu? astra, focus etc sunt alte clase

ce importi tu nu intra in comparatie cu loganul. foarte corect. dar nu doar tu importi. cum zici si tu, jumatate sunt cu km date inapoi si manarite peste tot.
nu compara loganul de 7000e cu un focus de 7000e ca nu e corect. asa iti compar si eu focusul nou de 18.000e cu un mercedes sh de 18.000e..si pun pariu ca focusul o sa fie o troaca. asta e, sh vs nou mereu iese asa.

tabla care rugineste se gaseste la toate masinile. nu stiu daca e o prob asa mare
plastice slab calitative...la 6-7000e nou vrei piele in interior?
cat despre siguranta slaba....nu a stat asa rau la testele de siguranta. ma indoiesc ca o adevaraciune de prin 1995 sta mai bine. chiar ma indoiesc.
si de ce nu zic ca ce aduci tu conteaza...pt ca tu aduci exclusiv euro 4 si masini in general bomboana....alea sunt taxate doar din cauza capacitatii (si asta stiu ca nu e ok)...
tot nu mi s-a rasp la intrebare insa...
cat e taxa asta "marita" pentru un focus sau o astra, motor sub 2000, euro 4?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#1044 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 19 februarie 2009 - 12:10

.............................
Ca se tot face mare tam-tam cu vechiturile de afara ca nu se intinereste parcul auto , eu unul as lasa masinile cu euro 4 gratis la taxa sau cele cu mai putin de 3-4 ani si as taxa scump cele non-euro si euro 1.
Or sa indrepte guvernul din vara cand or sa introduca o taxa anuala de poluare pentru toate masinile inmatriculate in Romania.


Eu as adauga pe lista celor cu taxa f mare si euro 2, iar pt euro 3 o taxa (doar) mare, euro 4 una simbolica si de abia euro 5 sa fie fara taxe.
Stii ceva mai mult despre aceasta potentiala taxa anuala de poluare ?
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#1045 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 19 februarie 2009 - 12:26

tabla care rugineste


eu am un Logan din 2004 care sta in parcare, il mai pornesc din cind in cind si nu are nici un pic de rugina.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#1046 Mugur_Cosma

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 969 Mesaje:
Inregistrat: 19-februarie 05
  • Location:Piatra Neamt
  • Marca:Toyota
  • Model:PRIUS
  • Motorizare:Hybrid

Scris 19 februarie 2009 - 09:25

tot nu mi s-a rasp la intrebare insa...
cat e taxa asta "marita" pentru un focus sau o astra, motor sub 2000, euro 4?


Depinde capacitatea cilindrica si data fabricatiei, insa suma se invarte in jur de 7-800 euro.
Asta e marea mea problema, nu masinile de 20-25 ani. Adica un Focus/Astra/Golf din 2006-2007 este considerat rabla si taxat ca atare (700-800) in conditiile in care daca cumperi exact aceeasi masina, acelasi motor nou, esti scutit de taxa BOC.
Asta e dreptate, ziceti voi?
  • 0

#1047 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 19 februarie 2009 - 10:14

.......
Asta e marea mea problema, nu masinile de 20-25 ani. Adica un Focus/Astra/Golf din 2006-2007 este considerat rabla si taxat ca atare (700-800) in conditiile in care daca cumperi exact aceeasi masina, acelasi motor nou, esti scutit de taxa BOC.
Asta e dreptate, ziceti voi?


Nu-i nicio problema, e lege. Si masinile nu sunt exact aceleasi. Una e noua si alta veche adusa de afara la minim 150k km. Ti-am mai spus, exista masini second si la noi, evident mult mai aproape de pretul corect al masinii.
Decit sa dau in vitan 10.000 pe una de afara + taxa, mai bine dau 7000 pe una "indigena" si-mi mai ramin suficienti bani sa o fac biju fata de aia adusa de afara.
Daca totusi ma roade talentul sa vreau una de afara, ma sui in avion si mi-o aleg singur. Oricum ies mai ieftin cu minim 20% ( adica niste mii de euro ) decit s-o iau din vitan. Pricepi ideea ?
Eu am platit la masina noua vreo 1300 taxa ( parca ) si nu m-am plins. Daca n-as fi fost de acord sa platesc suma asta, luam altceva cu taxa care sa-mi convina, sau una fara taxa.
  • 0

#1048 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 19 februarie 2009 - 10:30

l.e.
Daca o iau direct de afara, economisesc si taxa, ba mai ramin si ceva de-un mic concediu ;)
  • 0

#1049 Mugur_Cosma

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 969 Mesaje:
Inregistrat: 19-februarie 05
  • Location:Piatra Neamt
  • Marca:Toyota
  • Model:PRIUS
  • Motorizare:Hybrid

Scris 19 februarie 2009 - 10:50

Ca de obicei, exagerezi.
Masinile indigene echivalente sunt cu minim 20% mai ieftine decat cele aduse de afara, si asta inainte de taxe? Come on, get real!
Nu toate masinile de 2-3 ani au peste 150.000 km. Vinovati de cumpararea din Vitan, cum zici tu a fel de fel de "bombe" de masini sunt doar cumparatorii respectivi, care viseaza numai chilipiruri. Cine ii opreste sa sa nu se duca cu masina la service-uri de incredere pt o verificare amanuntita si temeinica inainte sa o cumpere? Asa ca paranteza eu personal ma feresc sa aduc masini cu peste 150k km si asta tocmai ca peste 90% din masini le-am adus si le aduc pe baza de recomandare din partea clientilor. Am destui clienti care sunt la a 2/3-a masina adusa de mine.
Si nu toata lumea are posibilitatea si cunostintele necesare (tu esti o exceptie) pt a-si achizitiona personal o masina din Vest.
  • 0

#1050 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 19 februarie 2009 - 11:20

Una e noua si alta veche adusa de afara la minim 150k km.

relu, aici e de discutat.
aprofundand nitel problema, trebuie sa fim cinstiti cu noi insine si sa vedem haina de pe noi, nu paltonu de pe umerasu magazinului.
plastic, ha ?

eu am cumparat golfu pe care il am la inceputul lunii mai 2004. avea 127500 km. vizualizarea lui in garaj la mine cu numere de inmatriculare definitive m-a costat per total 9200 euro.
de atunci am facut cu el aprox 72000 km pe plaiuri mioritice, de aproape 65000 km avand remapare. singura problema reala la masina a fost caseta de directie - si aici tind 90% sa dau vina pe o lovire a masinii la intalnirea cu noul strat de asfalt in judet la noi, care dupa bunul obicei al drumarilor romani se gaseste la o diferenta de nivel de minim 40 de cm, in favoarea lui.
deci, concluzionand, singura interventie a survenit dupa 4 ani juma si 70 000 km. comparabil cu o masina nou, ce zici ??
sa nu mai vorbim ca reviziile fiind facute la service-uri "normale", mi-a adus o economie semnificativa la buget.
nu vorbim de calitatea superioara a fabricatiei vizavi de un logan sau o masina de 9000 euro, dotarile si alte alea. la urma urmei e highline.
presupun ca as putea s avand masina la un pret ce oscileaza in jurul valorii de 6500 euro. dupa mine prea mic vizavi de starea masinii, dar asta este piata.
am pierdut in 4 ani jumate, aproape 5, 2700 euro. lol.
cat pierzi in 5 ani la o masina noua ??

sa nu uitam, masina are ESP, ABS, 6 airbaguri, parca 4 stele (la vremea respectiva ok) - e ok dpdv al sigurantei.
scaunele semi sport cu reglaj lombar, climatronicul, incalzirea in scaune comfera masinii un grad ridicat de comfort, iar cutia de viteze precisa, tinuta buna de drum precum si motorul -ce-i drept dopat- asigura un sofat mai mult decat placut.
practic, exceptand spatiul in spate, masina ar satisface gusturile si nevoile unei persoane/familii medii.

pentru persoanele care nu au acces la sume de plus 20000 de euro sau nu considera prioritara achizitionarea unei masini NOI, un SH euro 4, de 3-4 ani, sa nu vorbim de unul de 1-2 ani, aflat inca in garantie, e cea mai convenabila achizitie.

parcul romanesc auto SH e inca privit cu neincredere de majoritatea potentialilor clienti, eventual cu exceptia cazului cand achizitia se face de la un dealer autorizat.

e evident, privind aceste aspecte, ca multi se indreapta spre piata germana, in general europeana.

mai e un aspect : in 3-4 ani, si aia noua va deveni veche (?!!!?) daca sint destui care si-au permis totusi sa-si achizitioneze un autoturism nou, raman foarte putini care isi mai permit/mai doresc ca peste 3-4 ani sa faca mutarea din nou.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi