Salt la continut


Fotografie
* * * * - 3 Voturi

Black Magic GTI


  • Please log in to reply
486 replies to this topic

#251 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 iunie 2012 - 07:22

Da mah, tu ai nevoie de un Car PC + softul de care zice alex + un aitist talentat care sa-ti implemeteze punctele 2 si 3 !
Si bineinteles tot aitistu sa faca pisiul complet simplificat/dedicat, pentru a se misca cat se poate de bine.

l.e.
Parca vazusem o jucarie/cutiuta mica ce merge cu android care ar fi poate interesanta. Pejtele ar trebui sa stie mai multe.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 26 iunie 2012 - 07:28

  • 0

#252 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 27 iunie 2012 - 10:14

Am cautat putin si nu am gasit niciun Car PC care sa aiba modul bluetooth si aplicatie pentru ce vrea Fusco. Ceva cu Android ar putea fi o solutie, dar din cate stiu nu exista nici acolo o aplicatie pentru a evidentia punctele de franare pe o harta a traseului.

Pe scurt, avantaje si dezavantaje pentru device + software custom vs tableta/car pc.

Device + software custom:
Avantaje:
1. Pretul hardware-ului, in special in productie de masa.
2. Solutia finala este mulata perfect pe necesitati, fara alte briz-brizuri inutile.

Dezavantaje:
1. Timpul de dezvoltare.

Car PC sau tableta integrata in bord
Avantaje:
1. Timpul redus de dezvoltare. Este posibil ca aplicatia sa existe deja.
2. Alte facilitati care pot fi, sau nu, utile: navigatie, internet, player audio/video.

Dezavantaje:
1. Mai scump.
2. Posibil sa nu ofere fix ceea ce iti doresti.
  • 0

#253 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 27 iunie 2012 - 10:32

Zici tu ca e mai scump cu tableta/car pc, dar la solutia dezvoltata de tine sunt multe costuri pe care tu nu le-ai inclus.
Nu vorbim doar de pretul HW-ului si costurile de dezvoltare, mai avem de adaugat si toate costurile generate de productie, vanzare, distributie si muuuuulte altele. :)

Si aici revenim la discutia cu pretul real de fabrica al unui produs, care nu are nimic a face cu pretul la care se poate vinde acel produs ca sa aduca profit.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#254 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 27 iunie 2012 - 10:39

Pai da, costuri care sunt in ambele situatii, nu? Eu pot sa apreciez dpdv tehnic, ca solutia dedicata va fi intotdeauna mai ieftina decat un Car PC/tableta.
  • 0

#255 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 27 iunie 2012 - 10:57

softul ala doar il scrii si il arunci pe piata? sau il certifici, il brevetezi etc etc?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#256 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 27 iunie 2012 - 12:44

Poate imi ziceti si mie ce pasere, de pe ce gard planuiti voi acolo sa vindeti?
:blink:
  • 0

#257 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 iunie 2012 - 06:07

Copiii viseaza tati, viseaza ....
  • 0

#258 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 27 iunie 2012 - 06:32

Bine ca avem batrani sa dea copiilor cu tigaia in cap sa se potoleasca cu ideile, hobiurile si visele lor :)
  • 0

#259 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 iunie 2012 - 06:48

Tu nu te baga atata timp cat n-ai nici cea mai vaga idee despre ce-i vorba.
  • 0

#260 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 27 iunie 2012 - 06:53

:lol:

Eu asta fac zi de zi la serviciu. Daca cineva vrea sa ma plateasca sa ma ocup de asa ceva full-time, nu ar dura mai mult de 2 luni obtinerea unui produs functional.

Ca sa va faceti o idee, doar licentele software pentru asa ceva te usureaza de vreo 6.000 de euro: 2000 de euro compilatorul cu mediul de dezvoltare si vreo 4000 de euro biblioteca grafica pentru a avea o interfata decenta. Cam astea sunt marile probleme si e locul unde proiectele open-source ajuta dezvoltarorii independenti sa le ia fata "gigantilor".

Oricum, eu m-am apucat deja de lucru, iar pana la sfarsitul verii va aparea si vrabia pe gard. ;)
  • 0

#261 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 iunie 2012 - 07:38

Aplicatia poate fi foarte interesanta, dar vezi pentru ce platforma o pregatesti ! :)
  • 0

#262 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 27 iunie 2012 - 07:52

@Pejte: Din cand in cand trebuie sa scuturi lumea sa revina pe pamant.
Mai aveau putin si se credeau asa
Imagine amplasata

Cand e vorba de hobby (dupa cum a spus @alexx_elf) problema galbenilor, e printre ultimele.
Vezi realizarile lui @Fuscobal, ca tot scriem pe topicul lui...

Intai sa duca proiectul la bun sfarsit si apoi se poate vedea daca e de facut business cu produsul.
Pana atunci sunt sigur ca orice idee o sa-l ajute pe @alexx_elf, da' daca incepem cu calcule de productie in masa inainte de toate ... o sa iasa fix o pasarica pe un gard.
:)
  • 0

#263 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 30 iunie 2012 - 11:19

Motorul este acum complet asamblat si curatat...arata ca nou :) Cutia a fost rectificata si s-au adaugat acei distantieri iar jocul acela de 4-5mm a disparut complet. Sper ca acum sa pot schimba vitezele cum trebuie ! De luni, incepe urcatul motorului pe masina si pana pe miercuri-joi sper ca totul sa fie terminat !
  • 0

#264 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 07 august 2012 - 09:59

Fusco, tu ai avut vreo problema cu motorul de la GTI? Vad ca e mare deranj cu 'cam follower', 'diverter valve' si nu stiu ce valva de la recircularea gazelor arse. Stiu ca si koz mi-a atras atentia asupra cam follower-ului.
  • 0

#265 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 08 august 2012 - 05:44

:lol:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#266 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 august 2012 - 06:05

:lol:


????
  • 0

#267 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 08 august 2012 - 07:01

Motorul este acum complet asamblat si curatat...arata ca nou :)


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#268 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 08 august 2012 - 07:20

Nu ma pricep la divais-uri si OS-uri dar ce mi-as dori eu de la un asemenea sistem ar fi asa :

1) Afisarea parametrilor masinii de pe OBD (in special temperatura apa, temperatura ulei, boost)
2) Senzor acceleratii (Accelerometru) care sa calculeze G-urile pe cele 4 axe
3) Receptor GPS cu rata de 10Hz care + soft destul de complex care sa-mi arate trasele, punctele de accelerare, punctele de franare pe fiecare tura

Pentru 2 si 3, exista scule dedicate dar mai toate se pun cu ventuze in parbriz (una din cauze e buna receptie GPS)

pt 1 am inteles ca http://www.uobd2.com...service-65.html

e ok,2 si 3 nu am idee.Apropo de buba cu motorul ,astia pe cazane foloseau http://www.zhpregist...tch-Install.htm
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#269 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 08 august 2012 - 07:51

@oaspete: Stiu ca a avut problema respectiva pe circuit, dar teoretic, pana atunci, cam follower-ul trebuia deja sa cedeze (dupa un anumit nr de km). Buba e ca cica nu da semne, iar daca pica, iti ia si axa cu came (sper ca am tradus corect 'cam') dupa el.
  • 0

#270 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 09 august 2012 - 07:54

Asta cu cam followerul e cam la noroc. Mie nu mi-a facut niciodata catusi de putina uzura si totusi l-am schimbat la fiecare 10-15.000km ca sa fiu sigur. Nu costa mult si e mai bine sa fii safe. DV si PCV mai pica si ele dar eu nu am avut probleme. PCV la mine nu mai exista deloc, a fost inlocuita cu un block-off de la BSH care face reciscularea gazelor pe spatele unei placi solide de aluminiu (nu mai are ce sa crape). Astazi am pornit masina dupa ce m-am chinuit putin cu cutia de viteze si cei 2 distantieri. Motorul merge foarte rotund dar ceva suna putin ciudat in zona pompei de benzina si vreau sa mai inspectez putin inainte sa ies la probe de drum mai serioase !
  • 0

#271 cash

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 12
  • Location:Pitesti
  • Marca:Renault
  • Model:Megane RS 265
  • Motorizare:2.0

Scris 31 august 2012 - 11:59

Hello,

Pe cand urmatoarea iesire la un cicuit? :) As veni si eu sa inchei plutonu' :D...
  • 0

#272 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 31 august 2012 - 10:36

23-24oct (sambata si duminica) daca masina este in stare de functionare pana atunci si apuc sa-i fac un rodaj decent. Complicatiile au fost destul de mari si am ajuns sa rectific si chiuloasa, scaunele supapelor si sa inlocuiesc ghidajele. Saptamana viitoare cand asamblez motorul a doua oara (l-am mai desfacut odata dupa ce tocmai pusesem pistoanele si bielele forjate) sper ca totul sa fie ok !

Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 31 august 2012 - 10:37

  • 0

#273 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 16 septembrie 2012 - 07:54

Masina este in sfarsit gata si pare a merge bine. Tremuratul la relanti este acolo in continuare dar mai redus ca inainte (se pare ca am ceva scapare de aer pe la racordul flexibil de la downpipe si poate fi de acolo). Trebuie sa mai fac o geometrie si un rodaj cat de repede iar apoi ma decid daca merg la Hungaroringul din 27-28oct !

PS : Am scris gresit 23-24 in postul anterior !
  • 0

#274 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 16 septembrie 2012 - 07:55

unde faci geometria?:)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#275 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 16 septembrie 2012 - 03:55

Ori la Avia in Pantelimon (unde am pe cineva foarte priceput), ori la Seleniu !
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi