Salt la continut


Fotografie
* * * * - 3 Voturi

Black Magic GTI


  • Please log in to reply
486 replies to this topic

#201 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 26 noiembrie 2011 - 10:04

SUPERB!
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#202 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 noiembrie 2011 - 10:07

Mie mi se pare super ok cu scaunele negre. Se "pupa" de minune cu bordul negru.
  • 0

#203 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 26 noiembrie 2011 - 10:09

am o mica nelamurire. centurile cum se folosesc cu noile scaune? ca inainte sau se baga prin gaurelele alea din laterale or smth?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#204 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 27 noiembrie 2011 - 12:05

prin gaurile alea bagi altfel de centuri. e chestie de 'puncte de prindere'....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#205 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 27 noiembrie 2011 - 01:43

Nu prea pot fi bagate prin gauri astea pentru ca te lovesc in sold. Cum zice colegu, trebuiesc centuri cu prindere in 4-6 puncte pentru a fi trecute prin cele 4 gauri ale scaunelor ! Din punct de vedere al culorii mi se pare ca se incadreaza mult mai bine decat ma asteptam. Bordul si bandourile superioare sunt negre iar volanul este si el imbracat in alcantara (va fi si schimbatorul de viteze in curand). Din punct de vedere al formei, pentru multi este si obisnuinta cu scaunele OEm de pe Golf 5 GTI si de aceea le pare la inceput ca nu se potrivesc. Scaunele astea sunt puse OEM pe M3 E46 CSL sau Mercedes Gullwing !
  • 0

#206 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 27 noiembrie 2011 - 08:44

Care Gullwing, ala din '54?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#207 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 27 noiembrie 2011 - 08:56

Nope, asta din 2010 > http://cdn.slashgear..._SLS_AMG_61.jpg . Chiar la SIAB anul asta a fost unul cu Recaro Poleposition imbracate in piele neagra complet (fara combinatie cu alcantara) !
  • 0

#208 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 26 decembrie 2011 - 08:41

Am reusit in sfarsit instalarea noilor amplificatoare Sinfoni. Spre surpriza mea, sunetul este similar cu VRX pe medii si inalte dar mai rapid si controlat pe mid-bass si subwoofer. Reusita este in felul asta dubla : sunet mai bun si greutate mult mai mica. Dupa cum am spus cele 3 amplificatoare Audison VRX + placile de MDF cantareau 40Kg iar cele 4 Sinfoni + scheletul din aluminiu cantaresc 15Kg !



Greutatea redusa pana acum (teoretic) :

- subwoofer + incinta > 34.5Kg
- roata rezerva + trusa scule > 17.5Kg
- placa MDF peste amplificatoare > 8.2Kg
- Scaune spate (spatarul) > 27.5Kg
- Armatura fata > 1.8Kg
- Fuzete S3 > 3Kg
- Sistem franare > 12Kg
- Roti 18'' > 2Kg
- Scaune Recaro > 18Kg
- Sezut bancheta spate > 5Kg
- Amplificatoare Sinfoni > 25Kg

TOTAL pana acum : 154.5Kg




Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us





Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us





Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us





Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us





Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us





Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 26 decembrie 2011 - 08:43

  • 0

#209 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 26 decembrie 2011 - 09:52

O singura nelamurire am: asa mare e diferenta de greutate intre spatarul si sezutul banchetei spate?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#210 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 27 decembrie 2011 - 12:53

Dap, sezutul este un burete chior pe cand spatarul are o placa din otel de cativa mm grosime pe toata suprafata !
  • 0

#211 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 27 decembrie 2011 - 01:15

felicitari pentru noile amplificatoare Sinfoni. italienii le cam 'au' in domeniu... :)
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#212 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 27 decembrie 2011 - 11:05

Dap...sa vezi in state ce nebunie e cu Audison si Sinfoni :lol:
  • 0

#213 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 27 decembrie 2011 - 11:08

N-a auzit nimeni de ei probabil :lol:
  • 0

#214 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 27 decembrie 2011 - 12:34

?! Pejte, nu prea se pupa ce am scris eu cu raspunsul tau asa ca-s putin :lol:
  • 0

#215 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 27 decembrie 2011 - 12:40

nu stie el d'astea.... :lol:
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#216 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 27 decembrie 2011 - 12:40

Aaa, nu erai ironic? 'Stie' americanii ce e Audisoanele? :lol:
  • 0

#217 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 27 decembrie 2011 - 12:41

Păi cum să nu știe niște mărci exotice. :lol:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#218 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 27 decembrie 2011 - 08:20

Cu centurile de siguranta cum ai rezolvat pana la urma?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#219 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 27 decembrie 2011 - 09:01

Audison si Sinfoni sunt Dumnezeu in SUA iar preturile sunt pe masura acolo ! Am mutat centurile de pe scaunele vechi pe cele noi si am dezactivat airbagurile scaunelor vechi din vag-com dupa ce am facut o mica modificare la mufele de pe masina !
  • 0

#220 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 08 ianuarie 2012 - 11:25

Si pentru ca tot m-a apucat mania datului jos de kg, am demontat mosoarele centurilor spate :

Greutatea redusa pana acum (teoretic) :

- subwoofer + incinta > 34.5Kg
- roata rezerva + trusa scule > 17.5Kg
- placa MDF peste amplificatoare > 8.2Kg
- Scaune spate (spatarul) > 27.5Kg
- Armatura fata > 1.8Kg
- Fuzete S3 > 3Kg
- Sistem franare > 12Kg
- Roti 18'' > 2Kg
- Scaune Recaro > 18Kg
- Sezut bancheta spate > 5Kg
- Amplificatoare Sinfoni > 25Kg
- Mosoare centuri spate > 2Kg

TOTAL pana acum : 156.5Kg

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Si pentru ca azi m-am plictisit pe acasa, am simulat grosolan aportul aerodinamicii pe circuitul de la Hungaroring.

- Greutate masina > m = 1450Kg
- Apasare normala > N = 1520Kg (Masina de serie are aproximativ 0kg pe fata la 160kmh si -20kg pe spate la aceeasi viteza. Am luat in calcul un aport de 20kg pe fata dintr-un air dam/splitter si 70kg spate dintr-un eleron cu lungime 1400mm si latime 225mm la un unghi de atac de 10 grade. Pe spate, din cele 70kg aport, se scad cele 20kg cu minus ale masinii stoc deoarece de fabrica masina are lift la viteze mari). Cele 70Kg date de eleronul in cauza sunt luate de pe siteul Reverie al unor englezi care fac numai eleroane din carbon pentru curse iar asta e un eleron mediu (nu vreau sa pun unul urias pentru a dauna prea mult aspectului masinii si pentru a avea prea multa apasare pe spate si prea putina pe fata). Apasarea normala rezulta din greutatea proprie a masinii + aportul aerodinamic la viteza de calcul de 160kmh, adica 1450+20+50 = 1520kg, dintre care numai 1450kg genereaza inertie si forta centrifuga.
- Lungime totala Hungaroring > 4381m
- Lungime totala viraje Hungaroring > 675m (15 viraje)
- Raza medie viraje R = 55.5m
- Coeficient frecare semislick-asfalt > u = 1.2 (pe asta l-am aproximat din burta, neavand acces la masuratori de laborator exacte. Totusi, si daca valoarea lui ar fi alta, diferenta s-ar pastra pentru ca el apare in ambele formule si se poate deduce)

Echilibrul masinii la limita este dat de Fn = Ff

Fn = u * N (pentru masina stock N1 = m = 1450kg, pentru masina cu aport aerodinamic N2 = 1520kg)

Ff = m * V^2 / R

Astfel, in cele 2 cazuri, viteza de deplasare limita pe un cerc cu raza de 55.5m este :

1) Masina stock > v1 = sqrt(Fn1 * R / m) = 8.161m/s^2
2) masina cu aport aerodinamic > v2 = sqrt(Fn2 * R / m) = 8.356m/s^2

Avand in vedere distanta virajata a circuitului L = 675m, cu cele 2 viteze, aceasta este parcursa in t1 = 82.71s de vehicului stock si t2 = 80.78s de vehiculul cu aport aerodinamic. Rezulta de aici o imbunatatire a timpului pe circuit cu 1.93s ceea ce nu e deloc neglijabil.

Consideratii de calcul :

1) Lungimea si raza medie a virajelor a fost luata dintr-o baza de date dar pentru un calcul foarte realist este necesar calculul individual pe fiecare viraj in parte ( un soi de medie ponderata). Eu am presupus ca masina se invarte intr-un cerc cu raza de 55.5m pe o distanta de 675m. In mod realist, ar trebui sa cunoastem raza si lungimea arcului de cerc aferente fiecaruia din cele 15 viraje
2) Datele referitoare la aerodinamica masinii stock sunt de asemenea luate de pe internet si pot fi mai mult sau mai putin exacte
3) Nu s-a luat in calcul garda la sol a masinii mele care este cu aprox. 30mm mai mica decat la o masina stock. In practica acest lucru se traduce printr-un aprot aerodinamic pozitiv si mai mare intrucat prin scaderea garzii la sol, viteza aerului care trece pe deasupra masinii ramane constanta in schimb cea a aerului de sub masina creste destul de mult, scazand presiunea si rezultand o crestere a suctiunii masinii catre sol (suctiunea este tot una cu downforce-ul). Nu am acces la astfel de date foarte complexe si nici tunel de vant pentru teste.
4) Nu s-a luat in calcul ruliul masinii in viraj si odata cu el inclinarea sasiului/elementelor aerodinamice, transferul de mase si evident incarcarea inegala a gumelor de pe exteriorul virajului fata de cele de pe interior. Probabil ca un calcul manual cu toate aceste date ar fi imposibil, numai o modelare CAD ar putea face fata atator parametri
5) Nu s-a luat in calcul efectul vitezei mai mari de iesire din viraj asupra liniilor drepte. Deoarece se iese mai tare din viraj, viteza in capul liniei drepte va fi si ea mai mare si se va reduce ceva timp si aici (poate chiar inca 1sec !)

Urmeaza in ordinea asta :

- Aripi Kerscher mai late cu 25-30mm > estimez o mica scadere in greutate, fiind din plastic ABS fata de cele OEM din tabla
- Baterie Odyssey ER40 deep-cycle > - 15Kg
- Capota carbon Osir > - 7Kg
- Air-dam VwRacing pentru downforce fata > +2Kg (in realitate nu stiu cat este diferenta de greutate intre cel stock de sub bara fata si cel pe care-l pun)
- Eleron carbon pentru downforce spate > +3Kg (nici aici nu stiu cat va avea eleronul + picioarele de prindere)
- Posibil inca o pereche de laterale Recaro (sau ceva custom made) care sa inlocuiasca sinele mobile doar pe perioada track day-urilor > - 12-14Kg
  • 0

#221 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 02 februarie 2012 - 12:02

Greutatea redusa pana acum (teoretic) :

- subwoofer + incinta > 34.5Kg
- roata rezerva + trusa scule > 17.5Kg
- placa MDF peste amplificatoare > 8.2Kg
- Scaune spate (spatarul) > 27.5Kg
- Armatura fata > 1.8Kg
- Fuzete S3 > 3Kg
- Sistem franare > 12Kg
- Roti 18'' > 2Kg
- Scaune Recaro > 18Kg
- Sezut bancheta spate > 5Kg
- Amplificatoare Sinfoni > 25Kg
- Mosoare centuri spate > 2Kg
- Baterie Odyssey ER40 > 15Kg

TOTAL pana acum : 171.5Kg




Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us
  • 0

#222 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 08 februarie 2012 - 02:55

A sosit si air-dam-ul de la VwRacing. Greutatea cu tot cu suruburile de montaj este de aprox. 2Kg iar ca aport aerodinamic sper sa aduca aproximativ 10Kg pe puntea fata ! Fata de bara fata, acest add-on coboara cu 13cm la colturi (langa roata), 10.5cm la colturile de la partea din fata si 7.5cm pe mijloc. Voi masura si spoilerul stock de sub bara fata al masinii pentru a vedea diferenta !



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us
  • 0

#223 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 14 februarie 2012 - 10:54

CEva filmulete de anul trecut pe care le-am scos abia acum. Unul e filmat de pe portiera si celalalt de pe plafon !

http://www.youtube.c...h?v=ktWEtYw2jZ8

http://www.youtube.c...h?v=cSPVoT-LPek
  • 0

#224 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 14 februarie 2012 - 11:51

Nice!!! Sa dea naiba, mai mult de 3 cm cred ca n-a lucrat suspensia aia! :huh:
Ai si vreo versiune de film cu sunetul original? Mi-ar fi placut sa aud motorul. Sau probabil ca din cauza vantului nu s-a auzit.
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#225 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 15 februarie 2012 - 01:07

Exact, nu s-a auzit nimic de la motor, numai vant foarte ascutit si enervant. Motorul si evacuarea le auzi pe filmele facute dn masina !
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi