Salt la continut


Fotografie
* * * * - 3 Voturi

Black Magic GTI


  • Please log in to reply
486 replies to this topic

#176 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 18 februarie 2011 - 12:17

fusco, ai idee daca difuzoarele de jos sunt mai mari de 13"? ideea este ca la golfeta noastra sunt doar difuzoarele de jos si tweeterele. ma gandeam cumva sa le pun sus pe alea de jos, sau sa le scot de tot si sa pun ceva sus.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#177 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 18 februarie 2011 - 12:18

Pai e simplu :

- Filtrul pasiv este acea cutiuta cu piese care intervine pentru separarea frecventelor pe care le vede fiecare difuzor. De obicei ele sunt gandite pentru 2 sau 3 cai si au parametri fixati la o valoare ce nu poate fi modificata decat prin schimbarea pieselor din filtru. Acest se foloseste atunci cand exista un singur canal de amplificare pentru toate difuzoarele de pe o parte (ex : tweeter stanga + mid-bass stanga). In acest caz, semnalul pleaca pe fir din amplificator si intra in acest filtru iar pe partea cealalta a filtrului ies 2 fire, unul ce merge catre tweeter si altul catre mid-bass (asta e filtrul pe 2 cai). Unele filtre pasive mai avansate au posibilitatea modificarii nivelului (db) pe fiecare difuzor prin legarea firelor pe anumiti pini. Filtrul pasiv nu permite un aliniament temporal precis pentru ca avem o singura setare in HU (head-unit) pentru distanta (sau intarziere in milisecunde in functie de tipul HU). Intrucat in 99% din cazuri tweeeterul, media si mid-bass-ul nu se afla la aceeasi distanta fata de ureche iar noi nu putem selecta decat o singura distanta pentru toate 3, va rezulta un focus destul de vag si alinieri de faze precare.

- Filtrul activ face parte din dotarea HU mai scumpe si elimina necesitatea acelei cutiute (filtru pasiv) dar cere in schimb ca fiecare difuzor sa aiba canalul lui de amplificare. In aceasta situatie este necesar un numar total de canale de amplificare mai mare decat in varianta 1 dar alinierea temporala este mult mai precisa, putandu-se introduce distanta pentru fiecare difuzor in parte. De asemenea, in aceasta configuratie se pot regla independent pe fiecare difuzor punctul de taiere, panta de taiere, factorul Q...parametri care in varianta 1 sunt ficsati de producatorul filtrului pasiv.

PS : La sistemele audio high-end de casa se foloseste aproape exclusiv filtrarea pasiva intrucat se presupune ca ascultatorul este permanent pozitionat la distanta egala fata de cele 2 boxe si de asemenea se poate muta cu scaunul inainte si inapoi pe linia perpendiculara dreptei ce uneste boxele. De asemenea conditia alinierii temporale si a fazelor este indeplinita inca din boxa care are difuzoarele aliniate in acelasi plan si orientate identic (exceptii fac cateva boxe exotice foarte scumpe unde apar calcule suplimentare). In masina, filtrul activ va da intotdeauna rezultate mai bune datorita flexibilitatii reglajelor iar flexibilitatea este necesara pentru ca ascultatorul este intotdeauna mai aproape de una din parti (mai putin in cazul celor care-si permit sa dezvolte un sistem high-end intr-un mclaren mercedes sau ceva similar ... :rolleyes: ) iar difuzoarele de pe aceeasi parte sunt orientate si pozitionate complet diferit in masina !
  • 0

#178 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 18 februarie 2011 - 09:15

Cine nu discuta fix pe subiect pleaca in vacanta.
Ce puii mei, in loc sa stau cu copii stau sa perii posturi.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#179 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 14 mai 2011 - 12:14

Ceva update-uri :

18.03.2011 >

Weekendul trecut am facut o cantarire pe fiecare roata in parte si am obtinut asa :

Greutate masina fara sofer + 55% benzina :

Stanga fata > 442Kg
Dreapta fata > 515Kg
Stanga spate > 339.5Kg
Dreapta spate > 279Kg
TOTAL > 1575.5Kg

Greutate masina + sofer + 55% benzina :

Stanga fata > 474Kg
Dreapta fata > 530Kg
Stanga spate > 372Kg
Dreapta spate > 288Kg
TOTAL > 1664Kg

Diferenta intre cele 2 masurari = 88.5Kg, adica exact greutatea mea :

Distributia greutatii mele pe cele 4 roti :

Stanga fata > 32Kg
Dreapta fata > 15Kg
Stanga spate > 32.5Kg
Dreapta spate > 9Kg
TOTAL > 88.5Kg

Interesant este faptul ca pe partea stanga, s-a dus mai mult din greutatea mea pe spate decat pe fata ceea ce inseamna fie ca centrul meu de greutate este putin mai in spate decat cel al masinii (implauzibil), fie ca suspensia spate se comprima mai mult sub efectul aceleiasi greutati (plauzibil).

Distributia maselor masinii cu sofer :

Stanga - Dreapta :

Stanga = 846Kg > 50.84%
Dreapta = 818Kg > 49.16%

Fata - Spate :

Fata = 1004 > 60.34%
Spate = 660Kg > 39.66%

Diagonale :

Diagonala Fata Stanga - Spate Dreapta = 762Kg > 45.79%
Diagonala Fata Dreapta - Spate Stanga = 902Kg > 54.21%

Daca distributia maselor stanga-dreapta si fata-spate sunt decente, se poate vedea ca pe diagonale este o diferenta foarte mare. Din presupunerile mele, Fata dreapta este mai grea din cauza subwooferului iar spate-stanga este mai greu datorita faptului ca masina este inclinata spre stanga (trebuie reglata inaltimea). De asemenea, greutatile migreaza mult mai usor de pe o roata pe alta atunci cand barele antiruliu sunt foarte rigide !

Pozitia centrului de greutate in plan orizontal :


Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Pozitia centrului de greutate in plan vertical :

Se calculeaza corect cantarind mai intai masina in plan orizontal, dupa care se ridica spatele masinii cu minim 30cm si se cantareste din nou doar fata. Atunci cand se ridica spatele, este necesara blocarea completa a suspensiei pentru a nu influenta rezultatele (asta e mai greu). Pozitia centrului de greutate in plan vertical nu este necesara decat in ideea comparatiei cu centrul de rotatie al masinii. Centrul de rotatie al masinii se obtine astfel. Se traseaza o dreapta in prelungirea bratelor inferioare si o dreapta perpendiculara pe amortizor plecand din partea de sus a acestuia (la flansa). De la intersectia celor 2 drepte se traseaza o alta dreapta catre centrul cauciucului de pe partea respectiva in punctul in care acesta sta pe asfalt. Intersectia acestei drepte cu axul vertical de simetrie al masinii este centrul de rotatie. Din pacate, la GTI, acesta este foarte aproape de asfalt datorita unghiului mare dintre amortizor si bratul inferior iar acest lucru face ca masina sa aiba ruliu destul de mare. La masinile de curse se urmareste ca centrul de rotatie sa fie cat mai apropiat de centrul de greutate. Cu cat cele 2 sunt mai apropiate, masina se va inclina mai putin atat pe laterale cat si fata-spate sub efectul franarii-accelerarii !

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

01.04.2011 >

- Instalat BSH PCV revamp care inlocuieste valva PCV a masinii
- Instalat fulie Fluidampr care are rolul de a echilibra mai bine volantele usurate, absoarbe vibratiile vibrochenului la ture inalte si micsoreaza viteza de scadere a turatiilor pe deceleratie inertiala. Fulia Fluidampr are 2738g in timp ce cea OEM doar 1639g
- Furtun metalic de ambreiaj ce inlocuieste pe cel din cauciuc sensibil la dilatatii sub presiune (mai ales la placi de presiune aftermarket cu dintii foarte tari) ceea ce ar trebui sa se traduca schimbari de viteza mai usoare.
- Inlocuit tampon de motor cu altul nou tot OEM (din poze se poate vedea ca cel nou arata complet diferit deci s-a facut update la aceasta piesa din 2006 cand am luat eu masina si pana in prezent). Tamponul nou pare a fi mult mai robust !
- Inlocuit curea accesorii intrucat era aproape distrusa (pe asta am observat-o intamplator cand am inlocuit fulia)
- Inlocuit flanse amortizoare fata
- Dat ambele sway-bars pe tare in vederea urmatorului track-day
- Diluat antigel + aditiv racire mai buna Motul Mocool

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

07.05.2011 >

Ieri am reusit sa instalez definitiv armatura de A3 (am definitivat prinderile tragger-ului de armatura), fuzetele de S3 si bucsele metalice Tyrolsport dintre etrier si portetrier.

Sumar :

Greutate :

- armatura GTI > 7.1Kg
- armatura S3 > 5.3Kg
- rulment > 3.226-3.240Kg (GTI si S3 sunt aproximativ la fel)
- fuzeta otel GTI > 4.413Kg
- fuzeta aluminiu S3 > 2.928Kg

Diferenta de greutate fuzete : aprox 1.5Kg pe roata
Diferenta de greutate armatura : aprox 1.8Kg

Pozitia rotii :

N-am facut masuratori exacte dar ar fi cam asa :

Cu 235/35/19 pe jante 8.5J BBS RS-GT :

- brate OEM + fuzete OEM > roata este perfect aliniata cu aripa

- brate TT + fuzete OEM > roata iese in afara cam 7mm
- brate TT + fuzete S3 > roata iese in afara cam 10mm (este de vazut daca freaca in aripa in aceasta situatie)

Feelingul la drum :

Directia este putin mai usoara si responsiva dar ce m-a uimit a fost ca s-a imbunatatit comfortul ?!?! (desi amortizarea este la fel de rapida, socurile nu se mai resimt asa puternic)

Instalare :

Dupa cum se vede in poze, bratele de TT nu mai pot fi instalate desupra pivotului ca la TT deoarece ating in fuzeta. Este necesara montarea lor sub pivot, exact ca la GTI stock!

Instalare armatura :

Din pacate acea diferenta de 10Kg mentionata pe un forum din UK a fost nerealista, in realitate fiind vorba de doar 1.8Kg. Daca tot m-am apucat de treaba am zis s-o duc la bun sfarsit dar n-as recomanda altcuiva sa se apuce de asa ceva intrucat a fost nevoie de fabricarea tuturor prinderilor dintre armatura si tragger, cele vechi nemaifiind bune. De asemenea, nu se mai poate folosi carligul de remorcare in caz de nevoie (este nevoie de legarea masinii de brate pe sub masina)

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Greutatea redusa pana acum :

- subwoofer + incinta > 34.5Kg
- roata rezerva + trusa scule > 17.5Kg
- placa MDF peste amplificatoare > 8.2Kg
- Scaune spate (spatarul) > 27.5Kg
- Armatura fata > 1.8Kg
- Fuzete S3 > 3Kg

TOTAL pana acum : 92.5Kg

Urmeaza :

- Baterie > 15Kg
- Recaro Poleposition > 28Kg (scaunele OEm au 26Kg cu piele, incalzire si suport lombar)
- Frane > 18Kg
- Roti > 12Kg

TOTAL : 73Kg

Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 14 mai 2011 - 12:05

  • 0

#180 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 14 mai 2011 - 01:57

daaamn....asta da pasiune nene :D :lol: respectele mele, ca-ntotdeauna :D
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#181 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 14 mai 2011 - 07:58

Sweeeeeet
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#182 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 14 mai 2011 - 08:26

:lol:
  • 0

#183 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 17 mai 2011 - 07:58

Multam pentru aprecieri. OT : Ia uite Relu sa-ti mai aduci aminte de vremurile bune > http://www.youtube.c...feature=related ! :blink:
  • 0

#184 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 mai 2011 - 08:11

Doamne, ce vremuri .... :blink:
  • 0

#185 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 17 mai 2011 - 08:17

Nu-i asa ca te unge ? Hai sa-ti mai dau cateva de suflet > http://www.youtube.c...h?v=EPDLjw15gVA si http://www.youtube.c...h?v=9oqG1RxHlSo
  • 0

#186 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 mai 2011 - 08:45

"Unge" e mult prea putin spus ... :blink:
  • 0

#187 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 04 septembrie 2011 - 01:44

A venit vremea pentru un nou update dupa ceva batai de cap :blush:

Conform planificarii, am instalat un nou sistem de franare, mult mai performant si mai usor decat cel de R32 (care de altfel m-a servit exemplar pana acum). Noul sistem de franare se cheama Ap Racing Pro 5000+ si a fost achizitionat de la colegul forumist Stefan (Teff) acum aproape 2 luni de zile. Distractia a inceput atunci cand, incercand sa-l montez pe masina am realizat ca portetrierii nu pot fi folositi pe masina mea datorita fuzetei de S3 din aluminiu care avea cele 2 picioruse de prindere mult mai groase decat fuzeta OEM de GTI din otel. Intrucat nu am vrut sa renunt la fuzeta de S3 (greutate redusa fata de cea de GTI si comfort sporit), am decis sa-mi proiectez singur un portetrier dupa care sa gasesc un CNC pentru a-l executa. Am luat noile cote care difereau in 2 locuri :

1) Portetrierul nou trebuia prelungit cu 16mm pentru a compensa grosimea mai mare a picioruselor fuzetei de S3
2) Portetrierul nou trebuia slefuit in partea de jos intrucat lovea in bratelede TT atunci cand roata era bracata (aici am pilit manual portetrierul Ap Racing pentru a ajunge la cotele necesare evitarii contactului cu bratele)

A urmat schitarea noului portetrier in Autocad si trimiterea fisierului in Anglia la un renumit specialist in sisteme de franare pentru executie (Dave Brown). Portetrierii au fost executati si trimisi dar in ziua montajului am constatat 2 erori de executie :

1) Pasul filetului celor 2 gauri M12 trebuia sa fie de 1.75 si baietii il facusera de 1.5 > Am decis sa incerc fabricarea unor noi suruburi cu pas de 1.5 pentru a evita trimiterea portetrierilor inapoi in UK pentru a fi refacuti
2) Portetrierul din schita mea avea o frezare care facea loc urechilor placutei de frana iar aceasta frezare nu fusese executata de englezi care probabil au considerat-o inutila

PS : Mentionez ca atelierul care executa piesele pentru Dave lucreaza piese si pentru Red Bull Racing F1 deci profesionalismul lor ar trebui sa fie de cel mai inalt nivel

Dupa indelungi cautari (nu se gasesc suruburi M12 cu pas de 1.5 si cap imbus) am reusit sa gasesc niste suruburi cu cap imbus identic celor de la AP Racing, de duritate putin mai slaba dar destul de rezistente totusi si cu tija mai groasa in diametru. Le-am taiat la lungimea necesara si le-am filetat la pasul necesar. Etapa 2 a fost gasirea unui strung pentru realizarea acelei frezari necesare urechilor placutei de frana. Intrucat portetrierul a suferit un tratament chimic de anodizare pentru protectie impotriva coroziunii, partea frezata de mine ramanea expusa, motiv pentru care am cautat o vopsea rezistenta chimic cu care sa protejez cat de cat zona respectiva. Am gasit un spray cu vopsea rezistenta la 650 grade si timp de uscare de doar 30min cu care am facut treaba (sper eu sa si reziste in timp). De-abia in acest moment am reusit sa montez noul sistem de franare (noroc cu Teff care a umblat cu mine toata ziua prin Bucuresti, altfel n-as fi reusit sa rezolv totul intr-o singura zi, masina mea fiind cocotata pe rampa)

1) Sistemul de franare in starea initiala (poze facute atunci cand i-au sosit lui Teff)

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

2) Pilirea manuala + masurarea noilor cote corespunzatoare fuzetei de S3

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

3) Proiectarea noilor portetrieri

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

4) Portetrierul nou vs cel vechi

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

5) Frezarea + vopsirea portetrierului nou

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

6) Montaj pe masina, comparatie etrier R32 vs Ap Racing, Etrierul Ap + noile jante Team Dynamics Pro Race 1.2 ...

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Greutate sistem franare R32 345x30mm > 40Kg
Greutate sistem franare Ap Racing 362x32mm > 28Kg


Greutatea redusa pana acum (teoretic) :

- subwoofer + incinta > 34.5Kg
- roata rezerva + trusa scule > 17.5Kg
- placa MDF peste amplificatoare > 8.2Kg
- Scaune spate (spatarul) > 27.5Kg
- Armatura fata > 1.8Kg
- Fuzete S3 > 3Kg
- Sistem franare > 12Kg

TOTAL pana acum : 104.5Kg

Jantele TD 8x18'' au 9.2Kg/buc dar datorita folosirii uni semislick 235/40/18 vor cantari cam cat rotile pe 17 deci nu voi castiga mai nimic la greutate aici !

Urmeaza Semislick-urile 235/40/18 (probabil Toyo R888 intrucat Kumho nu face decat 225 si 245) iar mai apoi Scaunele Recaro, bateria si ceva posibile modificari la partea de amplificare din portbagaj
  • 0

#188 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 04 septembrie 2011 - 08:43

- Armatura fata > 1.8Kg

:lol: :blush:
  • 0

#189 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 04 septembrie 2011 - 09:16

Eu sunt in continuare fascinat cat de bine documenteaza in poze si scris modificarile pe care le aduce :blush:
Frumos .....
  • 0

Ex-FN2 owner


#190 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 14 septembrie 2011 - 08:29

Am avut un noroc incredibil cu scaunele care-s destul de rar de gasit pe oriunde prin lume la mana a doua si mai ales aproape noi. Asadar, exact in ziua in care am avut banii pregatiti si o zi libera in care sa ma pot duce dupa ele am gasit un set aproape nou de Recaro Poleposition in combinatie de piele neagra + alcantara (asta nu conteaza prea mult pentru ca oricum le voi reimbraca in ton cu tapiteria masinii si la o calitate mult mai ridicata)

Imagine amplasata
Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata
Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata
Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata
Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata
Uploaded with ImageShack.us
  • 0

#191 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 14 septembrie 2011 - 10:54

mie nu-mi incape curu in asa ceva :blink:
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#192 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 14 septembrie 2011 - 11:21

Nu-s chiar asa de inguste pe cum par. In realitate se intra destul de usor in el chiar si daca ai 100-120Kg !
  • 0

#193 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 14 septembrie 2011 - 11:25

Pe testate? :blink:
  • 0

#194 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 14 septembrie 2011 - 11:37

eu momentan am scazut la 95...asa ca s-ar putea sa incap :blink:

arata ca noi scaunele, chiar nu inteleg de ce sa mai cheltui pe alta tapiterie....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#195 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 15 septembrie 2011 - 06:42

frumoase rau ! sa le stapanesti sanatos .
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#196 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 15 septembrie 2011 - 06:43

pai sa se asorteze cu interiorul :blink:
foarte frumoase scaunele,felicitari pentru tot ce ai facut pana acum .
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#197 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 20 noiembrie 2011 - 10:39

Cu interiorul se asorteaza foarte bine si pe negru pentru ca nu mai am bancheta spate care sa contrasteze iar negru am pe bord si bandourile superioare ale usilor. Un mic update intermediar > Dupa ce au venit sinele, m-am chinuit sa le montez vreo 3 ore si n-am reusit, gaurile de pe sine cu cele de pe laterale fiind complet anapoda. Dupa ce am ajuns in casa si am cautat cu prietenul google, am descoperit ca lateralele cu care am cumparat scaunele erau Sparco si nu Recaro. Omul de le-a avut a luat cele mai ieftine laterale pentru ca el a facut suporti pentru montare fixa pe masina (greutate si mai redusa). Sinele sunt din pacate mult mai grele decat ma asteptam si anume 7Kg ceea ce duce greutatea totala a scaunului la 17Kg. Asta inseamna o reducere de doar 9kg/scaun (18kg in total). Am gasit la Nick un set de laterale Recaro pe stoc si le-am luat iar pe al doilea l-am comandat. In momentul asta am doar scaunul din dreapta montat asa ca pozele le voi pune dupa ce montez si celalalt scaun ! Gumele au venit acum vreo 2 luni si le-am urcat pe jante dupa care am pus rotile la pastrare pe timpul iernii. greutatea totala a rotii este de 20.5Kg/buc fata de 21Kg cat aveau cele pe 17''. Ca si reducere a greutatii nu am facut mare branza dar luati in calcul ca pe 17'' aveam 225/45/17 (latime reala 224mm) iar pe 18'' am 235/40/18 (latime reala 244mm). Se pare ca 235 astea de la Toyo sunt mai degraba 245 !

Reluand calculul greutatii am avea cam asa :

Greutatea redusa pana acum (teoretic) :

- subwoofer + incinta > 34.5Kg
- roata rezerva + trusa scule > 17.5Kg
- placa MDF peste amplificatoare > 8.2Kg
- Scaune spate (spatarul) > 27.5Kg
- Armatura fata > 1.8Kg
- Fuzete S3 > 3Kg
- Sistem franare > 12Kg
- Roti 18'' > 2Kg
- Scaune Recaro > 18Kg
- Sezut bancheta spate > 5Kg


TOTAL pana acum : 129.5Kg

Am decis sa fac o modificare si la partea de amplificare a sistemului audio, motiv pentru care am renuntat la cele 3 Audison VRX + placile din MDF (40Kg) si am comandat 4 amplificatoare Sinfoni ce cantaresc 11.2Kg la un loc si vor incape in locul rotii de rezerva deci nu va mai fi nevoie decat de un schelet din aluminiu foarte usor. Cu totul sper sa nu sara de 15Kg ceea ce ar insemna o reducere de 25Kg !

PS : Datorita latimii foarte mari a anvelopelor Toyo nu am nici o sansa sa scap fara aripi latite pe fata asa ca la iarna in afara de baterie am de luat si aripi !
  • 0

#198 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 20 noiembrie 2011 - 12:17

frumos !

ne place place place
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#199 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 26 noiembrie 2011 - 09:41

Update :

Am instalat in sfarsit si scaunele dupa ceva peripetii. Acum vreo luna au sosit sinele Recaro pentru reglaj fata-spate si cand sa le montez mi-am dat seama ca nu picau la gauri sub nici o forma cu lateralele care venisera pe scaune. Dupa ceva cautari pe google am constatat ca lateralele erau Sparco si nu recaro asa ca nici nu aveau cum sa mearga. Am comandat alte laterale (Recaro de data asta) si totul a fost ok. Scaunul se instaleaza destul de usor dar instructiunile sunt la pamant. Concluzii :

1) Scaunele cu tot cu sine cantaresc intre 16 si 17Kg, mult mai mult decat ma asteptam si asta din cauza sinelor din otel care au 6-7Kg. Daca alegeam sa le montez fixe ar fi fost numai cele 10Kg ale scaunului + lateralele !
2) Recaro a dat-o in bara destul de rau atunci cand si-a masurat cotele masinii si a proiectat lateralele + sinele intrucat distanta intre suruburile de pe stanga si cele de pe dreapta ale masinii este cu 10mm mai mare decat cea dintre gaurile de pe lateralele Recaro, motiv pentru care lateralele stau foarte tensionate iar sinele se misca foarte greu fata-spate. Am facut repede pe strung niste saibe adaptoare mai groase decat cele cu care au venit lateralele (pozele 2 si 3) si acum scaunul se misca ceva mai usor dar tot nu cum ar trebui. Pe viitor o sa fac niste saibe si mai groase dar va trebui sa caut si alte suruburi mai lungi ca n-o sa mai ajunga filetul.

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Greutatea redusa pana acum (teoretic) :

- subwoofer + incinta > 34.5Kg
- roata rezerva + trusa scule > 17.5Kg
- placa MDF peste amplificatoare > 8.2Kg
- Scaune spate (spatarul) > 27.5Kg
- Armatura fata > 1.8Kg
- Fuzete S3 > 3Kg
- Sistem franare > 12Kg
- Roti 18'' > 2Kg
- Scaune Recaro > 18Kg
- Sezut bancheta spate > 5Kg


TOTAL pana acum : 129.5Kg

Amplficatoarele Audison VRX au fost date jos impreuna cu cele 2 placi MDF si cantaresc 40Kg. Noile amplificatoare sunt pe drum si cu tot cu scheletul de sustinere ar trebui sa cantareasca 13-15Kg !
  • 0

#200 unipower

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.173 Mesaje:
Inregistrat: 04-iulie 10
  • Location:Nordul cu Aur Verde
  • Marca:Doua
  • Model:Nu le zic
  • Motorizare:Strict Secret

Scris 26 noiembrie 2011 - 09:52

Bai omule, arata super fain masinuta, dar scaunele astea noi nu cadreaza deloc cu interiorul. Ce faci? Schimbi si mochetele/fetele de usi si scaunele spate pe negru?
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi