Salt la continut


Fotografie
* * * * - 3 Voturi

Black Magic GTI


  • Please log in to reply
486 replies to this topic

#126 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 30 octombrie 2010 - 08:37

vrei sa zici ca nu intra 245/40/17 la tine?pe fata sau pe spate,cum mai ziceam la bmw am ceva genul 225/45/17 fata si 245/40/17 spate


Intra dar freaca in aripa, mai ales cu aderenta pe care o au semi-slickurile. O alta varianta ar fi roluirea aripilor dar parca nu-mi vine sa ma complic !
  • 0

#127 Subaru

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 3 Mesaje:
Inregistrat: 18-octombrie 10
  • Location:Odorheiu Secuiesc
  • Marca:Subaru
  • Model:Outback 2007
  • Motorizare:2.5i

Scris 04 noiembrie 2010 - 11:53

Ma crezi ca acum am observat numarul de Romania :D ? In afara de mine si cei 2 prieteni cu care am fost n-am mai vazut pe pista decat un 350Z sau 370Z negru din Timisoara (avea numar de Bucuresti) !

Te cred, erai concentrat pentru a realiza un timp bun. ;)
In link-ul de mai jos e un mic video realizat de cei cu instructajul in care se vad si alte masini din Romania:
http://auto.indavide...deo/tunexcom_2/
  • 0

#128 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 14 februarie 2011 - 07:34

Astazi au sosit noile placute carbotech RP2 care vor inlocui Xp10 ce s-au uzat. RP2 e un model nou de la Carbotech si are gripul lui XP12 dar durata de viata dubla (endurance pad). Pretul platit este agresivitatea mai mare fata de disc. Temperaturile maxime de operare (fade resistance) a placutelor folosite pana acum :

- OEM Ate > aprox. 300 deg Celsius
- Ferodo DS2500 > max. 540 deg Celsius
- Carbotech XP10 > max. 870 deg Celsius
- Carbotech RP2 > max. 1100 deg Celsius

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us
Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us
  • 0

#129 mmmcomro

    Membru Dezaxat

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 823 Mesaje:
Inregistrat: 18-decembrie 10
  • Location:.ro
  • Marca:volkswagen
  • Model:a3 8l 1999
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 14 februarie 2011 - 08:43

Si-o punte motoare pe/si pe spate, pe cand? :)
  • 0

#130 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 14 februarie 2011 - 09:16

Stai sa se mai adune niste putere, ca acum are doar de-o punte! :)

Vreun moderator, dati-ne cate un warm...
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#131 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 14 februarie 2011 - 09:20

e bine ca inca unii se gindesc la perversiuni de gen,temperaturi,greutate si grip la placute :lol: :)
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#132 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 14 februarie 2011 - 09:26

Multa lumea crede ca o masina cu tractiune fata nu poate merge tare sau nu poate face fata tractiunilor integrale :) . De fapt totul sta in setupul masinii. Cei ce mai merg pe la cate un circuit vor avea des ocazia sa vada Renault Megane RS, Golf GTI, Clio RS...mergand la fel de tare sau mai tare decat STI, EVo sau 911 Turbo/GT3. O tractiune fata cu greutate mica si sasiu preparat ca la carte poate face niste surprize deosebite. Integrala castiga fara drept de apel pe ud si zapada in schimb ! pe circuit singurul avantaj real constatat de mine este la iesirea din virajele foarte stranse !
  • 0

#133 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 16 februarie 2011 - 01:41

...Oare exista vreo legatura intre masinile de F1 si un amarat de GTI de strada ? Vorbeam aici de masini de o anumita categorie, nu de cele mai rapide de pe planeta. Pentru multi e asa simplu sa vorbeasca despre tractiune fata vs integrala vs spate stand pe scaun la calculator si fara sa fi fost vreodata pe vreun circuit...Daca ai sti cati se invart cu tractiunile spate la Hungaroring pentru ca nu stiu sa le controleze...As putea pune pariu cu tine ca daca maine iti dau un Megane RS si un M3 dupa care te pun sa mergi cu ambele la limita cu ESP-ul deconectat, fie vei merge mai repede cu Megane, fie vei face dauna M3-ul ! Dupa spusele tale, inteleg ca fara sa fi fost acolo, tu stii deja ca eu am avut sansa sa intalnesc numai dobitoci printre cei cu integrale sau spate din moment ce am reusit totusi sa trec de 90% din ei. Urmareste te rog timpii de pe fastest laps pentru cateva masini sport apropiate ca pret si vei vedea ca se poate ca o tractiune fata sa aiba timp mai bun decat una cu integrala sau spate. Acum, desigur ca daca tu vrei sa compari GTI cu GT3 sau 458 Italia, GTI-ul nu va avea nici o sansa orice modificari i-ai face (poate doar daca ai cateva sute de mii de euro sa o faci ca cele de WTCC, caz in care oricum nu mai ramane mare lucru din masina originala). Intrebarea se pune...ai idee ce nivel de experienta iti trebuie pentru a conduce un GT3 sau M3 la limita ? Atunci cand am facut topicul pentru plecarea la Hungaroring nu s-a gasit unul singur sa vina dar de dat cu parerea referitor la comportamentul diferitor tractiuni pe circuit suntem cu totii in stare !

PS : N-am inteles treaba cu Octavia, culmile inalte si limitarile la una dintre parti !?
  • 0

#134 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 16 februarie 2011 - 08:51

Mah, tu inca n-ai priceput ca 98% din posturile lui seleka sunt la misto ? Se uita si el la poze pe monitor, ii vine cate o idee si-o varsa pe forum. Doar-doar o pune careva botul ..
Daca-l sui intr-un GTI stock si-l duci pe Parau putin mai tare, la primul viraj isi inghite limba ! Asa ca iarta-l ... :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 16 februarie 2011 - 08:52

  • 0

#135 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 16 februarie 2011 - 09:11

...Oare exista vreo legatura intre masinile de F1 si un amarat de GTI de strada ? Vorbeam aici de masini de o anumita categorie, nu de cele mai rapide de pe planeta. Pentru multi e asa simplu sa vorbeasca despre tractiune fata vs integrala vs spate stand pe scaun la calculator si fara sa fi fost vreodata pe vreun circuit...Daca ai sti cati se invart cu tractiunile spate la Hungaroring pentru ca nu stiu sa le controleze...As putea pune pariu cu tine ca daca maine iti dau un Megane RS si un M3 dupa care te pun sa mergi cu ambele la limita cu ESP-ul deconectat, fie vei merge mai repede cu Megane, fie vei face dauna M3-ul ! Dupa spusele tale, inteleg ca fara sa fi fost acolo, tu stii deja ca eu am avut sansa sa intalnesc numai dobitoci printre cei cu integrale sau spate din moment ce am reusit totusi sa trec de 90% din ei. Urmareste te rog timpii de pe fastest laps pentru cateva masini sport apropiate ca pret si vei vedea ca se poate ca o tractiune fata sa aiba timp mai bun decat una cu integrala sau spate. Acum, desigur ca daca tu vrei sa compari GTI cu GT3 sau 458 Italia, GTI-ul nu va avea nici o sansa orice modificari i-ai face (poate doar daca ai cateva sute de mii de euro sa o faci ca cele de WTCC, caz in care oricum nu mai ramane mare lucru din masina originala). Intrebarea se pune...ai idee ce nivel de experienta iti trebuie pentru a conduce un GT3 sau M3 la limita ? Atunci cand am facut topicul pentru plecarea la Hungaroring nu s-a gasit unul singur sa vina dar de dat cu parerea referitor la comportamentul diferitor tractiuni pe circuit suntem cu totii in stare !

PS : N-am inteles treaba cu Octavia, culmile inalte si limitarile la una dintre parti !?

:rolleyes: da ce te superi asa pe el ca asa scrie de obicei.In principiu o tractiune fata e mai usor de controlat decat una spate ,pe de alta parte o tractiune spate in mainile cuiva care stie "meserie" e aproape imbatabila(desi si acel "meserias" se va invarti la un moment dat cu ea)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#136 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 16 februarie 2011 - 11:55

Macar ai habar ce inseamna GTI-ul lui Fuscobal ???
:rolleyes:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#137 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 16 februarie 2011 - 12:02

Cand a fost nevoie sa aibe el habar de ceva ca sa comenteze pe subiectul respectiv? :rolleyes: :D
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#138 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 16 februarie 2011 - 01:06

Bine fratilor, puteati sa-mi ziceti si mie ca exista membri cu statut special...de acu stiu peste care posturi sa sar direct ! :lol:

PS : Pentru ca am 2 pasiuni egale ca importanta si o singura masina sa le aplic, o sa ma impusc in cap din cauza contradictiilor aferente personalitatii mele !

Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 16 februarie 2011 - 01:09

  • 0

#139 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 16 februarie 2011 - 01:19

tu sa fii sanatos, lasa-l pe Mol sa se amuze in fata tastaturii cum dai tu ture de Hungaroring :lol:
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#140 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 16 februarie 2011 - 01:38

Nae...ai "muscat-o" si tu? :lol: :) :D

seleca e simpatic pana la o limita. Acum, fiecare isi stabileste limita... ;)

Aceasta postare a fost editata de adytzu: 16 februarie 2011 - 01:42

  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#141 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 16 februarie 2011 - 01:43

Fusco e om serios, care face treabă bună.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#142 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 16 februarie 2011 - 07:28

S-au mai schimbat destule. Deși ultima dată pentru urechile mele mi se părea că înainte era mai bine, dar mai uit și eu.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#143 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 16 februarie 2011 - 07:39

Bine fratilor, puteati sa-mi ziceti si mie ca exista membri cu statut special...de acu stiu peste care posturi sa sar direct ! :lol:
..

Bai, eu propun la modul cel mai serios, ca statusul lui seleka sa fie "Membru dezaxat" !
Poate in felul asta, "musca" mai putini ... ;)
  • 0

#144 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 16 februarie 2011 - 07:58

.... ma poti numi cum vrei...

Bah, io n-am glumit !
  • 0

#145 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 16 februarie 2011 - 08:50

O fi dupa mintea si gustul tau ! Mie-mi place ! ;)

Dealtfel, sunt convins ca lui Nae i se rupe de parerile noastre, si mi se pare absolut normal.
Important e sa-i placa lui ! :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 16 februarie 2011 - 09:07

  • 0

#146 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 16 februarie 2011 - 09:13

Nu trebuie să-i placă, ci să se audă bine. DAR nu mai e așa acum.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#147 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 16 februarie 2011 - 09:46

nici mie nu-mi place cu toate ca sunt supermisto integrate difuzoarele in designul masinii. dar nu m-a intrebat nimeni si nici nu ar trebui sa o faca :lol:

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 16 februarie 2011 - 09:46

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#148 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 16 februarie 2011 - 10:11

E vina mea ca am uitat sa pun ultimele imagini cu sistemul audio >

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us
Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us
Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us
Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us
Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us
Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us
Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us
Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us
Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us
Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us
Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Ma intristez cand vad cateodata oameni care nu sunt in stare sa-si aduca nici un aport constructiv pe forum ci vin sa arunce cu noroi in cine apuca. Cateodata stau si ma gandesc ca poate era mai bine daca pastram rezultatele dedicatiei mele catre aceasta masina pentru mine si ma bucuram numai eu !
  • 0

#149 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 16 februarie 2011 - 10:30

Citez un bun coleg si amic de pe ClubFord: "Cat despre jignirile care mi le aduci, iti multumesc. Atunci cand un om cu asemena reactii este in contradictie cu gandurile mele, am convingerea ca sunt pe drumul cel bun." ;)
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#150 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 16 februarie 2011 - 11:20

acuma usile arata intr-un mare fel. este cu totul altceva fata de primele poze....
felicitari
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war




1 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi


    Facebook (1)