Black Magic GTI
#101
Scris 05 octombrie 2010 - 04:49
#102
Scris 13 octombrie 2010 - 08:42
Porsche GT3 RS, 2x Nissan GT-R, Ferrari California, Porsche Carrera 4S, Porsche Cayman S, BMW M3 E46 & E92, BMW Z4M, Honda NSX, Nissan 350Z (de Romania), Honda S2000 & Type R, Audi RS4, multe EVO si STI, vreo 3 care mergeau senzational fiind chiar masini din campionatul lor national de raliuri. Filmele se pot vedea aici :
http://www.youtube.c...h?v=JArwBNkBZ6k
http://www.youtube.c...h?v=TCiZWRaeBoQ
Urmeaza si sesiunea 3
#104
Scris 13 octombrie 2010 - 10:07
care ar fi castigul fata de august pe tur?
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 13 octombrie 2010 - 10:08
#105
Scris 13 octombrie 2010 - 10:22
cate grade aprox?
deci ati avut concurenti seriosi
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#106
Scris 13 octombrie 2010 - 11:47
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#107
Scris 13 octombrie 2010 - 12:27
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#108
Scris 13 octombrie 2010 - 01:00
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#109
Scris 13 octombrie 2010 - 04:05
Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 13 octombrie 2010 - 04:08
#110
Scris 13 octombrie 2010 - 04:30
Lap Record: 1:19.071 - M Schumacher (2004)
#111
Scris 13 octombrie 2010 - 06:54
#112
Scris 13 octombrie 2010 - 07:10
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#113
Scris 13 octombrie 2010 - 07:17
E vorba de 1 minut diferenta ... dupa calculele mele
LE: postase Forester inainte ... si nu dadusem refresh
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 13 octombrie 2010 - 07:29
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#114
Scris 13 octombrie 2010 - 07:18
la cum zboara timpul mai nou, ce-i un minut. nici nu-l simti
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#115
Scris 13 octombrie 2010 - 07:34
Mi-a scapat
#116
Scris 14 octombrie 2010 - 06:07
Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 14 octombrie 2010 - 06:07
#117
Scris 14 octombrie 2010 - 06:29
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#118
Scris 18 octombrie 2010 - 01:04
Felicitari pentru perseverenta, 2'18" e un timp chiar bun.
La cei 11" in ce masura au contribuit semi-slickurile, bratele fata de TT ? ~90%semi-slickurile si ~10% bratele ?Best lap in august a fost 2'29" iar acum 2'18".
P.S.daca stiam ca sunt filmat din spate poate nu mai franam in clipa 6:45 din Sesiunea 2 si atunci aveam o secventa filmata mai lunga.
Intre 5:52 - 6:45 se vede un 120d pe care l-ai ajuns din urma...
#119
Scris 18 octombrie 2010 - 09:25
tomeitău, tomatău...
??
Poteitău, potatău...
??
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#120
Scris 18 octombrie 2010 - 09:35
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#121
Scris 18 octombrie 2010 - 09:58
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#122
Scris 21 octombrie 2010 - 12:10
Salut !
Felicitari pentru perseverenta, 2'18" e un timp chiar bun.
La cei 11" in ce masura au contribuit semi-slickurile, bratele fata de TT ? ~90%semi-slickurile si ~10% bratele ?
P.S.daca stiam ca sunt filmat din spate poate nu mai franam in clipa 6:45 din Sesiunea 2 si atunci aveam o secventa filmata mai lunga.
Intre 5:52 - 6:45 se vede un 120d pe care l-ai ajuns din urma...
Nu-mi pot da seama exact dar probabil minim 70-80% din diferenta a venit de la semislick-uri dar si de la dimensiunea cauciucului in sine (17" in loc de 19"). Ma crezi ca acum am observat numarul de Romania ? In afara de mine si cei 2 prieteni cu care am fost n-am mai vazut pe pista decat un 350Z sau 370Z negru din Timisoara (avea numar de Bucuresti) !
#123
Scris 21 octombrie 2010 - 12:40
Daca am inteles bine 225/45/17 ti se par mai potrivite pentru circuit decat 235/35/19. Sunt mai potrivite pentru suspensia ta ?
Am mai vazut cel putin 2 SEAT-uri de la autoclubul timisorean ShadowCrew. Cand voi primi filmarea (de la instructajul de pilotaj la care am participat) vei vedea si aceste masini cu numar de RO.
#124
Scris 23 octombrie 2010 - 08:49
#125
Scris 23 octombrie 2010 - 01:02
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi