Black Magic GTI
#76
Scris 12 iunie 2009 - 07:11
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#77
Scris 12 iunie 2009 - 07:37
ma rog, voi stiti mai bine, dar trebuie o masina sa fie o sala de concert?
E vorba tot de o pasiune ...
#78
Scris 13 iunie 2009 - 12:34
BTW Cata, nu mai am midbasii Brax din poze pe care i-ai ascultat tu. Am gasit deja ceva care mi se pare si mai bun > Micro Precision 7 series !
#79
Scris 15 iunie 2009 - 11:39
nu cred ca ne vedem saptamana asta.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#80
Scris 30 septembrie 2010 - 10:12
1) Motorul a fost desfacut complet iarna trecuta si au fost schimbate bielele cu unele forjate de la Integrated Engineering. Au fost de asemenea schimbati cuzinetii de palier si biela cu unii Calico race criogenati. Cu aceasta ocazie am curatat si supapele care erau efectiv inabusite de depunerile de carbon. Rezultatul la sfarsit a fost cuplu mai de jos cu vreo 500 ture. La acest motor este o operatiune care ar trebui facuta la 20-25k km daca nu se pune catch-can
2) Tot acum vreun an am pus sway-bar spate de 27mm plin de la BSH si sway-bar fata de 26mm plin de la H&R. Acestea 2 singure au facut inca o data cat suspensia !!! Reducerea ruliului a fost absolut senzationala si cu ocazia inca unui Nurburgring in mai 2010 si a unui Hungaroring in august 2010 am realizat ca punctul foarte slab il reprezinta acum cauciucurile, motiv pentru care in octombrie voi merge cu semislickuri pe Hungaroring
3) Am pus si pe spate franele de Golf 5 R32/Audi S3 cu 310x28mm ventilate
4) Cu ocazia iesirii de la Nurburgring din mai am facut 2 setup-uri de frana separate > a) pentru strada merg cu discuri OEM fata-spate + placute DS2500 pe fata si CArbotech XP8 pe spate ; pentru circuit merg cu Tarox F2000 + CArbotech XP10 pe fata si discuri OEM + CArbotech XP8 pe spate. Placutele CArbotech au fost o revelatie pentru mine, grip-ul pe care-l ofera fiind cu mult peste DS2500. De asemenea aceste placute tin foarte bine si la rece, singurul minus fiind faptul ca scartaie ingrozitor iar pe strada nu le poti incalzi suficient cat sa nu mai scartaie. Placutele sunt foarte similare cu Carbone Lorraine iar XP10 este ca nivel in zona DS 3000/1.11. Carbotech mai face si XP12 si 16 dar este nevoie de semislick si respectiv slick pentru a nu bloca ABS-ul instantaneu. XP10 pe circuit nu a blocat ABS absolut deloc desi in unele momente aderenta cauciucului pe franare a fost depasita (mai ales in capatul liniei drepte de pe Hungaroring unde franam violent de la 210kmh la 40kmh.
5) Tocmai am achizitionat si bratele inferioare de Audi TT care sunt din aluminiu si cantaresc jumatate fata de cele din otel ale GTI-ului (2.4kg vs 4.8kg/buc). De asemenea, aceste brate au un reglaj de 0.5 grade de camber permitandu-mi sa ajung la -2 cu pastrarea comfortului la rulare pe care-l am si cu setup-ul stoc (alternativa erau flansele reglabile care permit camber negativ si mai mult dar cloncane la mersul prin drumurile mioritice)
6) La inceputul saptamanii viitoare trebuie sa soseasca si semislick-urile Kumho V70a K90. Am optat pentru K90 (hard compound) pentru a avea si ceva longevitate, mai ales avand in vedere greutatea foarte mare a masinii care reprezinta un handicap enorm pe Hungaroring. Gumele le-am luat pe 225/45/17 intrucat rotile de 19" cu talon 35 se comporta foarte prost pe circuit !
7) Tot acum vreun an am facut si dyno la Exelixis iar cifrele rezultate au fost 382HP si 475NM
PS : Pentru ca tot a fost discutia de acum ceva vreme cu fiabilitatea, masina are acum 5 ani/100.000km dintre care 2 ani/40.000km cu stage 3 (puterea/cuplul precizate mai sus) si se comporta exemplar. Am schimbat cate ceva pe la masina dar in general la partea de articulatii (arcurile fata ale suspensiilor B16, bucse...astea au legatura cu gropile) si ceva senzori la axele cu came (a intrat mizerie si dadeau semnale aiurea bujiilor). Restul au fost consumabilele uzuale (de mentionat ca masina nu consuma ulei absolut deloc desi s-a mers in regim de circuit !
Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 30 septembrie 2010 - 10:18
#81
Scris 30 septembrie 2010 - 10:37
#82
Scris 30 septembrie 2010 - 11:00
#83
Scris 30 septembrie 2010 - 04:06
mda deci se confirma ceea ce spuneau si cei de pe E46 fanatics ca sway-bars= cea mai buna treaba care o poti face
Da, mai exact sway-bars au cam cel mai bun raport cost/performanta. Problema mare e ca un coilover + sway-bars vor pune mai mult la munca cauciucurile si chiar daca masina nu va mai avea body-roll asa pronuntat, va aluneca pur si simplu lateral din cauciucuri ! Asta se corecteaza din reglaj de camber + semi-slick sau chiar slick. Camber se ajusteaza cel mai corect masurand temperatura cauciucurilor imediat dupa iesirea pe pista cu un pirometru. Temperatura iti mai spune de asemenea si daca presiunea in pneuri e cea corecta pentru masina in cauza ! Multumesc pentru apreciere Berkut !
Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 30 septembrie 2010 - 04:07
#84
Scris 30 septembrie 2010 - 04:55
chiar , dintre jante pe 17-18 si sway bars ce ai alege.Acum am 225/50/16.In situatia ta barile de rigidizare fata spate nu te-ar ajuta un pic?
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 30 septembrie 2010 - 04:56
#85
Scris 30 septembrie 2010 - 06:07
L-am admirat și îl voi admira mereu.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#86
Scris 30 septembrie 2010 - 11:02
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#87
Scris 30 septembrie 2010 - 11:26
Aceasta postare a fost editata de cata69: 30 septembrie 2010 - 11:26
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#88
Scris 01 octombrie 2010 - 08:08
PS : Cata69, baiat finut ca de obicei, exagereaza cu laudele !
#89
Scris 01 octombrie 2010 - 08:26
in momentul de fata cu H&R Cup Kit si jantele pe 16 stock simt pe virajele luate mai tare cum masina "aluneca" pe balon ma gandesc ca daca pun barile stabilizatoare problema asta s-ar accentua mai mult,pe de alta parte sunt destul de tentante.Da stiu ideal ar fi jante+bari stabilizatoare dar bugetul nu permite momentan decat una din ele.
17-urile oem care le vreau au ceva de genul
245/40/17 pe spate si 225/45/17
pentru 18
edit astea ar fi
außer M3 8x18 vorne 225/40R18 ET 47
aaußer M3 8,5x18 hinten 255/35R18 ET 50
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 01 octombrie 2010 - 08:37
#90
Scris 01 octombrie 2010 - 08:40
stiam eu ca am jantele care trebuie...6) La inceputul saptamanii viitoare trebuie sa soseasca si semislick-urile Kumho V70a K90. Am optat pentru K90 (hard compound) pentru a avea si ceva longevitate, mai ales avand in vedere greutatea foarte mare a masinii care reprezinta un handicap enorm pe Hungaroring. Gumele le-am luat pe 225/45/17 intrucat rotile de 19" cu talon 35 se comporta foarte prost pe circuit !
acuma mai trebuie gume bune, si motor, si suspensie, si restul...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#91
Scris 01 octombrie 2010 - 04:08
#92
Scris 01 octombrie 2010 - 04:12
+1Fiecare face ce poate dar toti ar trebui sa mergeti pe un circuit macar o data pentru ca fun este cu orice masina ai merge, nu trebuie neaparat sa ai mama modificarilor !
#93
Scris 01 octombrie 2010 - 05:24
#94
Scris 01 octombrie 2010 - 08:53
#95
Scris 01 octombrie 2010 - 09:06
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#96
Scris 03 octombrie 2010 - 05:19
#97
Scris 03 octombrie 2010 - 05:28
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#98
Scris 03 octombrie 2010 - 11:17
#99
Scris 04 octombrie 2010 - 03:27
#100
Scris 04 octombrie 2010 - 09:11
Peste cativa ani vine familia, sotia si copii, si va fi mult mai greu de evadat, plus ca cresc considerabil costurile.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi