Salt la continut


Fotografie
* * * * - 3 Voturi

Black Magic GTI


  • Please log in to reply
486 replies to this topic

#76 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 12 iunie 2009 - 07:11

ma rog, voi stiti mai bine, dar trebuie o masina sa fie o sala de concert?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#77 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 iunie 2009 - 07:37

ma rog, voi stiti mai bine, dar trebuie o masina sa fie o sala de concert?


E vorba tot de o pasiune ... ;)
  • 0

#78 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 13 iunie 2009 - 12:34

Relu stie ca are si el microbu :)
BTW Cata, nu mai am midbasii Brax din poze pe care i-ai ascultat tu. Am gasit deja ceva care mi se pare si mai bun > Micro Precision 7 series !
  • 0

#79 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 15 iunie 2009 - 11:39

nu stiu, cat am ascultat, nu am fost la fel de impresionat. din pacate discul ala nu avea nici un soudstage prea bun sau nu mai reuseau boxele sa-l reproduca. vedem noi. faptul ca le-ai schimbat e un semn bun :)

nu cred ca ne vedem saptamana asta.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#80 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 30 septembrie 2010 - 10:12

Salutare. N-am mai updatat de mult acest topic asa ca ar fi cazul sa mai scriu cate ceva >

1) Motorul a fost desfacut complet iarna trecuta si au fost schimbate bielele cu unele forjate de la Integrated Engineering. Au fost de asemenea schimbati cuzinetii de palier si biela cu unii Calico race criogenati. Cu aceasta ocazie am curatat si supapele care erau efectiv inabusite de depunerile de carbon. Rezultatul la sfarsit a fost cuplu mai de jos cu vreo 500 ture. La acest motor este o operatiune care ar trebui facuta la 20-25k km daca nu se pune catch-can
2) Tot acum vreun an am pus sway-bar spate de 27mm plin de la BSH si sway-bar fata de 26mm plin de la H&R. Acestea 2 singure au facut inca o data cat suspensia !!! Reducerea ruliului a fost absolut senzationala si cu ocazia inca unui Nurburgring in mai 2010 si a unui Hungaroring in august 2010 am realizat ca punctul foarte slab il reprezinta acum cauciucurile, motiv pentru care in octombrie voi merge cu semislickuri pe Hungaroring
3) Am pus si pe spate franele de Golf 5 R32/Audi S3 cu 310x28mm ventilate
4) Cu ocazia iesirii de la Nurburgring din mai am facut 2 setup-uri de frana separate > a) pentru strada merg cu discuri OEM fata-spate + placute DS2500 pe fata si CArbotech XP8 pe spate ; :rolleyes: pentru circuit merg cu Tarox F2000 + CArbotech XP10 pe fata si discuri OEM + CArbotech XP8 pe spate. Placutele CArbotech au fost o revelatie pentru mine, grip-ul pe care-l ofera fiind cu mult peste DS2500. De asemenea aceste placute tin foarte bine si la rece, singurul minus fiind faptul ca scartaie ingrozitor iar pe strada nu le poti incalzi suficient cat sa nu mai scartaie. Placutele sunt foarte similare cu Carbone Lorraine iar XP10 este ca nivel in zona DS 3000/1.11. Carbotech mai face si XP12 si 16 dar este nevoie de semislick si respectiv slick pentru a nu bloca ABS-ul instantaneu. XP10 pe circuit nu a blocat ABS absolut deloc desi in unele momente aderenta cauciucului pe franare a fost depasita (mai ales in capatul liniei drepte de pe Hungaroring unde franam violent de la 210kmh la 40kmh.
5) Tocmai am achizitionat si bratele inferioare de Audi TT care sunt din aluminiu si cantaresc jumatate fata de cele din otel ale GTI-ului (2.4kg vs 4.8kg/buc). De asemenea, aceste brate au un reglaj de 0.5 grade de camber permitandu-mi sa ajung la -2 cu pastrarea comfortului la rulare pe care-l am si cu setup-ul stoc (alternativa erau flansele reglabile care permit camber negativ si mai mult dar cloncane la mersul prin drumurile mioritice)
6) La inceputul saptamanii viitoare trebuie sa soseasca si semislick-urile Kumho V70a K90. Am optat pentru K90 (hard compound) pentru a avea si ceva longevitate, mai ales avand in vedere greutatea foarte mare a masinii care reprezinta un handicap enorm pe Hungaroring. Gumele le-am luat pe 225/45/17 intrucat rotile de 19" cu talon 35 se comporta foarte prost pe circuit !
7) Tot acum vreun an am facut si dyno la Exelixis iar cifrele rezultate au fost 382HP si 475NM

PS : Pentru ca tot a fost discutia de acum ceva vreme cu fiabilitatea, masina are acum 5 ani/100.000km dintre care 2 ani/40.000km cu stage 3 (puterea/cuplul precizate mai sus) si se comporta exemplar. Am schimbat cate ceva pe la masina dar in general la partea de articulatii (arcurile fata ale suspensiilor B16, bucse...astea au legatura cu gropile) si ceva senzori la axele cu came (a intrat mizerie si dadeau semnale aiurea bujiilor). Restul au fost consumabilele uzuale (de mentionat ca masina nu consuma ulei absolut deloc desi s-a mers in regim de circuit !

Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 30 septembrie 2010 - 10:18

  • 0

#81 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 30 septembrie 2010 - 10:37

mda deci se confirma ceea ce spuneau si cei de pe E46 fanatics ca sway-bars= cea mai buna treaba care o poti face
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#82 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 30 septembrie 2010 - 11:00

foarte frumos :rolleyes:
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#83 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 30 septembrie 2010 - 04:06

mda deci se confirma ceea ce spuneau si cei de pe E46 fanatics ca sway-bars= cea mai buna treaba care o poti face


Da, mai exact sway-bars au cam cel mai bun raport cost/performanta. Problema mare e ca un coilover + sway-bars vor pune mai mult la munca cauciucurile si chiar daca masina nu va mai avea body-roll asa pronuntat, va aluneca pur si simplu lateral din cauciucuri ! Asta se corecteaza din reglaj de camber + semi-slick sau chiar slick. Camber se ajusteaza cel mai corect masurand temperatura cauciucurilor imediat dupa iesirea pe pista cu un pirometru. Temperatura iti mai spune de asemenea si daca presiunea in pneuri e cea corecta pentru masina in cauza ! Multumesc pentru apreciere Berkut !

Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 30 septembrie 2010 - 04:07

  • 0

#84 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 30 septembrie 2010 - 04:55

deja eu am probleme doar cu suspensie sport,ma batea gandul sa iau si sway bars dar mai analizez.
chiar , dintre jante pe 17-18 si sway bars ce ai alege.Acum am 225/50/16.In situatia ta barile de rigidizare fata spate nu te-ar ajuta un pic?

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 30 septembrie 2010 - 04:56

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#85 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 30 septembrie 2010 - 06:07

E, ce are Fusco acolo e spre unic prin România, priceperea, preocuparea și dedicarea lui la fel.

L-am admirat și îl voi admira mereu.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#86 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 30 septembrie 2010 - 11:02

Ce sa spun... mi-am adunat falcile de pe jos citind posturile de mai sus, am dat cu gugalul sa aflu despre unii termeni de care n-am auzit in viata mea... ce sa mai zic, jos palaria! Felicitari!
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#87 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 30 septembrie 2010 - 11:26

Ce nu poți vedea nicăieri este muzica din mașină. Nici în casă la mine nu cred că am depus atât de mult efort să fie cât mai aproape de perfecțiune, cum a facut-o el.

Aceasta postare a fost editata de cata69: 30 septembrie 2010 - 11:26

  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#88 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 01 octombrie 2010 - 08:08

Alex, treaba interesanta la barele antiruliu e este ca nu se simt la mers prin oras asa cum se simte suspensia de exemplu. Rigiditatea creste numai in directie transversala si le vei simti doar atunci cand urci o bordura sau pe viraje. Daca treci peste o denivelare de tipul mamaligilor de prin oras nu le simti. In privinta rotilor, pe viraje este posibil ca 17" sa se comporte ceva mai bine decat 18" (depinde si de talon, latime...). Cu 18" vei avea un raspuns mai rapid si precis al directiei si o senzatie de stabilitate mai mare dar asta nu se traduce prin timpi mai buni pe circuit. Masinile de F1 merg pe 17" de exemplu ca si multe altele de curse. Cele de strada de gen Lamborghini/Porsche/Ferrari care au roti pe 19", au latimea cauciucului pe spate foarte mare iar balonul unei masini cu 295/35/19 este cu mult mai mare decat al uneia cu 235/35/19 de exemplu. Ideea de baza este ca pe circuit trebuie sa ai suficient talon la cauciuc incat acesta sa lucreze armonios cu suspensia.

PS : Cata69, baiat finut ca de obicei, exagereaza cu laudele :rolleyes: !
  • 0

#89 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 01 octombrie 2010 - 08:26

da ,ideea e ca la mine pentru compact setul de bari stabilizatoare Eibach este 455 euro,la aceiasi bani pot sa iau jante pe 17-18
in momentul de fata cu H&R Cup Kit si jantele pe 16 stock simt pe virajele luate mai tare cum masina "aluneca" pe balon ma gandesc ca daca pun barile stabilizatoare problema asta s-ar accentua mai mult,pe de alta parte sunt destul de tentante.Da stiu ideal ar fi jante+bari stabilizatoare dar bugetul nu permite momentan decat una din ele.

17-urile oem care le vreau au ceva de genul

245/40/17 pe spate si 225/45/17

pentru 18
edit astea ar fi

außer M3 8x18 vorne 225/40R18 ET 47
aaußer M3 8,5x18 hinten 255/35R18 ET 50

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 01 octombrie 2010 - 08:37

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#90 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 01 octombrie 2010 - 08:40

6) La inceputul saptamanii viitoare trebuie sa soseasca si semislick-urile Kumho V70a K90. Am optat pentru K90 (hard compound) pentru a avea si ceva longevitate, mai ales avand in vedere greutatea foarte mare a masinii care reprezinta un handicap enorm pe Hungaroring. Gumele le-am luat pe 225/45/17 intrucat rotile de 19" cu talon 35 se comporta foarte prost pe circuit !

stiam eu ca am jantele care trebuie... :D
acuma mai trebuie gume bune, si motor, si suspensie, si restul... :rolleyes:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#91 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 01 octombrie 2010 - 04:08

:rolleyes: Fiecare face ce poate dar toti ar trebui sa mergeti pe un circuit macar o data pentru ca fun este cu orice masina ai merge, nu trebuie neaparat sa ai mama modificarilor !
  • 0

#92 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 01 octombrie 2010 - 04:12

:rolleyes: Fiecare face ce poate dar toti ar trebui sa mergeti pe un circuit macar o data pentru ca fun este cu orice masina ai merge, nu trebuie neaparat sa ai mama modificarilor !

+1
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#93 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 01 octombrie 2010 - 05:24

Eu vreau de ceva timp sa ajung pe circuit cu Astra mea, fara nici o modificare fata de stock, dar e mai greu din punct de vedere financiar...
  • 0

#94 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 01 octombrie 2010 - 08:53

Distractia costa cam 500 Euro luand in calcul benzina pentru 1700km de drum + vreo 100-150km pe ciurcuit + cazare pe 2 nopti + mese + costul intrarii pe circuit
  • 0

#95 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 01 octombrie 2010 - 09:06

Cât jumătate din mașină :rolleyes:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#96 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 03 octombrie 2010 - 05:19

Cat jumatate dintr-o masina de jucarie poate :rolleyes: !
  • 0

#97 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 03 octombrie 2010 - 05:28

Tu ai teleghidate 1:1 să înțeleg :rolleyes:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#98 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 03 octombrie 2010 - 11:17

cat costa intrarea pe circuit?
  • 0

#99 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 04 octombrie 2010 - 03:27

30 Euro un ticket pentru 3 runde iar o runda are 20 minute. In 3x20min = 60min se pot face cam 20 ture ceea ce cred eu ca este destul de bine !
  • 0

#100 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 04 octombrie 2010 - 09:11

Ticketu ca atare nu e scump. Eu zic ca doritorii ar trebui sa se inghesuie acum.
Peste cativa ani vine familia, sotia si copii, si va fi mult mai greu de evadat, plus ca cresc considerabil costurile.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi