Salt la continut


Fotografie
- - - - -

GTI vs TSI vs TDI vs CDTI


  • Please log in to reply
203 replies to this topic

Poll: versus (38 membri au votat)

versus

  1. GTI 200cp DSG (19 voturi [50.00%])

    Procentaj din vot: 50.00%

  2. TSI 170cp DSG (5 voturi [13.16%])

    Procentaj din vot: 13.16%

  3. TDI 140cp DSG (4 voturi [10.53%])

    Procentaj din vot: 10.53%

  4. TSI 140cp DSG (3 voturi [7.89%])

    Procentaj din vot: 7.89%

  5. CDTI 150cp 6man (7 voturi [18.42%])

    Procentaj din vot: 18.42%

Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#126 Bmw19

    100% Predator

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 Mesaje:
Inregistrat: 11-mai 02
  • Location:Bv
  • Marca:Renault
  • Model:Megane Hatch 2001
  • Motorizare:1.6 16v 107CP

Scris 03 martie 2008 - 02:19

Nu prea s-a discutat despre interioare si tinuta de drum. Cum te simti intr-un GTI (scaune, volan,bord, pedale..etc) fata de un 2.0 Tdi!? Cum sta pe drum un GTI fata de un 2.0 Tdi? Ne rezumam acum doar la motor?
Daca se merge preponderent in exterior diferenta de consum va fi mai mica intre benzina si diesel (aici ma refer la GTI vs TDI 140/170 cai).

La acelasi stil de mers,pentru exterior, eu zic ca diferenta va fi in jurul a ~3 L. Acum ramane de vazut ce va decide Ska (in functie de cati km va face intern sau in afara localitatii).

Mi-am permis sa adaug niste + si niste - din punctul meu de vedere

GTI: +masina sport
+60 cai in plus fata de 2.0 Tdi
+interior
+tinuta de drum

- consum
- nu se preteaza ca si "masina de firma"


2.0 Tdi + consum mai mic
+imagine (e Golf si e Tdi - il dai mai repede cand nu iti mai place :rolleyes: )
+dotari

-pret mare de achizitie pt. ce ofera
-consum de ulei
  • 0

#127 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 03 martie 2008 - 02:54

Ok, sa presupunem ca ar consuma cu 50% in plus (desi cred ca e exagerat la mers in afara). Vorbeste cu za chief sa dai tu 33% din benzina sau ceva de genul (oricum pretul ei e 35% fata de ce e la pompa, reducere de taxe and shit, nu cred ca e un efort financiar prea mare). Cred ca e compromisul ideal :rolleyes: Sau macar TSI-ul de 170CP, diferenta la consum cred ca e sensibil mai mica. TSI-ul are majoritatea avantajelor GTI-ului si consumul diminuat.

Aceasta postare a fost editata de rezare: 03 martie 2008 - 02:54

  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#128 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 03 martie 2008 - 03:04

Toata lumea ii spune TSI, dar el nimic... :rolleyes:
  • 0

#129 Cristi74ptp

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 49 Mesaje:
Inregistrat: 09-noiembrie 05
  • Location:Lausanne

Scris 03 martie 2008 - 07:32

@asta e important mai ales in depasiri !!!!
Daca la diesel simti sutul in spatar, pleci in depasire, dar cind esti la mijlocul TIR-ului te lasa cu ochii-n soare si-ti cere treapta superioara ca si-a terminat "turele", ce faci ? E ca liceanul in pat cu gagica: incepe tare si o lasa in lacrimi.....
Benzinarul te duce, ( chiar cu putere diminuata ) si te lasa sa termini depasirea ( numarul.. :rolleyes: ).
Sa nu uitam ca unul din cele mai periculoase lucruri in depasiri sunt schimbarile de viteza. NU se schimba viteza in depasiri decit daca ai banda ta, adica pe soselele cu mai multe benzi pe sens.
E foarte adevarat ca daca iti cunosti bine masina poti circula foarte sigur si cu diesel, dar stilul difera mult. In situatia unei cutii automate problema dispare.
Dar daca ai cutie automata si la benzinar turbo ? :)



se vede treaba ca nu ai condus o masina cu motorul 2.0 tdi (170hp) vezi ca pe you tube sunt niste filmulete- golf gti vs octavia rs.
  • 0
Skoda Octavia Rs tdi 170 hp

#130 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 03 martie 2008 - 07:53

Zici tu ?...

Aceasta postare a fost editata de Relu: 03 martie 2008 - 07:56

  • 0

#131 Cristi74ptp

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 49 Mesaje:
Inregistrat: 09-noiembrie 05
  • Location:Lausanne

Scris 03 martie 2008 - 08:03

eu stiu. ai condus sau nu?
eu am condus si una si alta. daca omul are ban si nu se uita la ei sa isi ia gti , veryron, naveta entreprise ,sanie cu zurgalai.
oricum pollul a dat in diezel vs benzina.
  • 0
Skoda Octavia Rs tdi 170 hp

#132 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 03 martie 2008 - 08:17

phey ce altceva sa fie? hybrid? propulsie nucleara? :rolleyes:
come on, e logic ca benzen vs diesel. eterna problema...
oricum acuma urmatoarele 2-3 sapt chiar nu am timp sa-mi bat capul referitor la masina ca am alte pb mult mai importante de rezolvat si daca se rezolva cu bine... cine stie :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#133 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 03 martie 2008 - 08:19

eu stiu. ai condus sau nu?
eu am condus si una si alta. daca omul are ban si nu se uita la ei sa isi ia gti , veryron, naveta entreprise ,sanie cu zurgalai.
oricum pollul a dat in diezel vs benzina.


Acum am vazut ca ai tedei.... :laugh:
  • 0

#134 Cristi74ptp

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 49 Mesaje:
Inregistrat: 09-noiembrie 05
  • Location:Lausanne

Scris 03 martie 2008 - 08:22

avui si benzina :rolleyes:
  • 0
Skoda Octavia Rs tdi 170 hp

#135 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 03 martie 2008 - 08:39

S-o stapinesti cu placere :beerchug:
  • 0

#136 Cristi74ptp

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 49 Mesaje:
Inregistrat: 09-noiembrie 05
  • Location:Lausanne

Scris 03 martie 2008 - 08:57

eu in topicul precedent i-am recomandat gti daca nu gt cu 170 de cai.

dar daca totusi suntem rationali atunci eu as lua in calcul doar motoarele de 1.4tsi si ala 2.0 tdi de 140cai ( ska nu vrea ala de 170 din cauza filtrului de particule.)
  • 0
Skoda Octavia Rs tdi 170 hp

#137 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 03 martie 2008 - 09:58

deja am cam pierdut firul topicului, eu am tot vorbit cu el si i-am propus ceva, dar el alege ce crede ca e mai bun.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#138 Cristi74ptp

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 49 Mesaje:
Inregistrat: 09-noiembrie 05
  • Location:Lausanne

Scris 03 martie 2008 - 10:14

si ce iai propusssssssss?:rolleyes:
  • 0
Skoda Octavia Rs tdi 170 hp

#139 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 03 martie 2008 - 10:38

baga nene golf V GT sport 2.0TDI cu manuala de 140 de cai 4motion, peste 6 luni il urci la 180 si cam asta e. daca decurge totul ok si te poti prezenta la intalnire si nu ai luat masina pana atunci, vin cu golful special sa te dau cu ea. merge pe orice drum.

la rece o sa troncane un pic pana se incalzeste, e zgomotos intre 2500-3000, mai sus deja suna bine. ulei cam 100g la mia de km daca schimbi ca mine pe rosu. si in cazul in care cade turbina (pana acum ca cazut nu mai la aia cu race tuning de peste 200 de cai si am impresia ca nu au pus intercooler mai mare), gaseste la 600 de euro, dar daca nu dai talpa de sub 2200rpm o sa fie ok.


cam asta a fost parerea mea inca de la inceput, dar nu ne-am inteles. eu am pus 1l ulei in 14k km, si am un stil aparte, el poate nu consuma atat. daca schimba mereu pana in 4k, cred ca e chiar ok.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#140 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 03 martie 2008 - 10:50

ca stil de condus ne asemanam foarte tare :)

am fost acuma seara cu un S6 nou si m-am demoralizat total ... pfoaa ...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#141 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 03 martie 2008 - 11:06

Discutiile au fost antrenante, dar e clar, pe tine nu te intereseaza sa-ti iei masina :)
  • 0

#142 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 03 martie 2008 - 11:13

e greu sa iei masina. acum exista un best seller kia, dar daca vrei mai mult, nu e asa simplu. pt mine a fost ceva mai usor, doream 4x4, golful a fost cel mai ieftin. macar faptul ca am scapat de scart la plecarile de pe loc si tot e ceva, dar a contat in multe alte situatii.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#143 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 04 martie 2008 - 12:02

................
am fost acuma seara cu un S6 nou si m-am demoralizat total ... pfoaa ...


Si asta ar fi o varianta, un sh relativ recent (pana in 2 ani vechime), de clasa superioara.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#144 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 martie 2008 - 08:41

Punem pariu ca-si ia Megane nou diesel ? :)
  • 0

#145 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 martie 2008 - 09:00

no comment.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#146 rzv74

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 259 Mesaje:
Inregistrat: 28-octombrie 02
  • Location:bacau

Scris 04 martie 2008 - 09:26

de astra nu zice nimeni nimic? :)
daca te hotarasti la diesel ia astra. la benzina...... cred ca stii deja :ph34r_anim:
  • 0

#147 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 04 martie 2008 - 11:45

Toata lumea ii spune TSI, dar el nimic... :)


e greu sa alegi TSI cind te atrage mirajul literelor "GTI"... B)
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#148 Marius*

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 612 Mesaje:
Inregistrat: 11-aprilie 07
  • Location:Oraș
  • Marca:vw
  • Model:1j5
  • Motorizare:atd

Scris 04 martie 2008 - 12:29

Am votat si as alege fara nicio ezitare TSI 170cp DSG. Cred ca motorul asta este viitorul ....
  • 0

#149 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 06 martie 2008 - 01:51

Rezare are dreptate, dar e putin extremist.
Da, puterea conteaza, cuplul e o vrajeala ca trece prin trasmisie si dumnezeu stie ce ajunge la roti. Dizelu e mai mult senzatii decit numere. In plus daca faci o masina cu o tzepusa de cuplu intre 3000 si 3050 de rpm nu cred ca e buna de condus da e buna de marketing.
Acum are si cuplul meritul lui, sa recunoastem. Cuplul (curba lui, ma rog, nu valoarea maxima) spune cit de accesibila e puterea. Motoarele dizel au o multime de putere accesibila de la inceput, da dupa aia puterea nu mai creste asa spectaculos. De aici senzatiile.
Pe de alta parte anumite forme extreme de motoare de benzina N/A au doar o tzira de putere la inceput si mare parte a ei e ingramadita dupa 4-5000rpm. Puterea asta e accesibila printr-o simpla miscare de maneta. Pare simplu. E simplu, dar nu mereu. Cind depasesti, retrogradezi din timp si gata. Cind mergi cu ochii la soare, te gindesti la soacra si la sexul de aseara (sper ca nu cu soacra), si iti opreste unul in fata brusc iar tu ai vrea sa schimbi banda e mai complicat... pai pina revii pe pamint, pina scoti mina din nas, pina o stergi de scaun, pina o duci la maneta, pina dai drumul la putere ehehe, trece timpul, pierzi ocazia de schimbat banda, trebuie sa te opresti dupa ala. Evident asta se rezolva cu o cutie automata, numai ca si alea au hibele lor, multe au un pitic inauntru care doarme si pina retrogradeaza haoleu, mai bine cu mina.

@Ska: pai asta cu consumul si stilul de condus se rezolva usor: ia o placa de lemn, 10x10cmx2cm, vopseste-o "metalizat" si fizeaz-o sub pedala de acceleratie :).
Acu pe bune, daca adugai si un ferrari la poll, ghici care iesea cistigatoarea? Pe banii tai eu ti-as lua si masina de F1. Topicul n-are nici un sens, de fapt nici un topic de genul asta, toate sint la fel: cistigatoare iese masina cea mai "misto" mereu, altii voteaza pentru el, dar protagonistul isi ia tdi ;). Atita vreme cit la tine masina e un bun utilitar si mergi mult, cine te poate condamna?
  • 0
Salam. Florin Salam.

#150 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 06 martie 2008 - 11:56

deci nu pot sa ma abtin... :)
oricat de mult mi-as dori GTI ( da chiar daca e greu de crezut numa la asta imi sta capu acuma si din cauza voastra ) sunt 100% convins ca o voi calca sanatos de fiecare daca cand ma voi sui in el ( si asta va duce consumul in limite astronomice )

ieri de ex am dat o fuga de urgenta pana la tm , si tot drumul am mers intre 160-180 ( unde s-a putut ) cu depasiri cu tot tacamul. 360km, cu un consum total de 28L , adica undeva pe la 7,7% media, si asta cu un dizal de 100cp ;)

degeaba vreau eu rachete acuma, ca nu e cazul.
o sa incerc sa vad daca strecor in buget un tdi 170cp cu dsg. desi e destul de scump.

e clar ca mi se potriveste mai bine un diesel, chiar daca "performantele" sunt in favoarea benzinarelor.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi